abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67177971
Miss_S: maar waarom doe je het niet gewoon nu
pi_67178038
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S: maar waarom doe je het niet gewoon nu
Omdat ik het eigenlijk tegelijkertijd met mijn weegdat/tijdstip wou doen vaag misschien
En slim Greys! ik doe echt te weinig met mijn mobiel (behalve smsen)
pi_67178074
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zin Of wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Voor mezelf vooral, ookal krijg ik ook graag complimentjes van jullie natuurlijk
Maar pas toen ik foto's zag van 5 jaar geleden zag ik dat ik toch wel echt afgevallen was, het getal 30 kilo had dat effect niet op mij
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 18:42:12 #279
163650 Greys
pi_67178097
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zin Of wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk ) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67178129
Ja, ergens heb ik wel spijt dat ik in mijn aller-vadsigste periode fanatiek camera's meed... Nu kan ik niet vergelijken
pi_67178162
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk ) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voor

Ik heb een moeilijk momentje nu hoor.. Ik moet nu gaan kiezen of ik nog boodschappen ga halen of wat nets te eten pak. Anders ga ik schransen. En dat maggggg niet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67178202
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voor

Ik heb een moeilijk momentje nu hoor.. Ik moet nu gaan kiezen of ik nog boodschappen ga halen of wat nets te eten pak. Anders ga ik schransen. En dat maggggg niet
Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffen
pi_67178255
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffen
Jaha. Daarom doe ik het ook niet!

Gelukkig heb ik ook eigenlijk niets in huis om te schransen

Als ik brood en wat soep eet zijn m'n lijstjes nog wel keurig toch?

Stomme AH, als de andijvie niet uitverkocht was afgelopen maandag dan had ik het nu waarschijnlijk al op
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67178283
Dag drie is trouwens!

En in het weekend heb ik ook al gezond gegeten!
pi_67178286
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komt
pi_67178333
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komt
Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen. Dus misschien een goed idee ja
pi_67178376
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaha. Daarom doe ik het ook niet!

Gelukkig heb ik ook eigenlijk niets in huis om te schransen

Als ik brood en wat soep eet zijn m'n lijstjes nog wel keurig toch?

Stomme AH, als de andijvie niet uitverkocht was afgelopen maandag dan had ik het nu waarschijnlijk al op
Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel mee
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 18:50:15 #288
163650 Greys
pi_67178404
Aflaffen!

Ik laf ook wat af
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67178489
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen. Dus misschien een goed idee ja
Ja precies, zeker de mensen in mijn directe omgeving
Natuurlijk is het leuk om te horen, maar niet altijd goed voor de motivatie
pi_67178552
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Aflaffen!

Ik laf ook wat af
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laft Meer als je: je laft af als de hele pint leegeet

Is dat geen goed Nederlands?
pi_67178599
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel mee
Zo'n soep in zak van Unox. Tomaat paprika, volgensmij.

En dan wat crackers of broodjes filet americain of humus erbij.

Morgenochtend begin ik later met werken, dus dan ga ik eerst even boodschappen doen. Heb ik dit soort momenten weer veilig gesteld.

Wanneer ik op mijn eten let ben ik ook liever aan het werk dan thuis, want dan heb ik alleen hetgeen wat ik 's ochtends in m'n tas heb gestopt!
pi_67178643
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
Aflaffen!

Ik laf ook wat af
Ik laf jou! En Coldfeet voor de schop onder m'n kont!

Ik laf af, maar ik geef niet op. Ofzo
pi_67178691
Ik zou ook best eens wat ruggegraat mogen kweken.

Bah, ik baal een beetje van mezelf vandaag geloof ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 18 maart 2009 @ 18:59:01 #294
70532 loveli
N
pi_67178789
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laft Meer als je: je laft af als de hele pint leegeet

Jij spelbrekert!
crap in = crap out
pi_67178835
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

Vertel, wat heb je uitgevreten?
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:01:43 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67178913
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat fout .
Leedvermaak .

Net weer geoefend en we hadden de hele tijd de slappe lach .
Niet meer actief op Fok!
pi_67178976
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel, wat heb je uitgevreten?
M'n vriend had het laatste stukje BCM voor me laten staan, dus dat heb ik opgegeten. En daarna heb ik de jampot uitgelepeld (zat niet veel meer in, maar toch).

Ik voel me dik en lelijk en nutteloos. . En ik ga m'n vriendinnetje heel erg missen als ze straks drie maanden weg is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:03:29 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67178986
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

OK, ik spring op de fiets!
Je woont heulemeul nie in de buurt nie!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67179020
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat fout .
Leedvermaak .
volgens mij is aflaffen gewoon populair-students. Net als meuk ofzo. dat het geen bestaand woord is, sja...
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:04:26 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67179033
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

Vanavond gewoon heel erg opletten en morgen weer goed beginnen op een nieuwe dag!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')