de foto's die hier geplaatst worden staan op het internetquote:Op zondag 28 juni 2009 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Vergeten we niet de copyright op deze foto's? Graag zie ik dat degene die een foto posten dit eerst overleggen met de houder van de rechten.
Daar heeft een rechter lak aan uiteindelijk natuurlijk. Maar zoals bij elke foto; FOK! gaat er vanuit dat degene die de foto plaatst rechthebbende is of toestemming van de rechthebbende heeft. We kunnen niet elke door users geplaatste foto vooraf controleren en zijn dat gelukkig ook niet verplicht (anders zouden de img tags moeten verdwijnen). Eventuele claims zullen we proberen af te wenden middels het notice and takedown principe, maar uiteindelijk zullen claims - als er toch een zaak zou worden gestart - doorverwezen worden naar de user.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
de foto's die hier geplaatst worden staan op het internet
Maar het verschil hier is dat er naderhand als iemand de naam van de fotograaf heeft geraden de naam er dus ook komt te staan
Hier krijgen de fotografen meer credit dan waar de foto's vandaan komen.
En het is een educatief topic natuurlijk
duidelijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 07:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar heeft een rechter lak aan uiteindelijk natuurlijk. Maar zoals bij elke foto; FOK! gaat er vanuit dat degene die de foto plaatst rechthebbende is of toestemming van de rechthebbende heeft. We kunnen niet elke door users geplaatste foto vooraf controleren en zijn dat gelukkig ook niet verplicht (anders zouden de img tags moeten verdwijnen). Eventuele claims zullen we proberen af te wenden middels het notice and takedown principe, maar uiteindelijk zullen claims - als er toch een zaak zou worden gestart - doorverwezen worden naar de user.
Als je erop staat welquote:
?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:43 schreef Ynske het volgende:
In dig liep Digitale onderwatercamera bij de Aldi al...
nu tzelfde topic ook in fot Digitale onderwatercamera bij de Aldi
topickick van dig naar fot lijkt me logischer aangezien er toch echt al tips in t eerste topic staan ipv een nieuwe openen
je reageerd nu op een reactie van 30 maart? dit jaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
PK, ga ergens anders (als in, niet in FOT en niet op FOK!) lopen zuigen en zeiken.
ja pk wel .......quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik reageerde op berichten die verwijderd zijn, opnieuw gepost en weer verwijderd, en weer opnieuw gepost en weer verwijderd. PK weet dat maar al te goed.
Aantal posts van TS (Brayda): 2quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Yup, slotje
Alleen is 't wel lastig te beoordelen of de TS nu die site kwam spammen of dat hij gewoon iets leuks met ons wilde delen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:07 schreef Ireth het volgende:
Waarom staat mijn foto ineens op de plek waar die van Sugar stond in het overzicht en andersom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedaan. En Isdatzo is even op vakantie, dus als ik meer voor je moet doen dan moet je me het maar even laten weten. (Ik weet niet zo goed wat Isdatzo allemaal doet voor die wedstrijd
).
wat voor vragen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef sander-3 het volgende:
Er was hier ooit zo'n "vragen"-topic. Alleen is die nooit meer heropend. Is daar een reden voor? Ik had namelijk net een best dringende vraag..
Ahhh.. dat topic inderdaad. Ik kon het niet vinden, maar het zal waarschijnlijk niet meer op de eerste pagina gestaan hebben. Bedankt!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat voor vragen?
deze? Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 11
Ok ik had het subtieler kunnen doen, mijn excuses alvastquote:
je was wat voorbarig, maar ik ben erquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef NJ het volgende:
Want het is natuurlijk niet mogelijk dat ze het met z'n allen opzetten, daarna één alles doet waardoor een ander wat onzeker is of hij alle details heeft.
(maw, je bent gewoon een zeikerige kutuser die enkel komt om te zuigen).
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef NJ het volgende:
Zoiets las ik inderdaad ergens van de week..
Sorry, maar verwacht je door dergelijk taalgebruik openlijk te uitten je doel te bereiken? Beetje jammer...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef NJ het volgende:
(maw, je bent gewoon een zeikerige kutuser die enkel komt om te zuigen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |