Ik heb zo te zien iets gemist, waar krijg je antibiotica voor? En beterschapquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
Lig ziek in bed. De antibiotica maken me kotsmisseljk![]()
Toen ik mijn foto's terug zag vond ik ze eigenlijk op die van jou lijken, alleen mijn grotere heupen doen het anders lijken volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
ach, mijn blubberbuik(tm) is nog wel 't ergste van allemaal
aai.gifquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
Lig ziek in bed. De antibiotica maken me kotsmisseljk![]()
Een vastzittende verkoudheid die maar niet overgaat. Ben helemaal verslijmd van binnen, maar hoest niet. Sinds een paar dagen voel ik pijn in de bovenkant van mijn longen. Niets ernstigs. Het middel is volgens mij erger dan de kwaal. Morgen ga ik ook gewoon weer richting kantoor, maar vandaag was ik gewoon te misselijk om auto te rijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien iets gemist, waar krijg je antibiotica voor? En beterschap.
Nee. Waar? Je bent slanker dan ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maten:
Borst: 85 cm daar heb ik dan weer geen rondingen![]()
Taille: 68 cm
Heupen: 95 cm
Bovenbeen: 52 cm is dat niet heel veel?![]()
Kuit: 36 cm
Het moge duidelijk zijn waar zich het vet bevindt op mijn lichaam.
twee factoren:quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 75 woog ofzo? Of ben je weer aangekomen in de USA?
Het is gewoon uit verhouding bij mij, vind ik. Van boven (buik/borsten) heel slank, en daaronder heb ik ineens een kont en hele flinke bovenbenen. Sinds ik veel sport is het wel verbeterd, heb geen flubberkont meer iigquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Waar? Je bent slanker dan ikOke, ik heb 5 cm minder heup, maar die mogen best wat breder.
Oh, maar ik heb 28 ! Dan zijn je benen slanker hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en benen van 52 cm is helemaal niet veelMijn benen zijn ongeveer net zo slank en ik draag maat 26 van spijkerbroeken. En echt,dat kan ik met alle goede wil van de wereld niet eens mollig noemen.
Ik heb geen idee wat ik weeg, heb geen weegschaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je zou mijn bovenbenen eens moeten zien, die hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille/buik die je hier ziet
Maar zoveel weeg jij toch niet?
ligt maar naar aan je vormen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb 28 ! Dan zijn je benen slanker hoor.
Nouja, ik weet wel dat ik niet te dik ben ofzo, maar voor mijn gevoel zou het allemaal wat meer in evenwicht mogen. Bovendien woog ik 1.5 jaar geleden nog 61 kg, dus daar zou ik graag weer naar terug willen - toen 'klopte' het wat meer voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, ik heb geen foto's van je gezien, dus misschien heb je wel gelijk en ís het uit verhouding. Maar op basis van wat je hier schrijft vraag ik me af of je wel een realistisch zelfbeeld hebt. Uit je beschrijving maak ik op dat je gewoon heel slank bent met een vrouwelijk figuur.
Oh, wat grappig -dat had mijn vader ook. Hij woog eerst 124 kg bij een lengte van 185 (veel te zwaar dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik weeg, heb geen weegschaal. Of ik zou weer eens op de wii fit moeten gaan staan.
Let meer op hoe mn kleding zit. Als ik makkelijk in maat 40 pas, ben ik tevreden. (Liefst nog minder, maar dan word ik een beetje engig.. heel slank staat me eenvoudig niet
)
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik merk het ook aan spijkerbroeken bijvoorbeeld: die zitten strak om mijn benen, maar de band is standaard een cm of 5 te wijd.
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nouja, ik weet wel dat ik niet te dik ben ofzo, maar voor mijn gevoel zou het allemaal wat meer in evenwicht mogen. Bovendien woog ik 1.5 jaar geleden nog 61 kg, dus daar zou ik graag weer naar terug willen - toen 'klopte' het wat meer voor mijn gevoel.
Hoewel je miss wel gelijk hebt dat ik niet zo'n realistisch zelfbeeld meer heb, aangezien ik al sinds mijn 12e roep dat ik een dikke kont heb (en tot mijn 17e had ik maat 32) .. Maar ik probeer iig zo objectief mogelijk te kijken, en dan vind ik mijn bovenbenen te vol ten opzichte van de rest van mijn lichaam. Ik merk het ook aan spijkerbroeken bijvoorbeeld: die zitten strak om mijn benen, maar de band is standaard een cm of 5 te wijd.
Sowwy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef kwakveense het volgende:
had ik al gezeurd dat ik vanavond naar utrecht ben gegeaan voor de meest nutteloze repetitie ooit, waar bijna alle leuke mensen NIET waren (mini??) en waar vervolgens NIET werd nageborreld, dus gezellig was het ook niet(één van beiden is genoeg: nuttig of gezellig)...
toen was ik chaggo, maar nu niet meer, want nu ga ik lekker slapies doen.
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?
ik zou ook aardig wat doen voor meer heupen.. mijn stickfigurequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?Ik baal als een stekker dat mijn heupen zo smal geworden zijn door het afvallen. Die hadden rustig wat voller mogen blijven.
21 ben ik. Vrouwelijk vind ik wel mooi, mijn heupen hoeven ook niet helemáál weg, maar gewoon iets minderquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?Ik baal als een stekker dat mijn heupen zo smal geworden zijn door het afvallen. Die hadden rustig wat voller mogen blijven.
HIerna hou ik er over op hoor, voor dat je denkt dat je aan het bashen ben, want dat is niet zo. Maar mi eet jij veeeeeel te weinig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee- maar 34 zit goed voor mijn buik, dus wil ik proberen daar weer in te passen qua benen enzo.
Maar ik blijf wel gezond doen hoor - heb nu gewoon bmi van 22, wil alleen iets slanker weer zijn.
Nouja, een spijkerbroek goed passen is ook wel prettig ... Mijn benen zijn normaal maat 30, en mijn taille 28 ofzo. Als ik veel afval, dan gaat dat voor een groot deel van mijn benen af (en komt alles wat meer in verhouding). Ik geloof dat ik niet zo van het vrouwelijke figuur hou, mag wel wat minder heup.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?
Zo bedoel ik het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, een spijkerbroek goed passen is ook wel prettig ... Mijn benen zijn normaal maat 30, en mijn taille 28 ofzo. Als ik veel afval, dan gaat dat voor een groot deel van mijn benen af (en komt alles wat meer in verhouding). Ik geloof dat ik niet zo van het vrouwelijke figuur hou, mag wel wat minder heup.
Ja, dat vonden er hier wel meer. Ben ook al bezig om iig 1 tussendoortje te nemen elke dag, en dan nog iets van fruit/rauwkost. Ik probeer er wel op te letten dat ik niet té weinig ga eten, daarom is het ook goed dat ik hier zit, waar mensen gewoon commentaar kunnen leveren op mijn eetlijstjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HIerna hou ik er over op hoor, voor dat je denkt dat je aan het bashen ben, want dat is niet zo. Maar mi eet jij veeeeeel te weinig.
Mijn buren hebben het overgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
*klopt af*
het boren is volgens mij gestopt
quote:
Met.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Als jullie borst meten, is dat dan met of zonder bh?
Misschien zijn ze een IKEA kast in elkaar aan het zetten en nu aan het kijken hoe het is geworden. Dan komen ze erachter dat ze het verkeerd om hebben gedaan en dan moet alles opnieuw!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
nou, ze zijn hier 2 uur bezig geweest... ik hoop bij jou minder!
volgens mij zit de hele muur nu vol gaten, het kán niet anders
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Co, jij hebt ongeveer de supermodel-maten.
Ik doe ze ook, maar ben bang dat ik nooit meer zal terugveren naar de originele-pré-kinderen-vormquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
@Tink! Ja die buikspieroefeningen, dat helpt dus echt!!
Speciale buikspieroefeningen of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
Vanuit mijn perspectief ben jij nog best lang.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
lag niet aan jou hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sowwy.
Ik was wezen sporten en toen kon ik mezelf niet meer van de bank af krijgen...
Mijn kat heeft er een dagje last van gehad, de konijnen een paar uur. Volgens mij moet volgende week alles weer oke zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Voor de kattenbezitters: Hoe snel was die van jullie hersteld (niet meer suf enzo)? M'n vriend is morgen wel thuis gelukkig en daarna is het weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |