quote:Cymothoa exigua is a parasitic crustacean of the family Cymothoidae. It tends to be 3 to 4 cm long. This parasite attaches itself at the base of the spotted rose snapper's (Lutjanus guttatus) tongue, entering the fish's mouth through its gills. It then proceeds to extract blood through the claws on its front three pairs of legs. As the parasite grows, less and less blood reaches the tongue, and eventually the organ atrophies from lack of blood. The parasite then replaces the fish's tongue by attaching its own body to the muscles of the tongue stub. The fish is able to use the parasite just like a normal tongue. It appears that the parasite does not cause any other damage to the host fish.[1] Once C. exigua replaces the tongue, some feed on the host's blood and many others feed on fish mucus. They do not eat scraps of the fish's food.[2] This is the only known case of a parasite functionally replacing a host organ.
Fucking ugly zou ik eerder zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
lol. Ex komt net langslopen, kijkt me recht aan en negeert me opeens snel.![]()
Ik deed nog een ik-herken-je-glimlach.
Uit de categorie oh nom nom nomquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fucking ugly zou ik eerder zeggen![]()
Wel knap staaltje![]()
![]()
Ja.quote:
Kom eens even uit die nerd-modus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik twijfel nog over quad core of dual core. Dual core sowieso, met quad core heb ik een vriend die waarschijnlijk mijn pc inpikt
Doet me denken aan die zandwormen van Dune.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
Echt..hoe dit ooit gevolueerd is, is me een raadsel. Maar fucking vet is het wel.
De Cymothoa exigua
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef iamredleader het volgende:tijd om af te sluiten
Nem, dat lijkt net een Alien!
Het antwoord is nee. Terug naar drie dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn AMD X3 na een BIOS-update:
[ afbeelding ]
4 cores. Nu nog kijken of ze ook alle vier stabiel draaien
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het antwoord is nee. Terug naar drie dus
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik zat er echt stom bij. Met m'n mond open om 'hoi' te zeggen, maar hij keek weg.![]()
Niet zo:![]()
whatever
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
Vertelquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh M. daar ken ik ook wel verhalen van
Nou je hebt dus Red en Yellow, zijn 2 varianten. Lekkerste vind ik Red want daar zit geen pinda in (die trouwens met zorg worden uitgezocht). Yellow is een beetje apart die beweert dat sneeuw geel kan zijn. En hij is niet zo goed met pokeren, maar houdt er niet van om z'n pinda publiekelijkt te tonen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een keer hetzelfde gedaan
I am the bestquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen, toch Nem?.
quote:
Warning: worm signquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zandwormen van Dune.
Net zoiets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang doen jullie over een tas inpakken voor een weekendje wegIk ben nog geen tien minuten bezig heb praktisch alles al.
Het moet alleen nog in m'n tas
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daarnaast, Tim, ik denk dat je het niet op krijgt in één keer...
Je zit misschien voor even vol, maar het zijn zulke kleine stukjes, McNuggets vult nauwelijks. Na een uur heb je weer 'honger'.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Whiteguy het volgende:
's ochtends 9x chicken nuggets + bbq saus
's middags 20x chicken nuggets + 6x chicken nuggets + bbq saus
's avonds 20x chicken nuggets + 9x chicken nuggets + bbq saus + bbq saus
Waarom?!? Dat zeg ik nooit!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Bijna in een opdracht voor school gezet 'het maakt niet uit waar je weg komt'
Ik moest aan wyccie denken
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:39 schreef BenjaminFranklin het volgende:
[..]
Warning: worm sign
(spel zet een repetetief rockdeuntje in)
hehe gevonden op youtube:
vanaf 8 minuten precies
Je moet wel wat meer bijdragen hoor.quote:
Dat bedoel ik maarquote:
Wát een sukkel zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik sprak hem net en hij had me niet gezien.
Hij maakte het uit. Zeker dat het een sukkel is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Mikkie het volgende:
Wát een sukkel zeg.Logisch dat het je ex is!
.
Dat betekent automatisch dat JIJ het NIET bentquote:
Neem dat nummer mee voor dit weekend.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Zo mierzoet dat je tanden nog net niet uit je mond vallen - maar ik vind het wel leuk![]()
Whoops. Lang geleden dat ik een vraag goed hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef Etcetera het volgende:
* Wil Hawaii_Tim zich melden bij de AKQ? Ik herhaal wil Hawaii_Tim zich melden bij de AKQ
Reactie:quote:Tja, de buit is binnen (relatie), dus hoeft er minder werk in gestoken te worden
quote:No shit! Maar de buit heeft gelukkig ook voeten! En die lopen gewoon naar een welwillende schoone als het moet!
Hij heeft wel praatjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Soempie het volgende:
mijn vriendin wil minder sex dan ik
Goede reactie.
[..]
Reactie:
[..]
