abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66964699
En weer heeft een dader in Duitsland zich tegoed gedaan met schietspellen alvorens hij het geleerde in de praktijk brengt.....

Voor mij is het helder: een verbod op dergelijk tuig. Het beïnvloed de geest bijzonder slecht... Het is meer dan eens aangetoond.

Hoe denkt u daar over?
pi_66964713
Blame the player, not the game.
pi_66964720
Not this crap again.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:46:58 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66964742
Het is niet aangetoond. Sterker nog, de wetenschap zegt precies het tegenovergestelde.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:48:13 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66964788
Idd, zo staat het ook vast dat het verbieden van paddo's na een oneindige reeks van incidenten een goed idee was.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:48:15 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66964789
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Het is meer dan eens aangetoond.
Que?
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:49:16 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66964828
quote:
En weer heeft een dader in Duitsland zich tegoed gedaan met schietspellen alvorens hij het geleerde in de praktijk brengt.....

Voor mij is het helder: een verbod op dergelijk tuig. Het beïnvloed de geest bijzonder slecht... Het is meer dan eens aangetoond.

Hoe denkt u daar over?
IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld, maar wat het ook is het moet per direct verboden worden!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:49:53 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_66964851
Als dat zo zou zijn dan zouden we honderden, zoniet duizenden schietende gekken rond hebben lopen. Pure onzin dus.
pi_66964888
quote:
Het is meer dan eens aangetoond.
doe eens linken naar iets minstens enigzins wetenschappelijk
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:50:54 #10
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_66964894
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:50:54 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66964895
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef Frollo het volgende:
Idd, zo staat het ook vast dat het verbieden van paddo's na een oneindige reeks van incidenten een goed idee was.
Ja, want ik hoorde van de buurman dat iemand in een busje een hond gevild had, en mensen dachten dat het paddo's waren, en ik dacht, het zou ook net zo goed een baby kunnen zijn. Dus moesten paddo's maar verboden worden!
Groetjes, Klink, minister van Volksgezondheid.

p.s. bij dat incident waren geen paddo's in het spel, wel een psychose. Maar wie geeft er een biet om dat verbod, op wat linkse pro-vrijheid hippies na dan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:51:26 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_66964913
Tegen!

Die verknipte idioot uit Duitsland was zonder schietspellen ook wel doorgedraaid. Geen reden dus om dan maar games te verbieden. Typisch gevalletje van simpel denken en maar iets makkelijks te schuld geven van een complex probleem.

Verder kunnen gezonde volwassen mensen prima het verschil tussen de echte wereld en een computerspel. Niet nodig om een betuttelende overheid het te laten verbieden en zelfs ronduit vervelend voor gameliefhebbers.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:52:40 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_66964964
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Snakey het volgende:
Als dat zo zou zijn dan zouden we honderden, zoniet duizenden schietende gekken rond hebben lopen. Pure onzin dus.

Speel gemiddeld 3 uur per dag ET ( verwachte reactie: ) en ik loop toch echt niet met een geweer/pistool/revolver/mes/zwaard over straat.
Heb trouwens ook niet de drang die te gebruiken.
pi_66964990
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef Yildiz het volgende:

[..]

p.s. bij dat incident waren geen paddo's in het spel, wel een psychose.
verbieden!!!
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_66964996
Ik speel elk weekend halo 3 waar ik verschrikkelijk mooie headshots maak, met een shotgun mensen doodschiet en regelmatig mensen "stick" met granaten. en hier komt het rare, ik heb nog NOOIT een moord gepleegd. JA het is natuurlijk wachten want ik ben een tikkende tijdbom en dat komt allemaal door games.

Laat ouders hun kinderen opvoeden! Het is erg makkelijk om andere dingen de schuld te geven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_66965001
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Hexagon het volgende:
Tegen!

Die verknipte idioot uit Duitsland was zonder schietspellen ook wel doorgedraaid. Geen reden dus om dan maar games te verbieden. Typisch gevalletje van simpel denken en maar iets makkelijks te schuld geven van een complex probleem.

Verder kunnen gezonde volwassen mensen prima het verschil tussen de echte wereld en een computerspel. Niet nodig om een betuttelende overheid het te laten verbieden en zelfs ronduit vervelend voor gameliefhebbers.
Het is wel erg opvallend dat die lui stuk voor stuk te goed hebben gedaan aan dat tuig.

Het is toch niet gezond om je toch te verheerlijken aan geweld? Eerlijk?
pi_66965027
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

IK heb geen idee aan wat voor "materiaal" jij bent blootgesteld, maar wat het ook is het moet per direct verboden worden!
Inderdaad, welk spul heb je gesnofen

Volgende keer mischien je argument wat beter onderbouwen met wetenschapelijk bewijs oid
No Guts, No Glory
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:29 #18
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_66965033
Als je het verschil ziet tussen mensen die daadwerkelijk zoiets doen door een spel en de mensen die het gewoon als spel zien en verder niks.

Wie denk je dan dat de schuldige is? Het spel of de personen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:54:56 #19
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66965054
Ze moeten rockmuziek ook verbieden, er zijn in de jaren 60 en 70 ook moorden gepleegd door mensen die naar rockmuziek luisterden !

Oh, en als blijkt dat de dader ook een liefhebber van melk was moet melk ook verboden worden !
zzz
pi_66965058
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Speel gemiddeld 3 uur per dag ET ( verwachte reactie: ) en ik loop toch echt niet met een geweer/pistool/revolver/mes/zwaard over straat.
Heb trouwens ook niet de drang die te gebruiken.
En toch beïnvloedt het gaandeweg wel degelijk je geest. Je grenzen worden in het onderbewustzijn verlegd. Het erge is dat je dat zelf waarschijnlijk niet eens doorhebt.
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2009 @ 11:55:15 #21
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_66965064
Meneer Echtgaaf.. ik heb ooit eens iemand heel hard geschopt. Dat heb ik geleerd toen ik aan het voetballen was.. kunnen we dat ook meteen verbieden?
pi_66965081
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En toch beïnvloedt het gaandeweg wel degelijk je geest. Je grenzen worden in het onderbewustzijn verlegd. Het erge is dat je dat zelf waarschijnlijk niet eens doorhebt.
en nu met wetenschappelijke onderbouwing?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66965093
quote:

Hoe denkt u daar over?
Helemaal mee eens, maar dan wel gelijk goed beginnen en hard optreden tegen de jeugd die na schooltijd een beetje cowboy en indiaantje lopen te spelen of nog erger doctortje wat voor een verdorven geesten je daar wel niet van krijgt
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:56:14 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_66965101
En altijd moeten mensen weer redenen zoeken waar mensen zelf geen schuld zijn aan de situatie... Deze dingen gebeurden al lang voordat er computer-games waren en er is geen enkel verband te leggen...

Mensen die geweldadige games als reden/inspiratie zien zijn vaak ook mensen die totaal geen games spelen en er geen enkele ervaring mee hebben... Een potje FPS-en is niets anders dan een potje paintballen... Het gaat om de competitie en dat het er vet uitziet, niet om mensen doodmaken (hoe kan je uberhaupt een virtueel karakter een mens noemen) , dan is een personage uit een boek, of een pion met schaken zeker ook een mens? Flikker toch op en doe je huiswerk...

Er zijn altijd zieke/gestoorde geesten die om welke reden dan ook iets dergelijks zullen doen en dat is moeilijk te accepteren, maar is meestal net zo onvermijdelijk als veel dingen die in het normale dagelijkse leven voorkomen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:56:24 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_66965109
quote:

Hoe denkt u daar over?
Ik denk inderdaad dat het samenhangt met het spelen van spellen, want alle gamers schieten 15 mensen dood om daarna zelfmoord te plegen.

En verder heeft het vooral niets te maken met 16 vuurwapens die voorhanden waren in het ouderlijk huis van die mafketen.

Hij at ook weleens bij McDonalds, schijnt het. Ik zeg: sluiten die hap.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')