abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66816206
Het vorige deel: Slank #608 - Shake your badonkadonk

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 96% gewijzigd door Adelante op 08-03-2009 09:52:41 ]
pi_66816552
Waarom ben ik nog wakker FiPo na een half uur, da's wel uniek
pi_66817882
sepo om half 5
  zondag 8 maart 2009 @ 06:47:58 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66818222
Goedemorgen,

Ben alweer een uurtje aan het werk.

Lijst: 4 x boterham rosbief
appel, 2 x peer, sinaasappel, hlave komkommer, tomaat, pruim, cup a soup kip

D: (dat duurt nog een eeuwigheid)
Roergebakken groentes met beetje kipfilet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66818236
sow net terug van het stappen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66818660
Bweuh, verslapen. En wat zijn we traag de laatste tijd zeg
  zondag 8 maart 2009 @ 09:53:03 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_66818728
Met OP
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66818775
quote:
Op zondag 8 maart 2009 09:53 schreef Adelante het volgende:
Met OP
Dankjewel
  zondag 8 maart 2009 @ 10:01:57 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66818805
Zo richting de bieb...Eerst even ontbijten...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:02:49 #10
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66818816
Goedemorgen!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]
Ben ik de enige trouwens die na een relatie steeds meer begon te realiseren dat het eigenlijk een eikel is? (ookal heb ik het gevoel dat dat ook soms aan mezelf lag)
Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
Prrrrr
pi_66818871
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:02 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
[..]

Zeer herkenbaar. Wat 'de mantel der liefde' kan doen....ofwel: hoe blind kan je zijn!
En ik hou mezelf ook maar voor dat ik toen jong was
pi_66818902
Goedemorgen!

Ik moet heel veel studeren vandaag, twee uitgebreide casussen beschrijven, en ik zie er ZO tegenop. Maar als ik het wel gewoon doe, is mijn stageverslag daarna wel af...
Vanmiddag zwemmen, is wel een goede onderbreking.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66818908
Goedemorgen zonder zorgen mensen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 maart 2009 @ 10:22:53 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66818998
Goedemorgen .
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.

Als ik mensen ga blokkeren merken ze dat gauw genoeg Een enkel dag sta ik de hele dag op 'offline weergeven', maar verder altijd op 'afwezig'. En met eleusis voer ik ook offline hele gesprekken. Dan leest hij mijn geblaat als 'ie weer online komt en vice versa .
En ik blok van tijd tot tijd hele scheepsladingen . Wie niet vaak genoeg online is of met wie ik nooit praat: dahaag . Heb dan ook maar 27 mensen in m'n lijst staan. Lekker overzichtelijk .

Gisteravond naar de Chinees geweest, lopend buffet. Was wel ok, maar het is niet my kind of thing (Chinees dus). Heb een bord met kleine hapjes gehad, een bord met gewoon eten (kipfilet met paprika, ui, champignons gewokt in zoetzure saus) en twee keer dessert: fruit, een paar slagroomsoesjes (ook met chocola ), stukje cheesecake etc.
Marks zwager nam zes borden, waaronder drie borden ijs . Echt niet normaal hoe sommige mensen kunnen schranzen. Mark wilde ook per se ijs, ook al zat 'ie al bomvol en had 'ie buikpijn . Dat snap ik dan weer niet. Vroeger vrat ik mezelf ook te barsten als ik uit eten ging, maar nu écht niet meer hoor Zo'n vervelend gevoel!

Volgens mij komen mijn ouders vandaag langs om m'n CI te checken (m'n moeder smste: "Wil je" en de rest ontbrak, maar ik denk dat dat moest zijn "wil je dat we even langs komen?" ) Ik ga zo maar eens ontbijten, douchen, kamer opruimen, afwassen, CI opzetten en allemaal geluiden uitproberen en opschrijven hoe het klinkt, zodat de audioloog de boel flink kan bijstellen morgen, want zoals het nu klinkt, klinkt het nergens naar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66819097
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
pi_66819106
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

O: bakje optimelyoghurt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819146
Ik had gehakt uit de vriezer gezet om gister hamburgers-op-voorraad van te maken, maar dat is erbij in geschoten. Dus ik denk dat we vandaag hamburgers eten .

Het weer knapt ook op, dus ik zal wel weer buiten aan de slag gaan. Niet erg hard, beetje inspectierondjes lopen, wat houthakken, van die dingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66819208
Lijstje gister In Antwerpen

O Yoghurt
L Pizza
T glas champagne met zoutjes erbij
D Brochette met wat groenten en wat patatjes
T 2 glazen wijn

Vandaag maar eens hardlopen en balansen geloof ik.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 maart 2009 @ 10:50:19 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66819308
getsiederrie...eindelijk in de bieb geraakt, ben ik de lader van m'n computer vergeten. En dat ding gaat echt maar een half uur zonder stroom. Kan ik dus terug zometeen...Weet niet of ik dan nog weer richting stad ga. Maar even op het vriendje wachten, want die zou hier ook komen.

bah, wat baal ik van mezelf!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 8 maart 2009 @ 10:59:30 #20
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66819452
Gefeliciteerd GB. DML, je uitje klinkt heel fijn! Nynke, komt vriendje niet langs je huis...?
Prrrrr
pi_66819503
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
pi_66819538
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen! Lijstje van gister, vierden we vriendjes verjaardag:

O: 2 boterhammen banaan
L: boterham warm vlees, boterham kroket, boterham achterham
D: meloen met ham, gevuld ei, tomatensoep, wat broodjes met tapenade
T: half stukje chocoladetaart.

Vandaag balansdag :

O: bakje optimelyoghurt
Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
pi_66819676
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:04 schreef Miss_S het volgende:
Nog geen 300 euro voor een weekje weg in eigen land, in een huisje met sauna en zonnehemel is toch niet zoveel?
Ik zit rond te kijken op sites maar heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn.
Ik wil in april nog een weekje alleen weg met mijn vriendje, het liefst in een mooie omgeving zodat we lekker kunnen fietsen en wandelen (hopelijk is het ook mooi weer dan).
Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819694
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel een goede prijs 300 euro voor twee personen dus?
Ja, het zijn alleen meestal wel 4persoonshuisjes.
pi_66819711
Ik ben ook weer aan het snaaien & grazen enzovoorts Gisteren kotsmisselijk 's middags omdat ik een halve zak nootjes had opgegeten tijdens het fokken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')