abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:10:46 #126
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_71072611
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:
vertel het me is, welke word het?

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
of niet, ze heeft idg een roos in der haar.
zeer zeker 1
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:27:20 #127
204731 SchaapjesOpHetDroge
Door de wol geverfd
pi_71073053
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de eerste echt heel mooi qua abstractheid en kleurstelling.
Vind hem toch vrij figuratief overkomen maar owkee maar zeker fijne/lekkere kleurtjes.

Maar ik zou ook voor die eerste gaan, vind de 2e niet zo goed qua compositie, ipv van photoshop had ik iets meer tijd gestoken in de foto zelf.

Ik denk dat als je een goeie close up neemt van die laatste het ook hele mooie kan zijn, waarmee je de nadruk iets meer legt op de roos ipv bijv gezicht. Vind de foto ook wat minder ogen dan je 2 bovenste
pi_71073341
1 niet insturen ! want dan win je
nee maar goed gedaan dus!! zijn mooie fotos
pi_71073487
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
Ik vind foto 1 ook het mooist. Dat er een soort van witte waas overheen zit stoort mij normaal gesproken maar bij deze foto voegt het juist iets toe.
pi_71077757
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Zeer zeker de eerste! Jammergenoeg...
Echt heel mooi met die zachte kleuren en de bijbehorende kleur van de achtergrond. Geeft een lekker dromerige sfeer. Scherpte ligt goed op de belangrijkste stampers en de compositie is allemaal net niet centraal dus het saai is het ook niet. Hij neigt wel een beetje naar flets maar door een klein beetje meer brightness en contrast haal je het wit en paars wat meer op (zonder dat het detail, en vooral de sfeer, verdwijnt) waardoor de foto nog meer spreekt. Al kan dat smaak zijn. Maar verder erg, erg mooi.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb 4 foto's waar ik tussen twijfel momenteel. Ik wacht sowieso met insturen tot het laatste moment want het is nog altijd erg lekker weer. Er kunnen nog altijd mooie plaatje geschoten worden. Deze 4 twijfel ik tussen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

2 van die had ik hier al eens gepost. Sorry voor dat, maar ik wilde ze even op een rijtje zetten.
Vind de gele close-up erg fijn om naar te kijken: stamper springt er goed uit, de kleuren zijn mooi om naar te kijken en ik houd altijd wel erg van dit soort detail-opnames. De stamper had misschien iets meer "los" van de achterste stamper gekund door een iets gedraaider standpunt. Nu groeit er bijna uit de bovenkant iets anders.

De 2e heeft ook een mooi kleurenpalet met alles wat tussen geel en rood inzit. Zomers! Vind alleen de eerste dan mooier vanwege de rustigere lijnen die er in zitten.

De eerste doet een beetje kunstmatig aan door ik denk het flitsten en de laatste kijkt een beetje onrustig doordat er onderaan een hoop drukke onscherpte is (wel een hele mooie zachte achtergrond die lekker contrasteert met het rood).
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb wat geklooit met de bos bloemen die ik gekregen heb, en vond deze 2 wel de moeite waard.. misschien iemand nog wat feedback?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.

De eerste heb je echt een heel apart, maar wel erg leuk, effect mee gegeven. Het lijkt wel doorzichtig glas of een spook-bloem ofzo? Wat is er gebeurd?! Als je het groen aan de onderkant er meer af zou snijden leg je nog meer de nadruk op de bloem zelf en wordt het meer een abstracte close-up.

Zelf heb ik bij die van mij nog een beetje gespeeld met wat andere toning maar dat werkt niet echt. De orginelen zijn zodanig belicht dat er van iets met hard contrast niet echt iets zachters is te maken. Althans zonder echt gekke bokkensprongen te maken dan. Morgen maar eens verder kijken.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_71077824
quote:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
2e

Zou zo een albumcover kunnen zijn (daar dacht ik ook aan toen ik tekst zag)
pi_71079495
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

2e

ja;p dat dacht k ook eerst toen ik bezig was met de letters, daarna heb k hem geprobeert nog te veranderen, kwa kleur. maar zo was die toch mooier.

nja goed, ik kies toch voor de eerste, aangezien iedereen het daar wel over eens is;p
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_71086223
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:

[..]

2e

Precies wat ik dacht inderdaad.

Door de plaatsing van de tekst in de tweede oogt hij meteen zeer professioneel. Qua foto vind ik de eerste echter mooier. Heb sowieso bij de tweede foto het idee dat er wat contrast mist, trouwens.
  zondag 19 juli 2009 @ 09:15:40 #134
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71111418
Ach, laat ik ook maar weer eens meedoen, ik mis mijn nul-score best wel eens
Deze ingezonden, kreeg niets beters uit mijn camera deze keer.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 19 juli 2009 @ 14:29:54 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71118083
Is er een modje in de zaal ? Ik heb bij het mailen van mijn foto ook een linkje meegestuurd van de grotere versie, maar dat zie ik niet terug in het wedstrijdtopic.. is er misschien iets misgegaan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 19 juli 2009 @ 14:33:06 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71118181
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef P_B het volgende:

Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.

De eerste heb je echt een heel apart, maar wel erg leuk, effect mee gegeven. Het lijkt wel doorzichtig glas of een spook-bloem ofzo? Wat is er gebeurd?! Als je het groen aan de onderkant er meer af zou snijden leg je nog meer de nadruk op de bloem zelf en wordt het meer een abstracte close-up.
Ja, die uitsnede is niet helemaal lekker, maar daar viel niets meer aan te doen. Tegen de tijd van verwerken was het bosje bloemen al verlept.

Nou, dat effect is dus niet geshopt of iets, maar hij kwam (vrijwel) zo uit de camera. Stond er zelf ook verbaasd van! Heb alleen wat met de curves geklooit en iets verscherpt. Heb het groene er afgecropt maar dan leek het allemaal zo vaagjes.. door het contrast met het groen komt het roze mooier naar voren, zonder groen wordt 'ie te pastellerig.

Thanks voor de feedback .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 19 juli 2009 @ 15:03:07 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_71119175
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Debsterr het volgende:
Is er een modje in de zaal ? Ik heb bij het mailen van mijn foto ook een linkje meegestuurd van de grotere versie, maar dat zie ik niet terug in het wedstrijdtopic.. is er misschien iets misgegaan?
Ik denk dat ik dat gemist heb in de mail, zal nog eens (goed ) kijken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_71142755
Mooie foto's hier!

Lijkt me ook wel leuk om een keertje mee te doen.. Ik heb de kleuren wel aangepast in deze foto, is dat geen probleem?
  maandag 20 juli 2009 @ 11:00:53 #139
167923 appelsjap
All the above
pi_71143006
@mods, kunnen deze fotos gebruikt worden?

Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_71165862
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:17 schreef Timmos het volgende:
TVPaardenbloem

[ afbeelding ]
Deze vind ik echt super!!
Ook leeg
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:15:02 #141
204731 SchaapjesOpHetDroge
Door de wol geverfd
pi_71245892
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
@mods, kunnen deze fotos gebruikt worden?

[ [url=[/url] ]

[ [url=url] ]

[ [url=[/url] ]
Dr staan ook veel bomen op eerste 2 fotos, ik weet niet of bomen binnen de plant definitie vallen, maar denk eerlijk gezegd dat die fotos beter passen bij een thema als natuur.

Wat betreft die laatste foto, die hebben we denk ik al paar inzendingen van gehad in andere ronde (ben ff thema kwijt) (de moment opname van 3 vind ik overigens wel mooi, maar compositie is iets te strak en onderwerp (wat is het?) is nogal onderbelicht
pi_71301224
*Mail verstuurd*

Onderstaande pic wordt het toch

En op een betere afmeting: http://www.markest1.nl/tempstore/fokforum01groot.jpg

Ik ben nog even opzoek geweest naar de "bloemetjes", maar eigenlijk vond ik dit qua inzending wel een redelijk eind de andere kant op dan veel andere pics.
_-L'avenir est déja là
pi_71306417
Na lang lurken durf ik ook iets te posten:
pi_71307373
Inzenden kan tot 28 juli 2009 22.00 uur.

Zou Erik of een andere mod zondag/maandag een update kunnen doen ?

Ik vertrek dinsdag namelijk op vakantie, en wil wel zo beleefd zijn ook een stem uit te brengen.. Deze zou ik dan kunnen mailen zodat Erik of iemand deze kan plaatse, als dat mag..
pi_71309394

Ik twijfel erg of ik deze in zal sturen....

Of toch deze?
pi_71331648
@Wendy²: op de eerste vind ik dat je een leuk moment te pakken hebt (het vliegende mormel en de vlinder er bovenop) én het ook nog eens scherp in beeld staat (voor zover ik op dit formaat kan zien), maar overall gezien vind ik de foto niet echt fantastisch. Komt voornamelijk door de drukke achtergrond denk ik.

De tweede foto vind ik al een stuk prettiger ogen. Hier is de achtergrond al een stuk minder storend (want natuurlijker) en de druppels zijn mooi. Compositie had wat spannender gemogen denk ik, maar vind dit persoonlijk wel de mooiste van de twee.
pi_71360075
wanneer komen trouwens de andere foto's die ingezonden zijn erop te staan.. want kheb die van mij al ingezonden, en kijk al n paar dagen lang.. of die er nou eindelijk bijstaat
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 juli 2009 @ 11:39:41 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71360221
hier ook ingezonden

@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast in de heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71360373
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden

@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast in de heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 02:46 schreef Timmos het volgende:
Inzenden kan tot 28 juli 2009 22.00 uur.

Zou Erik of een andere mod zondag/maandag een update kunnen doen ?

Ik vertrek dinsdag namelijk op vakantie, en wil wel zo beleefd zijn ook een stem uit te brengen.. Deze zou ik dan kunnen mailen zodat Erik of iemand deze kan plaatse, als dat mag..
Kennelijk .. Vanavond dus maar stemmen op 12 foto's
pi_71360404
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden

haha ja dat blijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')