Omdat we anders beide een aanmaken enzquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
Als je toch nog online was waarom maakte jij dan geen nieuwe![]()
En niet voor niets een stevige soundtrack.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:19 schreef wyccie het volgende:
Dit liedje zit dus in Slumdog Millionaire.
Zo snel mogelijk een gesprek plannen met je begeleider. Deze kan je waarschijnlijk beter helpen dan wij dat kunnen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, oppasouders kwamen opeens thuis, nu ben ik zelf ook weer thuis..
Ik ga proberen onder dat PWS met haar uit te komen en solo verder te vliegen...
Verder weet ik dus niet zo goed of ik haar niet kan missen of dat het het idee is of... Nouja ik weet het niet...
Maar dankjullie sowieso wel
Ik denk dat dat ook het resultaat is, maar er is maar één manier om er achter te komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik niet.
Als ik zo naar de laatste week kijk, heb ik na vier uur weer trek.
Whatquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Nesle het volgende:
Net slumdog millionaire gezien, goede filmen dat kleine jongetje is superschattig
En PS, hoezo mogen jullie dat PWS zo laat inleveren dan? Ik moest dat ding eind januari al inleveren, ben ik ook wel blij mee eigenlijk want daar heb ik nu tenminste geen gezeik meer van. Over een week heb ik mn laatste toetsweek, pfoe wordt nog ff hard werken!
Maar morgen ga ik met school lekker naar Amsterdam, ff nog wat chillen
Dat ken ik...quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:15 schreef MaJo het volgende:
Bij mij is het ook zo dat ik de hele dag dooreet. Als ik voor mijn doen veel eet dan heb ik alsnog na een paar uur weer trek
Ik niet iig, volgens deze site heb ik al zo'n 3800 kcal per dag nodig om op mn huidige gewicht te blijven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag (technisch gisteren) bedacht ik een nieuw culinair rampexperiment. Ik presenteer u: Het McSperiment.
Ik heb vandaag bij de McDonald's gegeten, want dat kwam zo uit. Achterop de McPlacemat staat een overzicht met hoeveel calorieën er in de verschillende producten zitten.
Mannen hebben gemiddeld 2500 kcal per dag nodig. Door van verschillende categorieën het product te kiezen met de meeste voedingswaarde kwam ik op het volgende menu:
Big Tasty met bacon
Grote friet met mosterdsaus (hebben ze blijkbaar en nét iets meer kcal dan fritessaus)
Grote milkshake (niet vanille)
McFlurry Rolo. Dit bij elkaar is 2335 kcal. Door nog een warme chocomel en een extra bakje saus toe te voegen kan je precies op 2500 kcal uitkomen, wat een man volgens het voedingscentrum nodig heeft op een dag. Het McSperiment is: kan je het een hele dag uithouden op zo'n menu?
Mja, maar dan is het dus april...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
De 27ste kan ik waarschijnlijk niet. Ga als het goed is een paar dagen weg met mijn mamsweek erna zou wel kunnen op zaterdag?
Geen zin inquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Beterschap EtcLekker kopje thee en onder de dekens?
dat denk ik eigenlijk wel. Misschien niet van harte, maar het moet kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat ken ik...Zo vermoeiend!
Daarnaast, Tim, ik denk dat je het niet op krijgt in één keer...
Maar als je er een hele dag op wil draaien kun je het beter spreiden. En dan krijg je het wel op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
dat denk ik eigenlijk wel. Misschien niet van harte, maar het moet kunnen
Ik hoorde vandaag nog een "Ik ben het niet nodig" in plaats van ik hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Bijna in een opdracht voor school gezet 'het maakt niet uit waar je weg komt'
Ik moest aan wyccie denken
Mooi spul joh, dialectquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag nog een "Ik ben het niet nodig" in plaats van ik heb
Oh jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mja, maar dan is het dus april...
Beterschap EtcLekker kopje thee en onder de dekens?
Ik ook dus bring it onquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi spul joh, dialect
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Dus jullie weten het: ik ben een gevaar voor de samenleving want ik speel Call of Duty, Battlefield 2 en nog meer oorlogsspellen
Ik heb ook Soldier of Fortune, Unreal Tournament en nog meer van dat soort spellen gespeeld, en binnenkort ga ik bezig met GTA IV. Als je dus een verhaal leest over iemand uit Leeuwarden die auto's jat en hoeren vermoordt, dan ben ik hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mooi spul joh, dialect
Verbied schietspellen en ander geweldadig tuig.
Dus jullie weten het: ik ben een gevaar voor de samenleving want ik speel Call of Duty, Battlefield 2 en nog meer oorlogsspellen
Hij vind je leukquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegik zit in de kantine van de uni een broodje te eten, just minding my own business. Zegt de man tegenover me na een tijdje 'ik kan het niet nalaten om te zeggen dat je extreem langzaam eet'
alsof ik dat zelf nog niet wist
![]()
Wassie dik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zegik zit in de kantine van de uni een broodje te eten, just minding my own business. Zegt de man tegenover me na een tijdje 'ik kan het niet nalaten om te zeggen dat je extreem langzaam eet'
alsof ik dat zelf nog niet wist
![]()
Wat is dat nou voor een rare conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wassie dik?
Langzaam eten is gezonder, omdat je lichaam over het algemeen 20 minuten nodig heeft voor het kan aangeven dat het genoeg heeft gehad. Daarom moet je langzaam eten en goed kauwen, zodat je op tijd het sein krijgt dat je vol zit
Dikke mensen eten sneller?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare conclusie
Die zag ik aankomen en dat is echt dik(haha) gelulquote:
Conclusie: Nem is dik en eet langzaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen en dat is echt dik(haha) gelul
Volgens mij is het echt zo dat mensen die heel snel eten meer kans maken op overgewichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een rare conclusie
Ik beweer het tegendeel ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zo dat mensen die heel snel eten meer kans maken op overgewichtMaar pin me d'r niet op vast hoor
Ik eet heul niet langzaamquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Conclusie: Nem is dik en eet langzaam
![]()
Als jij m'n flashprobleem oplost wil ik je graag op alle mogelijke manieren motiverenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
Iemand anders die me kan motiveren dan maar?
An die arbeit und yetzquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
Naar college gaan.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Soempie het volgende:
2 boeken, heeeeel veel forums/tutorials, overal uitleg wat de fout inhoudt. MAAR GEEN FUCKING ANSWERquote:
quote:
Nee gewoon heen gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar college gaan.![]()
Ik denk dat ik straks lekker naar huis ga.
Waar gaat het college over?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar college gaan.![]()
Ik denk dat ik straks lekker naar huis ga.
Hmm... ik ben al sinds mn 11e geindoctrineerd door onder andere Carmageddon nadat ik doom 1 & 2 grijs gespeeld had.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook Soldier of Fortune, Unreal Tournament en nog meer van dat soort spellen gespeeld, en binnenkort ga ik bezig met GTA IV. Als je dus een verhaal leest over iemand uit Leeuwarden die auto's jat en hoeren vermoordt, dan ben ik het
Dit college is niet zo boeiend. Maar het volgende college wel. Heb alleen geen zin om om 8 uur pas thuis te zijn.quote:
Ik mocht vroeger geen carmageddon spelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm... ik ben al sinds mn 11e geindoctrineerd door onder andere Carmageddon nadat ik doom 1 & 2 grijs gespeeld had.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik dat spel kocht... 90 guldens gespaard... met zweet in de handjes naar de BOEKHANDEL (in die tijd kocht je daar je cd-roms nog, aangezien 90% van wat uberhaupt op cd-rom te krijgen was encyclopedieen waren) en hopen dat ze niet gingen zeuren over de 16+ labels die er op zaten.
Jeugdsentiment![]()
Nooit een auto gestolen en mensen platgereden though.
quote:Cymothoa exigua is a parasitic crustacean of the family Cymothoidae. It tends to be 3 to 4 cm long. This parasite attaches itself at the base of the spotted rose snapper's (Lutjanus guttatus) tongue, entering the fish's mouth through its gills. It then proceeds to extract blood through the claws on its front three pairs of legs. As the parasite grows, less and less blood reaches the tongue, and eventually the organ atrophies from lack of blood. The parasite then replaces the fish's tongue by attaching its own body to the muscles of the tongue stub. The fish is able to use the parasite just like a normal tongue. It appears that the parasite does not cause any other damage to the host fish.[1] Once C. exigua replaces the tongue, some feed on the host's blood and many others feed on fish mucus. They do not eat scraps of the fish's food.[2] This is the only known case of a parasite functionally replacing a host organ.
Fucking ugly zou ik eerder zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
lol. Ex komt net langslopen, kijkt me recht aan en negeert me opeens snel.![]()
Ik deed nog een ik-herken-je-glimlach.
Uit de categorie oh nom nom nomquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fucking ugly zou ik eerder zeggen![]()
Wel knap staaltje![]()
![]()
Ja.quote:
Kom eens even uit die nerd-modus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel nog over quad core of dual core. Dual core sowieso, met quad core heb ik een vriend die waarschijnlijk mijn pc inpikt
Doet me denken aan die zandwormen van Dune.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:tijd om af te sluiten
Nem, dat lijkt net een Alien!
Het antwoord is nee. Terug naar drie dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn AMD X3 na een BIOS-update:
[ afbeelding ]
4 cores. Nu nog kijken of ze ook alle vier stabiel draaien
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord is nee. Terug naar drie dus
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
Vertelquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen van
Nou je hebt dus Red en Yellow, zijn 2 varianten. Lekkerste vind ik Red want daar zit geen pinda in (die trouwens met zorg worden uitgezocht). Yellow is een beetje apart die beweert dat sneeuw geel kan zijn. En hij is niet zo goed met pokeren, maar houdt er niet van om z'n pinda publiekelijkt te tonen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
I am the bestquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |