Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink er zo even een wijntje op, hoor![]()
Wanneer gaan jullie eigenlijk? Lees: hoeveel voorpret kunnen wij nog verwachten?
Whehehehe, rotwief!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?
Dus overduidelijk met m'n camera mag wel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Niet nodig; ik heb een camera in de tent!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Ik ben ergquote:
Sinds vorige week weer. In het verleden een aantal jaar les gehad (lees: ver in de vorige eeuw).quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
En Elisa, leuk, gitaarles. Doe je dat al lang?
Ja, die is leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Op RTL5 begint nu een chickflick!
The Object of My Affection. Ist wat?
jaaaaaaaa ik in de sokkenla! ik heb een rugzak waar ik zelf wel in pas, is dat ook goed, dan kan ik op iemands rug mee...quote:
Leidenquote:
Oeh, ik ben ook benieuwd dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, nu naar bed. Tot morgen !
morgen weegdag.. ben benieuwd: drie dagen gesnackt en vier dagen gezond gegeten...
Lekker! Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
Ik was bij mijn papa, die heeft me meegenomen naar een sjiek restaurant en heeft me 4 gangen gevoerd en nu ben ik een beetje misselijk!![]()
Wat stoer, la Greys! Ik ben nu al trots op je!
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef kwakveense het volgende:
succes morgen met rennen greys: ik zal aan jullie denken asl ik morgen wakker word en mn bed niet uit wil... en dan ga ik toch, end an hebben we alle drie gerend!
Had ik ook nog nooit gegeten, maar dat had geen sterke smaak. Ik moest bij dat hertenlever gedoe wel even mezelf afvragen of ik dat nu lekker vond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!![]()
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Het klinkt allemaal wel zalig trouwens, behalve dan de duivenbiefstuk. Dat klinkt wat engig
Idem! Klinkt wel erg sjiek allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef P.F het volgende:
Co loopt toch ook hard? Ik vraag mij af waar ze dat doet in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |