Ja ik heb gezegd tegen Isdatzo dat ie zijn foto de volgende keer moest renamen (gevraagd dus op een leuke manier)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef kvdv het volgende:
Shark.Bait:
Christine Keeler door Lewis Morley
Ik had geen idee hoor, maar door je hint kon ik het wel uitvogelen...enigzins lame misschien
[ afbeelding ]
Door hints van mijn voorganger kwam ik ook op het juiste spoor. En als het helpt, is het imo, wat prupke ook al zei, niet lame. beetje uitzoekwerk is toch altijd leuk? Leer je wat van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:56 schreef kvdv het volgende:
Shark.Bait:
Christine Keeler door Lewis Morley
Ik had geen idee hoor, maar door je hint kon ik het wel uitvogelen...enigzins lame misschien
[ afbeelding ]
That's the onequote:
wil doquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef kvdv het volgende:
Krijn van Noordwijk
Ik heb even geen inspiratie voor een andere foto, iemand anders mag er een posten!
Gus Powell (NY Perspectives; fotografen van New York ontdekken Amsterdam). Erg tof (vooral het werk van Carl Wooley). Ben je al bij de expositie geweest Thracier en zo ja; hoe vond je het? Lijkt mij inderdaad de moeite waardquote:
[FOT FB] maak hier uw afspraken met overleg van....quote:Op zondag 28 juni 2009 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeten we niet de copyright op deze foto's? Graag zie ik dat degene die een foto posten dit eerst overleggen met de houder van de rechten.
Check de url voor een eerste hint.quote:
wat een fokking denktank is dat!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
correct
En misschien eens interessant om de foto te zien mét de namen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |