Beseft ze zich wel! En weet je, je kan meer dan je denkt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!![]()
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!![]()
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net terug van de sportschool! Ik zat eigenlijk op de bank een beetje niks toen want 'ik heb geen ziiihiinnnn'. Maargoed, toen dacht ik, als ik slank wil worden moet ik er ook iets voor doen!!![]()
* 25 min loopband (hardlopen 3 min en 2x 5 min, rest gewandeld inclusief in- en uitlopen)
* 10 minuten fietsen
* spieroefeningen (ze hebben daar twee geweldige apparaten voor buikspieren/taille)
* 10 minuten steppen
* 10 minuten roeien
Voel me weer helemaal lekker nu!
Welnee. Zag het liggen bij de Jumbo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: zelfgemaakte dim sum?
Ik heb nog een pakje wontonvelletjes in de vriezer, kan zondag wel wat lekkers gaan maken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik probeer iedere dag 1 bier en 1 rode wijn te drinken. Puur voor de gezondheid (bier: nieren, en rode wijn voor je bloed), want ik vind beide niet te zuipen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze quote wilde ik jullie toch niet onthouden:
[..]!!!!
Ja, balenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ja, deze week dus geen pilates voor mijIk heb een blauwe plek van 10x15 cm op mijn linkerbil, dus al die rol- en balansoefeningen gaan echt niet
Vanavond naar bodyshape dus. Minder leuk, wel effectief.
Vraag eens wat ie drinkt voor z'n lever dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze quote wilde ik jullie toch niet onthouden:
[..]!!!!
Hij is inderdaad gescheurdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las 'de gevreesde rijstwafel'
Chico, veel succes. Het is vast alleen maar een scheurtje in je meniscus, en dat is echt niet zo erg
Ahhh, wat balen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gescheurd. Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gescheurd. Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Balenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |