Ja ik ga zo snel mogelijk beginnen met pilates. Mijn rug is wel al behoorlijk lenig, dus die prik zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balen![]()
Het is vast een schrale troost, maar: ongeveer elke knieblessure behoeft meer revalidatie dan een gescheurde meniscus...
Begin je snel met yoga oid?
Ik geloof dat de dames met grote borsten hier zweren bij de Shockabsorber. Ik draag zelf een goed stevige sportbh die ik bij Livera heb gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, vraagje. Het is hier vast eerder besproken maar toen zat ik niet op te letten ofzo...
Ik doe van die aerobicslessen en daarbij moet je nog weleens joggen of springen, maar daarbij gaan m'n borsten alle kanten op.Dat kan er gewoon niet goed voor zijn... Da's trouwens ook de reden dat ik nooit ben gaan hardlopen.
Wat kun je nou (bij een grote cupmaat) het beste aantrekken om ze in bedwang te houden?
Ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Heeft er hier iemand 80C van BH-maat? Ik heb hier nog 2 sport-BH's van de HEMA, een zwarte en een witte. Zwarte in ieder geval nog nooit gedragen, want de prijskaartjes zitten er nog aan en de witte volgens mij maar 1x of zo.
Vervelend nieuws Chico!!![]()
PM je adres maar, dan stuur ik ze je op. Ik weet niet meer of ze stevig zijn, ben m'n kasten aan het opruimen en kwam ze tegen. Ziet er wel aardig stevig uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IkZijn het wel echt stevige BH's? Dan wil ik ze wel van je overnemen!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de goede smiley zie ik nu...![]()
Moet deze zijn:
Join the clubquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef conleche het volgende:Bij het opruimen kom ik ook nog gloednieuwe skates tegen. Welgeteld 1x op weggeweest.
![]()
*stof eraf veegt en in zicht zet.......
naaaaaaaawquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
De poes is terug. En ze wil absoluut niet liggen op het lekkere plekje wat ik voor haar had klaargemaakt.
Ze zit nu in het idden van de kamer. Te zitten.
Komt echt goed, liefje. Ze is waarschijnlijk een beetje misselijk van de narcose.....quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
De poes is terug. En ze wil absoluut niet liggen op het lekkere plekje wat ik voor haar had klaargemaakt.
Ze zit nu in het idden van de kamer. Te zitten.
zenksquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
wat zie je er mooi uit moblo! die fotgraaf hadden wij ook op t vorige gala...ik sta met mc ex op hetzelfde achtergrondje dus... haha
men is niet verplicht te reageren hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, bijna vergeten: mooie foto's Moblo. Je ziet er blij uit.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:02 schreef kwakveense het volgende:
joehoe de zon!!! ik zit in de woonkamer met mn raam open!!
na allelrei bank drama (echtnu zit ik butiten schuld alsnog in de financiele shit. bah. ik was er nét uit (en ja, echt buiten schuld: heb 2500 dollar moeten voorsciteen en krijg nog 600 euro van mn huisbaas *huil*). maar goed. ik sla me er wel doorheen. van niet eten word ik wel dun!!
beste vriendinnetje heeft een baan, eindelijk, dus ik heb net even getheed bij haar, en nu moet ik nog in het urtje dat mij rest drie miljoen emails versturen.
[einde egopost]
Nee maar ik wilde wel reageren en had het getypt, maar het venster open laten staan en niet meer naar gekekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men is niet verplicht te reageren hoormaar dank je
Ze ligt in m'n zicht, zal er op letten! Op dit moment is ze alleen niet zo beweeglijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte met het poesie GoodbyeKomt echt wel weer goed
Let er alleen wel ff goed op dat ze niet haar hechtingen eruit probeert te bijten...
@kwakveense: vervelend zeg!! Heel veel succes!!
Nee, maar als ze zich realiseert dat die hechtingen er zitten en het anders ruikt dan haar eigen geurtje, slaat ze aan het wassen. Ze moet daar alleen niet in doorslaan. Een katje dat ik met m'n ex heb gehad, deed dat wel en die moest toen tijdelijk voor schemerlamp spelen met zo'n mooie kraagquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze ligt in m'n zicht, zal er op letten! Op dit moment is ze alleen niet zo beweeglijk
Ik zal er op letten, maar 's nachts bijvoorbeeld is het toch bijna niet in de gaten te houden? En wat moet ik doen als ze het onverhoopt wel doet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar als ze zich realiseert dat die hechtingen er zitten en het anders ruikt dan haar eigen geurtje, slaat ze aan het wassen. Ze moet daar alleen niet in doorslaan. Een katje dat ik met m'n ex heb gehad, deed dat wel en die moest toen tijdelijk voor schemerlamp spelen met zo'n mooie kraag.
Komt wel goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, maar 's nachts bijvoorbeeld is het toch bijna niet in de gaten te houden? En wat moet ik doen als ze het onverhoopt wel doet?
Je moest vandaag gewoon veel teveel, dan ga je dingen vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef kwakveense het volgende:
jeej sauna!
thnx vor deiedereen... ik ben heir gewoon heel erg gestressed over.
en ik relaiseer me net dat mn planning weer voor geen meter klopt vandaag. ben weer vanalles vergeten te doen. muts.
Dat dus. Het ging prima, we hebben volgens mij een kilometer of 3.5 in afwisselend tempo gelopen. Zeker voor een eerste keer ging het prima en we waren niet te erg aan het hijgen om nog te kunnen praten. Volgende week weer!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beseft ze zich wel! En weet je, je kan meer dan je denkt!![]()
Succes lieve Greys!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |