Maar dat is nog héél erg lang hoor!quote:
Fuck, dat hele slankgebeuren draagt echt niet bij aan onze toch al ondervertegenwoordigde ruggengraatjes, huhquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, naar de kapper geweest? Foto?
ChicoNiet gaan trainen met een verrotte meniscus, schaap. Je maakt m alleen maar verder kapot, en je hebt kans dat je je hele kniegewricht vern***t omdat je 'm verkeerd belast.
Ik ben dan ook al tijden niet meer bezig met "opletten"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuck, dat hele slankgebeuren draagt echt niet bij aan onze toch al ondervertegenwoordigde ruggengraatjes, huh
Huh maar, wat ik deed, hometrainer, dat is juist fietsenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, weet ik welIk zou ook niet moeten hardlopen met verrot kraakbeen, hoor
Pilatesles leuk? Is wel de ultieme beheersingssport (minder zweetverwekkend, maar je krijgt wel forse spierpijn vaak).
Spinnen is ook relatief OK voor je knie (fietsen uberhaupt).
Ach, ik kan me momenteel wel wat permitteren, omdat ik veel sport/beweeg. Doe je dat wel? Blijf je uberhaupt op gewicht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al tijden niet meer bezig met "opletten". Ik kan niet afvallen zonder een strakomlijnd plan. Calorieën tellen doe ik niet en alles vervangen door light of eten overslaan omdat ik al teveel heb gegeten ook niet.
Nee, nooit last van! Ik heb eerder dat mijn huid er te droog van wordt dan vettig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje aan Greys: als je in bad gaat met baddingen, heb jij dan ook dat je hele huid daarna wat vettig is? En wat doe je eraan?Ik ben al onder de douche gaan staan, douchegel om het eraf te krijgen ... maar mn hele huidje is nu een beetje vettig
. En aangezien jij redelijk vaak in bad gaat ...
Ik had vandaag badparels. Gevuld met olie, het dreef ook mooi op het water. Maar nu ben ik dus lekker vettigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nooit last van! Ik heb eerder dat mijn huid er te droog van wordt dan vettig.
Wat gebruik jij dan in bad? Badschuim? Badolie?
Hij is oke, gewoon een meidenfilm en niets bijzonders maar ook niet vervelend ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Is er van jullie iemand die de film The Women wel eens gezien heeft trouwens?
Met o.a. Meg Ryan, Annette Bening, Debra Messing, Bette Midler.
En zo ja, is het wat?
Ohhhh ja, van badparels word ik ook vettig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had vandaag badparels. Gevuld met olie, het dreeg ook mooi op het water. Maar nu ben ik dus lekker vettig. Douche morgen wel gewoon nog een keer met schuim, misschien gaat het dan weer weg. Mijn huid is van zichzelf vet genoeg.
Ok thanks! Dan ga ik die 'huren' voor volgend weekend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij is oke, gewoon een meidenfilm en niets bijzonders maar ook niet vervelend ofzo
En ik heb dat ook in bad met mijn voorhoofd enzo (vervelend met een pony)
Troelalalala!! Recept, dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben even een half stokbrood wegwerken en jullie posten een halve pagina vol!
Ja, de sinaasappelkoeken zijn zelf gemaakt
En CF, qua kcal valt het toch wel mee?
Dan zou ik ook jaloers zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok thanks! Dan ga ik die 'huren' voor volgend weekend.
Ik ben zo jaloers, Heer G gaat met zijn werk een heel weekend naar Parijs! Met zakgeld enzo!
Zonder partners! Dammit!
Sporten ging goed! Wel zwaar - ik zal morgen wel spierpijn hebben. Maar mèn wat voelt het lekker als je flink bezig bent geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troelalalala!! Recept, dan?
En ja hoor, de kcal valln best mee! Hoe ging het sporten vandaag?
Chicootje, ik heb het boek van Brooke Siler, dat is best goed. Het boek van Karl Noten (incl DVD) schijnt ook heel goed te zijn. En dat ligt nu vast in de koopjeshoek
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
Ik begin mijn vriendje nu toch wel een beetje te missen![]()
Heb verder vandaag wel in vakantieboeken zitten kijken voor een weekje weg voor volgende maand met mijn vriendje
De weer stoppen met roken kilo's lijken zich tot een kg of 5 te beperken deze keer. Mijn broek gaat nog dicht en wordt niet strakker. Maar hij gaat zo ook niet losser zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik kan me momenteel wel wat permitteren, omdat ik veel sport/beweeg. Doe je dat wel? Blijf je uberhaupt op gewicht?
De citroen-cheesecake met blueberrydrab (uit mijn hippe decoratieflesje) was een groot succes, trouwens!
booty call?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaar
Blokkeren als je daar geen trek in hebt. Heel makkelijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaar
Goed idee, waarom heb ik dat sowieso nooit gedaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Blokkeren als je daar geen trek in hebt. Heel makkelijk!
Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goed idee, waarom heb ik dat sowieso nooit gedaan?
Klopt we hadden niet echt ruzie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.
Eens kijken of ik het te pakken kan krijgen, op bol.com wordt ie niet meer verkocht, maar via marktplaats nog welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troelalalala!! Recept, dan?
En ja hoor, de kcal valln best mee! Hoe ging het sporten vandaag?
Chicootje, ik heb het boek van Brooke Siler, dat is best goed. Het boek van Karl Noten (incl DVD) schijnt ook heel goed te zijn. En dat ligt nu vast in de koopjeshoek
Goed zeg, niet posten!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel weer een record volgens mij
Zonde!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja bijna, Lein heeft een beetje hoofdpijn vanavond. We gaan ook niet meer op stap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |