Hmmm groot vind ik inderdaad dat ie wel wat heeft. Ik vind hem leukquote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Paddo het volgende:
Hmmm...
[ afbeelding ]
In het klein ziet hij er gewoon anders uit dan op grootte. Ben bang dat dat geen handige inzendig gaat worden...
Op ware grootte (1680*1050) is 'ie wat indrukwekkender. Klik
Komt in het groot zeker beter uitquote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Paddo het volgende:
Hmmm...
[ afbeelding ]
In het klein ziet hij er gewoon anders uit dan op grootte. Ben bang dat dat geen handige inzendig gaat worden...
Dit is ook niet wat ik ga inzenden hoor. Deze komt rechtstreeks van de camera op een dvd'tje op de hdd op internetquote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
Zeker in dit geval,
Maar qua foto vind ik het niet zo, ik zou wat minder pot erop zetten en en wat minder die delen zo afknippen door de compositie. Als je hem meer naar linksboven neemt word het al een stuk beter, of misschien iets meer doen met de aardbei in kwestie met een stukje plant er nog aan bijv.
Beetje erg donkerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Noxa het volgende:
Ik heb em ingezonden.
[ afbeelding ]
Check em hier in het GROOT!
Heel apart effect op grotere grootte. Je zou er bijna hoofdpijn van krijgen...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:05 schreef Paddo het volgende:
Hmmm...
[ afbeelding ]
Hij zou misschien inderdaad ietsjes lichter en sprankelender kunnen maar dat zwarte geeft toch ook wel een hele rustige sfeer. De bloem is echt het onderwerp en de achterkant van het glas met water leidt niet af door de korte scherptediepte. Ik denk dat de bloem er nog meer uit had kunnen springen als er een klein beetje licht, van achteren, op de bovenkant had geschenen. Nu loopt de bloem ineens helemaal weg in de achtergrond. En: in het klein valt het minder op maar zeker op volledige grootte zie je duidelijk stof en een halve druppel op het glas zitten. Dat neemt toch wel het strakke van de zwarte achtergrond weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:37 schreef Noxa het volgende:
Ik heb em ingezonden.
[ afbeelding ]
Check em hier in het GROOT!
Da's opzich ook wel grappig, ja. Alleen verandert de emotie van druk/chaotisch/agressief (door de lange uitstekende scherpe sprieten) naar iets verstilds.... Alsof het allemaal lang geleden gebeurd is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Je hebt gelijk. da's vaak met mooie foto's en meteen de pest van de regels van deze wedstrijd. Dodgen en burnen mag geloof ik wel. Ik zou de aandacht nog iets meer vestigen op de lichte aar in het midden/rechts en de omgeving wat meer burnen.
zoiets
Kort. Dit is 1/320ste sec. Deze planten willen niet echt stil blijven zitten. Overigens ook niet geschoten met mijn "goede camera's". Ik heb drie camera's. Een Sony Alpha, een Sony H50 en een goedkope Casio Exilim (net iets meer dan 100 eur voor betaald, die Casio). De Casio is "voor onderweg", en deze foto is zondag drie weken geleden gemaakt tijdens een fietstocht van Arnhem naar Venlo, waarbij het gros van de route via Duitsland liep. (Arnhem>Millingen a/d Rijn>zuid tot de bordjes Venlo). Je rijdt zeker 70 km door duitsland, terwijl je nooit meer dan een kwartier fietsen van NL bent. Omdat het warm was wilde ik zonder rugzak fietsen, en de twee sony's wil ik niet onder de snelbinder. Dus gaat de Casio dan mee (past in broekzak)...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Komt in het groot zeker beter uit
Mooie foto, hoe lang was de sluitertijd?
Roze bloemen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
Een oudje en niet zo interessant, maar om het topic op te fleuren
[ afbeelding ]
Haha, en van jou vind ik dat heel watquote:
Nu je het zegt, je ziet inderdaad door de compositie de steel niet.. en i.c.m. het hoge contrast lijkt 'ie erg los zeg maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
@Debsterr
Vind die 2e wel erg nep overkomen, wss heb je dat in photoshop gedaan, maar lijkt net alsof je een foto van een andere bloem uitgesnedn hebt en erop hebt geplakt (dat heb je neit gedaan snap ik), behalve het effect vind ik de foto niet erg interessant voor de rest, de eerste foto vind ik stuken beter en ademt meer sfeer uit, ik zou mss de compositie wat wijzigen alleen (dat stuk aan de rechterkant) of nog meer close up nemen zodat dat nie opvalt
1quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb wat geklooit met de bos bloemen die ik gekregen heb, en vond deze 2 wel de moeite waard.. misschien iemand nog wat feedback?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |