abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juli 2009 @ 18:22:17 #101
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_70881692
Een aardbei is ook een plant toch?

Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  maandag 13 juli 2009 @ 18:35:25 #102
204731 SchaapjesOpHetDroge
Door de wol geverfd
pi_70940812
Zeker in dit geval,

Maar qua foto vind ik het niet zo, ik zou wat minder pot erop zetten en en wat minder die delen zo afknippen door de compositie. Als je hem meer naar linksboven neemt word het al een stuk beter, of misschien iets meer doen met de aardbei in kwestie met een stukje plant er nog aan bijv.
pi_70941056
Ik vind het denk ik het mooist als je alleen maar pot ziet met alleen die éne aardbei die ervoor hangt. Maar dat maakt het wel weer veel minder "bloemen en panten" . Dan is het meer iets voor bloemvruchten en plantenbakken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2009 18:49:12 ]
pi_70950647
Hmmm...

In het klein ziet hij er gewoon anders uit dan op grootte. Ben bang dat dat geen handige inzendig gaat worden...

Op ware grootte (1680*1050) is 'ie wat indrukwekkender. Klik
_-L'avenir est déja là
  dinsdag 14 juli 2009 @ 08:54:00 #105
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_70957199
Je hebt gelijk. da's vaak met mooie foto's en meteen de pest van de regels van deze wedstrijd. Dodgen en burnen mag geloof ik wel. Ik zou de aandacht nog iets meer vestigen op de lichte aar in het midden/rechts en de omgeving wat meer burnen.

zoiets

[ Bericht 14% gewijzigd door Puckzzz op 14-07-2009 09:06:19 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_70957438
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Paddo het volgende:
Hmmm...

[ afbeelding ]

In het klein ziet hij er gewoon anders uit dan op grootte. Ben bang dat dat geen handige inzendig gaat worden...

Hmmm groot vind ik inderdaad dat ie wel wat heeft. Ik vind hem leuk .

@Puckzzz: ik vind het origineel eerlijk gezegd mooier, hij komt me nu iets te geshopt over en vond de kleuren zoals ze nu waren juist leuk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:15:23 #107
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_70957588
dat kan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_70958136
quote:
Hmmm...

[ afbeelding ]

Komt in het groot zeker beter uit
Mooie foto, hoe lang was de sluitertijd?
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:09 #109
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_70958137
quote:
Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
Zeker in dit geval,

Maar qua foto vind ik het niet zo, ik zou wat minder pot erop zetten en en wat minder die delen zo afknippen door de compositie. Als je hem meer naar linksboven neemt word het al een stuk beter, of misschien iets meer doen met de aardbei in kwestie met een stukje plant er nog aan bijv.
Dit is ook niet wat ik ga inzenden hoor. Deze komt rechtstreeks van de camera op een dvd'tje op de hdd op internet Door een beetje te croppen wordt-ie al een stuk mooier. Maar ik ga van het weekend even kijken of ik een mooier plaatje kan schieten
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_70973645
Ik heb em ingezonden.

Check em hier in het GROOT!
pi_70973759
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Noxa het volgende:
Ik heb em ingezonden.
[ afbeelding ]

Beetje erg donker
pi_70975270
quote:
Hmmm...

[ afbeelding ]

Heel apart effect op grotere grootte. Je zou er bijna hoofdpijn van krijgen... Maar inderdaad: in het klein is het een stuk minder sterk. De voorste planten komen door hun lichtere kleur mooi naar voren. Jammer dat er tussen alle aren(?) net een afwijkende bloem tussen uit piept. Dat breekt toch wel en valt op.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Noxa het volgende:
Ik heb em ingezonden.
[ afbeelding ]

Hij zou misschien inderdaad ietsjes lichter en sprankelender kunnen maar dat zwarte geeft toch ook wel een hele rustige sfeer. De bloem is echt het onderwerp en de achterkant van het glas met water leidt niet af door de korte scherptediepte. Ik denk dat de bloem er nog meer uit had kunnen springen als er een klein beetje licht, van achteren, op de bovenkant had geschenen. Nu loopt de bloem ineens helemaal weg in de achtergrond. En: in het klein valt het minder op maar zeker op volledige grootte zie je duidelijk stof en een halve druppel op het glas zitten. Dat neemt toch wel het strakke van de zwarte achtergrond weg.

Zelf ook even het archief van de afgelopen tijd doorgenomen en een eerste selectie gemaakt. Ik denk dat mijn voorkeur voornamelijk uit gaat naar de eerste: lekkere kleuren en fris. Enige nadeel is wel dat men er misschien niet direct een bloem in ziet. Het kan net zo goed een of andere kool-soort zijn. Oh, en de standaard waterdruppels kunnen natuurlijk ook niet!

[1]

[2]

[3]

[4]

[5]
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:20:16 #113
Door de wol geverfd
pi_70976801
Vind nr1 echt mooi/interessant en springt er echt tussen uit, maar past idd beter bij iets bij een ander thema (abstract bijv),

De toning bij 2 en 3 vind ik op bepaalde manier beter passen bij 3, 2 vind ik iets te egaal net als 5 een beetje.
Maar mooie van 5 is dat je er ook andere dingen uit kan halen en het echt wat toevoegt aan de foto imo.

Ik vind die kaders maar vooral bij 3 wel nogal storend (dat stukje rechts onderin bijv.)(waarom wisselende kader groote?) het voegt in mijn ogen niet echt veel toe aan de foto('s), ik zou zelf gaan voor nummertje 5, of een iets andere gecropte versie/foto van 3.
pi_70981185
Het was even heen en weer scrollen tussen foto's en nummertjes maar ik ben er uit geloof ik! In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Tja, jammer dat we begin dit jaar "Abstract" al hebben gehad. Maar mijn oog blijft er toch naar toe trekken.

Persoonlijk vind ik juist de toning van 2 mooier en krachtiger (wel iets te donker in het hart) dan die van 3 (als ik goed begrijp dat jouw voorkeur bij die van 3 ligt). De enige reden dat 3 zachter is, is omdat het gebruikt is als rouwkaart. Nooit bij stil gestaan maar het is een goed idee om eens te kijken wat een andere toning bij foto 3 "doet" en andersom. Dat de laatste zwart-witte roos er weinig uit springt klopt ook. Niet echt puur zwart-wit maar meer grijzig. Er kan absoluut meer contrast en licht in alleen ben ik bang dat ie erg gaat ruizen.

De kaders schijnen een beetje een smaak-dingetje te zijn. Ben er zelf nog erg mee aan het experimenteren. Bij 2 en 3 slaat af en toe ook de twijfel toe of het doorzichtige aan de binnenkant wat toevoegt. Het is in ieder geval de bedoeling om de foto te omlijsten zodat het niet wegvalt tegen de achtergrond hier. De kaders aan de binnenkant moeten dan weer het oog meer naar het onderwerp "toetrekken" maar dat lukt schijnbaar niet altijd.

En ik snap wat je bedoelt met wisselende kader-grootte: als je ze zo onder elkaar ziet geeft het niet echt een uniform beeld maar dat komt eigenlijk gewoon omdat de kaders los van elkaar zijn gemaakt.

Back to the drawingboard dus maar!
-
pi_70984362
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Je hebt gelijk. da's vaak met mooie foto's en meteen de pest van de regels van deze wedstrijd. Dodgen en burnen mag geloof ik wel. Ik zou de aandacht nog iets meer vestigen op de lichte aar in het midden/rechts en de omgeving wat meer burnen.

zoiets
Da's opzich ook wel grappig, ja. Alleen verandert de emotie van druk/chaotisch/agressief (door de lange uitstekende scherpe sprieten) naar iets verstilds.... Alsof het allemaal lang geleden gebeurd is...

Nee, dat is ben ik bang tevens een beetje de reden dat deze foto het niet gaat worden. De grap zit nou net in de grote hoeveelheid scherp uitziende sprieten (en de mooie cirkel in het midden), en die vallen bij een verkleining compleet weg.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

Komt in het groot zeker beter uit
Mooie foto, hoe lang was de sluitertijd?
Kort. Dit is 1/320ste sec. Deze planten willen niet echt stil blijven zitten. Overigens ook niet geschoten met mijn "goede camera's". Ik heb drie camera's. Een Sony Alpha, een Sony H50 en een goedkope Casio Exilim (net iets meer dan 100 eur voor betaald, die Casio). De Casio is "voor onderweg", en deze foto is zondag drie weken geleden gemaakt tijdens een fietstocht van Arnhem naar Venlo, waarbij het gros van de route via Duitsland liep. (Arnhem>Millingen a/d Rijn>zuid tot de bordjes Venlo). Je rijdt zeker 70 km door duitsland, terwijl je nooit meer dan een kwartier fietsen van NL bent. Omdat het warm was wilde ik zonder rugzak fietsen, en de twee sony's wil ik niet onder de snelbinder. Dus gaat de Casio dan mee (past in broekzak)...

En voor het "weghalen van storende elementen": Ik ga geen hele hectare akker wieden, da's me teveel werk. Kijk maar eens goed, er zit veel meer grasachtigs tussen, wat volgens mij wat anders is (dat groene, dat is niet een onrijpe are of zo). Maar dat vond ik ook niet erg.
_-L'avenir est déja là
pi_70987993
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
Een oudje en niet zo interessant, maar om het topic op te fleuren

[ afbeelding ]
Roze bloemen.

Kutfoto met kutdatum - maar dat roze vind ik zo mooi, haha.

En mijn druiven.

[ Bericht 16% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 15-07-2009 01:04:57 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:26:17 #117
Door de wol geverfd
pi_70995146
Focus ligt beetje raar bij die 2e, vooral omdat je zoveel lijnen in beeld hebt, denk dat de 2e meer potentie heeft als je er misschien een andere foto neemt/maakt, vind die woilk wel mooi erdoorheen maar die houten paal een stuk minder, die eerste is me wat te gewoontjes.
pi_71009654
Ik heb 4 foto's waar ik tussen twijfel momenteel. Ik wacht sowieso met insturen tot het laatste moment want het is nog altijd erg lekker weer. Er kunnen nog altijd mooie plaatje geschoten worden. Deze 4 twijfel ik tussen:

2 van die had ik hier al eens gepost. Sorry voor dat, maar ik wilde ze even op een rijtje zetten.
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:41:25 #119
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71011175
Ik heb wat geklooit met de bos bloemen die ik gekregen heb, en vond deze 2 wel de moeite waard.. misschien iemand nog wat feedback?

Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:09:28 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71024460
1
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:26:02 #121
Door de wol geverfd
pi_71029834
@Wiebeldak

Vind zelf nr2 de mooiste en ook lekker apart, vind ook grappig dat die ene als soort dirigent ervoor staat.
In tegenstelling tot 2 vind ik de scherpte/focus van 1 en 3 lijkt niet optimaal qua waar je nou de nadruk op wil leggen, nr 3 heeft wel fijne kleuren om naar te kijken.

De DOF op 4 lijkt beetje nep, los van dat voegt het niet ernorm veel toe naar mijn idee, had hem ook niet zo in het midden gezet. Ik zou voor 2 gaan of mss iets andere versie van 3.

@Debsterr
Vind die 2e wel erg nep overkomen, wss heb je dat in photoshop gedaan, maar lijkt net alsof je een foto van een andere bloem uitgesnedn hebt en erop hebt geplakt (dat heb je neit gedaan snap ik), behalve het effect vind ik de foto niet erg interessant voor de rest, de eerste foto vind ik stuken beter en ademt meer sfeer uit, ik zou mss de compositie wat wijzigen alleen (dat stuk aan de rechterkant) of nog meer close up nemen zodat dat nie opvalt

[ Bericht 13% gewijzigd door SchaapjesOpHetDroge op 16-07-2009 12:35:36 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:07:48 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71041194
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
1
Haha, en van jou vind ik dat heel wat ! Aangezien mijn kwaliteit het lange na niet haalt bij die van jou..
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:

@Debsterr
Vind die 2e wel erg nep overkomen, wss heb je dat in photoshop gedaan, maar lijkt net alsof je een foto van een andere bloem uitgesnedn hebt en erop hebt geplakt (dat heb je neit gedaan snap ik), behalve het effect vind ik de foto niet erg interessant voor de rest, de eerste foto vind ik stuken beter en ademt meer sfeer uit, ik zou mss de compositie wat wijzigen alleen (dat stuk aan de rechterkant) of nog meer close up nemen zodat dat nie opvalt
Nu je het zegt, je ziet inderdaad door de compositie de steel niet.. en i.c.m. het hoge contrast lijkt 'ie erg los zeg maar.

Wat bedoel je met de compositie wijzigen bij de eerste? Juist niet afgesneden zeker? Helaas heb ik de foto zo genomen en is de bos bloemen ondertussen alweer overleden .. kan natuurlijk dit weekend altijd een losse roos halen om te klooien!
pi_71068462
vertel het me is, welke word het?

nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
of niet, ze heeft idg een roos in der haar.
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:15:11 #124
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71068550
Ik vind de eerste echt heel mooi qua abstractheid en kleurstelling.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71068611
De kleur en compositie van 1 erg mooi .
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb wat geklooit met de bos bloemen die ik gekregen heb, en vond deze 2 wel de moeite waard.. misschien iemand nog wat feedback?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
1 . Heel apart effect.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:10:46 #126
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71072611
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
zeer zeker 1
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:27:20 #127
Door de wol geverfd
pi_71073053
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de eerste echt heel mooi qua abstractheid en kleurstelling.
Vind hem toch vrij figuratief overkomen maar owkee maar zeker fijne/lekkere kleurtjes.

Maar ik zou ook voor die eerste gaan, vind de 2e niet zo goed qua compositie, ipv van photoshop had ik iets meer tijd gestoken in de foto zelf.

Ik denk dat als je een goeie close up neemt van die laatste het ook hele mooie kan zijn, waarmee je de nadruk iets meer legt op de roos ipv bijv gezicht. Vind de foto ook wat minder ogen dan je 2 bovenste
pi_71073341
1 niet insturen ! want dan win je
nee maar goed gedaan dus!! zijn mooie fotos
pi_71073487
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik vind foto 1 ook het mooist. Dat er een soort van witte waas overheen zit stoort mij normaal gesproken maar bij deze foto voegt het juist iets toe.
pi_71077757
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Zeer zeker de eerste! Jammergenoeg...
Echt heel mooi met die zachte kleuren en de bijbehorende kleur van de achtergrond. Geeft een lekker dromerige sfeer. Scherpte ligt goed op de belangrijkste stampers en de compositie is allemaal net niet centraal dus het saai is het ook niet. Hij neigt wel een beetje naar flets maar door een klein beetje meer brightness en contrast haal je het wit en paars wat meer op (zonder dat het detail, en vooral de sfeer, verdwijnt) waardoor de foto nog meer spreekt. Al kan dat smaak zijn. Maar verder erg, erg mooi.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb 4 foto's waar ik tussen twijfel momenteel. Ik wacht sowieso met insturen tot het laatste moment want het is nog altijd erg lekker weer. Er kunnen nog altijd mooie plaatje geschoten worden. Deze 4 twijfel ik tussen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2 van die had ik hier al eens gepost. Sorry voor dat, maar ik wilde ze even op een rijtje zetten.
Vind de gele close-up erg fijn om naar te kijken: stamper springt er goed uit, de kleuren zijn mooi om naar te kijken en ik houd altijd wel erg van dit soort detail-opnames. De stamper had misschien iets meer "los" van de achterste stamper gekund door een iets gedraaider standpunt. Nu groeit er bijna uit de bovenkant iets anders.

De 2e heeft ook een mooi kleurenpalet met alles wat tussen geel en rood inzit. Zomers! Vind alleen de eerste dan mooier vanwege de rustigere lijnen die er in zitten.

De eerste doet een beetje kunstmatig aan door ik denk het flitsten en de laatste kijkt een beetje onrustig doordat er onderaan een hoop drukke onscherpte is (wel een hele mooie zachte achtergrond die lekker contrasteert met het rood).
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Debsterr het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.

De eerste heb je echt een heel apart, maar wel erg leuk, effect mee gegeven. Het lijkt wel doorzichtig glas of een spook-bloem ofzo? Wat is er gebeurd?! Als je het groen aan de onderkant er meer af zou snijden leg je nog meer de nadruk op de bloem zelf en wordt het meer een abstracte close-up.

Zelf heb ik bij die van mij nog een beetje gespeeld met wat andere toning maar dat werkt niet echt. De orginelen zijn zodanig belicht dat er van iets met hard contrast niet echt iets zachters is te maken. Althans zonder echt gekke bokkensprongen te maken dan. Morgen maar eens verder kijken.
-
pi_71077824
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
2e

Zou zo een albumcover kunnen zijn (daar dacht ik ook aan toen ik tekst zag)
pi_71079495
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

2e

ja;p dat dacht k ook eerst toen ik bezig was met de letters, daarna heb k hem geprobeert nog te veranderen, kwa kleur. maar zo was die toch mooier.

nja goed, ik kies toch voor de eerste, aangezien iedereen het daar wel over eens is;p
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_71086223
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

2e

Precies wat ik dacht inderdaad.

Door de plaatsing van de tekst in de tweede oogt hij meteen zeer professioneel. Qua foto vind ik de eerste echter mooier. Heb sowieso bij de tweede foto het idee dat er wat contrast mist, trouwens.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:15:40 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71111418
Ach, laat ik ook maar weer eens meedoen, ik mis mijn nul-score best wel eens
Deze ingezonden, kreeg niets beters uit mijn camera deze keer.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 19 juli 2009 @ 14:29:54 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71118083
Is er een modje in de zaal ? Ik heb bij het mailen van mijn foto ook een linkje meegestuurd van de grotere versie, maar dat zie ik niet terug in het wedstrijdtopic.. is er misschien iets misgegaan?
  zondag 19 juli 2009 @ 14:33:06 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71118181
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef P_B het volgende:

Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.

De eerste heb je echt een heel apart, maar wel erg leuk, effect mee gegeven. Het lijkt wel doorzichtig glas of een spook-bloem ofzo? Wat is er gebeurd?! Als je het groen aan de onderkant er meer af zou snijden leg je nog meer de nadruk op de bloem zelf en wordt het meer een abstracte close-up.
Ja, die uitsnede is niet helemaal lekker, maar daar viel niets meer aan te doen. Tegen de tijd van verwerken was het bosje bloemen al verlept.

Nou, dat effect is dus niet geshopt of iets, maar hij kwam (vrijwel) zo uit de camera. Stond er zelf ook verbaasd van! Heb alleen wat met de curves geklooit en iets verscherpt. Heb het groene er afgecropt maar dan leek het allemaal zo vaagjes.. door het contrast met het groen komt het roze mooier naar voren, zonder groen wordt 'ie te pastellerig.

Thanks voor de feedback .
  zondag 19 juli 2009 @ 15:03:07 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71119175
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Debsterr het volgende:
Is er een modje in de zaal ? Ik heb bij het mailen van mijn foto ook een linkje meegestuurd van de grotere versie, maar dat zie ik niet terug in het wedstrijdtopic.. is er misschien iets misgegaan?
Ik denk dat ik dat gemist heb in de mail, zal nog eens (goed ) kijken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71142755
Mooie foto's hier!

Lijkt me ook wel leuk om een keertje mee te doen.. Ik heb de kleuren wel aangepast in deze foto, is dat geen probleem?
  maandag 20 juli 2009 @ 11:00:53 #139
167923 appelsjap
All the above
pi_71143006
@mods, kunnen deze fotos gebruikt worden?

Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71165862
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:17 schreef Timmos het volgende:
TVPaardenbloem

[ afbeelding ]
Deze vind ik echt super!!
Ook leeg
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:15:02 #141
Door de wol geverfd
pi_71245892
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
@mods, kunnen deze fotos gebruikt worden?

[ [url=[/url] ]

[ [url=url] ]

[ [url=[/url] ]
Dr staan ook veel bomen op eerste 2 fotos, ik weet niet of bomen binnen de plant definitie vallen, maar denk eerlijk gezegd dat die fotos beter passen bij een thema als natuur.

Wat betreft die laatste foto, die hebben we denk ik al paar inzendingen van gehad in andere ronde (ben ff thema kwijt) (de moment opname van 3 vind ik overigens wel mooi, maar compositie is iets te strak en onderwerp (wat is het?) is nogal onderbelicht
pi_71301224
*Mail verstuurd*

Onderstaande pic wordt het toch

En op een betere afmeting: http://www.markest1.nl/tempstore/fokforum01groot.jpg

Ik ben nog even opzoek geweest naar de "bloemetjes", maar eigenlijk vond ik dit qua inzending wel een redelijk eind de andere kant op dan veel andere pics.
_-L'avenir est déja là
pi_71306417
Na lang lurken durf ik ook iets te posten:
pi_71307373
Inzenden kan tot 28 juli 2009 22.00 uur.

Zou Erik of een andere mod zondag/maandag een update kunnen doen ?

Ik vertrek dinsdag namelijk op vakantie, en wil wel zo beleefd zijn ook een stem uit te brengen.. Deze zou ik dan kunnen mailen zodat Erik of iemand deze kan plaatse, als dat mag..
pi_71309394

Ik twijfel erg of ik deze in zal sturen....

Of toch deze?
pi_71331648
@Wendy²: op de eerste vind ik dat je een leuk moment te pakken hebt (het vliegende mormel en de vlinder er bovenop) én het ook nog eens scherp in beeld staat (voor zover ik op dit formaat kan zien), maar overall gezien vind ik de foto niet echt fantastisch. Komt voornamelijk door de drukke achtergrond denk ik.

De tweede foto vind ik al een stuk prettiger ogen. Hier is de achtergrond al een stuk minder storend (want natuurlijker) en de druppels zijn mooi. Compositie had wat spannender gemogen denk ik, maar vind dit persoonlijk wel de mooiste van de twee.
pi_71360075
wanneer komen trouwens de andere foto's die ingezonden zijn erop te staan.. want kheb die van mij al ingezonden, en kijk al n paar dagen lang.. of die er nou eindelijk bijstaat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 juli 2009 @ 11:39:41 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71360221
hier ook ingezonden

@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast in de heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71360373
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden

@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast in de heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:46 schreef Timmos het volgende:
Inzenden kan tot 28 juli 2009 22.00 uur.

Zou Erik of een andere mod zondag/maandag een update kunnen doen ?

Ik vertrek dinsdag namelijk op vakantie, en wil wel zo beleefd zijn ook een stem uit te brengen.. Deze zou ik dan kunnen mailen zodat Erik of iemand deze kan plaatse, als dat mag..
Kennelijk .. Vanavond dus maar stemmen op 12 foto's
pi_71360404
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden

haha ja dat blijkt
  maandag 27 juli 2009 @ 18:16:02 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71371760
Ook ingezonden
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71384626
Aangezien ik het via de mail niet vertrouw gooi ik 'm hier.. Denk dat er wel iemand zo lieV is om het in het stemtopic te gooien?

5 punten - Mash_
4 punten - Spvdb
3 punten - -Marjo-
2 punten - Noxa
1 punt - Littlepsycho

Excuses aan alle andere wiens mooie foto's nog niet geplaatst zijn.. Zie het resulstaat wel over een paar weken als ik terug ben
pi_71391534
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef monikanyc het volgende:
wanneer komen trouwens de andere foto's die ingezonden zijn erop te staan.. want kheb die van mij al ingezonden, en kijk al n paar dagen lang.. of die er nou eindelijk bijstaat
Hier nog eentje..

Maar we wachten nog even..
Ook leeg
pi_71392023
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:29 schreef Timmos het volgende:
Aangezien ik het via de mail niet vertrouw gooi ik 'm hier.. Denk dat er wel iemand zo lieV is om het in het stemtopic te gooien?

5 punten - Mash_
4 punten - Spvdb
3 punten - -Marjo-
2 punten - Noxa
1 punt - Littlepsycho

Excuses aan alle andere wiens mooie foto's nog niet geplaatst zijn.. Zie het resulstaat wel over een paar weken als ik terug ben
5 punten dankje!

Is eric trouwens niet gewoon op vakantie?? en dat er niemand anders is die het voor hem overneemt?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:03:09 #155
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71392568
Ik ben er gewoon, het wordt vandaag allemaal geupload enzo.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71394481
Ingestuurd.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:25:06 #157
214062 Jep.
harharhar.
pi_71397853
Heb mezelf beloofd deze maand mee te doen en is d'r toch bij ingeschoten.
Twijfel heel erg tussen deze 2.

1

2
//
pi_71398600
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Jep. het volgende:

1
[ afbeelding ]

2
[ afbeelding ]
Bij 1 is het onderwerp het vogeltje, ik zou dus voor 2 kiezen.
pi_71398970
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef Jep. het volgende:

1
[ afbeelding ]

2
[ afbeelding ]
Ik zou 2 doen.

De eerste is nogal een zoekplaatje... Bovendien gaat het om bloemen en planten, en die zijn in je eerste foto niet zo heel erg indrukwekkend.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:05:19 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71399189
Ja, vanwege het onderwerp van de wedstrijd zou ik oook voor 2 gaan, Jep. Maar 1 vind ik wel heel leuk!

Mijn inzending:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:44:23 #161
214062 Jep.
harharhar.
pi_71400534
Bedankt voor de feedback.
Vind 2 weer zo'n standaard bloemen en planten foto, 1 is meer 'wat zit er in de bloemen en planten'. Dus ik denk nog 'ff na.
//
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:17:11 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71401532
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:05 schreef Sugar het volgende:
Ja, vanwege het onderwerp van de wedstrijd zou ik oook voor 2 gaan, Jep. Maar 1 vind ik wel heel leuk!

Mijn inzending:
[ afbeelding ]
ERG leuk Sugar
pi_71402145
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:44 schreef Jep. het volgende:
Vind 2 weer zo'n standaard bloemen en planten foto, 1 is meer 'wat zit er in de bloemen en planten'. Dus ik denk nog 'ff na.
Daar zit eigenlijk ook wel weer wat in, ja...
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:58:00 #164
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71405920
Ik heb archief ingestuurd ik heb gewoon nix noemenswaardig geschoten en ook niet veel tijd gehad (heb weer werk )
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:42:03 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71407498
Gaat er nog wel geupload worden voor 22.00 uur? Thank you.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:43:02 #166
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71407528
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:42 schreef Sugar het volgende:
Gaat er nog wel geupload worden voor 22.00 uur? Thank you.
Natuurlijk.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 20:47:44 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71407685
zit mooi spul tussen so far. dat gaat moeilijk stemmen worden
  dinsdag 28 juli 2009 @ 22:01:06 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71410300
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:05:17 #169
214062 Jep.
harharhar.
pi_71412340
Gestemd.

Zelf toch maar niks ingezonden omdat ik d'r sowieso niet blij mee was, volgende keer ga ik d'r meer energie insteken.
//
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:07:43 #170
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71412426
Waarom staat mijn foto ineens op de plek waar die van Sugar stond in het overzicht en andersom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:32:25 #171
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_71453425
Volgens mij is het best een spannende stemronde dit keer

Wat vinden jullie trouwens van mijn inzending? Nog op- aanmerkingen, commentaar of tips voor de volgende keer?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_71505693
Bleh 4punten tekort.. als die stem had meegeteld van Timmos had ik dus wel genoeg best lullig

Maar gefeliciteerd winnaars
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:12:48 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71505806
Tsja, regels zijn regels he. Niks aan te doen.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:27:16 #174
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506134
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
hij post de punten een dag tevroeg.... heb wel eens topics dagen telaat zien openen. of zien sluiten dagen telaat wegends geen tijd.... zijn daar ook strenge regels voor?
pi_71506176
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

hij post de punten een dag tevroeg.... heb wel eens topics dagen telaat zien openen. of zien sluiten dagen telaat wegends geen tijd.... zijn daar ook strenge regels voor?
Hij posten ze zelf nog op de zelfde dag. alleen voordat het topic aangemaakt was. maarja.
ik zal wel gewoon erg veel pech hebben
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:30:49 #176
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506210
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hij posten ze zelf nog op de zelfde dag. alleen voordat het topic aangemaakt was. maarja.
ik zal wel gewoon erg veel pech hebben
zal er over ophouden maar denk dat het niet veel met pech te maken heeft
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:32:26 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71506248
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:27 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

Kromme vergelijking hoor. Dit was een stem die al uitgebracht werd voordat alles was geupload.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:33:26 #178
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_71506275
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
HAHAHA

regels zijn regels

t is nog steeds fok hoor!!!
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:35:12 #179
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_71506307
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Kromme vergelijking hoor. Dit was een stem die al uitgebracht werd voordat alles was geupload.
ehm ben ik nou achtelijk of hoe zit dat?

je kan dus stemmen vóór alle foto's beschikbaar zijn :S?

gaat lekker hier
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:37:30 #180
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506343
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Muk het volgende:

[..]

gaat lekker hier
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

misschien wat vlotter uploaden dan?

ps... heb ook wel meer dan eens iets gelezen over foto;s die later nog toegevoegd werden en dat mensen hun stem konden wijzigen...
dus dan kon je ook al stemmen voor dat alle foto's online stonden.

* PKfotografie gaat weer in lurk modus....
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:38:10 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71506354
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:35 schreef Muk het volgende:

[..]

gaat lekker hier
Nee dat kan dus niet en daarom is die stem niet meegeteld. En dat heb ik ook gezegd toen dat verzoek gedaan is. Stemmen kan vanaf een bepaalde tijd, tot een bepaalde tijd, in een bepaald topic. Niet wanneer men denkt dat het handig uitkomt in een topic waarvan men denkt dat het handig uitkomt. Tenzij dat natuurlijk binnen die periode is en en dat bepaalde topic.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:39:49 #182
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506386
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee dat kan dus niet en daarom is die stem niet meegeteld. En dat heb ik ook gezegd toen dat verzoek gedaan is. Stemmen kan vanaf een bepaalde tijd, tot een bepaalde tijd, in een bepaald topic. Niet wanneer men denkt dat het handig uitkomt in een topic waarvan men denkt dat het handig uitkomt. Tenzij dat natuurlijk binnen die periode is en en dat bepaalde topic.

denk dat mijn ban nog half in werking is, want kan die post niet vinden
pi_71506401
er werd echt meer dan een week gewacht op die fotos. als er dus paar uur eerder was geupload mogt het wel en dan was ik nu wel tweede maar ok.

ik leg me er wel bijneer.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:41:23 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71506417
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:37 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

[..]

misschien wat vlotter uploaden dan?

ps... heb ook wel meer dan eens iets gelezen over foto;s die later nog toegevoegd werden en dat mensen hun stem konden wijzigen...
dus dan kon je ook al stemmen voor dat alle foto's online stonden.
Ja in die gevallen was er een foto die wel op tijd was ingezonden door omstandigheden (de uploaders zijn ook maar gewoon mensen die ergens overheen kunnen kijken of een foutje kunnen maken) niet geplaatst was. Wel zo eerlijk om die nog toe te voegen en mensen de mogelijkheid te geven om ook op die foto te stemmen nietwaar?
quote:
* PKfotografie gaat weer in lurk modus....
Heel graag!
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:44:26 #185
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71506478
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:40 schreef mash_ het volgende:
er werd echt meer dan een week gewacht op die fotos. als er dus paar uur eerder was geupload mogt het wel en dan was ik nu wel tweede maar ok.
Nee, stemmen gaat in het stemtopic en niet anders. Dat kan je gek en oneerlijk en raar en vreemd vinden, maar dat is het echt niet hoor.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:39 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

denk dat mijn ban nog half in werking is, want kan die post niet vinden
Oh, het was inderdaad geen post, maar een PM.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:47:23 #186
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_71506545
.

[ Bericht 87% gewijzigd door Tha_Erik op 01-08-2009 00:48:33 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 00:56:05 #187
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506708
o.... stem tijd is verstreken.... vroeger werd de uitslag ook in het algemene topic gepost...

gefeliciteerd Blomst 54

is er al bekend wat het volgende onderwerp word?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:00:54 #188
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_71506796
-edit-
!

[ Bericht 64% gewijzigd door Tha_Erik op 01-08-2009 01:02:49 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:01:22 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71506810
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 00:56 schreef PKfotografie het volgende:
o.... stem tijd is verstreken.... vroeger werd de uitslag ook in het algemene topic gepost...
Je kijkt verkeerd denk ik. Het staat er gewoon .
[FOT-wedstrijd centrale topic] Juli - Bloemen en planten

Maar ik zal het hier ook nog even plaatsen:
And the winners are....

1. Blomst 54

2. Monikanyc 47

3. Mash_ 43
4. Timmos 42
5. Puckzzz 31
6. Sugar 27
7. MadMarine 26
8. -Marjo- 24
9. Dragonrider 20
10. P_B 17
11. Spdvb 17
12. Chanty 14
13. Wiebeldak 14
14. ElizabethR 13
15. Ynske 10
16. Debsterr 9
17. Schaapjesophetdroge 8
18. erik-de-perik 7
19. Ireth 6
20. Paddo 6
21. Littlepsycho 5
22. Milanees 5
23. Cassiopeia_ 4
24. MAhn 2
25. Vikingmeisje 1

De derde prijswinnaar wordt in de loop van de week bekendgemaakt. Daarover zijn we nog in discussie.
quote:
gefeliciteerd Blomst 54

is er al bekend wat het volgende onderwerp word?
Morgen ga ik die topics openen.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:03:50 #190
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_71506856
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je kijkt verkeerd denk ik. Het staat er gewoon .
[FOT-wedstrijd centrale topic] Juli - Bloemen en planten

Maar ik zal het hier ook nog even plaatsen:
And the winners are....
als ik verkeerd kijk, kan ik goed gokken wie er gewonnen heeft.

maar vorrige wedstrijden werden ook in topics als dit de uitslagen gepost..

(was nog niet in stem topic geweest, iets over niet kunnen stemmen enzo)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:56:11 #191
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_71509723
Terechte winnaars Gefeliciteerd
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:47:44 #192
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71511285
Proficiat winnaars
pi_71514928
Winnaars: van harte gefeliciteerd!!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:36:45 #194
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_71514935
Woohoo 26 punten
Ik was er in ieder geval wel blij mee
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_71516353
wow 54 punten
Bedankt voor de stemmen en felicitaties.
Monikanyc ook gefeliciteerd
Goedemorgen :W
pi_71516888
ik ben 2de geworden. wauw, thankyou all!

jij ook gefeliciteerd blomst ! ;d
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:55:05 #197
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71526381
De wedstrijd van volgende maand laat nog heel even op zich wachten ivm met een administratieve onduidelijkheid (iets met de lijst aan onderwerpen die nog komen, maar die nu niet helemaal lijkt te kloppen). Ik denk dat het morgen wel is opgelost. Excuuuuus!
Hoogachtend,
Erik.
pi_71532204
Puckzzz, die 4e foto vind ik erg mooi. Hoe heb je die gemaakt?
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:50:30 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71537901
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:03 schreef MissAttitude het volgende:
Puckzzz, die 4e foto vind ik erg mooi. Hoe heb je die gemaakt?
welke bedoel je?

Oh enne: Feli winnaars!!
pi_71538332
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:50 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

welke bedoel je?

Oh enne: Feli winnaars!!
Ik denk dat ze die foto van het bos bedoelt, waar het zonlicht achter de boom vandaan komt schijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')