O ja, da's ook wel een handig detail...quote:
Hij is misschien beter op z'n plek in V&A, maar hier komen meer fotografen lijkt me, vandaar dat ik 'm hier post....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef Xilantof het volgende:
Even de melding dat ik dit topic heb gezien, en hem bewust open laat omdat ik vind dat dit (grijze gebied) nog mag hier. Ik gooi het nog wel even in de groep.
In V&A heeft dit topic geen levensrecht. Het vragen of aanbieden van diensten mag daar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:09 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hij is misschien beter op z'n plek in V&A, maar hier komen meer fotografen lijkt me, vandaar dat ik 'm hier post....
Bedankt in ieder geval!
je zegt dit wel zo mooi, maar t zou me niets verbazen als er mensen wel geld voor gaan vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In V&A heeft dit topic geen levensrecht. Het vragen of aanbieden van diensten mag daar niet.
Hier valt het onder een gebied dat mag, mits het niet commercieel (vanuit bedrijf bijv.) is.
Een lastig gebied, dat ook per geval door ons ( de moderators) bekeken zal worden.
Deze mag iig gewoon open
Misschien beter om hem een kleine trap te geven naar generale chat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zegt dit wel zo mooi, maar t zou me niets verbazen als er mensen wel geld voor gaan vragen
Inderdaad, lijkt mij ook niet meer dan logisch, een bruiloft doe je niet even zomaar tussendoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zegt dit wel zo mooi, maar t zou me niets verbazen als er mensen wel geld voor gaan vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |