Hier nog eentje..quote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef monikanyc het volgende:
wanneer komen trouwens de andere foto's die ingezonden zijn erop te staan.. want kheb die van mij al ingezonden, en kijk al n paar dagen lang.. of die er nou eindelijk bijstaat![]()
5 puntenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:29 schreef Timmos het volgende:
Aangezien ik het via de mail niet vertrouw gooi ik 'm hier.. Denk dat er wel iemand zo lieV is om het in het stemtopic te gooien?![]()
5 punten - Mash_
4 punten - Spvdb
3 punten - -Marjo-
2 punten - Noxa
1 punt - Littlepsycho
Excuses aan alle andere wiens mooie foto's nog niet geplaatst zijn.. Zie het resulstaat wel over een paar weken als ik terug ben![]()
Bij 1 is het onderwerp het vogeltje, ik zou dus voor 2 kiezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Jep. het volgende:
Heb mezelf beloofd deze maand mee te doen en is d'r toch bij ingeschoten.![]()
Twijfel heel erg tussen deze 2.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
Ik zou 2 doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Jep. het volgende:
Heb mezelf beloofd deze maand mee te doen en is d'r toch bij ingeschoten.![]()
Twijfel heel erg tussen deze 2.
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
ERG leuk Sugarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:05 schreef Sugar het volgende:
Ja, vanwege het onderwerp van de wedstrijd zou ik oook voor 2 gaan, Jep.Maar 1 vind ik wel heel leuk!
Mijn inzending:
[ afbeelding ]
Daar zit eigenlijk ook wel weer wat in, ja...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:44 schreef Jep. het volgende:
Vind 2 weer zo'n standaard bloemen en planten foto, 1 is meer 'wat zit er in de bloemen en planten'. Dus ik denk nog 'ff na.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef Sugar het volgende:
Gaat er nog wel geupload worden voor 22.00 uur? Thank you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hij post de punten een dag tevroeg.... heb wel eens topics dagen telaat zien openen. of zien sluiten dagen telaat wegends geen tijd.... zijn daar ook strenge regels voor?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, regels zijn regels he. Niks aan te doen.
Hij posten ze zelf nog op de zelfde dag. alleen voordat het topic aangemaakt was. maarja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij post de punten een dag tevroeg.... heb wel eens topics dagen telaat zien openen. of zien sluiten dagen telaat wegends geen tijd.... zijn daar ook strenge regels voor?
zal er over ophouden maar denk dat het niet veel met pech te maken heeftquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij posten ze zelf nog op de zelfde dag. alleen voordat het topic aangemaakt was. maarja.
ik zal wel gewoon erg veel pech hebben
Kromme vergelijking hoor. Dit was een stem die al uitgebracht werd voordat alles was geupload.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij post de punten een dag tevroeg.... heb wel eens topics dagen telaat zien openen. of zien sluiten dagen telaat wegends geen tijd.... zijn daar ook strenge regels voor?
HAHAHAquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, regels zijn regels he. Niks aan te doen.
ehm ben ik nou achtelijk of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kromme vergelijking hoor. Dit was een stem die al uitgebracht werd voordat alles was geupload.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Muk het volgende:
[..]
ehm ben ik nou achtelijk of hoe zit dat?
je kan dus stemmen vóór alle foto's beschikbaar zijn :S?
gaat lekker hier
misschien wat vlotter uploaden dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kromme vergelijking hoor. Dit was een stem die al uitgebracht werd voordat alles was geupload.
Nee dat kan dus niet en daarom is die stem niet meegeteld. En dat heb ik ook gezegd toen dat verzoek gedaan is. Stemmen kan vanaf een bepaalde tijd, tot een bepaalde tijd, in een bepaald topic. Niet wanneer men denkt dat het handig uitkomt in een topic waarvan men denkt dat het handig uitkomt. Tenzij dat natuurlijk binnen die periode is en en dat bepaalde topic.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Muk het volgende:
[..]
ehm ben ik nou achtelijk of hoe zit dat?
je kan dus stemmen vóór alle foto's beschikbaar zijn :S?
gaat lekker hier
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet en daarom is die stem niet meegeteld. En dat heb ik ook gezegd toen dat verzoek gedaan is. Stemmen kan vanaf een bepaalde tijd, tot een bepaalde tijd, in een bepaald topic. Niet wanneer men denkt dat het handig uitkomt in een topic waarvan men denkt dat het handig uitkomt. Tenzij dat natuurlijk binnen die periode is en en dat bepaalde topic.
Ja in die gevallen was er een foto die wel op tijd was ingezonden door omstandigheden (de uploaders zijn ook maar gewoon mensen die ergens overheen kunnen kijken of een foutje kunnen maken) niet geplaatst was. Wel zo eerlijk om die nog toe te voegen en mensen de mogelijkheid te geven om ook op die foto te stemmen nietwaar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
[..]
misschien wat vlotter uploaden dan?
ps... heb ook wel meer dan eens iets gelezen over foto;s die later nog toegevoegd werden en dat mensen hun stem konden wijzigen...
dus dan kon je ook al stemmen voor dat alle foto's online stonden.
Heel graag!quote:* PKfotografie gaat weer in lurk modus....
Nee, stemmen gaat in het stemtopic en niet anders. Dat kan je gek en oneerlijk en raar en vreemd vinden, maar dat is het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:40 schreef mash_ het volgende:
er werd echt meer dan een week gewacht op die fotos. als er dus paar uur eerder was geupload mogt het wel en dan was ik nu wel tweedemaar ok.
Oh, het was inderdaad geen post, maar een PM.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat mijn ban nog half in werking is, want kan die post niet vinden
Je kijkt verkeerd denk ik. Het staat er gewoonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef PKfotografie het volgende:
o.... stem tijd is verstreken.... vroeger werd de uitslag ook in het algemene topic gepost...
Morgen ga ik die topics openen.quote:gefeliciteerd Blomst 54
is er al bekend wat het volgende onderwerp word?
als ik verkeerd kijk, kan ik goed gokken wie er gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kijkt verkeerd denk ik. Het staat er gewoon.
[FOT-wedstrijd centrale topic] Juli - Bloemen en planten
Maar ik zal het hier ook nog even plaatsen:
And the winners are....
welke bedoel je?quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef MissAttitude het volgende:
Puckzzz, die 4e foto vind ik erg mooi. Hoe heb je die gemaakt?
Ik denk dat ze die foto van het bos bedoelt, waar het zonlicht achter de boom vandaan komt schijnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
welke bedoel je?
Oh enne: Feli winnaars!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |