Omdat we anders beide een aanmaken enzquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
Als je toch nog online was waarom maakte jij dan geen nieuwe![]()
En niet voor niets een stevige soundtrack.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Dit liedje zit dus in Slumdog Millionaire.
Zo snel mogelijk een gesprek plannen met je begeleider. Deze kan je waarschijnlijk beter helpen dan wij dat kunnen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, oppasouders kwamen opeens thuis, nu ben ik zelf ook weer thuis..
Ik ga proberen onder dat PWS met haar uit te komen en solo verder te vliegen...
Verder weet ik dus niet zo goed of ik haar niet kan missen of dat het het idee is of... Nouja ik weet het niet...
Maar dankjullie sowieso wel
Ik denk dat dat ook het resultaat is, maar er is maar één manier om er achter te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik niet.
Als ik zo naar de laatste week kijk, heb ik na vier uur weer trek.
Whatquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Nesle het volgende:
Net slumdog millionaire gezien, goede filmen dat kleine jongetje is superschattig
En PS, hoezo mogen jullie dat PWS zo laat inleveren dan? Ik moest dat ding eind januari al inleveren, ben ik ook wel blij mee eigenlijk want daar heb ik nu tenminste geen gezeik meer van. Over een week heb ik mn laatste toetsweek, pfoe wordt nog ff hard werken!
Maar morgen ga ik met school lekker naar Amsterdam, ff nog wat chillen
Dat ken ik...quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:15 schreef MaJo het volgende:
Bij mij is het ook zo dat ik de hele dag dooreet. Als ik voor mijn doen veel eet dan heb ik alsnog na een paar uur weer trek
Ik niet iig, volgens deze site heb ik al zo'n 3800 kcal per dag nodig om op mn huidige gewicht te blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag (technisch gisteren) bedacht ik een nieuw culinair rampexperiment. Ik presenteer u: Het McSperiment.
Ik heb vandaag bij de McDonald's gegeten, want dat kwam zo uit. Achterop de McPlacemat staat een overzicht met hoeveel calorieën er in de verschillende producten zitten.
Mannen hebben gemiddeld 2500 kcal per dag nodig. Door van verschillende categorieën het product te kiezen met de meeste voedingswaarde kwam ik op het volgende menu:
Big Tasty met bacon
Grote friet met mosterdsaus (hebben ze blijkbaar en nét iets meer kcal dan fritessaus)
Grote milkshake (niet vanille)
McFlurry Rolo. Dit bij elkaar is 2335 kcal. Door nog een warme chocomel en een extra bakje saus toe te voegen kan je precies op 2500 kcal uitkomen, wat een man volgens het voedingscentrum nodig heeft op een dag. Het McSperiment is: kan je het een hele dag uithouden op zo'n menu?
Mja, maar dan is het dus april...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
De 27ste kan ik waarschijnlijk niet. Ga als het goed is een paar dagen weg met mijn mamsweek erna zou wel kunnen op zaterdag?
Geen zin inquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beterschap EtcLekker kopje thee en onder de dekens?
dat denk ik eigenlijk wel. Misschien niet van harte, maar het moet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ken ik...Zo vermoeiend!
Daarnaast, Tim, ik denk dat je het niet op krijgt in één keer...
Maar als je er een hele dag op wil draaien kun je het beter spreiden. En dan krijg je het wel op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
dat denk ik eigenlijk wel. Misschien niet van harte, maar het moet kunnen
Ik hoorde vandaag nog een "Ik ben het niet nodig" in plaats van ik hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Bijna in een opdracht voor school gezet 'het maakt niet uit waar je weg komt'
Ik moest aan wyccie denken
Mooi spul joh, dialectquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag nog een "Ik ben het niet nodig" in plaats van ik heb
Oh jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mja, maar dan is het dus april...
Beterschap EtcLekker kopje thee en onder de dekens?
Ik ook dus bring it onquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi spul joh, dialect
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Dus jullie weten het: ik ben een gevaar voor de samenleving want ik speel Call of Duty, Battlefield 2 en nog meer oorlogsspellen
Ik heb ook Soldier of Fortune, Unreal Tournament en nog meer van dat soort spellen gespeeld, en binnenkort ga ik bezig met GTA IV. Als je dus een verhaal leest over iemand uit Leeuwarden die auto's jat en hoeren vermoordt, dan ben ik hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi spul joh, dialect
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Dus jullie weten het: ik ben een gevaar voor de samenleving want ik speel Call of Duty, Battlefield 2 en nog meer oorlogsspellen
Hij vind je leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegik zit in de kantine van de uni een broodje te eten, just minding my own business. Zegt de man tegenover me na een tijdje 'ik kan het niet nalaten om te zeggen dat je extreem langzaam eet'
alsof ik dat zelf nog niet wist
![]()
Wassie dik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegik zit in de kantine van de uni een broodje te eten, just minding my own business. Zegt de man tegenover me na een tijdje 'ik kan het niet nalaten om te zeggen dat je extreem langzaam eet'
alsof ik dat zelf nog niet wist
![]()
Wat is dat nou voor een rare conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wassie dik?
Langzaam eten is gezonder, omdat je lichaam over het algemeen 20 minuten nodig heeft voor het kan aangeven dat het genoeg heeft gehad. Daarom moet je langzaam eten en goed kauwen, zodat je op tijd het sein krijgt dat je vol zit
Dikke mensen eten sneller?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare conclusie
Die zag ik aankomen en dat is echt dik(haha) gelulquote:
Conclusie: Nem is dik en eet langzaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen en dat is echt dik(haha) gelul
Volgens mij is het echt zo dat mensen die heel snel eten meer kans maken op overgewichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare conclusie
Ik beweer het tegendeel ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zo dat mensen die heel snel eten meer kans maken op overgewichtMaar pin me d'r niet op vast hoor
Ik eet heul niet langzaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Conclusie: Nem is dik en eet langzaam
![]()
Als jij m'n flashprobleem oplost wil ik je graag op alle mogelijke manieren motiverenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
Iemand anders die me kan motiveren dan maar?
An die arbeit und yetzquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
Naar college gaan.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
2 boeken, heeeeel veel forums/tutorials, overal uitleg wat de fout inhoudt. MAAR GEEN FUCKING ANSWERquote:
quote:
Nee gewoon heen gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar college gaan.![]()
Ik denk dat ik straks lekker naar huis ga.
Waar gaat het college over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar college gaan.![]()
Ik denk dat ik straks lekker naar huis ga.
Hmm... ik ben al sinds mn 11e geindoctrineerd door onder andere Carmageddon nadat ik doom 1 & 2 grijs gespeeld had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook Soldier of Fortune, Unreal Tournament en nog meer van dat soort spellen gespeeld, en binnenkort ga ik bezig met GTA IV. Als je dus een verhaal leest over iemand uit Leeuwarden die auto's jat en hoeren vermoordt, dan ben ik het
Dit college is niet zo boeiend. Maar het volgende college wel. Heb alleen geen zin om om 8 uur pas thuis te zijn.quote:
Ik mocht vroeger geen carmageddon spelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al sinds mn 11e geindoctrineerd door onder andere Carmageddon nadat ik doom 1 & 2 grijs gespeeld had.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik dat spel kocht... 90 guldens gespaard... met zweet in de handjes naar de BOEKHANDEL (in die tijd kocht je daar je cd-roms nog, aangezien 90% van wat uberhaupt op cd-rom te krijgen was encyclopedieen waren) en hopen dat ze niet gingen zeuren over de 16+ labels die er op zaten.
Jeugdsentiment![]()
Nooit een auto gestolen en mensen platgereden though.
quote:Cymothoa exigua is a parasitic crustacean of the family Cymothoidae. It tends to be 3 to 4 cm long. This parasite attaches itself at the base of the spotted rose snapper's (Lutjanus guttatus) tongue, entering the fish's mouth through its gills. It then proceeds to extract blood through the claws on its front three pairs of legs. As the parasite grows, less and less blood reaches the tongue, and eventually the organ atrophies from lack of blood. The parasite then replaces the fish's tongue by attaching its own body to the muscles of the tongue stub. The fish is able to use the parasite just like a normal tongue. It appears that the parasite does not cause any other damage to the host fish.[1] Once C. exigua replaces the tongue, some feed on the host's blood and many others feed on fish mucus. They do not eat scraps of the fish's food.[2] This is the only known case of a parasite functionally replacing a host organ.
Fucking ugly zou ik eerder zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
lol. Ex komt net langslopen, kijkt me recht aan en negeert me opeens snel.![]()
Ik deed nog een ik-herken-je-glimlach.
Uit de categorie oh nom nom nomquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fucking ugly zou ik eerder zeggen![]()
Wel knap staaltje![]()
![]()
Ja.quote:
Kom eens even uit die nerd-modus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel nog over quad core of dual core. Dual core sowieso, met quad core heb ik een vriend die waarschijnlijk mijn pc inpikt
Doet me denken aan die zandwormen van Dune.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:tijd om af te sluiten
Nem, dat lijkt net een Alien!
Het antwoord is nee. Terug naar drie dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn AMD X3 na een BIOS-update:
[ afbeelding ]
4 cores. Nu nog kijken of ze ook alle vier stabiel draaien
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord is nee. Terug naar drie dus
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
Vertelquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen van
Nou je hebt dus Red en Yellow, zijn 2 varianten. Lekkerste vind ik Red want daar zit geen pinda in (die trouwens met zorg worden uitgezocht). Yellow is een beetje apart die beweert dat sneeuw geel kan zijn. En hij is niet zo goed met pokeren, maar houdt er niet van om z'n pinda publiekelijkt te tonen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
I am the bestquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?.
quote:
Warning: worm signquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zandwormen van Dune.
Net zoiets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang doen jullie over een tas inpakken voor een weekendje wegIk ben nog geen tien minuten bezig heb praktisch alles al.
Het moet alleen nog in m'n tas
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daarnaast, Tim, ik denk dat je het niet op krijgt in één keer...
Je zit misschien voor even vol, maar het zijn zulke kleine stukjes, McNuggets vult nauwelijks. Na een uur heb je weer 'honger'.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Whiteguy het volgende:
's ochtends 9x chicken nuggets + bbq saus
's middags 20x chicken nuggets + 6x chicken nuggets + bbq saus
's avonds 20x chicken nuggets + 9x chicken nuggets + bbq saus + bbq saus
Waarom?!? Dat zeg ik nooit!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Bijna in een opdracht voor school gezet 'het maakt niet uit waar je weg komt'
Ik moest aan wyccie denken
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Warning: worm sign
(spel zet een repetetief rockdeuntje in)
hehe gevonden op youtube:
vanaf 8 minuten precies
Je moet wel wat meer bijdragen hoor.quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Wát een sukkel zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik sprak hem net en hij had me niet gezien.
Hij maakte het uit. Zeker dat het een sukkel is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Mikkie het volgende:
Wát een sukkel zeg.Logisch dat het je ex is!
.
Dat betekent automatisch dat JIJ het NIET bentquote:
Neem dat nummer mee voor dit weekend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo mierzoet dat je tanden nog net niet uit je mond vallen - maar ik vind het wel leuk![]()
Whoops. Lang geleden dat ik een vraag goed hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef Etcetera het volgende:
* Wil Hawaii_Tim zich melden bij de AKQ? Ik herhaal wil Hawaii_Tim zich melden bij de AKQ
Reactie:quote:Tja, de buit is binnen (relatie), dus hoeft er minder werk in gestoken te worden
quote:No shit! Maar de buit heeft gelukkig ook voeten! En die lopen gewoon naar een welwillende schoone als het moet!
Hij heeft wel praatjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
mijn vriendin wil minder sex dan ik
Goede reactie.
[..]
Reactie:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd net gebeld door een onbekend nummer. Ik mag binnenkort naar een screening voor een tv-quiz. Had me deze week weer es opgegeven
Ik moet in ieder geval zonder uitzondering aan jou denken, de zeldzame keer dat ik het hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Nee maar je hebt me volgens mij een keer verbeterd
1 tegen 100quote:
Dus zeer weining kans dat we je op TV zien aangezien ze toch random iemand uit het publiek kiezenquote:
True, maar wel leuk om es aan mee te doen. Als ik geselecteerd wordt, moet ik wel lid worden van de postcodeloterijquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus zeer weining kans dat we je op TV zien aangezien ze toch random iemand uit het publiek kiezen
Moet je lid zijn om mee te mogen spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar wel leuk om es aan mee te doen. Als ik geselecteerd wordt, moet ik wel lid worden van de postcodeloterij
Ja, en toen ik het terug las zag ik ook dat ik word met dt heb geschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je lid zijn om mee te mogen spelen?
Slim juist, dan denken ze dat je er snel uit ligt en je ze weinig geld afhandig kan maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en toen ik het terug las zag ik ook dat ik word met dt heb geschreven
Ik bedoelde mijn post hier op het forumquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim juist, dan denken ze dat je er snel uit ligt en je ze weinig geld afhandig kan maken.
Die Japanners zijn niet goed wijs.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
Vandaag echt een bizarre verkoop gehad in de Lusheen japanse man wilde zeepjes hebben dus mijn collega laat de zeepjes zien en geeft bij elke zeep uitleg. Na elke uitleg pakt hij meerdere stukken van die zeep
![]()
in totaal voor 240 euro verkocht
![]()
alleen jammer dat hij ze stuk voor stuk ingepakt wilde hebben
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij maakte het uit. Zeker dat het een sukkel is.
Zal ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neem dat nummer mee voor dit weekend.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval zonder uitzondering aan jou denken, de zeldzame keer dat ik het hoor
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leegquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Wil zelf ooit ook wel eens mee doen met een tv quiz maar ik weet veel te weining
Je bent ook zeer geschikt als je wel sympathiek bent en ook het een en ander weet, maar op het laatste moment toch niet wintquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leeg
maar kom ik ook niet echt verquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leeg
Wij hadden eerder een Spar in de buurt. Toen dat een C1000 werd hebben we nog heel lang collectief gezegd dat we boodschappen gingen halen bij de Sparquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt. Of, zoals ze hier de supermarkt noemen, "de winkel"
En toevallig heb ik ook een account op Flashfocus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Nee want ik heb een topic geopendIn DIG
[AS 3.0] Hoe fix ik '1120: Access of undefined property'
Van wat ik heb begrepen, is het echt een trieste kneusquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wát een sukkel zeg.Logisch dat het je ex is!
.
Bij de supermarkt op de campus van de UT is dat heel lang doorgevoerd. Ondanks alle verschillende namen gingen wij altijd naar de Casper, ook al heette die winkel al lang niet meer zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hadden eerder een Spar in de buurt. Toen dat een C1000 werd hebben we nog heel lang collectief gezegd dat we boodschappen gingen halen bij de Spar
Gelukkig hadden ze al eerder een aflevering gemaakt waarin ze de fcc belachelijk maken...quote:Family Guy's Back In Hot Water With The FCC
Filed under: TV News
Bestiality, orgies and babies eating sperm, oh my!
The Parents Television Council is the latest group on the Family Guy's balls, complaining to the FCC that the March 8th episode of the racy cartoon was too explicit for television!
"Fox treated viewers to everything from an ‘eleven-way’ gay orgy to baby Stewie eating a bowl of cereal with horse sperm instead of milk … if that isn’t enough, the show’s leading character is also shown fanaticizing about his wife and moaning while a horse licks his bare behind. Clearly, the explicit content was not isolated to one instance in one segment of the show; it permeated the entire program."
The PTC is making the extra effort to corral all 1.3 million of its members into filing indecency complaints with the FCC over the crude ep.
What a waste of energy!
Family Guy creator Seth McFarlane had some choice words for the fundamentalist group last year when the PTC had previously targeted his toon.
"Oh, yeah. That’s like getting hate mail from Hitler. They’re literally terrible human beings. I’ve read their newsletter, I’ve visited their website, and they’re just rotten to the core. For an organization that prides itself on Christian values — I mean, I’m an atheist, so what do I know? — they spend their entire day hating people. They can all suck my d**k as far as I’m concerned."
We're glad you said it so we didn't have to!!
But we'll say it anyways - The Parents Television Council can suck our dick!!!!
quote:"Oh, yeah. That’s like getting hate mail from Hitler. They’re literally terrible human beings. I’ve read their newsletter, I’ve visited their website, and they’re just rotten to the core. For an organization that prides itself on Christian values — I mean, I’m an atheist, so what do I know? — they spend their entire day hating people. They can all suck my d**k as far as I’m concerned."
Ja nahja, zo duidelijk vond ik het niet neequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt het niet zo goed verstaan?
Meneer Beko meneer Beko tochBeetje de tekst opzoeken he, vies mannetje bent u
Ik heb vanmiddag al QI en My name is Earl gekeken en Burnout gespeeld. Heel nuttig was ik toen niet bezigquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Gelijk heb je TimHet is half 9, tijd voor ontspanning
Hier had ik het met Nieuwjaar over:quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja nahja, zo duidelijk vond ik het niet nee
Dus inderdaad, dat mannetje was zo van: Ohohoh ik hoor Fuck![]()
![]()
![]()
, laat ik es opzoeken of het echt zo is
Aanvulling: opgezocht via NedtLyrics.nl, niet gevonden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Geheel in lijn met de vorige posts:
[ afbeelding ]
Wat een mierenneuker is die laatstgenoemde man toch.![]()
Je zult bijna gaan mailenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: opgezocht via NedtLyrics.nl, niet gevonden.
Die gast maakt zich schuldig aan valsheid in geschrifte.
Het ging over misschien het allergrootste mierenneukende orgaan ter wereld, de FCC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben volledig de draad kwijt hier.
quote:She work it girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She fine as hell, she about the dough
She doing her thing out on the floor
Her money money, she makin' makin'
Look at the way she shakin'
Make you want to touch it, make you want to taste it
Have you lustin' for her,
go crazy face it
She's so much more than you're used to
She know's just how to move to seduce you
She gone do the right thing and touch the right spot
Dance in you're lap till you're ready to pop
She always ready, when you want it she want it
Like a nympho, the info
I show you where to meet her
On the late night, till daylight the club jumpin'
If you want a good time, she gone give you what you want
Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here,
you got me saying
Aayooh
I'm tired of using technology,
Why don't you sit down on top of me
Aayooh
I'm tired of using technology
I need you right in front-- of me
In her fantasy, there's plain to see
Just how it be, on me, backstrokin',
Sweat soaking
All into my set sheets
When she ready to ride, I'm ready to roll
I'll be in this bitch till the club close
What should I do, on all fours
Now that that shit should be against the law
Different style, different move,
Damn I like the way you move
Girl you got me thinking about,
All the things I'd do to you
Let's get it poppin' shorty
We can switch positions
From the couch to the counters in my kitchen
Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Why don't you come over here, you got me saying
Aayooh
I'm tired of using technology,
Aayooh
I need you right in front of me
Ooh she wants it, Ooh she wants it
Hmm she wants it, I got to give it to her
She wants it, Hmm she wants it
Hmm she wants it, I got to give it to her
I got to give it to her
Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Why don't you come over here, you got me saying
Aayooh
Aayooh
I need you right in front of me
En Beko en Youpie dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Het ging over misschien het allergrootste mierenneukende orgaan ter wereld, de FCC.
Volgens mij ben jij nou ook de draad kwijtquote:@etcetera: contacteer MaJo, die is zeer begaan met MaJo.
Dat ging over mierenneuken over scheldwoorden enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Beko en Youpie dan?![]()
[..]
Volgens mij ben jij nou ook de draad kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Puntenslijpsel op 12-03-2009 21:55:09 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mr Eko...Die mocht niet dood van mij
In ieder geval geen fan van Milow. Dacht kudos te scoren door te vertellen dat Milow in Ayo Technology het woord 'fuck' gebruikte, krijgt zijn boomerang hard in zijn gezicht.quote:
Scusi WGquote:
Een stripboek is geen boekquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een boek besteld, ik ben trots op mezelf
Hè, ik dacht dat je de klassieker bedoelde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo mierzoet dat je tanden nog net niet uit je mond vallen - maar ik vind het wel leuk![]()
Zet het dan in het vervolg ook in spoilertags als je het quoot.quote:
'J.Kessels: The Novel' wel?quote:
Gone with the wind, Lawrence of Arabia, The postman always rings twice, The Maltese Falcon, M.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met het downloaden van Casablanca en It's a wonderful life. Tijd voor een avondje klassiekers
Die staan ook op mijn lijstquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gone with the wind, Lawrence of Arabia, The postman always rings twice, The Maltese Falcon, M.
PS for world dominationquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer een ronde verder met die Presidents Leadership Class, krijg net een mailtje. Volgende week woensdag telefonisch (nouja, via Skype) interview
Dat lijkt me zó eng. Ik vind bellen al niet zo leuk, en dan ook nog eens een Engels gesprek. Voor zoiets belangrijks!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weer een ronde verder met die Presidents Leadership Class, krijg net een mailtje. Volgende week woensdag telefonisch (nouja, via Skype) interview
Agree, maar als ik in zo'n soort klas wil zitten moet ik dit wel kunnen handlen he Maar ik bibber nu al bij de gedachtequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó eng. Ik vind bellen al niet zo leuk, en dan ook nog eens een Engels gesprek. Voor zoiets belangrijks!
Als het lastig word gewoon -> KGGGGGGG i'm losing you tuuut tuut tuutquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree, maar als ik in zo'n soort klas wil zitten moet ik dit wel kunnen handlen he Maar ik bibber nu al bij de gedachte
Yes hij doet het weer ::::::)Dankuquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Alt Shift of Ctrl Shift. Een beetje uitproberen.
Wat doen die dubbele punten daar dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yes hij doet het weer ::::::)Danku
Weet niet de toetscombinatie, maar dan moet je in configuratiescherm bij keyboard even je instellingen van je toetsenbord op ENGELS (VS internationaal) zetten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Aaargh welke toetsencombinatie moet je ook alweer indrukken als er opeens verkeerde dingen onder je toetsen zitten, zoals ± bij je dubbele punt?
Die moslimterroristen he...quote:Zeven terroristen vast * Link met aanslagen Madrid
A'dam ontsnapt aan aanslag
Amsterdam lijkt donderdag ontsnapt aan een terroristische aanslag. In een telefoontje aan de politie in de nacht van woensdag op donderdag werd gemeld dat drie mannen explosieven tot ontploffing wilden brengen in drukke winkels in Amsterdam-Zuidoost.
Ja, de Taal: Nederlands, Toetsenbord: VS Int.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
Weet niet de toetscombinatie, maar dan moet je in configuratiescherm bij keyboard even je instellingen van je toetsenbord op ENGELS (VS internationaal) zetten.
Kan drukkere dagen bij de IKEA voorstellen dan donderdag morgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet niet de toetscombinatie, maar dan moet je in configuratiescherm bij keyboard even je instellingen van je toetsenbord op ENGELS (VS internationaal) zetten.
[..]
Die moslimterroristen he...
drukke winkels in Amsterdam-Zuidoost... Op donderdag ochtend. Ga es op zo'n vrije zondag de ikea opblazen, dan is het 10x zo druk. Of mogen ze zichzelf niet opblazen op zondag van allah ?
Telefoontje van een prepaid telefoon uit brusselquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af hoe ze erachter zijn gekomen. Was het van tevoren aangekondigd?
Ik bedoel maar te zeggen dat ze in de VS absurde maatregelen hebben en wij hier met onze nog losse manieren de boel ook voorkomen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het lastig word gewoon -> KGGGGGGG i'm losing you tuuut tuut tuut
Jaja, dat had ik al, maar ik heb vaak dat ik in mijn enthousiasme knopjes indruk waardoor een aantal instellingen veranderen, maar dat van wyccie helpt daar tegenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
"I'm going through a tunnel..."quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het lastig word gewoon -> KGGGGGGG i'm losing you tuuut tuut tuut
Oh, ik dacht dat je uitroeptekens nu dubbele punten waren geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die dubbele punten waren om te demostreen hoe mooie dubbele punten mijn toetsenbord weer produceert
Of zoals GS het omschrijft:quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Telefoontje van een prepaid telefoon uit brussel
quote:Grote terreuraanslagen op laatste moment voorkomen
Zo, is dat even geluk hebben. Hadden we bijna een IKEA en een Mediamarkt minder gehad in ons land. De pliesie wist van niks, de AIVD had werkelijk geen idee en de nationaal terreur coördinator geloofde tot vannacht niet dat er in ons land ook mensen rondlopen die weinig op hebben met democratie. Welnu, Al Qaeda woont ook in Nederland en wel recht tegenover Dumpert. Alleen dankzij een belletje van een verklikker is ons land op het nippertje ontsnapt aan een aantal gruwelijke terroristische aanslagen. De informatie was dermate specifiek dat vanochtend besloten werd om in te grijpen. In totaal zijn 7 personen aangehouden, allen van Marokkaanse afkomst. Een van hen had een directe link met een van de zelfmoordterroristen die zichzelf precies vijf jaar geleden opblies in Madrid. De rest was daar weer familie van. Alle aanhoudingen zijn in Nederland verricht. De verdachte personen, waarbij Job Cohen er als de kippen bij was om te verklaren dat niet zeker is of zij allemaal in verband kunnen worden gebracht met de geplande aanslagen, variëren in de leeftijd van 19 tot 64 jaar. Een aantal van hen is eerder veroordeeld voor geweldsdelicten. Ze worden op dit moment verhoord. Hen wordt 'voorbereidingshandelingen met een terroristisch oogmerk' ten laste gelegd. In Amsterdam zijn op vier plekken huiszoekingen gedaan, bij drie van de panden is de huiszoeking nog gaande. Verder weinig aan de hand. Geen verhoging ook van het terreuralarm. Gaat u maar rustig slapen. Als er wat aan de hand is hoopt de politie vooraf weer te worden gebeld...
Die gingen niet toevallig naar Ikea vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bwah ik vind het wel mooi geweest, de oppasouders mogen wel es thuiskomen...
Anders waren ze al thuis of ze gingen er voor een andere rede heenquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die gingen niet toevallig naar Ikea vandaag?
Het zijn wel allochtonen, maar dan Fransen. En ze zaten in het immer nette Oud-Zuid....Maar ik ben nu alweer thuisquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders waren ze al thuis of ze gingen er voor een andere rede heen
Uhuhquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Japanners zijn niet goed wijs.
Maar je collega liet de zeepjes zien en jij ging er met de verkoop vandoor?
Daar ben je dan mooi onderuit gekomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uhuhzij mag nog geen kassa doen
en nog mooier: omdat ik kassa deed moest weer een andere collega het allemaal inpakken
![]()
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat MaJo nu meneer Beko allerlei verwensingen toebijt.
Uhuhquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar ben je dan mooi onderuit gekomen
Maar, dat is alweer 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen, waren er een paar is het echt trieste kneus acties
Oh, wacht
Ah mijn grote heldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
(Commenting on band The Killers' lyrics from the song 'All These Things I've Done') Deep down, it really is just a meaningless lyric isn't it? Sings "I got soul but I'm not a soldier". I mean, you may as well be saying "I got ham but I'm not a hamster"
Ah, Bill Bailey
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:05 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo naar de kapper. Laatste keer dat ik daar geweest ben was in juli geloof ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah mijn grote helddie man is briljant
en op zich is die tekst wel vaag ja, maar als een heel paradiso het zingt om de band voor een toegift op het podium te krijgen is dat wel even een kippevel momentje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:08 schreef MaJo het volgende:
ik moet nu dus van half 10 tot 4 uur werken![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef MaJo het volgende:
[..]weet je al hoe je het gaat knippen?
ik had trouwens gister met mijn beste vriendinnetje afgesproken. We zitten te kletsen en opeens roept ze 'huh, je haar is vet donker! Heb je het geverfd?!' was het helemaal vergeten
Vroegte enzoquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het wil. Als het maar weer doorkambaar wordt.![]()
Meestal is het iets van laagjes en zo'n schuine lok aan de voorkant.
Maar eigenlijk vind ik laagjes heel lelijk (bij mij).
Hoe duur? Ik zit bij een van de duurste kappers van nederland dus waarschijnlijk valt het mij alles meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik zag net de prijslijst.![]()
Ze moeten er maar echt iets moois van maken.
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef Soempie het volgende:
Maar met die geurtjes in de winkel zo sta je zo weer helemaal strak en met uitpuilende ogen.![]()
Heb je daarna wel lekker weekend?
Als er meer volgende week kunnen zou dat wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan alleen volgende week nog en misschien de week daarna maar laat dat je niet tegenhouden om ene datum te prikken
Heb zelf de vorige keer al gemerkt je kan nooit iedereen er bij hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als er meer volgende week kunnen zou dat wel leuk zijnwe willen een meet met zoveel mogelijk AKQers
Ik ben de prijs ook alweer vergeten, maar het was iets van 50 euro voor wassen, haarmasker, knippen en in model fohnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe duur? Ik zit bij een van de duurste kappers van nederland dus waarschijnlijk valt het mij alles mee
Als ik in de buurt ben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarkom je trouwens een keer langs? Zou ik leuk vinden
Dan werk ik tot 20u, gaat de eerste trein die ik kan nemen om 20:44 en ben ik met wat mazzel zo rond 23:30 in Amsterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:13 schreef MaJo het volgende:
Meuning Yuri
maarre, hoe zitten de AKQers op vrijdag de 20ste? Of is dat te kort dag?
Wel zorgen dat je achtergrond (waar je voor zitquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Agree, maar als ik in zo'n soort klas wil zitten moet ik dit wel kunnen handlen he Maar ik bibber nu al bij de gedachte
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
(Commenting on band The Killers' lyrics from the song 'All These Things I've Done') Deep down, it really is just a meaningless lyric isn't it? Sings "I got soul but I'm not a soldier". I mean, you may as well be saying "I got ham but I'm not a hamster"
Ah, Bill Bailey
Join the clubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:05 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo naar de kapper. Laatste keer dat ik daar geweest ben was in juli geloof ik.
En nu weer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:18 schreef Soempie het volgende:
Meestal is het iets van laagjes en zo'n schuine lok aan de voorkant.
En Bohemian Rhapsody van Queenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Ach over Hotel of California zijn ook al zoveel betekenissen gegeven, en dat schijnt ook niet zoveel te betekenen
quote:Join the clubIk ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik écht écht écht weer heen moet
[ afbeelding ]Gefeliciteerd Soemp
![]()
Ik heb gehoord dat dat allemaal losse nummers waren die Mercury aan elkaar heeft geschreven? Wel een ideequote:
Ja, 5 als ik me niet vergis. Allemaal stukken die waren blijven liggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat allemaal losse nummers waren die Mercury aan elkaar heeft geschreven? Wel een idee
Dat is ook best wel een briljant ideequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, 5 als ik me niet vergis. Allemaal stukken die waren blijven liggen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ah, Bill Bailey
Oh het gaat wel over ietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
hotel california gaat wel degelijk ergens over, namelijk drugs. Luister maar goed naar de tekst
quote:De tekst van het lied gaat letterlijk over een vermoeide reiziger die de nacht doorbrengt in een luxe hotel wat er aanvankelijk gastvrij en welkom uitziet, maar wat later een verschrikkelijke plaats blijkt te zijn waar men nooit meer uit kan vertrekken.
De abstracte opzet van de tekst heeft ertoe geleid dat veel mensen er hun eigen interpretaties aan hebben gegeven. Een veelgehoorde theorie is dat de tekst een allegorie is voor het hedonisme en de zelfvernietiging in muziekindustrie van Zuid-Californië gedurende de jaren 70 van de 20e eeuw. Don Henley noemde het "our interpretation of the high life in Los Angeles"[1]
Tijdens een optreden in The Howard Stern Show op 17 juli 2008 gaf Don Felder de volgende omschrijving van de oorsprong van de tekst:
"Don Henley and Glen wrote most of the words. All of us kind of drove into LA at night. Nobody was from California, and if you drive into LA at night... you can just see this glow on the horizon of lights, and the images that start running through your head of Hollywood and all the dreams that you have, and so it was kind of about that... what we started writing the song about. Coming into LA... and from that Life In The Fast Lane came out of it, and Wasted Time and a bunch of other songs."
Andere theorieën over de tekst zijn dat de tekst satanistische aspecten zou bevatten (met name de zin but they just can't kill the beast), dat het hotel uit het lied het Camarillo State Mental Hospital (een inrichting voor mentaal gehandicapten) zou zijn, en dat de tekst een metafoor is voor kanker. Al deze theorieën zijn echter ontkend door de Eagles.[2]
Een populair gerucht aan de University of North Texas is dat het lied zou gaan over Don Henley’s ervaringen van toen hij met Bruce Hall samenwoonde.
En je hebt goed gecheckt of er niet nog een beschermfolie over de mesjes heen zat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
Wat blijkt? Na 3 keer volledig scheren stond er nog steeds een baard van 3 dagen.
Ik pakte de reeds weggegooide verpakking erbij om te kijken of dit wellicht rubberen mesjes uit Hollywood waren of speelgoedmesjes voor kinderen of wellicht speciale mesjes voor intieme delen.
Maar nee, het was "the real deal".
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je hebt goed gecheckt of er niet nog een beschermfolie over de mesjes heen zat?
Je bent dequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je hebt goed gecheckt of er niet nog een beschermfolie over de mesjes heen zat?
Waaromquote:
Nou, er zit hooguit een beschermkapje omheen en dat is wel HEEL duidelijk als dat erop zitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar misschien was het gewoon heel netjes verpakt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WhatHad het eerder gezegd!! Ben nu wel benieuwd waar je hangt... Als je langs Paradiso bent gekomen ben je ook langs mijn school gekomen anyway!
Hebben jullie nu al een meet? En Yuri dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit over 10 min. met majo en whieguy op het leidse, ciao!
De grote vraag is: wie kent de sappigste roddels en krijgen wij die ook te horen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:23 schreef MaJo het volgende:
Heyik zit hier met whiteguy en ps in de kroeg
over jullie te roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |