Of je moet heel veel geluk hebben en een redelijk geprijsde studio tegenkomen waar je niks hoeft te delen en niet de hoofdprijs betaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 17:30 schreef Scorp[AM] het volgende:
dus
OF je moet geluk hebben dat je een rijke papa heeft die een appartement voor je fixed
OF je moet geluk hebben (zoals mijn broertje) dat er somehow een huis vrijkomt waar je met wat vrienden in kan
OF je moet gaan hospiteren voor kamers.. waarbij je waarschijnlijk vaak voor niks komt opdraven en waarschijnlijk teveel gaat betalen voor een kleine kamer
hehe yeah.. kan ook...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Of je moet heel veel geluk hebben en een redelijk geprijsde studio tegenkomen waar je niks hoeft te delen en niet de hoofdprijs betaald
ooit al eens bij studenten verenigingen wezen kijken? zit best wat leuks tussen zonder veel verplichtingen, wel met veel contacten wat de stad ook veel leuker maaktquote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef bastiaan90 het volgende:
Ik ga niet bij een studentenvereniging, dat ik niks voor mij........ik ga wel zoveel mogelijk hospiteren.
Weet iemand of het veel makkelijker is om net buiten Utrecht een kamer te vinden? En is dit goed met het OV te bereiken als ik doordeweeks ga stappen?
Gewoon meteen inschrijven voor SSH, en ook reageren op tijdelijke kamers (bijv. studenten die een halfjaar in het buitenland zitten). Als je dan eenmaal in zo'n huis zit, en er komt definitief een kamer vrij, kun je doorschuiven... En anders heb je rustig de tijd om naar een definitieve kamer opzoek te gaan, zonder dat je je tijdelijke kamer helemaal hoeft in te richten.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef bastiaan90 het volgende:
Ik ga niet bij een studentenvereniging, dat ik niks voor mij........ik ga wel zoveel mogelijk hospiteren.
Weet iemand of het veel makkelijker is om net buiten Utrecht een kamer te vinden? En is dit goed met het OV te bereiken als ik doordeweeks ga stappen?
Je blijft reistijd houden als je buiten Utrecht woont, en je bent nog steeds afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus een kamer in Utrecht zelf is een stuk makkelijker, en best wel te krijgen... Moet je iig wel nu beginnen met reageren op kamers - en niet te hoge eisen stellen aan een kamer / huis. Als je eenmaal in Utrecht zit kom je stuk makkelijker aan een fijne kamer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:02 schreef bastiaan90 het volgende:
waarom is het zo erg om in de buurt van Utrecht te wonen voor een half jaar? Is het echt zo verschrikkelijk? Als ik geen kamer vind moet ik per dag 4 tot 5 uur reizen, en daar heb ik al helemaal geen zin in.
Maar kamernet en de SSHU zijn de enige organisaties die hun zaken een beetje op orde hebben. Al die andere sites zijn allemaal zwaar kut en geven praktisch geen informatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:37 schreef nealzzz het volgende:
Gewoon googlen op "huur kamer in Utrecht" dan vind je genoeg websites die kamers aanbieden (niet alleen kamernet.nl dus). En dan gewoon overal op reageren en je vind makkelijk een kamer binnen een kort tijdsbestek.
Daarnaast vragen ze vaak belachelijke prijzen en dito bemiddelingskosten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar kamernet en de SSHU zijn de enige organisaties die hun zaken een beetje op orde hebben. Al die andere sites zijn allemaal zwaar kut en geven praktisch geen informatie
Ja, join the club.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Daarnaast vragen ze vaak belachelijke prijzen en dito bemiddelingskosten.
* Yozzz zoekt een kamer in Utrecht / omgeving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |