abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:05 #201
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_69892137
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Toen ik op edit-knopje klikte waren het nog gewoon plaatjes, toen ik in 't editvenster was waren het linkjes . Was even like: wtf
--> The Truth is in Here...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:44:44 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69892162
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:57 #203
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_69892212
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

--> The Truth is in Here...
Noem je me nou een trut!?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:02 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69892216
Nah, ik denk eerder aan een complot!

Brave New World
quote:
Samenzwering, verborgen agenda's en geheime geschiedenis. De zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Huilen dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:46:54 #205
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_69892250
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Nah, ik denk eerder aan een complot!

Brave New World
[..]
Ik ben mijn agenda wel kwijt, telt dat ook .

En nu stop ik met slowchat ! Anders krijg ik een note
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:50:10 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69892364
Nou, een agenda kwijt zijn valt nog mee als je ook kamers kwijt kan zijn.

Kamer zoek in Utrecht

Ok ik stop ook .
Huilen dan.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:05 #207
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69892416
Ik lig hier in een deuk om die laatste
Posten in TTK in het spel en stijlfouten topic Idz
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 10 juni 2009 @ 22:04:04 #208
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69915266
is het de bedoeling dat iemand zich hiervoor gaat registreren? Fotograaf gezocht voor 18 juni k heb t over die patrick dan he
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:44:14 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69917152
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
is het de bedoeling dat iemand zich hiervoor gaat registreren? Fotograaf gezocht voor 18 juni k heb t over die patrick dan he
Nee.

Thanks.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 juni 2009 @ 17:56:53 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_69979816
T begint hier [centraal] Fotografische aankopen topic nummertje 20 nu toch echt offtopic te gaan en niet meer over de aankopen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_70006842
Lange sluitertijd.
Foto op 2560 pixels die niet eens het posten op volledige grote waard is.

De laatste tijd zijn er wel vaker foto's die veel te groot zijn, of er wordt in de img tag aangegeven dat hij op 610pixels getoond moet worden. Beiden zijn een belediging voor mensen die wel de moeite nemen om foto's speciaal voor FOK te resizen.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 juni 2009 @ 15:56:25 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70028022
Misschien een optie om dit te mergen? Beginnen met (serieus) fotograferen met het eerdere topic wat tips bevat Beginnen met fotograferen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 15 juni 2009 @ 17:07:13 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_70030628
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef Ynske het volgende:
Misschien een optie om dit te mergen? Beginnen met (serieus) fotograferen met het eerdere topic wat tips bevat Beginnen met fotograferen
Dat moet idd wel samen kunnen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_70081233
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
ER, waarom haal je nou de op weg joh?
Mag ik het zeggen (lees denken waarom)?

bij voorbaat : dit is niet om iemand aante vallen/aftezeiken/op zijn strepen te zetten....
ook niet om : ta gallen/te zieken/ zeiken of miereneuken of azijn te plassen

In zijn algemeenheid :

Ik ken ER niet persoonlijk, maar ze maakt verdomd goede fotos , ze leeft de regels van fot na, dat laat ze ook blijken

Niet iedereen leest het misschien even vriendelijk maar dat gebeurt wel vaker.
Het is wel frustrerend als iemand bij wijze van continue afgekraakt word (en ja dat gebeurt wel eens ook bij ER, alleen al omdat ze bijna altijd (imo) prachtige platen schiet van de natuur) omdat haar straatje van fotografie niet gewaardeerd word.

Back haar eens op ipv een een nieuweling die out of the blue commentaar geeft , met het gehalte : ik ben weet het beter dan jij!!

Leuk discussie punt ...misschien

En ik hoor het wel van ER als ze het er niet mee eens is of als ik er langs lul.

Maar dit is wel het gevoel wat ik heb en dat is niet fijn.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 09:09:40 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70085046
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 00:13 schreef prupke het volgende:

[..]

Mag ik het zeggen (lees denken waarom)?

bij voorbaat : dit is niet om iemand aante vallen/aftezeiken/op zijn strepen te zetten....
ook niet om : ta gallen/te zieken/ zeiken of miereneuken of azijn te plassen

In zijn algemeenheid :

Ik ken ER niet persoonlijk, maar ze maakt verdomd goede fotos , ze leeft de regels van fot na, dat laat ze ook blijken

Niet iedereen leest het misschien even vriendelijk maar dat gebeurt wel vaker.
Het is wel frustrerend als iemand bij wijze van continue afgekraakt word (en ja dat gebeurt wel eens ook bij ER, alleen al omdat ze bijna altijd (imo) prachtige platen schiet van de natuur) omdat haar straatje van fotografie niet gewaardeerd word.

Back haar eens op ipv een een nieuweling die out of the blue commentaar geeft , met het gehalte : ik ben weet het beter dan jij!!

Leuk discussie punt ...misschien

En ik hoor het wel van ER als ze het er niet mee eens is of als ik er langs lul.

Maar dit is wel het gevoel wat ik heb en dat is niet fijn.
ER maakt vaak prachtige foto's. Soms ook niet. In mijn ogen dan. Mooi is namelijk maar een relatief begrip. Wat mij opvalt is dat mensen (ook ER) nogal slecht met kritiek kunnen omgaan.
Een 'het lijkt alsof de foto een beetje scheef staat' wordt meteen gecounterd met 'ben je blind, die foto is kaarsrecht!!!!' en een 'je had de foto misschien beter om kunnen keren' wordt 'je hebt er werkelijk geen verstand van, de foto IS namelijk omgekeerd!' (waarmee meteen duidelijk wordt dat ze dat misschien beter juist NIET had kunnen doen, in de ogen van de persoon die commentaar levert dan he!).

Prima als je zelf de regeltjes tot op de letter nauwkeurig wil naleven, maar dat kun je niet van iedereen verwachten. Zeker nieuwelingen die net voor het eerst voldoende moed verzameld hebben een foto neer te zetten en die - god verhoedde - de OP niet hebben gelezen worden nogal eens afgezeken. 'De foto MOET verkleind!' (waarom in godsnaam? een foto van 610 pixels is niet per definitie kleiner in filesize dan een foto van 1500 pixels), 'lees de op voor je blaat!', 'kom je alleen om je foto's te spammen?!?' etc.
Dat is nou niet echt het warme welkom waar elke user recht op heeft.

En om een OP uit je eigen showcasetopic te verwijderen omdat iemand anders het lef heeft zelf ook drie foto's te posten (en dan hebben we het nog niet over de reacties die kwamen op het negatieve commentaar van een ander) vind ik eigenlijk best sneu. Kun je het niet netjes vinden dat iemand dat doet, maar dan nog kan dat op normale wijze gemeld worden. Je hoeft niet elke nieuwe user meteen weg te jagen natuurlijk.

Maar goed, dat zijn mijn 2 centjes.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:25 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70087337
danny wat je zegt met die foto's verkleinen, ik merk t dus wel heel erg dat er steeds meer slop in komt en steeds grotere foto's geplaatst worden. Waarom? omdat ik een godvergetenkloteziggoverbinding heb en mijn huisbaas er niets aan doet. verbinding-verbinding weg-verbinding-verbinding weg
dus voor hier scheelt het echt als men zich aan die 610 regels houd
Today is life -

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 10:51:22 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70088177
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef Ynske het volgende:
danny wat je zegt met die foto's verkleinen, ik merk t dus wel heel erg dat er steeds meer slop in komt en steeds grotere foto's geplaatst worden. Waarom? omdat ik een godvergetenkloteziggoverbinding heb en mijn huisbaas er niets aan doet. verbinding-verbinding weg-verbinding-verbinding weg
dus voor hier scheelt het echt als men zich aan die 610 regels houd
Uiteindelijk scheelt het voor iedereen, maar het is op FOK! geen verplichting. We kunnen het wel stimuleren natuurlijk, door het vriendelijk te vragen bijvoorbeeld. Wat me echter opvalt is dat er vaak meteen met 'leer plaatjes verkleinen', 'je plaatjes zijn te groot en dus geef ik geen commentaar' of 'ga eerst je plaatjes maar eens verkleinen' gesmeten wordt en dat komt natuurlijk niet erg vriendelijk over.

Verder:
2668x1843 - 399kb (jpg)

610x421 - 332kb (png)

Zo zie je dat formaat in pixels niet bijzonder veel zegt. Met wat meer compressie is de enorme jpg zelfs kleiner te krijgen dan 610px png.
Ik heb overigens ook ziggo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 10:54:30 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70088282
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Uiteindelijk scheelt het voor iedereen, maar het is op FOK! geen verplichting. We kunnen het wel stimuleren natuurlijk, door het vriendelijk te vragen bijvoorbeeld. Wat me echter opvalt is dat er vaak meteen met 'leer plaatjes verkleinen', 'je plaatjes zijn te groot en dus geef ik geen commentaar' of 'ga eerst je plaatjes maar eens verkleinen' gesmeten wordt en dat komt natuurlijk niet erg vriendelijk over.
ow de manier waarop iets gezegd word snap ik helemaal
maar als er dan op een nette manier wat van gezegd word en een aantal users beginnen te gillen dat men niet moet zeiken want t maakt allemaal niet zo uit, dan denk ik, ja voor jou misschien niet maar hier dus wel
quote:
Verder:
2668x1843 - 399kb (jpg)
[ afbeelding ]

610x421 - 332kb (png)
[ afbeelding ]

Zo zie je dat formaat in pixels niet bijzonder veel zegt. Met wat meer compressie is de enorme jpg zelfs kleiner te krijgen dan 610px png.
ook daar heb je gelijk in, maar mij gaat t dan dus echt om de grote foto's die richting de MB of nog meer gaan
quote:
Ik heb overigens ook ziggo
dan heb je beter bereik dan ik
Today is life -

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:22:52 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70089278
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:54 schreef Ynske het volgende:

ow de manier waarop iets gezegd word snap ik helemaal
maar als er dan op een nette manier wat van gezegd word en een aantal users beginnen te gillen dat men niet moet zeiken want t maakt allemaal niet zo uit, dan denk ik, ja voor jou misschien niet maar hier dus wel
Ook dat is relatief. Een topic met 100 plaatjes van 300kb laadt niks niet sneller dan een topic met 30 plaatjes van 1mb en het gemiddelde fototopic bevat lang zoveer plaatjes niet. Een showcase heeft er misschien maximaal 20? Het 'mooiste foto' topic in 300 posts misschien 80? Dat is met een normale instelling van rond de 50 posts per pagina misschien ook een foto of 20, waarvan er dan een enkeling groter is dan die 610 pixels. Over het algemeen heb ik het idee dat het enorm meevalt met de grote foto's.
quote:
ook daar heb je gelijk in, maar mij gaat t dan dus echt om de grote foto's die richting de MB of nog meer gaan
ik vraag me af of daar door het gros van de mensen die er problemen mee hebben/van maken wel gekeken wordt naar filesize of dat men een enorm plaatje ziet en er dus vanuit gaat dat het plaatje veeeeeel te groot is qua filesize.
quote:
dan heb je beter bereik dan ik
bereik? ziggo biedt toch geen draadloos internet aan? Heb je niet gewoon problemen met de draadloze verbinding? Daar kan ziggo (of je huisbaas) niet heel veel aan doen namelijk
En FOK! ook niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 11:26:00 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70089380
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Ook dat is relatief. Een topic met 100 plaatjes van 300kb laadt niks niet sneller dan een topic met 30 plaatjes van 1mb en het gemiddelde fototopic bevat lang zoveer plaatjes niet. Een showcase heeft er misschien maximaal 20? Het 'mooiste foto' topic in 300 posts misschien 80? Dat is met een normale instelling van rond de 50 posts per pagina misschien ook een foto of 20, waarvan er dan een enkeling groter is dan die 610 pixels. Over het algemeen heb ik het idee dat het enorm meevalt met de grote foto's.
[..]

ik vraag me af of daar door het gros van de mensen die er problemen mee hebben/van maken wel gekeken wordt naar filesize of dat men een enorm plaatje ziet en er dus vanuit gaat dat het plaatje veeeeeel te groot is qua filesize.
[..]
hier uit het zich in fotos die maar voor de helft getoond worden
quote:
bereik? ziggo biedt toch geen draadloos internet aan? Heb je niet gewoon problemen met de draadloze verbinding? Daar kan ziggo (of je huisbaas) niet heel veel aan doen namelijk
En FOK! ook niet
nee geen draadloos, gewoon via de kabel naar t modem de deur uit
Today is life -

Dale Carnegie
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:30:21 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70089546
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:26 schreef Ynske het volgende:

nee geen draadloos, gewoon via de kabel naar t modem de deur uit
woon je op kamers? want anders heeft je huisbaas er geen kont mee te maken natuurlijk.
overigens geldt dan nog steeds dat FOK! natuurlijk niets kan doen aan haperende internetverbindingen van users.
Let wel, het is fijn als er wordt verkleind hoor, maar als iemand dat een keer niet doet mag dat best wat vriendelijker worden gevraagd dan nu regelmatig het geval is
Overigens zal de maximale breedte van images in de nieuwe layout nog groter worden. Ik probeer die naar 640 te krijgen.
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:32:20 #222
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70089646
Moet zeggen dat ik toch wel meer dan sporadisch foto's van >1.5mb omzet in linkjes. Maar verder is 't geen ramp als een foto bijvoorbeeld 1200px is inderdaad.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 juni 2009 @ 11:34:36 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70089739
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:30 schreef Danny het volgende:

[..]

woon je op kamers? want anders heeft je huisbaas er geen kont mee te maken natuurlijk.
ja helaas wel
quote:
overigens geldt dan nog steeds dat FOK! natuurlijk niets kan doen aan haperende internetverbindingen van users.
ow maar dat is ook niet wat ik bedoel te zeggen. ik ben alleen wel van mening dat men (iedereen) best een beetje rekening met elkaar kan houden, en dat is wat er af en toe niet is.
dat beetje rekening zie ik in het resizen van fotos maar óók het respect voor een ander hebben in het normaal iemand ergens op wijzen
quote:
Let wel, het is fijn als er wordt verkleind hoor, maar als iemand dat een keer niet doet mag dat best wat vriendelijker worden gevraagd dan nu regelmatig het geval is
t jammere is idd dat sommige users dat op een ietwat onvriendelijke manier doen daar heb je gelijk in, zie hierboven
quote:
Overigens zal de maximale breedte van images in de nieuwe layout nog groter worden. Ik probeer die naar 640 te krijgen.
Leuk t komt de foto's vaak beter tot hun recht

wat ik overigens wel grappig vind, op een forum waar ik ook nog kom. word 800 breed aangehouden, en heb ik minder last van het laden van de foto's
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:07 #224
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70089826
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:09 schreef Danny het volgende:

[..]

ER maakt vaak prachtige foto's. Soms ook niet. In mijn ogen dan. Mooi is namelijk maar een relatief begrip. Wat mij opvalt is dat mensen (ook ER) nogal slecht met kritiek kunnen omgaan.
Dat zal het zijn, absoluut.
quote:
Een 'het lijkt alsof de foto een beetje scheef staat' wordt meteen gecounterd met 'ben je blind, die foto is kaarsrecht!!!!' en een 'je had de foto misschien beter om kunnen keren' wordt 'je hebt er werkelijk geen verstand van, de foto IS namelijk omgekeerd!' (waarmee meteen duidelijk wordt dat ze dat misschien beter juist NIET had kunnen doen, in de ogen van de persoon die commentaar levert dan he!).
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar zonder jouw eigen aanvullingen:

'Ben je blind'
'Je hebt er werkelijk geen verstand van'

Dus je legt me nu een toonzetting in de mond die ik niet gebruikt heb. Ik weet dat ik nogal direct over kan komen, maar zo boud zou zelfs ik het niet maken.,
quote:
Prima als je zelf de regeltjes tot op de letter nauwkeurig wil naleven, maar dat kun je niet van iedereen verwachten.
Waarom niet? Daar zijn het toch regeltjes voor?
Ik mag jou toch ook niet uitschelden, doodwensen of weet ik wat voor banale en beschadigende toestanden over FOK schrijven zonder dat ik daar een ban voor krijg? Heel dit forum hangt van regels aan elkaar, en bij elke post die je doet verklaar je zelfs je aan die regels te houden. Dus waarom hoeft het met betrekking tot die lay-out dan niet?
quote:
Zeker nieuwelingen die net voor het eerst voldoende moed verzameld hebben een foto neer te zetten en die - god verhoedde - de OP niet hebben gelezen worden nogal eens afgezeken. 'De foto MOET verkleind!' (waarom in godsnaam? een foto van 610 pixels is niet per definitie kleiner in filesize dan een foto van 1500 pixels), 'lees de op voor je blaat!', 'kom je alleen om je foto's te spammen?!?' etc.
Dat is nou niet echt het warme welkom waar elke user recht op heeft.
Ik ben beslist niet de enige die dat doet. En na 29 topics wordt het inderdaad wel eens stevig irritant dat mensen zo slecht lezen. Het gaat niet alleen om het de OP niet lezen, maar ze zitten toch op een pagina in een topic waarin ze zién dat mensen elkaars foto becommentariseren? Zelfs als je de OP niet hebt gelezen moet je dat opvallen. Dus als ze alleen maar een foto neerplempen dan is het duidelijk dat ze in ieder geval niet de intentie hebben om een leuke FOT-user te worden maar inderdaad niet meer willen dan even een foto neerplempen. Verder vind ik dat ik het nog redelijk vriendelijk vraag. Er zijn mensen (niet alleen in FOT maar over het hele forum) die plaatsen niet meer dan:

"LEZEN!!!"

Overigens heb ik, net zoals Ynske, vrij veel last van te grote bestanden. Dat is het nadeel van op het platteland in Ierland wonen, er is alleen maar een slome satelietinternetverbinding verkrijgbaar waar je ook nog eens veel te veel voor moet betalen.
quote:
En om een OP uit je eigen showcasetopic te verwijderen omdat iemand anders het lef heeft zelf ook drie foto's te posten (en dan hebben we het nog niet over de reacties die kwamen op het negatieve commentaar van een ander) vind ik eigenlijk best sneu. Kun je het niet netjes vinden dat iemand dat doet, maar dan nog kan dat op normale wijze gemeld worden. Je hoeft niet elke nieuwe user meteen weg te jagen natuurlijk.
Yep, is knap sneu. Maar het is voor mij, want ook ik beschouw mezelf nog steeds als een nieuweling op fotografie gebied, ook een hele overwinning qua moed, voor ik een showcase durf te openen op FOK. Dat heb ik dan ook nog maar twee keer gedaan, en verdomd als het niet waar is, in beide showcases komt een ander even fijn zijn foto's dumpen.

Dat was de druppel voor mijn verder vrij korte lontje.

Ik open nog liever een showcase op DPZ of een ander professioneel fotoforum in de UK waar ik ook post. Daar zijn de commentaren ook pittig, maar nooit als op FOK, zo zonder respect, en puur en alleen om een ander af te zeiken, dat is echt des Foks. Ik had eigenlijk ook alweer spijt van mijn opwelling om een showcase te openen. Verder mag je me eens aanwijzen in dat topic waar ik dan precies (met uitzondering van die post die door Idz is weggehaald waarin ik die fotodumpert inderdaad nogal onvriendelijk bejegen) niet tegen de kritiek kon die er werd gegeven? Ik zie het echt niet namelijk.

Verder jaag ik beslist niet élke nieuwe fot=user meteen weg. Verre van zelfs, en dat weet jij ook wel.

Excuses hoor, voor mijn onhebbelijke gedrag.
En nu over naar de orde van de dag. Foto's kijken.
quote:
Maar goed, dat zijn mijn 2 centjes.
Waarvoor dank.
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 11:59:44 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70090791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef ElizabethR het volgende:

Dat zal het zijn, absoluut.
In mijn ogen wel ja. Ik zie je namelijk zo goed als altijd compleet aanvallend reageren op mensen die melden dat ze iets NIET mooi vinden aan een foto.
quote:
Dat heb ik inderdaad gezegd. Maar zonder jouw eigen aanvullingen:

'Ben je blind'
'Je hebt er werkelijk geen verstand van'

Dus je legt me nu een toonzetting in de mond die ik niet gebruikt heb. Ik weet dat ik nogal direct over kan komen, maar zo boud zou zelfs ik het niet maken.,
Ik kan wel naar een berg voorbeelden gaan zoeken, maar ik hou 't er even bij eentje:
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb je de foto niet begrepen Het onderwerp is de leegte namelijk.
En het ligt aan jou.
quote:
Waarom niet? Daar zijn het toch regeltjes voor?
Ik mag jou toch ook niet uitschelden, doodwensen of weet ik wat voor banale en beschadigende toestanden over FOK schrijven zonder dat ik daar een ban voor krijg? Heel dit forum hangt van regels aan elkaar, en bij elke post die je doet verklaar je zelfs je aan die regels te houden. Dus waarom hoeft het met betrekking tot die lay-out dan niet?
Er is geen regel die het verkleinen van foto's verplicht stelt. Er is ook geen regel die het verplicht dat je op je voorganger reageert. Dat laatste is hoe het in dat topic gaat, en het is prima om dat na te streven, maar als er een newbie komt die de OP niet of niet goed gelezen heeft hoeft die niet meteen afgekat te worden.
quote:
Ik ben beslist niet de enige die dat doet.
Dat beweer ik ook nergens.
quote:
En na 29 topics wordt het inderdaad wel eens stevig irritant dat mensen zo slecht lezen.
De newbie die in topic 29 binnenkomt komt heeft net zo slecht gelezen als de newbie in deel 1 binnen kwam en hoeft niet direct afgekat te worden.
quote:
Het gaat niet alleen om het de OP niet lezen, maar ze zitten toch op een pagina in een topic waarin ze zién dat mensen elkaars foto becommentariseren? Zelfs als je de OP niet hebt gelezen moet je dat opvallen.
jou of mij misschien wel, anderen blijkbaar niet.
quote:
Dus als ze alleen maar een foto neerplempen dan is het duidelijk dat ze in ieder geval niet de intentie hebben om een leuke FOT-user te worden maar inderdaad niet meer willen dan even een foto neerplempen.
Onzin.
quote:
Verder vind ik dat ik het nog redelijk vriendelijk vraag. Er zijn mensen (niet alleen in FOT maar over het hele forum) die plaatsen niet meer dan:
"LEZEN!!!"
Ik vind beide manieren onvriendelijk.
quote:
Overigens heb ik, net zoals Ynske, vrij veel last van te grote bestanden. Dat is het nadeel van op het platteland in Ierland wonen, er is alleen maar een slome satelietinternetverbinding verkrijgbaar waar je ook nog eens veel te veel voor moet betalen.
Het aantal mensen met dergelijke verbindingen is erg beperkt en in plaats van eisen dat anderen rekening met je trage verbinding houden kun je ook bv het aantal posts per pagina omlaag krikken. Om maar wat te noemen
quote:
Yep, is knap sneu. Maar het is voor mij, want ook ik beschouw mezelf nog steeds als een nieuweling op fotografie gebied, ook een hele overwinning qua moed, voor ik een showcase durf te openen op FOK.

Je posts bijna dagelijks foto's?!?
quote:
Dat heb ik dan ook nog maar twee keer gedaan, en verdomd als het niet waar is, in beide showcases komt een ander even fijn zijn foto's dumpen.
Tja, het is maar waar je je druk om maakt. Ik vind je instelling ten opzichte van andere users erg negatief in veel gevallen. Zeker als het nieuwe users zijn of users zijn die nieuw zijn in FOT.
quote:
Ik open nog liever een showcase op DPZ of een ander professioneel fotoforum in de UK waar ik ook post. Daar zijn de commentaren ook pittig, maar nooit als op FOK, zo zonder respect, en puur en alleen om een ander af te zeiken, dat is echt des Foks. Ik had eigenlijk ook alweer spijt van mijn opwelling om een showcase te openen.
Als je het je zo erg aantrekt is het misschien inderdaad verstandiger de showcases achterwege te laten?
Het is niet de eerste keer dat je foto's weghaalt natuurlijk:
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:

Jij kunt ook al niet lezen.

Maar het geeft niet, als ik zo'n stoorzender ben hier dan post ik gewoon niet meer, en dan kunnen jullie heerlijk een ander slachtoffer kiezen, opgelost.
Foto's zijn weg, klaar is kees
En als dat de manier is waarop je met alles wat je niet aanstaat omgaat vraag ik me af of je hier wel op je plek zit. Dat is niet kwaad bedoeld, maar ik vraag het me wel af.
quote:
Verder mag je me eens aanwijzen in dat topic waar ik dan precies (met uitzondering van die post die door Idz is weggehaald waarin ik die fotodumpert inderdaad nogal onvriendelijk bejegen) niet tegen de kritiek kon die er werd gegeven? Ik zie het echt niet namelijk.
Dus ik mag het aantonen, maar niet met de post waarmee het aangetoond kan worden?
quote:
Verder jaag ik beslist niet élke nieuwe fot=user meteen weg. Verre van zelfs, en dat weet jij ook wel.
Niet iedere. Zolang ze strikt 'de regels' volgen en geen negatief commentaar leveren hebben ze niets te vrezen.
quote:
Excuses hoor, voor mijn onhebbelijke gedrag.
ik hoef dat niet zonodig, maar ik kan me wel wat mensen bedenken die daar misschien wel op zitten te wachten
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:19:27 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70091488
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..knip..]
Ik kan je verzekeren dat de foto's scherp zijn, maar door dat verkleinen naar een achterlijk klein formaat op FOK zijn altijd mijn foto's die ik hier plaats minder scherp dan ik zou willen.
[..knip..]
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..knip..]
[..knip..]
Spreekt elkaar een beetje tegen..

Anyway, ik heb geen zin om me te mengen in de 'discussie' maar je moet alles je niet zo persoonlijk aantrekken. Als je nou zelf het toonbeeld van vriendelijkheid en was maar dat is ook niet bepaald het geval. Zoals je zelf zegt kan je soms bot uit de hoek komen, maar als anderen dat in veel mindere mate doen voel je je aangevallen.
quote:
Ik open nog liever een showcase op DPZ of een ander professioneel fotoforum in de UK waar ik ook post. Daar zijn de commentaren ook pittig, maar nooit als op FOK, zo zonder respect, en puur en alleen om een ander af te zeiken, dat is echt des Foks.
Commentaar enkel en alleen om iemand af te zeiken? Kan me niet voorstellen dat dat het geval is, en if so dan is dat commentaar natuurlijk ook zo weer weg.
Huilen dan.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:20:55 #227
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70091533
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:59 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus ik mag het aantonen, maar niet met de post waarmee het aangetoond kan worden?
[..]

Je leest niet bepaald goed

Ik zeg juist dat in de post die Idz heeft weggehaald inderdaad een zeer onvi\riendelijke toonzetting stond, maar die kan niet meer gequote worden aangezien die weg is.

Verder heb jij blijkbaar zin om te sparren, gezien je reply, maar ik ga er geen welles-nietus spelletje van maken en dus ook niet in op je post.

Ik heb voldoende uitleg gegeven, en mijn excuses gemaakt. En wat eenieder ervan denkt moeten ze lekker zelf weten.

Admin woensdag 17 juni 2009 @ 12:30:08 #228
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70091830
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef ElizabethR het volgende:

Je leest niet bepaald goed
Ik zeg juist dat in de post die Idz heeft weggehaald inderdaad een zeer onvi\riendelijke toonzetting stond, maar die kan niet meer gequote worden aangezien die weg is.
weg is op FOK! nooit 'weg' he.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:20 schreef ElizabethR het volgende:
Pfffffff, en waarom tref ik dit altijd? Tweede showcase, en weer komt er een eikel tussendoor zijn eigen foto's spammen.

Ik heb er alweer genoeg van.
quote:
Verder heb jij blijkbaar zin om te sparren, gezien je reply, maar ik ga er geen welles-nietus spelletje van maken en dus ook niet in op je post.
prima. da's je eigen keuze. ik raad je slechts aan je niet alles persoonlijk aan te trekken en zo nu en dan iets minder uit de hoogte te doen als mensen met kritiek komen. Ow, en om wat socialer te doen richting newbies. Dat is overigens niet alleen tegen jou gericht.
quote:
Ik heb voldoende uitleg gegeven, en mijn excuses gemaakt. En wat eenieder ervan denkt moeten ze lekker zelf weten.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:44:26 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70092277
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:30 schreef Danny het volgende:

[..]

weg is op FOK! nooit 'weg' he.
[..]

Ehhh, IK had die post niet weggehaald hoor. Van mij had ie in dat topic mogen blijven staan.
pi_70092313
Wat een gedoe.

Ik heb in het verleden ook wel eens commentaar gegeven op de foto's van ER. "Negatief commentaar" dus, hoewel opbouwende kritiek beter klinkt. Ik ben vaak ook niet echt de subtielste, maar ik heb nooit ervaren dat ER niet met die kritiek om zou kunnen gaan. Hoewel weghalen van foto's wel een beetje flauw is.
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 14:02:36 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70095128
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:44 schreef ElizabethR het volgende:

Ehhh, IK had die post niet weggehaald hoor
wederom; waar beweer ik dat dat wèl zo is?
quote:
Van mij had ie in dat topic mogen blijven staan.
Vooral omdat met een verdwenen OP het topic nog zó ontzettend boeiend is
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:45 schreef k_man het volgende:
Wat een gedoe.

Ik heb in het verleden ook wel eens commentaar gegeven op de foto's van ER. "Negatief commentaar" dus, hoewel opbouwende kritiek beter klinkt. Ik ben vaak ook niet echt de subtielste, maar ik heb nooit ervaren dat ER niet met die kritiek om zou kunnen gaan. Hoewel weghalen van foto's wel een beetje flauw is.
Mja, het gebeurt ook niet altijd, maar het valt me wel erg vaak op bij haar. Dat ze dus zegt dat de ander 'het niet begrijpt', of dat 'onder de kenners de foto wél top wordt bevonden' of 'de foto zelfs geëxposeerd wordt' of 'als zoete broodjes verkoopt' (disclaimer: geen letterlijke bewoordingen, maar de strekking is gelijk).
En ik ben ook niet de enige die het opvalt. Maar goed.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:21:05 #232
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70095897
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:02 schreef Danny het volgende:

Mja, het gebeurt ook niet altijd, maar het valt me wel erg vaak op bij haar. Dat ze dus zegt dat de ander 'het niet begrijpt', of dat 'onder de kenners de foto wél top wordt bevonden' of 'de foto zelfs geëxposeerd wordt' of 'als zoete broodjes verkoopt' (disclaimer: geen letterlijke bewoordingen, maar de strekking is gelijk).
En ik ben ook niet de enige die het opvalt. Maar goed.
Waarom val je er eigenlijk over als ik zeg dat extreme HDR foto's hier in Ierland als zoete broodjes over de toonbank gaan? Of als ik zeg dat ik een foto in een expo heb gehad?
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:40:15 #233
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_70096599
Het is de manier waarop ER. Het is alsof degene die daar commentaar op geeft daar geen recht op heeft omdat je foto's toch verkopen of een expo halen.
Hoogachtend,
Erik.
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 14:43:30 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70096685
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef ElizabethR het volgende:

Waarom val je er eigenlijk over als ik zeg dat extreme HDR foto's hier in Ierland als zoete broodjes over de toonbank gaan? Of als ik zeg dat ik een foto in een expo heb gehad?
dat mag je best noemen hoor. Maar als iemand zegt 'ik vind de compositie niet zo fraai' of 'de bewerking staat me niet aan', dan moet en zal jij even zeggen dat dat aan die persoon ligt en die persoon het niet snapt omdat de foto's goed verkopen en exposerende fotografen het ge-wel-dig vinden. Als de mening van jan boerenlul de FOK!ker je niet interesseert moet je er natuurlijk ook niet om vragen door je foto's hier te posten. Doe je dat wel moet je niet uit de hoogte gaan zitten doen dat zij het niet snappen en je artistiek aangelegde kennissen/vrienden het wél fantáástisch vinden.
Al zou je iedere dag melden hoeveel je verkoopt (wat je overigens niet doet, hoewel je het wel frequent meldt) dan zou me dat jeuken. Het gaat om de manier waarop.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:59:20 #235
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70097218
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is de manier waarop ER. Het is alsof degene die daar commentaar op geeft daar geen recht op heeft omdat je foto's toch verkopen of een expo halen.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:49 schreef ElizabethR het volgende:

En de bewerking is inderdaad voor veel mensen niet aantrekkelijk. Voor veel mensen ook wel. Dit soort foto's vliegt hier over de toonbank.

Is deze manier waarop dan zo verschrikkelijk erg en weet ik veel wat nog meer? Volgens mij reageer ik gewoon op die opmerking. En niet op een vervelende manier?? Ik schrijf toch dat ik ook weet dat een boel mensen die bewerking niet mooi vinden?
quote:
Al zou je iedere dag melden hoeveel je verkoopt (wat je overigens niet doet, hoewel je het wel frequent meldt) dan zou me dat jeuken. Het gaat om de manier waarop
Waar precies vermeld ik frequent dat ik foto's verkoop? Het enige wat ik zeg is dat 'dit soort foto's over de toonbank vliegen'. En voor zover ik weet heb ik dat recentelijk twee keer gedaan en betreft het een algemene opmerking, niet persé doelend op mijn foto's. Blijkbaar schrijf ik erg onduidelijk, of verzinnen jullie er zelf dingen bij.

Ik ben nu wel klaar met deze constante stroom van verwijten hoor. Het zal ongetwijfeld allemaal alleen maar aan mij en mijn opgeblazen ego aangaande mijn vermeende skills in fotografie liggen. Ik zou zeggen, trek je er niet teveel van aan en denk maar 'Oh, dat is die achterlijke zelfingenomen trut van een ER maar'.

-edit-

En wat is dit nu weer

[testcase] Achterbuurten Amsterdam (deel 1)

WAT doe ik daar nu weer verkeerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door ElizabethR op 17-06-2009 15:08:07 ]
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 15:54:42 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70099070
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef ElizabethR het volgende:

WAT doe ik daar nu weer verkeerd.
onzin verkondigen, met name. En dan specifieker; mijn woorden uit context rukken en volledig offtopic daar neerplempen omdat dat lekker rebels is. Gedrag dat normaliter in FB door de FB-hoeren gebezigd wordt. aka 'zuiggedrag'.
Maar nu hou ik erover op. Straks verwijder je je usericon ook nog...
pi_70117266
Ok dus allemaal weer even goede vrienden (virtuele handen zijn geschud/t)

En voor dat we gaan reageren even of tot 10 tellen of wat ook erg in is : op je onderlip bijten

Terug naar FOT !!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:07:11 #238
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_70130309
Kan iemand voor mij alle / in de titel veranderen in een - ? Toetsenbordinstelling stond verkeerd en ik kan de titel zelf niet meer aanpassen merk ik zojuist.
Foto/bewerk/wonders gezocht.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 juni 2009 @ 10:11:41 #239
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70158203
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:14:29 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70158279
Thanks.
Huilen dan.
pi_70533158
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeten we niet de copyright op deze foto's? Graag zie ik dat degene die een foto posten dit eerst overleggen met de houder van de rechten.
de foto's die hier geplaatst worden staan op het internet
Maar het verschil hier is dat er naderhand als iemand de naam van de fotograaf heeft geraden de naam er dus ook komt te staan

Hier krijgen de fotografen meer credit dan waar de foto's vandaan komen.

En het is een educatief topic natuurlijk
  Admin woensdag 1 juli 2009 @ 07:26:19 #242
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_70536133
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef prupke het volgende:

[..]

de foto's die hier geplaatst worden staan op het internet
Maar het verschil hier is dat er naderhand als iemand de naam van de fotograaf heeft geraden de naam er dus ook komt te staan

Hier krijgen de fotografen meer credit dan waar de foto's vandaan komen.

En het is een educatief topic natuurlijk
Daar heeft een rechter lak aan uiteindelijk natuurlijk. Maar zoals bij elke foto; FOK! gaat er vanuit dat degene die de foto plaatst rechthebbende is of toestemming van de rechthebbende heeft. We kunnen niet elke door users geplaatste foto vooraf controleren en zijn dat gelukkig ook niet verplicht (anders zouden de img tags moeten verdwijnen). Eventuele claims zullen we proberen af te wenden middels het notice and takedown principe, maar uiteindelijk zullen claims - als er toch een zaak zou worden gestart - doorverwezen worden naar de user.
pi_70566907
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 07:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Daar heeft een rechter lak aan uiteindelijk natuurlijk. Maar zoals bij elke foto; FOK! gaat er vanuit dat degene die de foto plaatst rechthebbende is of toestemming van de rechthebbende heeft. We kunnen niet elke door users geplaatste foto vooraf controleren en zijn dat gelukkig ook niet verplicht (anders zouden de img tags moeten verdwijnen). Eventuele claims zullen we proberen af te wenden middels het notice and takedown principe, maar uiteindelijk zullen claims - als er toch een zaak zou worden gestart - doorverwezen worden naar de user.
duidelijk
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:27:47 #244
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:00:30 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70587453
Merci.
Huilen dan.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:07:02 #246
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_70629569
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Noem je me nou een trut!?
Als je erop staat wel

(ja goed he? Zo'n snelle reactie heb ik tegenwoordig )
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 3 juli 2009 @ 23:08:17 #247
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_70629619
Enniewee... weer 1 die het niet begrepen heeft

Misschien ff in de gaten houdn ofzo denk ik?

Beoordeel de mooiste foto van vandaag # 29

EDIT: lama, heeft inmiddels de boodschap begrepen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 juli 2009 @ 21:43:01 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70759152
In dig liep Digitale onderwatercamera bij de Aldi al...
nu tzelfde topic ook in fot Digitale onderwatercamera bij de Aldi

topickick van dig naar fot lijkt me logischer aangezien er toch echt al tips in t eerste topic staan ipv een nieuwe openen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 juli 2009 @ 10:12:03 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70770204
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Ynske het volgende:
In dig liep Digitale onderwatercamera bij de Aldi al...
nu tzelfde topic ook in fot Digitale onderwatercamera bij de Aldi

topickick van dig naar fot lijkt me logischer aangezien er toch echt al tips in t eerste topic staan ipv een nieuwe openen
?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:52:11 #250
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70771305
Topic in DIG gesloten.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juli 2009 @ 11:07:09 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70841770
Kan iemand de [ toevoegen in de TT van centraal] Fotografische aankopen topic nummertje 21
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:09:23 #252
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70841853
Check.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juli 2009 @ 11:11:37 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70841938
dank je!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_70905572
vraagje: Mag ik hier ook een oproepje in het forum doen voor een fotograaf. Ik ga namelijk (als we het rond krijgen) as donderdag trouwen. We hadden een latere datum, maar aangezien mijn schoonvader ernstig ziek is, gaan we vervroegen. We willen graag wat mooie foto's van deze dag.

Mag ik hiervoor een topic openen??
*poef* nu is het weg
  zondag 12 juli 2009 @ 16:55:32 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70905610
Ja hoor, geen probleem.

Je kan het trouwens ook hier proberen: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII .
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 juli 2009 @ 19:51:39 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70943261
denk dat deze wel dicht mag digitale camera open....hellup!!!!
aangezien deze van dezelfde user is hellup..ik wil een nieuwe digitale camera!!
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 19 juli 2009 @ 22:17:02 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71133301
Kleine mededeling: persoonlijke omstandigheden zorgen ervoor dat ik de komende tijd waarschijnlijk wat minder vaak en lang in FOT/op Fok! te vinden ben.
Huilen dan.
pi_71135830
thanx for the heads up

ik hoop niet dat het iets ernstigs is...
sterkte voor als je het nodig hebt en succes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 juli 2009 @ 11:06:31 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71143143
Ik heb een vraag over een foto effect is van gister en vandaag is Hoe doe je zo een effectje? geopend. zelfde TS, zelfde vraag.....
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 juli 2009 @ 11:08:13 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71143178
sterkte Isdatzo!

zien we de rest dan wel weer wat meer?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 juli 2009 @ 16:25:16 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71368821
Kan iemand weer eens langsfietsen bij Susteren?
Past deze flitser op een sony camera?
Goedkope flitser voor Sony DSC-F828
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 27 juli 2009 @ 18:11:15 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71371644
* Isdatzo zucht.
Huilen dan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 01:23:34 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71383952
PK, ga ergens anders (als in, niet in FOT en niet op FOK!) lopen zuigen en zeiken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71384460
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
PK, ga ergens anders (als in, niet in FOT en niet op FOK!) lopen zuigen en zeiken.
je reageerd nu op een reactie van 30 maart? dit jaar?

schnell wunderbar......unt so weiter
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:07:16 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71384469
Nee ik reageerde op berichten die verwijderd zijn, opnieuw gepost en weer verwijderd, en weer opnieuw gepost en weer verwijderd. PK weet dat maar al te goed.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71384485
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik reageerde op berichten die verwijderd zijn, opnieuw gepost en weer verwijderd, en weer opnieuw gepost en weer verwijderd. PK weet dat maar al te goed.
ja pk wel .......

en de rest van dit forum???

die snapt er geen hout van.....
pi_71384593
-edit-
Logs zomaar posten doen we niet.

[ Bericht 93% gewijzigd door Tha_Erik op 28-07-2009 02:29:24 ]
pi_71392203
Aangezien hier de mods wel kijken Hoe zit het met de foto wedstrijd?
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:44:24 #269
158071 Graaf_Tell
tel maar mee
pi_71415495
Edit Isdatzo: Probeer het onder je echte account na het verlopen van je ban nog een keer.

[ Bericht 46% gewijzigd door Isdatzo op 29-07-2009 09:03:04 ]
graf zahl
  † In Memoriam † donderdag 30 juli 2009 @ 01:41:21 #270
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71447786
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Yup, slotje

Alleen is 't wel lastig te beoordelen of de TS nu die site kwam spammen of dat hij gewoon iets leuks met ons wilde delen.
Aantal posts van TS (Brayda): 2
Aantal topics over de site, geopend door Brayda: 2
eigenaar van het betreffende domein: Brayda Design

nog vragen?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:07:29 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71449730
Ah, duidelijk .
Huilen dan.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:26:38 #272
124373 Ireth
#sjongejongejonge
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:37:11 #273
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71453553
Wat is 't probleem ?
Huilen dan.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:43:56 #274
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71453760
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is 't probleem ?
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Ireth het volgende:
Waarom staat mijn foto ineens op de plek waar die van Sugar stond in het overzicht en andersom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:48:51 #275
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71503525
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:51:36 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71503624
Oh, dat. Ik deed een lolletje uithalen met Erik . Maar maakt 't iets uit? Kan ze wel weer omwisselen hoor .
Huilen dan.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:52:35 #277
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71503667
Neuh maak mij absoluut niets uit, maar was benieuwd naar de achter liggende reden... en die heb ik nu... het was om een lolletje
  vrijdag 31 juli 2009 @ 22:53:07 #278
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_71503697
Ja.
Huilen dan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 augustus 2009 @ 21:19:21 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71575485
kan iemand FOT-Challenge Stemtopic even voor me open gooien?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:28:28 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71585968
Gedaan . En Isdatzo is even op vakantie, dus als ik meer voor je moet doen dan moet je me het maar even laten weten. (Ik weet niet zo goed wat Isdatzo allemaal doet voor die wedstrijd ).
Hoogachtend,
Erik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:31:11 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71586026
Staat een foutje in de OP van de Augustus fotowedstrijdtopic.

Inzenden kan tot 28 [u]31 Augustus[/u] 2009 22.00 uur.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:34:18 #282
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71586088
Bah wat lelijk . Even de tags goedgemaakt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71749617
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedaan . En Isdatzo is even op vakantie, dus als ik meer voor je moet doen dan moet je me het maar even laten weten. (Ik weet niet zo goed wat Isdatzo allemaal doet voor die wedstrijd ).
  FOK!fotograaf maandag 10 augustus 2009 @ 12:59:47 #284
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_71757896
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:52 schreef prupke het volgende:

[..]

relevantie?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_71764981
Er was hier ooit zo'n "vragen"-topic. Alleen is die nooit meer heropend. Is daar een reden voor? Ik had namelijk net een best dringende vraag..
Er gaat niets boven Groningen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:09:01 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71765032
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Er was hier ooit zo'n "vragen"-topic. Alleen is die nooit meer heropend. Is daar een reden voor? Ik had namelijk net een best dringende vraag..
wat voor vragen?
deze? Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 11
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71766657
quote:
Ahhh.. dat topic inderdaad. Ik kon het niet vinden, maar het zal waarschijnlijk niet meer op de eerste pagina gestaan hebben. Bedankt!

Die vraag is nu al opgelost trouwens, even gebeld naar een fotozaak
Er gaat niets boven Groningen
pi_71775446
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:59 schreef Xilantof het volgende:

[..]

relevantie?
Ok ik had het subtieler kunnen doen, mijn excuses alvast

Het mooie van jullie (de moderaters van fot) laten altijd aan ons weten dat alles wat jullie doen, goedbedacht is door jullie 3-en en dat jullie dus weten met welk bijltje jullie alle 3 hakken hier op FOT.
Maar als puntje bij paaltje komt, hak je mis en ben je een voet kwijt.

(maw wat isdatzo dus afgesproken heeft over die wedstrijd die Ynske geloof ik (goed bedacht btw) daar weet Tha_erik niets van )

En daarom deed ik :
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:06:05 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71775753
Er hakt niemand mis en er is ook nog geen voet kwijt.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:17:01 #290
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71776168
Want het is natuurlijk niet mogelijk dat ze het met z'n allen opzetten, daarna één alles doet waardoor een ander wat onzeker is of hij alle details heeft.

(maw, je bent gewoon een zeikerige kutuser die enkel komt om te zuigen)

.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:18:17 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71776220
Ah, NJ, we kunnen het ook niet zonder je he ?
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:20:51 #292
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_71776310
Zoiets las ik inderdaad ergens van de week. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_71776789
Toch vind is het jammer.

Probeer ik aan Xilantof uit te leggen hoe ik het ervaar , en dat mag dus niet echt.
Want ik krijg meteen de stempel : kutuser.

Prima hoor wat jullie willen.
Ik bok wel op uit FOT en wil jullie verder van harte feliciteren met jullie struisvogelpolitiek

Groeten en nog heel veel plezier
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:53:41 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71777353
.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:26:19 #295
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71778150
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef NJ het volgende:
Want het is natuurlijk niet mogelijk dat ze het met z'n allen opzetten, daarna één alles doet waardoor een ander wat onzeker is of hij alle details heeft.

.
je was wat voorbarig, maar ik ben er
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef NJ het volgende:
Zoiets las ik inderdaad ergens van de week. .

klopt, het is gewoon zo veel gezelliger als er mensen zijn met een eigen mening. dus je bent altijd van harte welkom hier.

de wedstrijd ondertussen duidelijk? ( * PKfotografie interesse toont)
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:17:43 #296
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_71783025
Met het risico dat ik ook kutuser word genoemd, moet ik toch nu een keer opmerken dat sommige mensen hier akelig snel op de kast zitten Verder zal ik mijn denkbeelden over het reilen en zeilen op Fot voor me houden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_71783945
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef NJ het volgende:
Sorry, maar verwacht je door dergelijk taalgebruik openlijk te uitten je doel te bereiken? Beetje jammer...

(doe het dan via een PM, nu laat je enkel zien dat je denkt de grootste te hebben, dat siert een admin niet)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:44:11 #298
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71807195
Advies gevraagd m.b.t aanschaf & tips

een topic kick van een topic wat ik met mijn vorige account in MAT heb staan.... is dat wel zinnig?
  FOK!fotograaf woensdag 12 augustus 2009 @ 12:43:31 #299
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_71815792
Niet echt idd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')