zeer zeker 1quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:
vertel het me is, welke word het?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
of niet, ze heeft idg een roos in der haar.
Vind hem toch vrij figuratief overkomen maar owkeequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de eerste echt heel mooi qua abstractheid en kleurstelling.
Ik vind foto 1 ook het mooist. Dat er een soort van witte waas overheen zit stoort mij normaal gesproken maar bij deze foto voegt het juist iets toe.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nja goed, bij deze ben k er niet echt zeker vn, of k hem wel zou moeten insturen
Zeer zeker de eerste! Jammergenoeg...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vind de gele close-up erg fijn om naar te kijken: stamper springt er goed uit, de kleuren zijn mooi om naar te kijken en ik houd altijd wel erg van dit soort detail-opnames. De stamper had misschien iets meer "los" van de achterste stamper gekund door een iets gedraaider standpunt. Nu groeit er bijna uit de bovenkant iets anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb 4 foto's waar ik tussen twijfel momenteel. Ik wacht sowieso met insturen tot het laatste moment want het is nog altijd erg lekker weer. Er kunnen nog altijd mooie plaatje geschoten worden. Deze 4 twijfel ik tussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 van die had ik hier al eens gepost. Sorry voor dat, maar ik wilde ze even op een rijtje zetten.
Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb wat geklooit met de bos bloemen die ik gekregen heb, en vond deze 2 wel de moeite waard.. misschien iemand nog wat feedback?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2equote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:13 schreef monikanyc het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja;p dat dacht k ook eerst toen ik bezig was met de letters, daarna heb k hem geprobeert nog te veranderen, kwa kleur. maar zo was die toch mooier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
2e![]()
Zou zo een albumcover kunnen zijn (daar dacht ik ook aan toen ik tekst zag)
Precies wat ik dacht inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
2e![]()
Zou zo een albumcover kunnen zijn (daar dacht ik ook aan toen ik tekst zag)
Ja, die uitsnede is niet helemaal lekker, maar daar viel niets meer aan te doen. Tegen de tijd van verwerken was het bosje bloemen al verlept.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:41 schreef P_B het volgende:
Sowieso vind ik bij allebei de uitsnede niet zo. Het belangrijkste, de bloem, zit keihard tegen de rand van de foto geplakt. Vind zelf altijd dat het hart van de bloem ruimte moet hebben "om te groeien". Zeg maar net als met bewegende dingen: die hebben ruimte nodig ergens naar toe te gaan.
De eerste heb je echt een heel apart, maar wel erg leuk, effect mee gegeven. Het lijkt wel doorzichtig glas of een spook-bloem ofzo? Wat is er gebeurd?! Als je het groen aan de onderkant er meer af zou snijden leg je nog meer de nadruk op de bloem zelf en wordt het meer een abstracte close-up.
Ik denk dat ik dat gemist heb in de mail, zal nog eens (goedquote:Op zondag 19 juli 2009 14:29 schreef Debsterr het volgende:
Is er een modje in de zaal? Ik heb bij het mailen van mijn foto ook een linkje meegestuurd van de grotere versie, maar dat zie ik niet terug in het wedstrijdtopic.. is er misschien iets misgegaan?
Dr staan ook veel bomen op eerste 2 fotos, ik weet niet of bomen binnen de plant definitie vallen, maar denk eerlijk gezegd dat die fotos beter passen bij een thema als natuur.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
@mods, kunnen deze fotos gebruikt worden?
[ [url=[/url] ]
[ [url=url] ]
[ [url=[/url] ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden
@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast inde heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
Kennelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:46 schreef Timmos het volgende:
Inzenden kan tot 28 juli 2009 22.00 uur.
Zou Erik of een andere mod zondag/maandag een update kunnen doen?
Ik vertrek dinsdag namelijk op vakantie, en wil wel zo beleefd zijn ook een stem uit te brengen.. Deze zou ik dan kunnen mailen zodat Erik of iemand deze kan plaatse, als dat mag..
haha ja dat blijktquote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Ynske het volgende:
hier ook ingezonden
@monikanyc voor de stemperiode begint staan ze er vast inde heren hebben t waarschijnlijk druk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |