Goed moment voor de foto. Heb je hem geld gegeven omdat je een foto maakte of omdat het een bedelaar is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:14 schreef ElizabethR het volgende:
2.
Deze man zag mij de foto nemen, zoals je kunt zien. Hij kwam meteen op me af en het bleek al gauw een bedelaar te zijn. Ik kon er niet onderuit om hem wat geld te geven natuurlijk. Ik vond hem wel aardig intimiderend.
[ link | afbeelding ]
quote:4.
Lunchen in het park is een veel voorkomende bezigheid met mooi weer. Deze man zocht maar wel de schaduw van een boompje op. Het was ook erg heet.
[ link | afbeelding ]
Mooi vershil tussen de dames inderdaadquote:5.
Ook deze dames waren aan het lunchen. Wat mij echt erg opviel is dat de ene er zeer classy bijzit, sexy en kaarsrecht, en de andere een beetje minder. Groot verschil in stijl dus. Toch waren ze goede vriendinnen, gezien hun hevige conversatie en gelach.
[ link | afbeelding ]
Zo? En wat is dan een juiste uitvoering?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:23 schreef Uncle het volgende:
maar met een juiste uitvoering zou het een stuk beter over komen![]()
juist is wellicht het verkeerde woordquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zo? En wat is dan een juiste uitvoering?
Ruud, ik woon in Galway.
1. De westkust van Ierland is het mooistquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:04 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat was mij inmiddels duidelijk. Maar waarom Galway, of ben ik nu te nieuwsgierig?
Dat stond in de post die jij hebt weggehaald.quote:
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
1. De westkust van Ierland is het mooist
2. Galway is de enige fatsoenlijke stad in die regio
3. Galway heeft een uni, en daar studeert mijn echtgenoot Earth & Ocean science en studeert dan ook volgend jaar af als geoloog. Op de uni in Galway hebben ze de meest interessante projecten ter wereld geologisch gezien. Verder is Ierland sowieso een droom voor geologen.
4. Galway is erg gezellig, een echte studentenstad met veel leven op straat. Veel theater op straat, veel muziek en veel bier en veel gezellige, aardige mensen
Ja, dat was inderdaad een moedwillige poging tot het 'verneuken' van jouw topicquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat stond in de post die jij hebt weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |