Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
En waar kan ik hem goedkoop (onder de 150) krijgen? Hoeft niet draadloos. Zo'n head mic. mag ook. Het wordt gebruikt voor een programma voor de lokale omroep.
Alvast bedankt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™ Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende: Mijn ode aan Susteren. :')
okeey, bedankt. Weet je misschien ook waar je ze onder de 150 kan krijgen?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™ Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende: Mijn ode aan Susteren. :')
past een mic. met een mic. aansluiting op mijn sony HDR SR 10?
Ik zie namelijk geen input