Omdat ik het eigenlijk tegelijkertijd met mijn weegdat/tijdstip wou doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S: maar waarom doe je het niet gewoon nu
Voor mezelf vooral, ookal krijg ik ook graag complimentjes van jullie natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zinOf wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zinOf wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voor![]()
Ik heb een moeilijk momentje nu hoor.. Ik moet nu gaan kiezen of ik nog boodschappen ga halen of wat nets te eten pak. Anders ga ik schransen. En dat maggggg niet
Jaha. Daarom doe ik het ook niet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffen
Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komtquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komt
Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel meequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaha. Daarom doe ik het ook niet!
Gelukkig heb ik ook eigenlijk niets in huis om te schransen![]()
Als ik brood en wat soep eet zijn m'n lijstjes nog wel keurig toch?![]()
Stomme AH, als de andijvie niet uitverkocht was afgelopen maandag dan had ik het nu waarschijnlijk al op![]()
Ja precies, zeker de mensen in mijn directe omgevingquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen.Dus misschien een goed idee ja
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftquote:
Zo'n soep in zak van Unox. Tomaat paprika, volgensmij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel mee
Ik laf jou! En Coldfeet voor de schop onder m'n kont!quote:
Jij spelbrekert!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftMeer als je: je laft af als de hele pint leegeet
Is dat geen goed Nederlands?
Vertel, wat heb je uitgevreten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook best eens wat ruggegraat mogen kweken.
Bah, ik baal een beetje van mezelf vandaag geloof ik.
Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat foutquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftMeer als je: je laft af als de hele pint leegeet
Is dat geen goed Nederlands?
M'n vriend had het laatste stukje BCM voor me laten staan, dus dat heb ik opgegeten. En daarna heb ik de jampot uitgelepeld (zat niet veel meer in, maar toch).quote:
Je woont heulemeul nie in de buurt nie!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat fout.
Leedvermaak.
Vanavond gewoon heel erg opletten en morgen weer goed beginnen op een nieuwe dag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook best eens wat ruggegraat mogen kweken.
Bah, ik baal een beetje van mezelf vandaag geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |