IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld, maar wat het ook is het moet per direct verboden worden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
En weer heeft een dader in Duitsland zich tegoed gedaan met schietspellen alvorens hij het geleerde in de praktijk brengt.....
Voor mij is het helder: een verbod op dergelijk tuig. Het beïnvloed de geest bijzonder slecht... Het is meer dan eens aangetoond.
Hoe denkt u daar over?
doe eens linken naar iets minstens enigzins wetenschappelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is meer dan eens aangetoond.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld
Ja, want ik hoorde van de buurman dat iemand in een busje een hond gevild had, en mensen dachten dat het paddo's waren, en ik dacht, het zou ook net zo goed een baby kunnen zijn. Dus moesten paddo's maar verboden worden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Frollo het volgende:
Idd, zo staat het ook vast dat het verbieden van paddo's na een oneindige reeks van incidenten een goed idee was.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Snakey het volgende:
Als dat zo zou zijn dan zouden we honderden, zoniet duizenden schietende gekken rond hebben lopen. Pure onzin dus.
verbieden!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
p.s. bij dat incident waren geen paddo's in het spel, wel een psychose.
Het is wel erg opvallend dat die lui stuk voor stuk te goed hebben gedaan aan dat tuig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Tegen!
Die verknipte idioot uit Duitsland was zonder schietspellen ook wel doorgedraaid. Geen reden dus om dan maar games te verbieden. Typisch gevalletje van simpel denken en maar iets makkelijks te schuld geven van een complex probleem.
Verder kunnen gezonde volwassen mensen prima het verschil tussen de echte wereld en een computerspel. Niet nodig om een betuttelende overheid het te laten verbieden en zelfs ronduit vervelend voor gameliefhebbers.
Inderdaad, welk spul heb je gesnofenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld, maar wat het ook is het moet per direct verboden worden!
En toch beïnvloedt het gaandeweg wel degelijk je geest. Je grenzen worden in het onderbewustzijn verlegd. Het erge is dat je dat zelf waarschijnlijk niet eens doorhebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Speel gemiddeld 3 uur per dag ET ( verwachte reactie:) en ik loop toch echt niet met een geweer/pistool/revolver/mes/zwaard over straat.
Heb trouwens ook niet de drang die te gebruiken.
en nu met wetenschappelijke onderbouwing?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En toch beïnvloedt het gaandeweg wel degelijk je geest. Je grenzen worden in het onderbewustzijn verlegd. Het erge is dat je dat zelf waarschijnlijk niet eens doorhebt.
Helemaal mee eens, maar dan wel gelijk goed beginnen en hard optreden tegen de jeugd die na schooltijd een beetje cowboy en indiaantje lopen te spelen of nog erger doctortje wat voor een verdorven geesten je daar wel niet van krijgtquote:
Ik denk inderdaad dat het samenhangt met het spelen van spellen, want alle gamers schieten 15 mensen dood om daarna zelfmoord te plegen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
En weer heeft een dader in Duitsland zich tegoed gedaan met schietspellen alvorens hij het geleerde in de praktijk brengt.....
Voor mij is het helder: een verbod op dergelijk tuig. Het beïnvloed de geest bijzonder slecht... Het is meer dan eens aangetoond.
Hoe denkt u daar over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |