abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67207104
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen

[ afbeelding ]
Beseft ze zich wel! En weet je, je kan meer dan je denkt!

Succes lieve Greys!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67207105
Greys, pracht-décolleté Heb je wel een goeie BH aan?
Ik ben trots op je. Veel succes. En het geeft niet als je na twee minuten doodop bent; het wordt echt beter

Is het daar ook zulk héérlijk weer?
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:37:12 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67207108
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen

[ afbeelding ]

Sterkte!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67207207
Haha, sterkte Greys. . Niemand verwacht dat je meteen 5 minuten aan een stuk holt, dat moet je opbouwen hoor!

Lijstje:

O: Brinta
T: kiwi en sinaasappelsap
L: dim sum
T: yoghurt met wat crunchy
D: spaghetti met gehakt en groenten

Géén toetje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67207220
Ik kom net terug van de sportschool! Ik zat eigenlijk op de bank een beetje niks toen want 'ik heb geen ziiihiinnnn'. Maargoed, toen dacht ik, als ik slank wil worden moet ik er ook iets voor doen!!

* 25 min loopband (hardlopen 3 min en 2x 5 min, rest gewandeld inclusief in- en uitlopen)
* 10 minuten fietsen
* spieroefeningen (ze hebben daar twee geweldige apparaten voor buikspieren/taille)
* 10 minuten steppen
* 10 minuten roeien

Voel me weer helemaal lekker nu!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2009 @ 14:41:37 #81
163650 Greys
pi_67207230
Hihihi jullie zijn schatten!
En CF ik heb een zwarte sportbh aan die ik bij de Hema heb gekocht. Zou het werken?

Nou ik ga! Duim voor me!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67207235
DaD: zelfgemaakte dim sum?
Ik heb nog een pakje wontonvelletjes in de vriezer, kan zondag wel wat lekkers gaan maken
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:42:18 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67207250
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net terug van de sportschool! Ik zat eigenlijk op de bank een beetje niks toen want 'ik heb geen ziiihiinnnn'. Maargoed, toen dacht ik, als ik slank wil worden moet ik er ook iets voor doen!!

* 25 min loopband (hardlopen 3 min en 2x 5 min, rest gewandeld inclusief in- en uitlopen)
* 10 minuten fietsen
* spieroefeningen (ze hebben daar twee geweldige apparaten voor buikspieren/taille)
* 10 minuten steppen
* 10 minuten roeien

Voel me weer helemaal lekker nu!
Goed gedaan!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67207306
Mooi zo Goodbye
Ik merk dat de knop met sporten echt om is bij mij: ik DOE het gewoon, ook als ik eigenlijk geen zin heb of lam ben. Inderdaad, omdat je je er lekkerder door gaat voelen
pi_67207388
Thanks!

En inderdaad CF, maar dat realiseer ik me soms niet als ik eigenlijk moet gaan. Ik moet er nog echt aan wennen om te gaan sporten (sta nu een maandje ingeschreven volgensmij). Pilates vind ik wel altijd heel leuk om heen te gaan (van te voren al)!
pi_67207418
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: zelfgemaakte dim sum?
Ik heb nog een pakje wontonvelletjes in de vriezer, kan zondag wel wat lekkers gaan maken
Welnee. Zag het liggen bij de Jumbo. .
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:30 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67207476
Deze quote wilde ik jullie toch niet onthouden:
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Yi-Long het volgende:

Ik probeer iedere dag 1 bier en 1 rode wijn te drinken. Puur voor de gezondheid (bier: nieren, en rode wijn voor je bloed), want ik vind beide niet te zuipen.
!!!!
pi_67207502
Goodbye, ja, deze week dus geen pilates voor mij Ik heb een blauwe plek van 10x15 cm op mijn linkerbil, dus al die rol- en balansoefeningen gaan echt niet
Vanavond naar bodyshape dus. Minder leuk, wel effectief.
pi_67207621
O, dames, jullie hebben mij helemaal geinspireerd! Ik ga nu ook rennen
Bij deze nog een oproep aan de vozende stelletjes in het Haagse Bos, willen jullie het komende halfuur het èven netjes houden!
pi_67207645
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

!!!!

Greys en Loveli: succes!!

Ik heb net een uurtje buiten gewandeld met de hond (die wist niet wat 'm overkwam ) Zo lekker!

Ik ga zo ook nog maar een rondje rennen, zou eigenlijk naar de sportschool, maar met dit weer is rennen fijner.....
pi_67207667
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ja, deze week dus geen pilates voor mij Ik heb een blauwe plek van 10x15 cm op mijn linkerbil, dus al die rol- en balansoefeningen gaan echt niet
Vanavond naar bodyshape dus. Minder leuk, wel effectief.
Ja, balen Maar idd, met zo'n grote blauwe plek lijkt me dat geen slim plan

Eén van de leukste oefeningen trouwens vind ik, die op je rug rollen en weer omhoog komen!
pi_67207713
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

!!!!
Vraag eens wat ie drinkt voor z'n lever dan?
pi_67207715
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik las 'de gevreesde rijstwafel'

Chico, veel succes. Het is vast alleen maar een scheurtje in je meniscus, en dat is echt niet zo erg
Hij is inderdaad gescheurd . Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:59:37 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67207770
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hij is inderdaad gescheurd . Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
Ahhh, wat balen!
Heb je nu geen pijn met sporten dan?
pi_67207789
quote:

[..]

Look on the bright side; na operatie en herstel kan je weer voluit trainen en daarna meedoen met wedstrijden!
pi_67207873
fotospam

de achtergrond is niet alles

had net even een gesprek'je' op 't werk, uur daar koffie zitten leuteren en even mn directe leidinggevende wat beter leren kennen en ook andersom ze zijn iig tevreden over me en willen me niet kwijt en het is helemaal tof! Mag me druk gaan maken om de documentatie die helemaal vernieuwd gaat worden (handleidingen en dergelijken) en da's best spannend!

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 19-03-2009 15:12:37 ]
Ja doei.
pi_67207912
Succes Greys en loveli . Het is heerlijk weer.

Ja maar, die wedstrijd zou mijn eerste wedstrijd zijn. Er zijn niet zoveel wedstrijden voor mijn niveau. En de examens zijn kort daarna ook weer: tegen die tijd ben ik absoluut nog niet fit. Dan is het zomervakantie en zijn er bijna geen trainingen. Komt erop neer dat ik pas tegen oktober weer zo fit ben als ik nu ben . En ik mag nu ook voluit trainen. Kan er toch niets mee slopen en echt pijn doet het pas aan het eind. Of als ik wat stoms doe.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67208028
Wat een heerlijk 80's achtergrondje. .

Balen zeg Chico. . Ik snap dat je het heel vervelend vindt allemaal, maar het is toch maar beter dat er nu iets aan gedaan gaat worden.
pi_67208054
quote:

[..]

da's mooi balen...
Ja doei.
pi_67208259
quote:

[..]

Balen
Het is vast een schrale troost, maar: ongeveer elke knieblessure behoeft meer revalidatie dan een gescheurde meniscus...

Begin je snel met yoga oid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')