Dat kan ik binnenkort wel even doen. Ze zien er mijns inziens best goed uit. Waar het me meer om gaat is de duurzaamheid en de betrouwbaarheid van het product. Kan iemand daar iets over zeggen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:19 schreef raaavi het volgende:
Ik zag hem ook staan.
ken dat merk niet.
zal wel een raar duits merk zijn.
Kan je niet wat foto's uploaden ergens?
Als de fotokwaliteit om te janken is (en dat is ie waarschijnlijk) heb je weinig aan duurzaamheid, sterker nog; dan heb je hem het liefst zo snel mogelijk kapot zodat je een nieuwe kunt kopenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Dat kan ik binnenkort wel even doen. Ze zien er mijns inziens best goed uit. Waar het me meer om gaat is de duurzaamheid en de betrouwbaarheid van het product. Kan iemand daar iets over zeggen?
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als de fotokwaliteit om te janken is (en dat is ie waarschijnlijk) heb je weinig aan duurzaamheid, sterker nog; dan heb je hem het liefst zo snel mogelijk kapot zodat je een nieuwe kunt kopen
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:26 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Ze zien er mijns inziens best goed uit.
Die heb ik ook al. Voordeel van deze is dat ie tot 10 meter onder water kan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef raaavi het volgende:
Ik zou hem terugbrengen. en gewoon een kwalitatief ding nemen zoals de Olympus versie. (3 meter ook)
Waarom zou je 10 meter willen met een compact camera? je hebt bijna geen licht meer. en flitsen? geen idee hoe dat is in water.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Die heb ik ook al. Voordeel van deze is dat ie tot 10 meter onder water kan.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:49 schreef raaavi het volgende:
EDIT: Welke Olympus heb je?
de µ8000 kan tot 10 meter onderwater.
De camera waar jij het over hebt kost al gauw meer dan ¤300,- wat ik toch wel iets te veel vind voor een 'extra' camera.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:15 schreef JuzzMuzz het volgende:
Ik heb trouwens ook een Olympus 850SW in bezit waar ik mee onder water kan fotograferen, maar dan tot 3 meter.
dan koop je de µ8000, en neem je die camera die je nu hebt voor 'erbij'quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
[..]
De camera waar jij het over hebt kost al gauw meer dan ¤300,- wat ik toch wel iets te veel vind voor een 'extra' camera.
Dat zit wel snor. Het werkt op dezelfde soort accu als mijn Olympus, dus de accu's zijn uitwisselbaar en ik heb 2 extra accu'squote:Op maandag 22 juni 2009 23:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tenzij het op penlites werkt, zou ik ook kijken of ie op een accu werkt en of daar een vervanger voor te koop is... Zou balen als de accu EOL is en de camera zelf eigenlijk nog jaren mee kan.
Hier een paar foto's (boven waterquote:Op maandag 22 juni 2009 22:19 schreef raaavi het volgende:
Ik zag hem ook staan.
ken dat merk niet.
zal wel een raar duits merk zijn.
Kan je niet wat foto's uploaden ergens?
Prima foto's toch voor dat geld.quote:
ik zie niet in hoe je dat voor hetzelfde bedrag kan aanschaffenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Cothen het volgende:
Met neme een ouder type Canon Powershot en een bijpassende behuizing. Dan heb je voor hetzelfde bedrag een camera die zonder problemen tot 30m kan en nog betere foto's dan deze maakt ook.
hmmm, ik zie nu dat de prijs voor behuizingen minder hard is gedaald dan de prijs van camera's zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef JuzzMuzz het volgende:
ik zie niet in hoe je dat voor hetzelfde bedrag kan aanschaffen![]()
ok, ben zeer benieuwd naar je verdere bevindingen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Nico35 het volgende:
Ik heb hem vandaag ook gehaald en moet zeggen eerste indruk is best degelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |