Goedemorgen

.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:[..]
Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.
Als ik mensen ga blokkeren merken ze dat gauw genoeg

Een enkel dag sta ik de hele dag op 'offline weergeven', maar verder altijd op 'afwezig'. En met eleusis voer ik ook offline hele gesprekken. Dan leest hij mijn geblaat als 'ie weer online komt en vice versa

.
En ik blok van tijd tot tijd hele scheepsladingen

. Wie niet vaak genoeg online is of met wie ik nooit praat: dahaag

. Heb dan ook maar 27 mensen in m'n lijst staan. Lekker overzichtelijk

.
Gisteravond naar de Chinees geweest, lopend buffet. Was wel ok, maar het is niet my kind of thing (Chinees dus). Heb een bord met kleine hapjes gehad, een bord met gewoon eten (kipfilet met paprika, ui, champignons gewokt in zoetzure saus) en twee keer dessert: fruit, een paar slagroomsoesjes (ook met chocola

), stukje cheesecake etc.
Marks zwager nam zes borden, waaronder drie borden ijs

. Echt niet normaal hoe sommige mensen kunnen schranzen. Mark wilde ook per se ijs, ook al zat 'ie al bomvol en had 'ie buikpijn

. Dat snap ik dan weer niet. Vroeger vrat ik mezelf ook te barsten als ik uit eten ging, maar nu écht niet meer hoor

Zo'n vervelend gevoel!
Volgens mij komen mijn ouders vandaag langs om m'n CI te checken (m'n moeder smste: "Wil je" en de rest ontbrak, maar ik denk dat dat moest zijn "wil je dat we even langs komen?"

) Ik ga zo maar eens ontbijten, douchen, kamer opruimen, afwassen, CI opzetten en allemaal geluiden uitproberen en opschrijven hoe het klinkt, zodat de audioloog de boel flink kan bijstellen morgen, want zoals het nu klinkt, klinkt het nergens naar

.