Het gaat dus echt om een cameraatje 'erbij', waar ik niet al te veel geld voor over heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
Als je met een camera wilt duiken kun je beter wat meer uitgeven aan een leuke canon compact cameraatje en daarvoor een onderwaterhuis kopen.
1. Loop je niet zo heel snel het risico dat ie vol loopt.
2. Foto`s worden prima.
Hij moet tot 10 meter onder water kunnen... Waarom zou de camera dan ongeschikt zijn voor duiken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef longinus het volgende:
Ik denk niet dat ie echt geschikt is voor duiken, ik zou de gebruiksaanwijzing maar eens goed lezen.
omdat die 10 meter waarschijnlijk onder ideale test omstandigheden zijn gemeten, bij duiken kunnen er makkelijk grotere krachten op komen dan 1 bar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Hij moet tot 10 meter onder water kunnen... Waarom zou de camera dan ongeschikt zijn voor duiken?
Omdat ie snel volloopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Hij moet tot 10 meter onder water kunnen... Waarom zou de camera dan ongeschikt zijn voor duiken?
10 chinese meters dat is dus 2x de helftquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
10 chinese meters dat is dus 2x de helft
Overdrijf je nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Farenji het volgende:
Een onderwatercamera die maar tot 10 meter diep kan vind ik wel wat sneu. Dat haal je zelfs nog met snorkel.
Je kan prima naar 10 meter met snorkel hoor.quote:
En hoe toon je aan dat je niet op 30 meter rond gehangen hebt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
En als ie wel vol loopt, ga je gewoon terug. Aldi staat niet bekend om z'n slechte omruilvoorwaarden/garantie.
Tjah, draai 'm es om. Hoe tonen ze aan dat je het wel hebt gedaan? Tis toch een onderwatercamera, of niet? Zodra ze zeggen dat 't voor onderwater geschikt is, moet je er mee onder water kunnen. Als ie dan toch vol loopt en het is in ene de klant z'n schuld.. gaat niet werken nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En hoe toon je aan dat je niet op 30 meter rond gehangen hebt?
Ja en ik durf te wedden dat jouw moeder netzo als duizenden anderen niet weet hoe ze een goedequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:42 schreef RedFever007 het volgende:
Idd, die Traverlar camera's zijn bagger. Ik kan het weten, mn moeder heeft er ook één
Dat kun je nou wel zeggen, maar het maakt beslist meer indruk wanneer je het eens laat zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:27 schreef FP128 het volgende:
[..]
Ja en ik durf te wedden dat jouw moeder netzo als duizenden anderen niet weet hoe ze een goede
foto moet maken en de welbekende camera tussen wijsvinger en duim voorzich houdt en dan denkt
een goede foto te kunnen maken ,niet rekening houdend met lichtval en de houding waardoor 90%
van haar fotos mislukt en achteraf klaagt dat het aan de camera ligt. Ik maak nog met een wegwerp
analoge camera betere foto's dan menig vakantieganger met een digitale Canon/Nikon/Olympus
camera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |