abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66816206
Het vorige deel: Slank #608 - Shake your badonkadonk

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 96% gewijzigd door Adelante op 08-03-2009 09:52:41 ]
pi_66816552
Waarom ben ik nog wakker FiPo na een half uur, da's wel uniek
pi_66817882
sepo om half 5
  zondag 8 maart 2009 @ 06:47:58 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66818222
Goedemorgen,

Ben alweer een uurtje aan het werk.

Lijst: 4 x boterham rosbief
appel, 2 x peer, sinaasappel, hlave komkommer, tomaat, pruim, cup a soup kip

D: (dat duurt nog een eeuwigheid)
Roergebakken groentes met beetje kipfilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66818236
sow net terug van het stappen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66818660
Bweuh, verslapen. En wat zijn we traag de laatste tijd zeg
  zondag 8 maart 2009 @ 09:53:03 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_66818728
Met OP
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66818775
quote:
Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef Adelante het volgende:
Met OP
Dankjewel
  zondag 8 maart 2009 @ 10:01:57 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66818805
Zo richting de bieb...Eerst even ontbijten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:02:49 #10
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66818816
Goedemorgen!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Ben ik de enige trouwens die na een relatie steeds meer begon te realiseren dat het eigenlijk een eikel is? (ookal heb ik het gevoel dat dat ook soms aan mezelf lag)
Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
Prrrrr
pi_66818871
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:02 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
[..]

Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
En ik hou mezelf ook maar voor dat ik toen jong was
pi_66818902
Goedemorgen!

Ik moet heel veel studeren vandaag, twee uitgebreide casussen beschrijven, en ik zie er ZO tegenop. Maar als ik het wel gewoon doe, is mijn stageverslag daarna wel af...
Vanmiddag zwemmen, is wel een goede onderbreking.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66818908
Goedemorgen zonder zorgen mensen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 maart 2009 @ 10:22:53 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66818998
Goedemorgen .
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.

Als ik mensen ga blokkeren merken ze dat gauw genoeg Een enkel dag sta ik de hele dag op 'offline weergeven', maar verder altijd op 'afwezig'. En met eleusis voer ik ook offline hele gesprekken. Dan leest hij mijn geblaat als 'ie weer online komt en vice versa .
En ik blok van tijd tot tijd hele scheepsladingen . Wie niet vaak genoeg online is of met wie ik nooit praat: dahaag . Heb dan ook maar 27 mensen in m'n lijst staan. Lekker overzichtelijk .

Gisteravond naar de Chinees geweest, lopend buffet. Was wel ok, maar het is niet my kind of thing (Chinees dus). Heb een bord met kleine hapjes gehad, een bord met gewoon eten (kipfilet met paprika, ui, champignons gewokt in zoetzure saus) en twee keer dessert: fruit, een paar slagroomsoesjes (ook met chocola ), stukje cheesecake etc.
Marks zwager nam zes borden, waaronder drie borden ijs . Echt niet normaal hoe sommige mensen kunnen schranzen. Mark wilde ook per se ijs, ook al zat 'ie al bomvol en had 'ie buikpijn . Dat snap ik dan weer niet. Vroeger vrat ik mezelf ook te barsten als ik uit eten ging, maar nu écht niet meer hoor Zo'n vervelend gevoel!

Volgens mij komen mijn ouders vandaag langs om m'n CI te checken (m'n moeder smste: "Wil je" en de rest ontbrak, maar ik denk dat dat moest zijn "wil je dat we even langs komen?" ) Ik ga zo maar eens ontbijten, douchen, kamer opruimen, afwassen, CI opzetten en allemaal geluiden uitproberen en opschrijven hoe het klinkt, zodat de audioloog de boel flink kan bijstellen morgen, want zoals het nu klinkt, klinkt het nergens naar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66819097
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
pi_66819106
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

O: bakje optimelyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819146
Ik had gehakt uit de vriezer gezet om gister hamburgers-op-voorraad van te maken, maar dat is erbij in geschoten. Dus ik denk dat we vandaag hamburgers eten .

Het weer knapt ook op, dus ik zal wel weer buiten aan de slag gaan. Niet erg hard, beetje inspectierondjes lopen, wat houthakken, van die dingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66819208
Lijstje gister In Antwerpen

O Yoghurt
L Pizza
T glas champagne met zoutjes erbij
D Brochette met wat groenten en wat patatjes
T 2 glazen wijn

Vandaag maar eens hardlopen en balansen geloof ik.
The way you rock'n'roll
  zondag 8 maart 2009 @ 10:50:19 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66819308
getsiederrie...eindelijk in de bieb geraakt, ben ik de lader van m'n computer vergeten. En dat ding gaat echt maar een half uur zonder stroom. Kan ik dus terug zometeen...Weet niet of ik dan nog weer richting stad ga. Maar even op het vriendje wachten, want die zou hier ook komen.

bah, wat baal ik van mezelf!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:59:30 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66819452
Gefeliciteerd GB. DML, je uitje klinkt heel fijn! Nynke, komt vriendje niet langs je huis...?
Prrrrr
pi_66819503
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
pi_66819538
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
pi_66819676
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:04 schreef Miss_S het volgende:
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819694
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
Ja, het zijn alleen meestal wel 4persoonshuisjes.
pi_66819711
Ik ben ook weer aan het snaaien & grazen enzovoorts Gisteren kotsmisselijk 's middags omdat ik een halve zak nootjes had opgegeten tijdens het fokken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819782
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
Dat kwam ook vooral doordat ik druk was met alles zelf te maken Op één of andere manier had ik toen ik klaar was geen honger meer

Ik denk dat de lunch lijntechnisch niet zo slim is geweest

En ik heb je lijstje nog niet gezien
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819800
Lijstje van gister:

O: Brinta
L: 2 boterhammen met pindakaas, banaan, ei
T: yoghurt met crunchy
D: ratatouille met rijst
T: wijn. Heel erg veel wijn. En bitterballen.

M'n 'meet' was echt zo enorm gezellig! Voor het eerst dat we elkaar zagen na meer dan drie jaar mailen, maar het ging meteen helemaal goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66819819
Ik heb zin om naar de sportschool te gaan, maar die is dicht op zondag
pi_66819857
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie! Voor 12.50 door het hele land, op een zaterdag of een zondag.
Van 14 maart t/m 10 mei en van 16 mei t/m 12 juli
(twee verschillende kleuren kaartjes dus om het verschil in data aan te geven).
pi_66819905
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
pi_66819911
*Gaaaaap* Net wakker . Wat moet ik moe geweest zijn zeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66819964
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoor

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ga morgen na m'n werk gelijk maar even!
pi_66820187
Lijst voor vandaag:
O: stukje cheesecake
S: rondje rennen
L: nog bedenken
T: sinaasappels
T: sinaasappelkoeken
D: fajitas
T: glas wijn, klein stukje baked chocomousse
pi_66820368
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Ik zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan parkeren.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:29:08 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66821345
Ik dacht dat het maandag was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 8 maart 2009 @ 12:33:26 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821482
lijstje:

O: 2 kaiserbroodjes met heksenkaas & rosbief koffie & vers sap
T: mineola
L: 2 broodjes, 1 met gebakken ei & spek en 1 met beenham, glas karnemelk, griekse yoghurt met frambozen
yet to come:
Thee met appelcrumble
pi_66821522
Heksenkaas?

Afijn, de zon schijnt. Ik ga van mijn luie reet afkomen en een rondje rennen
  zondag 8 maart 2009 @ 12:35:58 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821566
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht dat het maandag was .
Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
pi_66821570
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Oh, klinkt goed!
pi_66821656
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anders ga je een flink stuk wandelen! Schijnt nog beter te zijn voor de vetverbranding ook dan rennen. En het is schitterend weer (hier tenminste). Ik heb ook zin even naar de zee te gaan, maar de mini is ziekig en ik moet werken
  zondag 8 maart 2009 @ 12:40:54 #41
14746 k_i_m
pi_66821711
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
Werkeloze mensen verslapen zich niet . En op maandag zijn de winkels open .
In my life
Why do I smile
pi_66822058
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat klinkt goed .

Ik heb nu al geen zin in morgen . Lang leve de luiheid enzo.
  zondag 8 maart 2009 @ 12:58:13 #43
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66822232
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

zondag 8 maart 2009 @ 13:08:37 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822564
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader . Schrok me wezenloos

Ik heb m'n CI weer op en ben vastbesloten hem de hele dag op te houden, ook al klinkt het geluid vreselijk.
Mark liet net op zijn kamer z'n muisbal vallen. Ik: "Liet jij wat vallen?". "Ja". "Twee dingen? Of iets wat stuiterde?". Bleek dat ding idd te stuiteren En dat hoor ik gewoon . Dat soort geluiden klinkt nog het meest natuurlijk, ook al klinkt de rest súpermechanisch. En de rest zet ik wel op m'n blog . Ga nu lekker zitten lezen bij het raam .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:10:16 #45
331 Merel
Be here now.
pi_66822622
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden. Dus meeposten onder werktijd zit er niet meer in, en dan heb ik 's avonds meestal ook de puf niet meer om de laptop nog aan te zetten

Moet nu ook even een nieuwe eet- en sportroutine gaan vinden. Ik ontbijt en lunch in de kantine op m'n werk (je betaalt er een standaard bedrag voor, dus dan zal ik er gebruik van maken ook ) dus ik moet nog even bedenken hoe ik dat gezond én lekker kan aanpakken. Sporten is er al een hele tijd niet van gekomen, maar morgen sleep ik gewoon m'n sportspullen mee naar m'n werk en dan ga ik daarna meteen door richting sportschool. Het plan is gewoon om elke vrije avond te gaan sporten, en dat zal dan dus de ene keer vijf keer per week zijn en de andere keer helemaal niet. Ik zie wel hoe het loopt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 13:11:35 #46
331 Merel
Be here now.
pi_66822670
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb m'n CI weer op ...
Daar komt vast die kilo vandaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66822683
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
pi_66822752
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
  zondag 8 maart 2009 @ 13:15:52 #49
14746 k_i_m
pi_66822836
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef Merel het volgende:
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden.
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
In my life
Why do I smile
  zondag 8 maart 2009 @ 13:19:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822979
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Ja, dat dus .

Merel, leuk om weer iets van je te horen . En zo zwaar is mijn CI niet hoor .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:20:04 #51
331 Merel
Be here now.
pi_66822990
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
Ik ben de laatste tijd niet aangekomen, maar ik heb wel het idee dat ik spieren kwijt ben. Ik verwacht niet dat m'n buik ooit strak word zonder liposuctie maar verder ben ik wel tevreden. Het slappe moet alleen weg, ik wil spieren in plaats van dunne spekkies

In de kantine serveren ze inderdaad gewoon standaard brood + beleg, soep, salades, yoghurt, en dan elke dag iets vettigs lekkers. Eén keer per week zit ik op een andere locatie waar de kantine veel beter is, met ook warme maaltijden en broodjes kroket enzo. Dan moet ik me dus zien in te houden! Maar verder zou het wel moeten lukken om gezond te doen. Ik loop nu nog vooral tegen het probleem aan dat ik aan het eind van de rij pas bedenk dat ik eigenlijk dat gezonde broodje aan het begin van de rij wel had willen hebben, maar dan ben ik al te ver doorgelopen dus dan ga ik maar voor de vette hap op het eind Maar dat went nog wel zodra ik weet wat waar staat
pi_66823001
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
pi_66823036
Hey Merel . Leuk dat je even langs komt waaien. En overdag actief meeposten: kom gewoon af en toe langswaaien (buiten werktijd), dat doen er wel meer.

De lucht is blauw, de zon schijnt en ik zit hier vast omdat ik gister te lui was iets te doen. Juistem .
pi_66823057
quote:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:22:47 #55
331 Merel
Be here now.
pi_66823081
quote:

[..]

In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

En fokken kán dus wel, maar ik ben liever safe than sorry..
  zondag 8 maart 2009 @ 13:25:38 #56
331 Merel
Be here now.
pi_66823181
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
pi_66823188
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

Slim
En begrijpenlijk van het bedrijf
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:19 #58
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823243
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:20 #59
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823246
Hallo Merel!

Mijn gordijnen hangen eindelijk En haken voor mijn tassen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66823251
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
Ja, dat heb ik al vaker gehoord maar kan daar niet bij mijn hoofd bij, als je soms ziet dat sommige echt uren iets anders zitten te doen.
Maar goed dat is verder niet interessant want dat had niet op jouw situatie van doen
pi_66823255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:28:13 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66823276
Je hebt toch best wel eigen verantwoordelijkheid inderdaad??
Ik schrijf nu pas weer wat omdat ik de rest van de dag nog niet echt tijd heb gehad, terwijl het nu kan, geen chefkes of baasjes te bekennen in het weekend
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66823293
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef spoor4 het volgende:

[..]

http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
pi_66823319
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
Ik kijk niet vanuit mijn baan, want daar kom ik nog geen eens in de buurt van computers (of ik moet de kinderen helpen een spelletje te starten)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:12 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823357
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:57 #66
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823398
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
pi_66823407
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
Dan zal dat wel heel persoonlijk zijn, ik zou nou goed echt tot 9 uur niet meer eten.
Maar we hebben een feestje dus zometeen wel een klein stukje taart
  zondag 8 maart 2009 @ 13:31:27 #68
331 Merel
Be here now.
pi_66823416
En nu ga ik 3 eieren bakken in roomboter, met hele dooier, en dan lekker op twee bruine boterhammetjes doen
pi_66823428
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
pi_66823437
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:06 #71
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823479
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:14 #72
14746 k_i_m
pi_66823484
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor. Daarbij klinkt het alsof ze je bij voorbaat al niet vertrouwen, dat vind ik niet een gezellige insteek om mee te beginnen. Want ze hebben het niet over de gevoeligheid van de data die een bepaald veiligheidsrisico loopt omdat ze erover beschikken, maar ze hebben het over het moedwillig doorspelen van informatie.

Daar heb je een geheimhoudingsplicht voor wat de lading normaal gesproken wel dekt. Dat soort bangmakerij van wij lezen je mail als wij vinden dat het nodig is mag gewoon niet, en is onbeschoft omdat ze daarmee jou bij voorbaat al niet vertrouwen.
In my life
Why do I smile
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:25 #73
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823492
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
Dat zou ik vooral zo houden.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:51 #74
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
Speciaal hè.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:13 #75
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823522
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Speciaal hè.
Zo eet ik ze altijd!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:14 #76
331 Merel
Be here now.
pi_66823523
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
Of ik ga even een rondje lopen, beetje kletsen.. Of nu.nl ofzo kijken, dat durf ik wel

Ach misschien valt het over een tijdje ook wel mee, maar nu wil ik gewoon even m'n beste beentje voorzetten natuurlijk!

Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist? Volgens mij heb ik het meeste wel zo half meegekregen eigenlijk
  zondag 8 maart 2009 @ 13:36:02 #77
331 Merel
Be here now.
pi_66823580
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor.
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
pi_66823621
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat zou ik vooral zo houden.
Zal ik doen, kan ik er niet ook nog bij hebben
Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:22 #79
331 Merel
Be here now.
pi_66823707
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef Miss_S het volgende:

Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:56 #80
14746 k_i_m
pi_66823724
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
In my life
Why do I smile
pi_66823754
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

En bevalt het werk?
pi_66823816
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
Ja, een buikdansuitvoering heb dan bijna 2 jaar les gehad.
En de meeste zitten zo ver weg dat ze natuurlijk nog geen eens die minpuntjes zien, maar er wordt ook gefilmd en foto's gemaakt
Maar heb er wel zin in
pi_66823843
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:45:07 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66823910
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
pi_66823933
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
Thanks dat is wel iets om te onthouden
En inderdaad zal niemand het echt zien (Behalve dan op de foto's), en ben zo benieuwd naar de pakjes
pi_66823980
Mijn lijstje van gisteren:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met becel en leerdammer
T: 1 wortel
T: glas frisse fruitdrank
D: ovenfrietjes met rundvleesburger en sla met tomaten, paprika, olijven en wat pitjes.
T: cappuchino met zandkoekje, glas cassis

Ging gisteravond onverwacht met mijn zusje nog wat drinken in de stad, dus daar komen die laatste twee vandaan. Was eigenlijk niet de bedoeling meer.

Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met leerdammer
T: wortels, of een appeltje met kaneel (en rozijntjes?)
D: vegetarische couscousschotel met gegrilde paprikas
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:48:34 #87
331 Merel
Be here now.
pi_66824062
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef k_i_m het volgende:

Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
Ik was niet van plan om midden in de crisis m'n baan op te zeggen eigenlijk
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef Chicolate het volgende:

En bevalt het werk?
Tot nu toe wel, maar het is heel erg wennen en ik word niet denderend goed ingewerkt. Ze gaan ervan uit dat ik weet wat ik doe, maar ik doe maar wat Volgens mij had Aventura of Cinnamongirl laatst een linkje gepost naar iets over (met name) vrouwen die op hun werk altijd het gevoel hebben dat ze een toneelstukje spelen, dat ze wel doen alsof ze heel goed zijn in hun werk maar dat ze in werkelijkheid het idee hebben helemaal niet goed genoeg te zijn. Zo voel ik me nu een beetje. Maar dat komt vast nog wel goed.
pi_66824102
sjonge jonge

een strakke lijntes topic
sjongejongenounou
  zondag 8 maart 2009 @ 13:50:43 #89
331 Merel
Be here now.
pi_66824171
Ohja, en mijn eetlijstje:

O: 3 gebakken eitjes op bruin brood
L: broodje kroket
D: tomatenrisotto

Maargoed, dat ontbijt heb ik net op, de lunch komt halverwege de middag en het diner dan vanavond laat. Moet kunnen
pi_66824178
goedemorgen

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op

en het was wel lekker, maar zowel René als ik hadden echt een naar opgeblazen gevoel, dus deze hele week géén junkfood

Zodadelijk ga ik maar eens aan de slag met vanalles, moet ook gebeuren

en Merel!
Ja doei.
pi_66824429
Eetlijstje:

O/L: Bak brinta met zoetstof en hagelslag Hagelslag mocht van mezelf, omdat het ontbijt+lunch is
T: 5 dropjes Er stonden stroopwafels/luxe koeken, vond dit een mooie oplossing om toch iets te eten
D (om 15.00): Zelfgemaakte pizza
T: Bakje citroenkwark/magere kwark (door elkaar)
T: Iets van fruit

En misschien tussendoor nog met gewichtjes rommelen . Opvallend trouwens: ik eet het gezondst als ik geen brood eet. Want met brood kan ik moeilijk matig blijven, en doe ik ongezond beleg op.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 14:00:13 #92
163650 Greys
pi_66824578
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66824622
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
Sure! ik heb ze nog nooit gemaakt. Ik denk dat ik ga beginnen met het recept van James Martin, en dan met sinaasappelschil en stukjes gedroogde mango. En noten, natuurlijk.
pi_66824732
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
pi_66824909
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
Dat zal toch niet allemaal achter elkaar zijn geweest

Oja Moblo ik zat in oude topics van dieetclub te lezen, ben je al eerder afgevallen?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:10:54 #96
331 Merel
Be here now.
pi_66824955
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
Heb je nou al een na-de-kapper-foto geplaatst?

(Zie je wel, ik volg best nog wel wat hier )
pi_66825067
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ja doei.
pi_66825091
Gelukkig, de OP staat er weer in!
pi_66825112
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Ja doei.
pi_66825166
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ahh ok dacht dat ik gelezen had dat je 75 woog, wist niet dat je een eerdere poging had gedaan (eigenlijk raar want weet wel dat je al lang mee gaat in deze topics)
Wat ging er toen mis?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:16:13 #101
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66825172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
pi_66825179
geen idee
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:18:13 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66825251
Zo, ik ga naar huis
Vanavond vroeg eten (om half 5 ofzo), douchen even bankhangen en naar bed. Heb al 5 uur geslapen in 2 nachten..
Morgen gaat de wekker alweer om 4.30 dus ik wil nu gewoon 20.00 liggen met vriend. die moet ook zo vroeg op, toevallig.
pi_66825262
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
lichamelijk is 't wel goedgekomen.
Zat even in de rats over mn nek en concentratie, omdat een vriend van me na ongeluk nu met ontzettende concentratieproblemen kampt

Maar op de beurse plek op mn heup na die ik gisteren voelde toen ik mn motorkleding aan deed valt 't allemaal flink mee

Gisteren nog met een half gedemonteerde motor zonder voorknippers naar de dealer gereden omdat we iets niet los kregen al die zondagsrijders met hun prachtige gepoetste motoren en strakke pakken keken me echt aan van " " toen ze me voorbij zagen komen, maar ik voelde me heel stoer toen ik onder de zwarte vegen op mn gezicht bij de dealer aankwam op een halve motor omdat ik zélf mn motor aan het maken was
Ja doei.
pi_66825372
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
pi_66825452
kroketten met mosterd, prakken, op een broodje
daar had ik dan ook écht trek in gisteren

ik heb trouwens nog wel een krokettenrecept voor je? Wil 't binnenkort eens gaan proberen, maar misschien voel jij je eerder geroepen?
Ja doei.
pi_66825520
Ik heb weleens kipkroketten gemaakt... Maar ik vind het teveel werk, en ik wil ook verder geen gewoonte maken van dat gefrituur, ofzo
Ik had ze eerst enkel gepaneerd. Gooide de eerste drie in het vet, deksel erop, afzinken... Psssjt.......... Plof kroketten geexplodeerd in het vet
Nou ja, de dubbel gepaneerde lukten wel. Maar ik moest eerst het vet verschonen, de kip zat o-ver-al
pi_66825602
ik heb een keer kroketten gebakken in een pan Op een studieweekend hadden we te weinig frituurvet om het mandje in te laten zakken
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:42:11 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66826101
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
ik ook! Heel erg. Binnenkort een hollandse avond plannen waar we kroketten en kaassoufle's gaan maken!
pi_66826152
Saai zo een weekend thuis! M'n ouders hebben echt drie feestjes en wat klussen dit weekend dus het is niet dat we samen iets leuks gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 15:15:08 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827193
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
pi_66827593
goedemiddag... geloof dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb.. en dan vanavond nog naar een optreden van Larry Carlton (gitarist waar mijn vriend helemaal gek van is)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:30:19 #113
163650 Greys
pi_66827662
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66827744
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
Ik moet nog een blog schrijven maar ik heb geen inspiratie
pi_66827778
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Dammit

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:34:36 #116
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827791
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Prrrrr
pi_66827835
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :
[ afbeelding ]

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:36:49 #118
163650 Greys
pi_66827865
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:38:17 #119
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827906
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
En een muts op, ja kan!
Prrrrr
  zondag 8 maart 2009 @ 15:39:00 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827935
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
Ben ik van overtuigd. En dat je je nu rot voelt: compleet terecht. Maar het komt goed, echt. Het heeft alleen tijd nodig. Daarna lukt het je echt wel weer om af te vallen en je broek weer te passen .
pi_66827969
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar niemand had gezegd dat het makkelijk zou zijn
Pfff, ja ik weet het ook niet zo goed!!
  zondag 8 maart 2009 @ 15:40:25 #122
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66827992
Poppetjes, ik kom even gedag zeggen.
Afgelopen week heb ik niet gepost omdat ik ziek was, maar eigenlijk had ik ook geen behoefte om hier langs te komen.
Ik merk dat ik het topic veel minder leuk en nuttig vind nu er niemand meer aanwezig is om je eens flink de waarheid te zeggen, advies te geven over je eetpatroon of die gericht feedback geeft op je eetlijstjes. Ik heb het gevoel dat Slank inmiddels een grote theeleutclub is geworden waar mensen af en toe nog een eetlijstje in posten om aan het Slank-criteria te voldoen. De smoesjes om troep te eten vliegen in het rond en de spreekwoordelijke stok achter de deur is ergens in het gedrang zoekgeraakt.
Daarnaast vliegen de hormonen hier de laatste tijd te pas en iets te vaak te onpas de pan uit. Daar heb ik absoluut geen trek in, anders postte ik wel regelmatig in OUD ofzo. .
Ik kom vast wel weer een keertje langsfietsen om te kijken hoe het met een aantal van jullie is, maar actief meeposten is voor mij afgelopen.

Kusje,
Anos
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:42:30 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828043
Greys... ik weet als geen ander hoe jij je voelt.. Probeer echt elke dag even wat te bewegen, uurtje wandelen, fietsen weeti k veel maar doe wat.
En ik weet dat er niks moeilijker is om een negatieve spiraal te doorbreken maar zo word je ook niet gelukkiger

Zo en nu moet ik mijn goedbedoelde adviezen ook zelf weer eens uitvoeren alleen lukt dat ook nog niet
pi_66828085
Voor hen die 't willen zien, foto's van mn motor gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:44:46 #125
163650 Greys
pi_66828120
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66828209
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hm, ik vind het moeilijk je advies te geven, ik heb nooit een verslaving gehad/overwonnen. En op zich hoef je helemaal niet al dat eten in je mond te stoppen, maar dat is ook weer makkelijk/bot gezegd.
Dus het is of afzien omdat je graag wil eten/roken of omdat je dikker wordt..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:49:53 #127
163650 Greys
pi_66828284
Ik hou het ook wel even een tijdje voor gezien hier tot ik me wat beter voel.
Anos zal zich heus niet door mijn gezeik hebben laten wegjagen, maar toch, het feit dat ik me er rot bij voel zegt ook wel genoeg. Dus tot laterdunner!

En geen 'gedoe' van maken, dat is hier al genoeg lately.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:51:33 #128
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828342

Ik ga me maar niet aangesproken voelen. geen idee of dat wel zou moeten, maar goed..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:53:21 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828386
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
pi_66828472
chili con carne

dat vind ik echt niet lekker
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:46 #131
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik normaliter wel Nu heb ik gewoon zin in soep ofzo
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:57 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828505
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
  zondag 8 maart 2009 @ 15:57:12 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66828511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Doe! Normaal!
Jouw stoppen met roken en je gewicht zijn een van de weinige slankgerelateerde zaken die hier voorbij komen vliegen. Ik moet je alleen zwaar teleurstellen, het is niet morgen afgelopen. Of overmorgen. Je lichaam doet er ongeveer een half jaar tot 8 maanden over om weer in balans te komen. Je hebt dus nog even te gaan.
Mijn advies: Omarm het, accepteer het, leg je er bij neer. Koop een stretchbroek, een die niet bij aankoop strak zit. Let goed op wat je eet en blijf je gezonde eetpatroon doorzetten ook al val je niet af. Als je lichaam weer in balans is merk je vanzelf dat je langzaam weer in je oude figuur terug begint te plooien. Nu knetterhard lijnen heeft echt geen nut. Maar dat betekend dus niet dat je je snavel vol kan gaan proppen met troep omdat je toch al dik wordt. Als je stopt met roken wordt je wat dikker. Dat is onvermijdelijk. Maar wat wel te vermijden is zijn die extra kilo's die je er zelf aansnoept.
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:58:39 #134
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828556
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
  zondag 8 maart 2009 @ 15:59:23 #135
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66828576
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik lust het ook niet. Kan ook te maken hebben met een legendarische chili con carne waarin iets zat dat over datum was, en mini-Chico die weigerde haar bordje leeg te eten want er zaten vieze stukjes in, en ouders van mini-Chico die haar dwongen om het toch te eten ... tot ze erachter kwamen dat het fruit erin over datum was en inderdaad een maf smaakje had ...

Ik ga zo zelfgemaakte pizza eten

@Anos: jammer, en succes.
pi_66828682
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:01 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66828746
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:32 #138
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828762
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
Ja he, ik vind het echt een ideale combi Je zweet niet tijdens de les, het is zelfs wel relaxt juist Maar toch gebruik je je spieren heel goed (ik had twee dagen spierpijn! )
  zondag 8 maart 2009 @ 16:08:54 #139
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828804
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:11:52 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828892
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit is dan wel voor 2 personen maar er komt nog 150 gram rauw groenvoer bij p.p

Ik moet wel anders ga ik toch weer toastjes enzo pakken, ik ben echt een zwakkeling
En nee, dan moet dat ook niet in huis komen maar meneer en zeker meneers kinderen willen wel eens wat lekkers
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 16:13:16 #141
163650 Greys
pi_66828938
Dank je Anosmie, voor je uitgebreide post, fijn dat je dat nog even wilde doen
Maar ik zit mezelf gewoon heel erg in de weg door wel veel crap te eten en daarna te miepen dat ik aankom. Het is ook niet alleen het stoppen met roken, zit gewoon met mezelf in de knoop en daardoor komt er ook niets vrolijks meer uit. Ook hier niet. Dus voor mij zou het ook beter zijn om hier een tijdje niet te komen, want ik heb het momenteel ook alleen maar over negatieve dingen en/of cheesecakes

Ik had aan Conleche beloofd dat ik vanaf morgen weer beter zou eten en op zou letten, dus dat ga ik dan ook doen. Dan ga ik me vast snel weer beter voelen.

Anos, ik hoop echt dat je nog wel eens langs komt af en toe of dat ik je elders op het forum tegen het lijf blijf lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66829092
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:19:42 #143
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829168
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
Hihi, dat was niet de bedoeling hoor

En dat is de reden waarom ik ben gaan sporten. Hoef ik niet te gaan miepen over eten (zegt ze terwijl ze een paar toastjes naar binnen werkt
pi_66829232
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:23:20 #145
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:03 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829275
Mijn fiets is weer opgehaald, dus ik kan weer fietsen. Dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer zo moe/lusteloos.

Maar ondanks mijn eetpatroon kom ik niet aan en lijk ik zelfs iets dunner te worden.
pi_66829296
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:42 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829299
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:27:19 #150
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829386
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb recent twee paar schoenen een maat kleiner gekocht Hehehe
  zondag 8 maart 2009 @ 16:28:23 #151
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829422
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
Ja, maar dat is voelen he Opzich een hele goed stimulans, want dat spoort je weer aan om net die 100m extra te rennen zegmaar. (Als ik me 'licht' voel lijk ik ook altijd meer te kunnen in de sportschool)
  zondag 8 maart 2009 @ 16:28:58 #152
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829442
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Neuh, de mijne niet hoor. Maar ik wil ook geen kleinere voeten. Dan wordt het wel heel lastig om nog goede/leuke schoenen te kopen (voor een leuk prijsje).
  zondag 8 maart 2009 @ 16:29:37 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829457
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dat is voelen he Opzich een hele goed stimulans, want dat spoort je weer aan om net die 100m extra te rennen zegmaar. (Als ik me 'licht' voel lijk ik ook altijd meer te kunnen in de sportschool)
Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel! )
  zondag 8 maart 2009 @ 16:30:38 #154
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829490
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel! )
Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)
  zondag 8 maart 2009 @ 16:31:02 #155
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829505
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)
Hahaha, ook wel een beetje gezonder hoor
pi_66829583
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaald Hoe kan dat nou weer
pi_66829602
ach wat enorm sneu P.F
pi_66829625
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaald Hoe kan dat nou weer

Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:35:54 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829647
quote:
Ah bah, dat is wel heel sneu Gecondoleerd PF.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:36:41 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829676
awww PF! wat naar!!

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 16:37:01 #161
163650 Greys
pi_66829682
PF!
Kwamen ze langs van de Dierenambulance ofzo? Of had iemand hem in de sloot gezien?
Potver. Wat verdrietig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66829743
Ze belde.. Hebben jullie een kat die ... heet. Dan heb ik namelijk niet zo een leuk nieuws..
Hij was vandaag in de sloot gevonden waar hij al sinds 28 januari in lag.. Omdat hij een chip had konden ze er nog iets mee..
pi_66829779
godzijdank hebben die chips dus echt nut.. want nu zit je niet meer in onzekerheid....

sterkte babe!
Ja doei.
pi_66829800
He bah PF, wat een naar nieuws...
  zondag 8 maart 2009 @ 16:41:35 #165
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829814
quote:
Wat een erge dood voor zo'n beestje

Nog een zielig verhaal tussen spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:44:18 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829902
oh en hoi!

ik heb vast vanalles gemist, ik was dit weekend meteen zo druk dat ik nauwelijks online was...

de eerste schok op de weegschaal, vrijdagochtend na aankomst was er stond 85,4
de volgende ochtend was dat 84,6 en vanochtend 83,4. Ik neem aan dat het dus gedeeltelijk vlieg-vochtkilo's waren. Mn benen zijn ook niet meer opgezet nu, en ik ben ook niet ongesteld meer (dat werd ik ook nog eens valk voor de terugreis) dus ik ben de verwachte 2,5/3 kilo aangekomen.Vanaf maandag weer lekker rennen en normaal eten (dit weekend heb ik neit gezodn amar wel weinig gegeten) en dan is dat er snel genoeg weer af.

Ik voelde me wel heel naar en vadsig, ik zie met die 3 kilo net alles iets beter zitten in mn kleren, alles zit net wat strakker enzo, en das neit fijn. bah. ben dus in elk geval weer gemotiveerd...

@ Anos: jammer! Ik snap wel een beetje dat "het geweten van het topic" gemist wordt. Maar goed, ik denk dat we met zn allen regelmatig nog wel heel kritisch zijn op elkaars eten. Jammer dat je t niet zo leuk meer vindt. Misschien tot ergens anders op t forum.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:46:02 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829946
oh, en ik ben mn stem kwijt van de combi airco - slaaptekort - teveel zingen - teveel praten in de kroeg. boehoe.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:48:49 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66830016
sexy juist Kwak!

Ik ben nog hard aan het studeren. Wil een outline klaar hebben voor een paper. Vrij controversieel, dus voor ik verder ga wil ik even aan de prof's vragen of ik wel een beetje op de goede weg ben...

Daarna koekjes bakken!
pi_66830078
  zondag 8 maart 2009 @ 16:55:08 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66830207
quote:
Wat erg ... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:59:35 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66830337
oh getsie PF, wat naar!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:04:46 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66830497
He P.F wat naar...
Prrrrr
pi_66830534
Kijk dan hoe lief, en dan gewoon 5 weken in het water liggen rotten Ik word er gewoon misselijk van

Hij ging wel vaker zwemmen in de sloot, dan maakte hij mij 's nachts wakker en ging hij zich wassen op m'n kussen.

En ik had hem ook al sowieso heel weinig gezien en ik weet niet eens wanneer omdat ik nu op kamers woon en zo
Gadver.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:07:18 #174
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66830572
Ah wat naar PF . Dit is niet het nieuws waar je op gehoopt had. Onzekerheid weg, das wel ok, maar dit ... zo niet.
pi_66830821
Maar goed dit is niet het P.F en haar kat topic.. Dus ontopic maar weer..
  zondag 8 maart 2009 @ 17:19:52 #176
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831030
Ontopic: ik had zelfgemaakte pizza en ik kreeg hem niet eens op . Was ook wel een bord vol, en de pizza volgeladen met groente enzo, maar toch.
pi_66831245
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
pi_66831277
En niet om Greys te frustreren ik had in ZA een ontzettend gave spijkerbroek gekocht waar mijn kont geweldig goed in oogde... En die is nu alweer bijna te groot. Buh, ik baal er zo van
pi_66831345
da's waar...

da's het grote nadeel van afvallen kleding die je na veel te korte tijd alweer van de reet afzakt
Ja doei.
pi_66831398
Ja. En het vooruitzicht is ook niet dat je er ooit wel weer in gaat passen

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:32:15 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831414
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:33:27 #182
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831441
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
pi_66831498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:38:32 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831589
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
Het ligt wel een beetje aan het soort rokje, maar bij een plooirokje kan het echt met gemak, dan valt het niet zo op. In het verleden heb ik broeken op deze manier in laten nemen als ze te wijd zaten bij mijn rug. Dan deed ik meestal 2 plooien, op vaste afstand vanaf het midden. Dat ging toen wel goed .

En als je niet zeker weet: eerst met de hand een draadje (paar steken, niet veel meer) erdoorheen, passen en kijken of het nog staat, en daarna pas naaien met de naaimachine.
pi_66831654
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:43:17 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66831720
Bijna geen chocolade in huis!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:51:45 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832002
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
k ga denk ik deze biscotti maken:

http://toetjestrut.blogspot.com/2007/10/nigellas-biscotti.html
pi_66832076
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef Chicolate het volgende:
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
Dat is overigens een waarheid als een koe. Niets zo frustrerend als grotere maten moeten kopen
Vandaar dus ook dat ik het afvallen rustig-aan doe; ik ben als de dood om te gaan jojo'en. Doe mij maar veel en lekker eten

Afijn, een snelle googlesessie levert mij op dat de Zuid-Afrikaanse Eva-Levi's ook op de Amerikaanse markt worden uitgebracht. Mooi, dan zijn ze vast via ebay wel te krijgen.
En anders vraag ik de familie wel om er een op te sturen
  zondag 8 maart 2009 @ 17:54:06 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66832088
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Dammit

Kop op Greysie!

Wat een ellende allemaal btw, MoBlo gevallen, PF´s kat, crisis, etc.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:57:03 #190
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66832172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
Ik heb mijn kennis ook alleen maar van het meekijken met mijn moeder . Oh en ik heb 1x zelf de pijpen van mijn broek smaller gemaakt, en dat was een eitje.
pi_66832188
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:04:42 #192
331 Merel
Be here now.
pi_66832404
quote:

Tink had dat met haar kleren laten doen!

Ik ga ook eens inventariseren wat ik nog in de kast heb hangen dat allemaal te groot is geworden, en dan eens kijken wat ik de moeite waard vind om nog te laten vermaken. En de rest van de te grote kleding gebruik ik dan wel als oefenlapjes, want vanaf volgende week ga ik op naaicursus! Ik kan er nog helemaal niks van, maar het lijkt me enorm leuk om zelf m'n kleding in elkaar te kunnen knutselen

PF wat rot van je kat zeg, ik word er helemaal verdrietig van

Zo, en nu aan de risotto
  zondag 8 maart 2009 @ 18:05:37 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832427
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
wel een idee inderdaad...zo maar eens naar de super toe wandelen. Eerst die stomme outline af hebben!
pi_66832576
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
  zondag 8 maart 2009 @ 18:12:29 #195
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_66832625
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
The way you rock'n'roll
pi_66832693
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef Laureline het volgende:
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
Ik heb mijzelf laatst geleerd kroketten te eten, en nu vind ik ze lekker Slechte zet!

Ik baal een beetje dat ik bij m'n ouders niks van sport kan doen, al zou ik het willen.. Dus misschien moet ik m'n ren schoenen maar heen en weer slepen..
  zondag 8 maart 2009 @ 18:19:43 #197
14746 k_i_m
pi_66832874
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
In my life
Why do I smile
pi_66832876
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
Ik kan het wel, maar ik haat het. Er ligt dan ook altijd een stapel verstelwerk hier in het atelier waar ik als een berg tegenop zie. En die ik zo lang mogelijk blijf uitstellen...Op de een of andere manier kan ik mezelf er veel sneller toe zetten een heel nieuw ding te maken dan iets te verstellen. Raar, hè?
pi_66832932
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef k_i_m het volgende:
Staat in de Albert Heyn bij de bakspullen. Zijn 5 kleine zakjes van 16 gram.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:23:35 #200
14746 k_i_m
pi_66833058
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
In my life
Why do I smile
pi_66833115
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:23 schreef k_i_m het volgende:
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
Sure ? Ik kom eigenlijk alleen bij de XL..
Deze
pi_66833178
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef k_i_m het volgende:
Turk? Britse winkel? Toko? Natuurwinkel? Hebben het allemaal. Ik heb een enorme bus van dat spul staan, ik heb het al tijden niet meer gekocht.

In de supermarkt heet het meestal Bakin van Dr Oetker.
pi_66833273
Bolletje, wat ontzettend naar van je kat.

Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.

En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
pi_66833300
Lijstje vandaag wordt:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: boterham pindakaas, boterham filet americain
T: cashewnootjes
D: knolselderijpuree met een kostje van geraspte oude kaas , kip met tomatensaus en spercieboontjes
T: citroenkwark/magere kwark

En nu eens onder die 62 kilo komen! Mijn spijkerbroek uit 2002 past ook weer als gegoten Maarja, toen vond ik mijn kont ook al te dik.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:30:52 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66833323
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:

*knip*
Co, wat kut Sterkte
pi_66833344
Jeetje Co, wat ontzettend rot Sterkte met al het gedoe dat er vast nog aan zit te komen, en met alle emotionele zaken
  zondag 8 maart 2009 @ 18:33:03 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66833372
quote:
-
Jeetje Co! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen . Dikke dan maar...

Mijn lijstje:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas
T: twee microwave appels
T: 1 ligakoekje
D: boerenkool
Niet meer actief op Fok!
pi_66833451
quote:

Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.

En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
Jezus Co, wat heftig. Veel liefs en sterkte virtueel gewenst! Het was natuurlijk maar via internet, maar ik had altijd juist zo'n leuk beeld van jullie samen, hoe alles in jullie leven was vormgegeven enzo...wat treurig nu.
Verder ook eens met je laatste alinea. En PF ook nog een . Bah, er zit weer een nare tijd in de lucht.
pi_66833489
Co....

sterkte enzo
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:36:58 #210
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66833498
Co, ik weet niet wat ik moet zeggen , sterkte ermee.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:38:17 #211
331 Merel
Be here now.
pi_66833540
Co!
pi_66833619
Boah, wat een naar nieuws allemaal! Heel veel sterkte Cootje en PieEffe
Ik weet er even niets meer op te zeggen, soms wou ik dat ik de macht had om alles weer goed te maken voor iedereen. Gewoon, zomaar op een zondag, *hops* en iedereen weer blij, happy én slank
pi_66833624
quote:

Wat naar! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. Was het heel erg onverwacht?
Ik vroeg mij al een beetje af waarom het niet zo vaak meer over Mr C ging..
Sinds wanneer zijn jullie niet meer samen?
Als het te privé is hoef je er niet op in te gaan hoor!
pi_66833690
Oja, ik heb het Pilatesding eiiiindelijk online (wat een rotwerk ) maar het is voor het goede doel.
Wie wil proberen of 't werkt? Ik denk dat de link illegaal is, dus PM?

Het zijn vier rar-files, allemaal binnenhalen, in 1 mapje gooien en dan eentje aanklikken om er weer 1 geheel van te maken. Kwaliteit van het filmpje is niet super, maar het is dan ook al een oudje.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:44:12 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66833710
Co, dezelfde situatie zit je misschien als ik vorig jaar, toen heb ik pas 1 mei besloten om te gaan scheiden enzo..
Rustig aan meid. En denk stiekem toch ook aan je gezondheid
En P.F. wat verdrietig toch.

Ik had/heb een spijkerrok die kon in vorig jaar februari niet meer over mijn knieen heen krijgen, nu kan ik dat rokje niet eens meer aan, veuls te groot, die dondert gelijk weer naar de grond
pi_66833713
Nou moe, wat een narigheid.

Conleche, sterkte
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66833745
PF, wat naar van je kat. Ik heb de mijne nog maar even extra aangehaald, brr.
pi_66833761
Co! Echt
Wat ontzettend klote zeg, zat het er al lang aan te komen, of is het allemaal ineens heel snel gegaan?

weet weinig toe te voegen aan de andere reacties.. Maar jeetje, voor zover ik er een beeld van had gekregen, had ik het idee dat jullie juist een supertof en hip stel waren, twee bijzonder levensgenieters bij elkaar

Sterkte een knuffel
  zondag 8 maart 2009 @ 18:48:19 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66833807
voor Co!
pi_66833810
Ik heb eigenlijk geen kleding die niet meer past, maar dat komt meer omdat mijn doel gewichtsbeheersing is.
Ik zit nu tussen de 62-63 en dat was eerst 63-64. Liefst zou ik 60 wegen, maar ik denk dat ik dan A bottig ga worden en B dat ik dan toch echt het S-woord moet gaan doen.

Ik had wel 1 broek, een zwarte Loyal van de H&M die niet lekker zat (zeg maar een skinny maar dan niet echt). Te strak gekocht. Maar vorige week toch aangetrokken, en nu issie nét genoeg uitgewijd.
pi_66833897
Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.

Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
pi_66834000
Verder heb ik vandaag niet gehouthakt maar afgeplagd en met mest gekruid. Ook energiek genoeg, leek me.

Lijstje:
  • Brinta
  • Fruitsalade met yoghurt
  • 2 eigengebakken volkorenboterhammen, 4 krekkers, gekookt ei, mayo, huttenkase, houmous.
  • Avondeten: Lichtgebonden champion/aspergesoep met kwakje creme fraiche vooraf, gevolgd door een zelfgemaakte hamburger op pitabroodje met ketchup, komkommer & papika, en ernaast geroerbakte groenten.

Eerdaags ga ik dit topic ook verlaten. Helaas: een baan, geen leven meer . Maar in die 3 maanden en pak 'm beet 250 topics ( ) ben ik wel 5 kilo kwijtgeraakt .
    Nu: 1,70m, 66,0 kg.
  • ik moet verrassend weinig
      zondag 8 maart 2009 @ 18:56:25 #223
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66834049
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef conleche het volgende:
    Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.

Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
    Ik kan nog steeds opschieten met mijn ex... wij waren 16 jaar bij elkaar, waarvan 8 getrouwd..
    Toen was ik het helemaal zat en wilde alleen voor mijzelf zorgen, heb ik 3 week volgehouden ofzo en nu woon ik alweer samen Al met al ben ik dus nog steeds nooit alleen geweest

Dus het kan wel hoor Co, als het goed voelt enzo en vooral als het samen 'goed' voelt dan is dat volgens mij alleen een zegen
      zondag 8 maart 2009 @ 19:03:01 #224
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66834256
    Waar smaakt houmous naar??

Eet lijst voor morgen:
    4 x volkorenboterham met osseworst
    2 x peer, 1 x appel, 1 x sinaasappel, 1 x pruim, 1 x tomaat, 1 x halve komkommer
    1 x een kom soep uit bedrijfsrestaurant, verrassing dus.

Voor mijzelf als D: 4 stronkjes witlof roergebakken met een tartaar en wat mosterd.

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 08-03-2009 19:09:01 ]
    pi_66834527
    Jeetje Co, dat is schrikken. . Sterkte. .

Ik durf het bijna niet te zeggen, na al die narigheid hier (kus voor P.F, wat enorm naar van je kat...), maar ik heb een heerlijk weekend gehad. .
      zondag 8 maart 2009 @ 19:16:22 #226
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_66834679
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef conleche het volgende:

Tjee Co, wat klote was de sleur er een beetje in geraakt? Nee toch?
      zondag 8 maart 2009 @ 19:20:43 #227
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_66834806
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:

't is van erwten gemaakt, denk aan guacamole oid
      zondag 8 maart 2009 @ 19:21:49 #228
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_66834847
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

't is van erwten gemaakt, denk aan guacamole oid
    Hoe smaakt guacamole? (ik ben ook benieuwd naar de smaak, maar dat ken ik ook niet).
    pi_66834856
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
    Gemalen kikkererwten. En daar horen dan wat smaakmakers bij door, sesampasta bijvoorbeeld.
    Ik vind het erg lekker, hoewel ik het bakje dat ik nu heb (AH) minder lekker vind dan mijn vertrouwde van de Noord-Afrikaan. En ik heb de doe-het-zelf ingredienten in huis gehaald; kikkererwten dus, en tahin. Volgende week draai ik er zelf een in elkaar.
    pi_66834904
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe smaakt guacamole? (ik ben ook benieuwd naar de smaak, maar dat ken ik ook niet).
    Geprakte avocado. Maar dat heeft nogal weinig smaak, dus de guacamole smaakt vooral naar wat je erbij in gooit: yoghurt/creme fraiche, knoflook, (chili)peper, drupje citroen.
      zondag 8 maart 2009 @ 19:26:00 #231
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66834948
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Gemalen kikkererwten. En daar horen dan wat smaakmakers bij door, sesampasta bijvoorbeeld.
    Ik vind het erg lekker, hoewel ik het bakje dat ik nu heb (AH) minder lekker vind dan mijn vertrouwde van de Noord-Afrikaan. En ik heb de doe-het-zelf ingredienten in huis gehaald; kikkererwten dus, en tahin. Volgende week draai ik er zelf een in elkaar.
    ik lust dus geen houmous denk ik...

[ Bericht 18% gewijzigd door uniekhoorn op 08-03-2009 19:34:27 ]
      zondag 8 maart 2009 @ 19:38:10 #232
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66835302
    Sterkte Conleche. Wat naar! Sterkte met alle gedoe...
    Prrrrr
    pi_66835399
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb m'n CI weer op en ben vastbesloten hem de hele dag op te houden, ook al klinkt het geluid vreselijk.
    Mark liet net op zijn kamer z'n muisbal vallen. Ik: "Liet jij wat vallen?". "Ja". "Twee dingen? Of iets wat stuiterde?". Bleek dat ding idd te stuiteren En dat hoor ik gewoon . Dat soort geluiden klinkt nog het meest natuurlijk, ook al klinkt de rest súpermechanisch. En de rest zet ik wel op m'n blog . Ga nu lekker zitten lezen bij het raam .
    Even inbreken hier, ik heb je blog namelijk zitten lezen. Wat een ingreep zeg.
    Ik hoop dat het snel went allemaal!

@ PF, wat een horror wat er met je katje is gebeurt Vreselijk
      zondag 8 maart 2009 @ 19:41:06 #234
    198722 Dizzy-Miss-Lizzy
    spin me around
    pi_66835406
    Co Meer weet ik ook even niet te zeggen.

PF, wat ronduit kut van je kat zeg
    The way you rock'n'roll
      zondag 8 maart 2009 @ 19:42:30 #235
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66835458
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Even inbreken hier, ik heb je blog namelijk zitten lezen. Wat een ingreep zeg.
    Ik hoop dat het snel went allemaal
    Gewoon niet op reageren, ze hoort je toch niet!

Ow... kut

pi_66835485
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ik lust dus geen houmous denk ik...
    Huh, hier stond net een heel verhaal. Waarom haal je het weg?
    pi_66835493
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Gewoon niet op reageren, ze hoort je toch niet!

Ow... kut

pi_66835699
    Klassieke guacemole is alleen maar:
    avocado
    lekkere tomaat met smaak(dus géén AH-waterbollen)
    uitje
    2 teentjes knoflook
    zout en veel zwarte peper
    eventueel nog een heel turks brood het op te doen

En een lekker houmousrecept is:
    1,5 kopje kikkererwten
    3 teentjes knoflook
    beetje tamari (soort ketjap, puur soja)
    sap van 2 citroenen
    half kopje tahin ( sesampasta)
    1 bosuitje
    beetje peterselie
    zout en veel zwarte peper, en een beetje cayennepeper

eerst erwten pureren, dan de rest erdoor, en goed koud laten worden
    pi_66835738
    edit = geen quote
      zondag 8 maart 2009 @ 19:53:18 #240
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66835858
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh, hier stond net een heel verhaal. Waarom haal je het weg?
    Zo niet interessant
    Ik vind tahin zo verschrikkelijk ranzig dat ik houmous denk ik niet lust... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ik ben de slechtste niet en ik probeer alles (my god, vanille sojavla/yohgurt iets is haske lekker!) Dus als ik alle ander dingen uit de koelkast eindelijk eens op heb dan koop ik het eens eens een keer.
    pi_66835884
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:48 schreef Laureline het volgende:

En een lekker houmousrecept is:
    1,5 kopje kikkererwten
    3 teentjes knoflook
    beetje tamari (soort ketjap, puur soja)
    sap van 2 citroenen
    half kopje tahin ( sesampasta)
    1 bosuitje
    beetje peterselie
    zout en veel zwarte peper, en een beetje cayennepeper

eerst erwten pureren, dan de rest erdoor, en goed koud laten worden
    Dank .
    pi_66835886
    Lijstje van vandaag:

O: 3 broodjes met voornamelijk brie en slankie
    D: halve schaal groente uit de oven met 2,5 sliptongetje (zijn kleintjes)

maargoed, gisteren was écht schandalig en heb verder niet veel gedaan vandaag
    Ja doei.
    pi_66835946
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo niet interessant
    Ik vind tahin zo verschrikkelijk ranzig dat ik houmous denk ik niet lust... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ik ben de slechtste niet en ik probeer alles (my god, vanille sojavla/yohgurt iets is haske lekker!) Dus als ik alle ander dingen uit de koelkast eindelijk eens op heb dan koop ik het eens eens een keer.
    Ik vond het interessant..
    pi_66835950
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Zo niet interessant
    Houmous is er in verschillende smaakjes, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er ook soorten zijn zonder tahin (ik ken de ingrientenlijsten van de verschillende smaakjes niet).

En bij zelf maken heb je zulke problemen al helemaal niet .
      zondag 8 maart 2009 @ 20:02:26 #245
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66836182
    Owwwwwwww ik moet nog zoveel recepten uit proberen.. heb al een map vol op papier
    Toch fijn, een hobby

Terusten lieverds, nog een hele fijne,slanke en mooie avond/nacht
      zondag 8 maart 2009 @ 20:02:46 #246
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_66836193
    Hee Co, wat naar! Succes met je draai vinden in deze rare situatie! Ik moet zeggen dat ik het al wat vermoedde nav je postgedrag, maargoed, ik ben niet zo brutaal om daar over door te vragen
      zondag 8 maart 2009 @ 20:08:16 #247
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66836385
    Bah zeg, dikke knuffel voor PF en Cootje! *sending good vibez* Het was me idd opgevallen dat je er weinig was de laatste tijd, Co, jammer dat het zo'n nare oorzaak had Dat alles vanaf nu alleen maar berg-op mag gaan voor je! Heb je wel gemist hoor!

Ook een aai voor Mo d'r motor: dat ziet er niet goed uit

Anos en Greysje: ik hoop van jullie allebei toch regelmatig nog te horen hoe het met jullie gaat! Ik vind het zelf helemaal niet erg om ook 'zeur'-verhalen aan te horen, het is fijn te merken dat iemand zich opgepept kan voelen door virtuele smakkerds Maar doe uiteraard vooral wat goed voelt!
    Wat betreft het topic: het is idd een theekransjestopic, maar ik ben nog altijd wel blij met alle tips en info die ik krijg als ik erom vraag! Ik mis SHE bijvoorbeeld ook nog steeds (komt ze eigenlijk ooit nog terug?), maar heb nog steeds lol in het posten.

Eetlijstje:
    O: Special K met melk
    L: twee sneetjes brood met rookvlees
    T: paar stukjes knoflookbrood en wat chocorozijntjes
    D: Chinees

De dag begon goed iig Morgen balansen
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      zondag 8 maart 2009 @ 20:17:40 #248
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66836689
    quote:

Ik laat mijn te grote kleding vermaken. Ben begonnen met mijn werkkleding en heb nu ook al een paar rokken laten vermaken. Strakke rokjes laten verkleinen is alleen de moeite als het dure rokjes waren: het is namelijk nogal aan de prijd.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_66836740
    Wij hebben vanmiddag ruim een uur op een terrasje gezeten. . Twee porties bitterballen gehad, die zijn daar zó lekker. . Daarna liepen we op weg naar huis toevallig langs de bios, waar we voor het raam zagen hangen dat Slumdog Millionaire om 16:15 uur zou beginnen. En het bleek 16:12 uur te zijn, dus we hebben heel snel een kaartje gekocht en zijn er nog bij gaan zitten. Geweldige film. .
      zondag 8 maart 2009 @ 20:19:43 #250
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66836767
    lijstje:

O: 2 broodjes met hagelslag.
    L: 2 boterhammen met gebakken ei met kaas.
    T: after eight.
    D: gebakken aardappeltjes, rode bieten en varkensvlees.
    T: zelfgemaakte biscotti's.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:20:45 #251
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66836800
    oh, de Duitser en ik afgelopen vrijdag tijdens het gala. Hij was by far de knapste man in pak!

pi_66836821
    Ja doei.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:24:15 #253
    331 Merel
    Be here now.
    pi_66836919
    Nynke jij straalt altijd zo op foto's

En je Duitser is ook leuk hoor
      zondag 8 maart 2009 @ 20:26:08 #254
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66836982
    quote:
    Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. .
    Dat is niet zo mooi voor jullie. Maar wel begrijpelijk, als de passie is verdwenen. Wel fijn dat jullie nog vrienden blijven. Ga je nu ook stoppen in de galerie? (zoiets schreef je laatst namelijk en ik vroeg me namelijk al af waarom ) Hoe dan ook, veel sterkte, want ook als vrienden uit elkaar gaan doet pijn.

@PF: wat een zielig verhaal van je kat! Ben wel blij dat ie gevonden is, want nu weet je in ieder geval wát er gebeurd is. Ik had alleen gehoopt dat het beestje in geode gezondheid terug zou komen.

@Anos: jammer dat je stopt met posten. Ik moest altijd hartelijk om je manier van formuleren lachen.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:27:52 #255
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66837049
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef AKnynke het volgende:
    oh, de Duitser en ik afgelopen vrijdag tijdens het gala. Hij was by far de knapste man in pak!

[ afbeelding ]
    Straaaalende kopjes! Tof Nynke!

En DaD: klinkt zeker als een tof weekend! Ik wil Slumdog Millionaire ook graag zien nog, maar hij draait hier niet. Watchmen laatst was wel ook leuk!
      zondag 8 maart 2009 @ 20:30:05 #256
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66837125
    Mijn daglijstje:
    o. weetabix met halfvolle melk
    t. halve boterham met pindakaas
    l. pasta met vis in rode saus + heel veel sla + tompouce toe
    t. halve moorkop
    d. broodje bapau

Het kan erger, het kan beter, maar vanaf morgen weer even 2 weekjes streng. Afvallen hoeft niet, maar ik wil óók na mijn vakantie slank zijn. Daarom maar even 2 weekjes voor-balansen, zodat ik tijdens de vakantie de teugels wat kan laten vieren.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:36:24 #257
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66837389
    Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aan De taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!

Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
    pi_66837433
    Nynke wat een leuke foto!

OMG ik ook altijd met mijn grote mond en impulsieve acties! Nu heb ik dus straks een date met iemand die ik heul niet ken en waar ik niks vanaf weet! Mocht ik verdwijnen, dan ben ik waarschijnlijk voor het laatst gespot in "Lust". Just in case, dan weten jullie iig waar ik ben
    pi_66837483
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
    Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aan De taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!

Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
    Ik doe met je mee, want hoewel het alweer beter gaat, is de regelmaat vaak nog ver te zoeken, Vanavond ook weer geen avondeten, maar wel popcorn vanmiddag
      zondag 8 maart 2009 @ 20:42:04 #260
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66837668
    quote:

Ik ben ook schuldig, al gaat het wel weer beter sinds ik weer met chico heb afgesproken dat we mekaar in de smiezen houden Ik bedoel, iedereen hier is bezig met afvallen, maar als je specifiek met iemand een afspraak maakt gaat het wel beter merk ik! Soort extra controle. Ik post ook vaker lijstjes dan, en da's ook confronterend. Dan merk je inderdaad dat je écht niet zo goed eet als je denkt (in mijn geval iig, zwart op wit is het confronterend ).
    Maar goed dat je de drive weer vind! Misschien moeten we in het topic maar proberen allemaal weer strenger te doen Dat we heel hard "DOE! NORMAAL!" posten als iemand raar eet Ofzo.
    pi_66837797
    mag ik ook weer meedoen?

we moeten weer terug naar 70% ontopic, 25% offtopic en 5% rellen

dat werkt beter voor mij
    Ja doei.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:49:51 #262
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66838008
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
    mag ik ook weer meedoen?

we moeten weer terug naar 70% ontopic, 25% offtopic en 5% rellen

dat werkt beter voor mij
    We gaan allemaal weer asskicken En voor zij die dat willen kan het 'uit-de-band-springen' niet meer met de mantel der liefde bedekt worden maar dan krijg je een virtuele schop onder je luffleh behind Ik ben misschien niet de aangewezen persoon om die te geven maar indien gewenst wil ik best proberen schoppen uit te delen

How about: 50% ontopic (laten we het realistisch houden _), 49% offtopic en 1% rel (had liever 0 gezien maar we blijven realistisch )
      zondag 8 maart 2009 @ 20:50:51 #263
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66838049
    Mijn god ik lijk Emile Ratelzeik wel

Okay, now zip it, Maria.
    *zips it*

pi_66838187
    65% ontopic, 33% procent offtopic en 2% rel?
    Ja doei.
    pi_66838190
    Ik zag vanochtend in ieder geval weer de 2 op m'n weegschaal. . 62.7.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:58:23 #266
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66838381
    Hoi.

Bijlezen.
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      zondag 8 maart 2009 @ 20:58:54 #267
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66838396
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
    65% ontopic, 33% procent offtopic en 2% rel?
    Niemand gaat/kan dat toch meten Maar de boodschap is duidelijk.

Maar ja, het is misschien iig fijn voor hen die echt willen afvallen nog om weer even een BOOOOST te krijgen van collectief enthousiasme Ik zal zelf iig proberen om meer OT te posten

En ondertussen neuzelt iedereen toch nog steeds over alles wat men bezig houdt!

En euh. Bla!

Waar is SHE?

Oh en DaD: betekent dat dat je bent afgevallen? Zo ja:
    pi_66838484
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

Waar is SHE?
    http://forum.fok.nl/user/history/246960

Nu actief . En boos
      zondag 8 maart 2009 @ 21:01:33 #269
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66838510
    Overigens, ik weet niet of ZE het wel op prijs stelt als ik het hier meld, maar ZE is op dit moment in dit topic om haar verhaal te laten horen. Ik weet alleen niet of zo mag blijven posten of dat de ze meteen monddood wordt gemaakt, dus als je nog wilt lezen wat ze te zeggen heeft moet je er snel bij zijn ben ik bang.
    pi_66838605
    Ik laat nog één keer zien hoe het moet:

O: verse ananas magere yoghurt, 2 cappucino
    T: half uur crosstrainer met Donna Summer
    L: volkorenboterham pindakaas, volkorenboterham filet americain met uitjes
    T: 2 handjes cashewnoten
    D: selderijknolpuree met paar flintertjes bacon erdoor met oude-kaaskorstje uit de oven, kip met tomatensaus en veel spercieboontjes
    T: magere- en citroenkwark, 10 gram pure chocola met sinaasappel

Zo

Maar eigenlijk zijn die tijdelijke inzakkingen van de moraal toch niet zo'n enorme ramp? Daarna ga je juist extra gemotiveerd weer aan de slag, is mijn ervaring!
    pi_66838651
    ik zat er per ongeluk al, had nog niet gelezen dat ze zelf ook postte

Ja doei.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:11:13 #272
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_66838926
    quote:

Klopt inderdaad helemaal en ik ben er sowieso één van.. Ik zou bijna overwegen geen lijstje meer te posten Maargoed, hier de mijne omdat ik de helft toch al had gepost. Ik ben in de vriezer gedoken ipv chili con carne.

O: optimelyoghurt
    L: pistoletje gekookt ei
    T: een paar toastjes met tonijnsalade
    T: een kwart komkommer
    D: Salade van tomaat/mozarella/basilicum, komkommer en tomaat, iets van vijf aardappelkroketjes, 1 van dobben kroket op een boterham.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:11:48 #273
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66838951
    Cootje, dikke mwwwwwah en veel laf voor jou

En ook een dikke mwwwwah voor PF
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:12:27 #274
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_66838978
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef Laureline het volgende:
    Ik laat nog één keer zien hoe het moet:

O: verse ananas magere yoghurt, 2 cappucino
    T: half uur crosstrainer met Donna Summer
    L: volkorenboterham pindakaas, volkorenboterham filet americain met uitjes
    T: 2 handjes cashewnoten
    D: selderijknolpuree met paar flintertjes bacon erdoor met oude-kaaskorstje uit de oven, kip met tomatensaus en veel spercieboontjes
    T: magere- en citroenkwark, 10 gram pure chocola met sinaasappel

Zo

Maar eigenlijk zijn die tijdelijke inzakkingen van de moraal toch niet zo'n enorme ramp? Daarna ga je juist extra gemotiveerd weer aan de slag, is mijn ervaring!
    Jouw lijstje zijn altijd zo lekker

En wat betreft dat laatste: Niet als je om de week inzakt/weer goed bezig gaat ( ).
      zondag 8 maart 2009 @ 21:15:12 #275
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_66839108
    Trouwens, die citroenkwark is van Optimel toch? Die zie ik hier nooit in de supermarkt
      zondag 8 maart 2009 @ 21:20:15 #276
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66839346
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/246960

Nu actief . En boos
    Oh my

Uberhaupt, wat ik niet snap, is dat al die mensen hun geld terug willen omdat ze 'geen foto's krijgen " WTF mensen, die foto's waren meer een symbool van goodwill, een soort grappige extra om mensen te laten doneren voor het goede doel. Ik bedoel, ja, het is jammer ofzo als je doneerde, maar je gaat toch geen geld terug vragen van een goed doel

Da's net zoiets als je geld terug willen van IFAW als je de beloofde Snowy de zeehondknuffel niet thuisgestuurd krijgt "JAMAAR ik wou die knuffel! " Srsly.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:22:06 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66839435
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
    Trouwens, die citroenkwark is van Optimel toch? Die zie ik hier nooit in de supermarkt
    Terecht. Die van Danone is namelijk véél lekkerder .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 21:24:04 #278
    163650 Greys
    pi_66839518
    EDIT: laat ook maar. Kan ook weer verkeerd opgevat worden.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 8 maart 2009 @ 21:27:58 #279
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_66839671
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben ook schuldig, al gaat het wel weer beter sinds ik weer met chico heb afgesproken dat we mekaar in de smiezen houden Ik bedoel, iedereen hier is bezig met afvallen, maar als je specifiek met iemand een afspraak maakt gaat het wel beter merk ik! Soort extra controle. Ik post ook vaker lijstjes dan, en da's ook confronterend. Dan merk je inderdaad dat je écht niet zo goed eet als je denkt (in mijn geval iig, zwart op wit is het confronterend ).
    Maar goed dat je de drive weer vind! Misschien moeten we in het topic maar proberen allemaal weer strenger te doen Dat we heel hard "DOE! NORMAAL!" posten als iemand raar eet Ofzo.
    Ik heb het ook hoor, ik ben nu weer veel bewuster bezig met wat ik in mijn mond prop. Maakt niet dat ik opeens een ijzeren discipline heb, dat had ik daarvoor ook al niet, maar hey, ik kom niet meer aan sinds we dat collectief weer hebben opgestart.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:28:46 #280
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66839715
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
    EDIT: laat ook maar. Kan ook weer verkeerd opgevat worden.
    Ik ben het met je eens, maar de manier waarop nu tegen SHE tekeer wordt gegaan gaat mij eigenlijk te ver.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:29:18 #281
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66839746
    Hehe, de ballon die ik van jullie heb gekregen is aan het einde van z'n leven gekomen en de katjes worden er érg nerveus van Dat ding zweeft inmiddels het hele huis door .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66839762
    Ik was het met je eens hoor, Greys. .
      zondag 8 maart 2009 @ 21:31:36 #283
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66839864
    Ik weet niet wat je postte maar ik had het slim gevonden als Danny zijn mededeling over de graits abo's in een nietreageerbaar topicje had gezet...
    Prrrrr
      zondag 8 maart 2009 @ 21:32:25 #284
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_66839902
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef mspoez het volgende:
    Ik weet niet wat je postte maar ik had het slim gevonden als Danny zijn mededeling over de graits abo's in een nietreageerbaar topicje had gezet...
    Heeft ie gedaan, en iemand anders opende dat topic erover. En ik ga me er verder niet mee bemoeien, de manier waarop dingen worden uitgepraat/gevochten staat me totaal niet aan.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:34:52 #285
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66840031
    Ik hou ook mn klep wel weer in dat topic, schijnbaar was het dom van mij om te zeggen dat het ging om Serious Request en niet om de foto's Ik bedoel, dat je het niet met me eens bent kan en is prima, ik heb best begrip voor andere manieren van denken in deze, maar schijnbaar kan dat niet normaal gezegd worden
    Wat een moddersmijt topic, bah.

Maar goed, blaa!
    pi_66840033
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
    Hehe, de ballon die ik van jullie heb gekregen is aan het einde van z'n leven gekomen en de katjes worden er érg nerveus van Dat ding zweeft inmiddels het hele huis door .
    Ik dacht dat die al lang dood was joh!
    pi_66840050
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
    Ja, ik moet er ook 2 supermarkten verder voor omfietsen! Sla dan meteen maar een paar potten tegelijk in. En ik meng deze met de magere Franse kwark van AH, dan blijft het lekker romig/zurig. Want anders ga ik inderdaad verlangen naar de Danone, maar daar een bak van leegeten (dat gebeurt je echt zo!) is niet zo heel slankvriendelijk.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:35:47 #288
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66840064
    Oh ok, dat wist ik niet Chico. Heb daar ook al gezegd dat ik vind dat dit niet iets is dat in het openbaar moet worden uitgevochten.
    Prrrrr
    pi_66840121
    Ik moet mijn gesnaai 's avonds de baas worden. Het Moet! Het is een week of twee goed gegaan, en toen was het weer mis

Morgen ga ik een tonijnsalade maken voor mee naar het werk (avonddienst). Tonijn laten uitlekken en dan mengen met light mayo, een augurkje kleingesneden, een half uitje fijngesneden en een gekookt eitje aan gruzels.

Hoe erg zou dat gaan stinken? Als het goed is zit ik toch alleen....
    pi_66840217
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
    Ik moet mijn gesnaai 's avonds de baas worden. Het Moet! Het is een week of twee goed gegaan, en toen was het weer mis

Morgen ga ik een tonijnsalade maken voor mee naar het werk (avonddienst). Tonijn laten uitlekken en dan mengen met light mayo, een augurkje kleingesneden, een half uitje fijngesneden en een gekookt eitje aan gruzels.

Hoe erg zou dat gaan stinken? Als het goed is zit ik toch alleen....
    Meenemen in een koeltas, evt tussen 2 van die blauwe koelelementen! Met nog wat ijsbergsla erbij, om erdoorheen te doen Als je geen ijskast hebt op je werk, tenminste...
      zondag 8 maart 2009 @ 21:45:04 #291
    211002 Goodbye
    Awesome!
    pi_66840448
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:35 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, ik moet er ook 2 supermarkten verder voor omfietsen! Sla dan meteen maar een paar potten tegelijk in. En ik meng deze met de magere Franse kwark van AH, dan blijft het lekker romig/zurig. Want anders ga ik inderdaad verlangen naar de Danone, maar daar een bak van leegeten (dat gebeurt je echt zo!) is niet zo heel slankvriendelijk.
    Ik heb deze week nog wel een dagje vrij, dan kijk ik wel even bij de c1000
    pi_66840453
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:

[..]

Meenemen in een koeltas, evt tussen 2 van die blauwe koelelementen! Met nog wat ijsbergsla erbij, om erdoorheen te doen Als je geen ijskast hebt op je werk, tenminste...
    Zo'n Aldi-ding, soort koelbox op stroom Maar ik begin pas om 12, en ik eet rond 16.30.
    Deze week toevallig gelezen dat ik het altijd fout doe met die ijsbergsla die mag je niet snijden, want de snijvlakken worden dan heel snel bruin en vies. Als je de bladeren eraf scheurt kun je 'm een week bewaren.
    pi_66840461
    Dat gaat wel stinken ja. Rauwe ui plus tonijn, daar gaat zelfs mijn kamergenoot bedenkelijk van kijken. EN die heeft het reukvermogen van een verkouden siamees
    Stuur je mij een PM met link voor dat filmpje? ben wel benieuwd!

Nynke, hoe zijn je koekjes gelukt?
    pi_66840544
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
    Dat gaat wel stinken ja. Rauwe ui plus tonijn, daar gaat zelfs mijn kamergenoot bedenkelijk van kijken. EN die heeft het reukvermogen van een verkouden siamees

Done!
    Zo, ik ga op de bank hangen en met de BF de Grizzlyman kijken (die wat opgevreten wordt door z'n beertjes).
      zondag 8 maart 2009 @ 21:53:32 #295
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66840798
    Grizzlyman? is dat van het kaliber van Pandamonium?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 22:06:47 #296
    163650 Greys
    pi_66841382
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, maar de manier waarop nu tegen SHE tekeer wordt gegaan gaat mij eigenlijk te ver.
    Ik ook. Daar schreef ik dan ook niets over
    Het gaat er om dat ik alleen wel snap dat de donateurs de foto's willen. Eerlijk en realistisch blijven... zonder het aanbod van SHE om bloot te gaan had zeker de helft niet gedoneerd.
    Maar dat praat absoluut niet goed hoe sommige users gaat zitten bashen en zeiken. Ik vind het helemaal een genant ordinair zootje worden eigenlijk. Echt tenenkrommend.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 8 maart 2009 @ 22:07:05 #297
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66841399
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

Heerlijk! Lekker knapperig, sinaasappelig en chocoladerig. Ik kon alleen geen vanille-aroma vinden in de super..dus dat ontbreekt en dat mis ik wel een beetje.

Ik heb m'n tong gebrand aan de hete chocola, want ik was te gulzig. Toch 'maar' 3 koekjes gebakken. De rest gaat mee richting uni morgen om uit te delen..
      zondag 8 maart 2009 @ 22:10:49 #298
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66841613
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook. Daar schreef ik dan ook niets over
    Het gaat er om dat ik alleen wel snap dat de donateurs de foto's willen. Eerlijk en realistisch blijven... zonder het aanbod van SHE om bloot te gaan had zeker de helft niet gedoneerd.
    Maar dat praat absoluut niet goed hoe sommige users gaat zitten bashen en zeiken. Ik vind het helemaal een genant ordinair zootje worden eigenlijk. Echt tenenkrommend.
    Ik ook Ik snap je wel hoor Greys. En de users ook. Ik kijk er zelf alleen anders tegenaan. Ik zou zeggen, als Serious Request je niks kan bommen, doneer dan niet. Maarja, okay. Maar hoe dat nu weer gaat, met borderline hier en biatch daar, dan snap ik weer waarom ik voornamelijk in het slanktopic hang Ik ben een te erg watje voor Fok! merk ik...

Bah.
      zondag 8 maart 2009 @ 22:13:01 #299
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66841741
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook Ik snap je wel hoor Greys. En de users ook. Ik kijk er zelf alleen anders tegenaan. Ik zou zeggen, als Serious Request je niks kan bommen, doneer dan niet. Maarja, okay. Maar hoe dat nu weer gaat, met borderline hier en biatch daar, dan snap ik weer waarom ik voornamelijk in het slanktopic hang Ik ben een te erg watje voor Fok! merk ik...

Bah.
    Geeft niks, de wussies moeten er ook zijn

voor co
    voor pf
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_66841793
    rel of geen rel, ik wil mn pimpabbo en foto's
    Ja doei.
    pi_66841951
    Ik heb verder geen mening hoor (of naja die heb ik wel, maar die is niet interessant), maar die foto's die net werden gepost, dat was toch SHE niet? . Gewoon een grapje toch? . Ik durf het in dat FB-topic niet te vragen natuurlijk.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')