Welke?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik werd net gebeld door een onbekend nummer. Ik mag binnenkort naar een screening voor een tv-quiz. Had me deze week weer es opgegeven
Ik moet in ieder geval zonder uitzondering aan jou denken, de zeldzame keer dat ik het hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Nee maar je hebt me volgens mij een keer verbeterd
1 tegen 100quote:
Dus zeer weining kans dat we je op TV zien aangezien ze toch random iemand uit het publiek kiezenquote:
True, maar wel leuk om es aan mee te doen. Als ik geselecteerd wordt, moet ik wel lid worden van de postcodeloterijquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus zeer weining kans dat we je op TV zien aangezien ze toch random iemand uit het publiek kiezen
Moet je lid zijn om mee te mogen spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar wel leuk om es aan mee te doen. Als ik geselecteerd wordt, moet ik wel lid worden van de postcodeloterij
Ja, en toen ik het terug las zag ik ook dat ik word met dt heb geschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je lid zijn om mee te mogen spelen?
Slim juist, dan denken ze dat je er snel uit ligt en je ze weinig geld afhandig kan maken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en toen ik het terug las zag ik ook dat ik word met dt heb geschreven
Ik bedoelde mijn post hier op het forumquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Slim juist, dan denken ze dat je er snel uit ligt en je ze weinig geld afhandig kan maken.
Die Japanners zijn niet goed wijs.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef MaJo het volgende:
Vandaag echt een bizarre verkoop gehad in de Lusheen japanse man wilde zeepjes hebben dus mijn collega laat de zeepjes zien en geeft bij elke zeep uitleg. Na elke uitleg pakt hij meerdere stukken van die zeep
![]()
in totaal voor 240 euro verkocht
![]()
alleen jammer dat hij ze stuk voor stuk ingepakt wilde hebben
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij maakte het uit. Zeker dat het een sukkel is.
Zal ik dat maar niet doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neem dat nummer mee voor dit weekend.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval zonder uitzondering aan jou denken, de zeldzame keer dat ik het hoor
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leegquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Wil zelf ooit ook wel eens mee doen met een tv quiz maar ik weet veel te weining
Je bent ook zeer geschikt als je wel sympathiek bent en ook het een en ander weet, maar op het laatste moment toch niet wintquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leeg
maar kom ik ook niet echt verquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je juist een geschikte kandidaat want dan trek je hun kassa niet leeg
Wij hadden eerder een Spar in de buurt. Toen dat een C1000 werd hebben we nog heel lang collectief gezegd dat we boodschappen gingen halen bij de Sparquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt. Of, zoals ze hier de supermarkt noemen, "de winkel"
En toevallig heb ik ook een account op Flashfocus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Nee want ik heb een topic geopendIn DIG
[AS 3.0] Hoe fix ik '1120: Access of undefined property'
Van wat ik heb begrepen, is het echt een trieste kneusquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wát een sukkel zeg.Logisch dat het je ex is!
.
Bij de supermarkt op de campus van de UT is dat heel lang doorgevoerd. Ondanks alle verschillende namen gingen wij altijd naar de Casper, ook al heette die winkel al lang niet meer zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hadden eerder een Spar in de buurt. Toen dat een C1000 werd hebben we nog heel lang collectief gezegd dat we boodschappen gingen halen bij de Spar
Gelukkig hadden ze al eerder een aflevering gemaakt waarin ze de fcc belachelijk maken...quote:Family Guy's Back In Hot Water With The FCC
Filed under: TV News
Bestiality, orgies and babies eating sperm, oh my!
The Parents Television Council is the latest group on the Family Guy's balls, complaining to the FCC that the March 8th episode of the racy cartoon was too explicit for television!
"Fox treated viewers to everything from an ‘eleven-way’ gay orgy to baby Stewie eating a bowl of cereal with horse sperm instead of milk … if that isn’t enough, the show’s leading character is also shown fanaticizing about his wife and moaning while a horse licks his bare behind. Clearly, the explicit content was not isolated to one instance in one segment of the show; it permeated the entire program."
The PTC is making the extra effort to corral all 1.3 million of its members into filing indecency complaints with the FCC over the crude ep.
What a waste of energy!
Family Guy creator Seth McFarlane had some choice words for the fundamentalist group last year when the PTC had previously targeted his toon.
"Oh, yeah. That’s like getting hate mail from Hitler. They’re literally terrible human beings. I’ve read their newsletter, I’ve visited their website, and they’re just rotten to the core. For an organization that prides itself on Christian values — I mean, I’m an atheist, so what do I know? — they spend their entire day hating people. They can all suck my d**k as far as I’m concerned."
We're glad you said it so we didn't have to!!
But we'll say it anyways - The Parents Television Council can suck our dick!!!!
quote:"Oh, yeah. That’s like getting hate mail from Hitler. They’re literally terrible human beings. I’ve read their newsletter, I’ve visited their website, and they’re just rotten to the core. For an organization that prides itself on Christian values — I mean, I’m an atheist, so what do I know? — they spend their entire day hating people. They can all suck my d**k as far as I’m concerned."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |