Vondelpark of beatrixpark? Hmm.. Op 200 meter bij mij zit het Sloterpark.. En als ik de tram neem ben ik zo in het Vondelpark maar daar is het super druk volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.
(Ik kwam laatst een ex uit het verre verleden tegen tijdens het lopen, toen dacht ik daar wel iets anders over moet ik zeggen. Die zal wel gedacht hebben: "Zó, daar ben ik ooit mooi weggekomen")
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet hoe je je voelt Nyn... zelfde idee, maar de bovenburen zijn aan het boren geslagen
nah, misschien gaat die van jou langer door met pratenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...
waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben volledig in de stress geschoten, zit te trillen op mn stoel, ga maar eens ontbijten en huiswerk maken (zodat ik wat afleiding heb).
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daaromquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom?![]()
(moet nog inlezen....)
Is het de dag van de borende buren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geluiden van buren waar je niet op zit te wachten zijn altijd irritant. Zeker 's ochtends vroeg of 's avonds laat!
Succes/sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daarom.
Normal gesproken eet je zelden mie zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jullie denken ook dat ik non-stop mie eet haha, maar we hadden nog twee pakken in huis en besloten die deze week even op te maken.. moet zeggen dat ik blij ben dat het na vanavond op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |