Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar lekker woest![]()
Wat voor horloge heb je
Dan ga ik wel met jou in bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Gezelligquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met jou in bed![]()
Kinky!
De badkuip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Nouja niet helemaal een loser danquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dus niet omdat je gewoon te lui was en besloot dat je dat uurtje beter op de bank kon hangen. Tsk. Loser. Nee serieus; aan zo'n afweging is toch niks verkeerd? Je moet niet gaan/blijven rennen als je wel betere manieren weet om aan beweging te komen. Of als je blessures krijgt van dat gehol. Er zijn een hoop goeie redenen om Evy niet af te maken, ook al is de conditie-opbouw voor iedereen die blessurevrij kan lopen tot een half uur / 5km wel uitvoerbaar.
Overigens heb ik ook wel mensen gelezen die na afmaken van Evy 1 juist die les 20 (4*8 minuten hardlopen) als standaard aanhouden. Niet iedereen heeft lol in dat aan 1 stuk 30 minuten hardlopen.
Ze smelten de kazen!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De badkuip!
Anders wordt 'ie cream cheese
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenlaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Klinkt goed; ik heb een horlogefetish, dus toppiequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.
Elluk voordeel heb z'n nadeelquote:Leuk he. En die erf jij straks. Want ik voel het nog steeds niet
Kwakquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenla
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?quote:
Die quoten we evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is volgens mij de allerlaatste van de Rottemeren. Al vraag ik me af of die plas er officieel ook onder valt?
Als je van Bleiswijk ri. Rotterdam over de Rotte gaat dan kom je op een gegeven moment bij de Irenebrug op de Molenlaan. Weet je dat? Dáár in het bos zit de Bergse Plas. En ik denk dat die idd 3 km. ongeveer is, er omheen. Mocht dat te kort blijken (ik hijg en puf al als ik er aan denk) dan doen we de volgende keer hoor mij ff fanatiek zijneen wat grotere plas daar. Plassen genoeg
Ik heb vandaag nog een jongen uit de (heren)kleedkamer in de (heren)doucheruimte verbannen: kan primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?
Wil je ook mee? We hebben nog een groot bed over!
Ik was er al bang voorquote:
Of ze ligt al in dat grote bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!
Tempting! En dan heb ik het nog niet eens over dat grote bed!
Woei, gauw rijk worden
Ik drink er zo even een wijntje op, hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb vorig jaar 4 dagen vakantie gehad. Dat vond ik al heel wat!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijn![]()
Denk dat ik dat elk jaar voortaan ga doen, 1 weekje niets doen
Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink er zo even een wijntje op, hoor![]()
Wanneer gaan jullie eigenlijk? Lees: hoeveel voorpret kunnen wij nog verwachten?
Whehehehe, rotwief!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?
Dus overduidelijk met m'n camera mag wel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Niet nodig; ik heb een camera in de tent!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Ik ben ergquote:
Sinds vorige week weer. In het verleden een aantal jaar les gehad (lees: ver in de vorige eeuw).quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
En Elisa, leuk, gitaarles. Doe je dat al lang?
Ja, die is leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Op RTL5 begint nu een chickflick!
The Object of My Affection. Ist wat?
jaaaaaaaa ik in de sokkenla! ik heb een rugzak waar ik zelf wel in pas, is dat ook goed, dan kan ik op iemands rug mee...quote:
Leidenquote:
Oeh, ik ben ook benieuwd dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, nu naar bed. Tot morgen !
morgen weegdag.. ben benieuwd: drie dagen gesnackt en vier dagen gezond gegeten...
Lekker! Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
Ik was bij mijn papa, die heeft me meegenomen naar een sjiek restaurant en heeft me 4 gangen gevoerd en nu ben ik een beetje misselijk!![]()
Wat stoer, la Greys! Ik ben nu al trots op je!
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef kwakveense het volgende:
succes morgen met rennen greys: ik zal aan jullie denken asl ik morgen wakker word en mn bed niet uit wil... en dan ga ik toch, end an hebben we alle drie gerend!
Had ik ook nog nooit gegeten, maar dat had geen sterke smaak. Ik moest bij dat hertenlever gedoe wel even mezelf afvragen of ik dat nu lekker vond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!![]()
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Het klinkt allemaal wel zalig trouwens, behalve dan de duivenbiefstuk. Dat klinkt wat engig
Idem! Klinkt wel erg sjiek allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef P.F het volgende:
Co loopt toch ook hard? Ik vraag mij af waar ze dat doet in Amsterdam
Vondelpark of beatrixpark? Hmm.. Op 200 meter bij mij zit het Sloterpark.. En als ik de tram neem ben ik zo in het Vondelpark maar daar is het super druk volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.
(Ik kwam laatst een ex uit het verre verleden tegen tijdens het lopen, toen dacht ik daar wel iets anders over moet ik zeggen. Die zal wel gedacht hebben: "Zó, daar ben ik ooit mooi weggekomen")
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet hoe je je voelt Nyn... zelfde idee, maar de bovenburen zijn aan het boren geslagen
nah, misschien gaat die van jou langer door met pratenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...
waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben volledig in de stress geschoten, zit te trillen op mn stoel, ga maar eens ontbijten en huiswerk maken (zodat ik wat afleiding heb).
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daaromquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom?![]()
(moet nog inlezen....)
Is het de dag van de borende buren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geluiden van buren waar je niet op zit te wachten zijn altijd irritant. Zeker 's ochtends vroeg of 's avonds laat!
Succes/sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daarom.
Normal gesproken eet je zelden mie zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jullie denken ook dat ik non-stop mie eet haha, maar we hadden nog twee pakken in huis en besloten die deze week even op te maken.. moet zeggen dat ik blij ben dat het na vanavond op is.
Ja zelden inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normal gesproken eet je zelden mie zeker?.
Ik heb m'n beschuitjes met aardbei weer op. Maar de aardbeien zijn niet lekkerNormaal gesproken zit er altijd nog wel een aardbeiensmaakje aan, maar dit zijn gewoon waterbommetjes
.
uiteraard...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denken we allemaal even extra aan Viev vandaag?
Beetje kracht toezenden. Ze zal het nodig hebben!
ik ben er ook uit, nu ontbijten...straks even de badkamer schoonmaken, wat spulletjes bij elkaar zoeken en naarquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, misschien gaat die van jou langer door met pratenweet niet hoeveel gaten ze hier willen boren, maar zo groot zijn de huizen niet
ben er dan ook maar uitgegaan en zit aan 't ontbijt
Lijstje voor vandaag:
O: 3 rijstwafels met slankie
T: bananensmoothie
L: 3 rijstwafels met knoflookkaas en een plakje schouderham
T: noten
D: pasta met rode pesto, gedroogde tomaten, mais, ui, rucola en vast nog iets wat ik mis nu
Je hebt al een mooie buik hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, vanmorgen gewogen ookal is het niet mijn echte weegdag
Ben ongeveer een halve kilo aangekomen, dus geen paaseitjes meer voor mij in het weekend
En heb ook meteen maar de buikfoto's gemaakt, wat moeilijker is dan ik dacht
Wat ik er aan wil veranderen: iets gevormder en is minder vet en mijn streepje tussen mijn ribben terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
psssst... ik weeg 83 kiloquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Streepje tussen de ribben
Achja, ik ben veel ronder dan jullie, dus aan streepjes ben ik nog láng niet toe. En haal ik waarschijnlijk ook nooit door mijn beperking in het sporten.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef Greys het volgende:
Denken we allemaal even extra aan Viev vandaag?
Beetje kracht toezenden. Ze zal het nodig hebben!
Ik ben me alleen vergeten te meten dat doe ik morgen welquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie buik hoor. Streepje tussen je ribben kan ik me voorstellen, dat vind ik ook altijd erg mooi. ik ben er mee geboren, je kunt bij mij standaard mijn ribben zien en ik heb een wasbordje... maar doe nooit buikspieroefeningen - niet te jaloers zijn
![]()
Ik ga zo even mijn maten meten.
Wat zou ik allemaal doen? En waar moet je precies meten?
Borst
Buik
Heupen
Bovenbeen
Kuit
Op welke plaatsen moet ik ongeveer meten?
Ik dacht dat jij al 75 woog ofzo? Of ben je weer aangekomen in de USA?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
psssst... ik weeg 83 kilobij 1,60m
dus je wint nog niet hoor.ik wil ook eerst maar eens de horizontale streep op mn buik kwijt...
Het is bij mij ook alleen strak op mijn buik hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, ik ben veel ronder dan jullie, dus aan streepjes ben ik nog láng niet toe. En haal ik waarschijnlijk ook nooit door mijn beperking in het sporten.
Ronder dan ik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
BMI zegt ook niet alles hèquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ronder dan ik?
Ik heb nog steeds een bmi van boven de 25 hoor
Stond net nog even snel op de weegschaal en gaf hij weer een halve kilo minder aan, dus ga er gewoon vanuit dat er niets dramatisch met mijn gewicht gebeurt is door de paaseitjes
Hey jou miste ik al.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk de laatste tijd heel veel aan Vivi. 't Zal een moeilijke dag worden vandaag,maar ik ben bang dat de komende tijd nog veel zwaarder zal zijn.
Je zou mijn bovenbenen eens moeten zien, die hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille/buik die je hier zietquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, veel ronder
Ik heb een dikke kont, forse bovenbenen en stootkussens op m'n buik
Nee mijnesquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
ach, mijn blubberbuik (tm) is nog wel 't ergste van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |