abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66805023
Wat een lekker weer vandaag!

Vanochtend de nieuwe routine uitgeprobeerd; ga ik vanaf nu elke zaterdag doen.
  • 15 minuten hardlopen naar zonnebank
  • zonnebank
  • 40 minuten hardlopen terug
    En helemaal alleen Omdat ik weer naar kantoor ga moet ik, wil ik tweemaal per week hardlopen, een keer in m'n eentje.

Verder was het een heerlijke dag, hard gewerkt buiten, en niks teveel gegeten.

• Bak brinta
  • Restje spinaziespekjessaus (koud)
  • hardlopen zonnebank hardlopen
  • 2 gekookte eieren
  • appel & mandarijn
  • glas appelsap
  • volkorenbeschuitje
  • Avondeten wordt een pizza; het vuur brandt, het deeg rijst. Er zal wat kaas, salami, asperges & champions op gaan.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 18:56:59 #202
    163650 Greys
    pi_66805054
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, ik heb er wel zin an Lein slaapt op de bank
    ben benieuwd naar je nieuwe haar!
    Heb al drie keer een foto geprobeerd te maken maar het ziet er dan niet uit
    Dus ik wacht even tot morgen

@Miss_S, dat heb ik ook ooit gedaan, die notes gelezen! Ik had er (toen) vier waarvan ook een positieve en die drie gingen eigenlijk nergens over. Maar wel grappig om het eens te zien.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66805064
    Ook een tof filmpje:

Dat eerste stuk is zo te zien een demonstratie, ze lopen nep over de grond te kruipen

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 07-03-2009 19:23:47 ]
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_66805067
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 18:55 schreef sigme het volgende:
    Wat een lekker weer vandaag!

Vanochtend de nieuwe routine uitgeprobeerd; ga ik vanaf nu elke zaterdag doen.
  • 15 minuten hardlopen naar zonnebank
  • zonnebank
  • 40 minuten hardlopen terug
    En helemaal alleen Omdat ik weer naar kantoor ga moet ik, wil ik tweemaal per week hardlopen, een keer in m'n eentje.
  • klinkt als een lekkere (gezonde) routine
    pi_66805088
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]

@Miss_S, dat heb ik ook ooit gedaan, die notes gelezen! Ik had er (toen) vier waarvan ook een positieve en die drie gingen eigenlijk nergens over. Maar wel grappig om het eens te zien.
    Ik heb er 29, maar voor quotes van posts van mij......
    Achja shopverslaafd he
      zaterdag 7 maart 2009 @ 18:58:58 #206
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66805107
    Klinkt goed, Chico!

Ik zit een beetje te kijken en het blijkt dat er een school zit twee blokken verderop. Dat haalt de drempel natuurlijk ook wel omlaag . Misschien ga ik wel een proefles aanvragen. Ik zie ook eigenlijk geen andere vechtsport die me leuk lijkt (behalve Karate). Heb jij ook wel eens andere (vecht)sporten gedaan?
    pi_66805231
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Klinkt goed, Chico!

Ik zit een beetje te kijken en het blijkt dat er een school zit twee blokken verderop. Dat haalt de drempel natuurlijk ook wel omlaag . Misschien ga ik wel een proefles aanvragen. Ik zie ook eigenlijk geen andere vechtsport die me leuk lijkt (behalve Karate). Heb jij ook wel eens andere (vecht)sporten gedaan?
    6 Proeflessen Jiu Jitsu (ik mot geen getrek aan me en wil al helemaal niet 'vrijwillig' vallen), paar lessen boksen (Ik trap liever, maar wel lekker intensief), lesje kickboksen (leuk, maar taekwondo vond ik technisch gezien leuker en ik vond het maar niets dat ze op mijn knieen konden trappen), 6(?) lessen judo op school (zoals ik al zei, ik mot geen getrek aan me) en voor de rest heel veel filmpjes bekeken en afleveringen national geographics gekeken over fight science. Wat me ook wel leuk lijkt: karate, ninjitsu, hapkido, kung fu en MMA (dat laatste vooral omdat het zo effectief is).

Sportschool in de buurt: heb je een linkje naar hun site ofzo? Vaak kan je daar al wel aan zien waar ze de nadruk op leggen .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:03:25 #208
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66805242
    En heb je nou ook filmpjes van het niveau waarop jij bijvoorbeeld zit? Ik neem aan dat je nog niet zo ver bent als de heren in het filmpje, namelijk . Maar ik ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat als je beginner - halfgevorderd bent.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:06:43 #209
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66805325
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

6 Proeflessen Jiu Jitsu (ik mot geen getrek aan me en wil al helemaal niet 'vrijwillig' vallen), paar lessen boksen (Ik trap liever, maar wel lekker intensief), lesje kickboksen (leuk, maar taekwondo vond ik technisch gezien leuker en ik vond het maar niets dat ze op mijn knieen konden trappen), 6(?) lessen judo op school (zoals ik al zei, ik mot geen getrek aan me) en voor de rest heel veel filmpjes bekeken en afleveringen national geographics gekeken over fight science. Wat me ook wel leuk lijkt: karate, ninjitsu, hapkido, kung fu en MMA (dat laatste vooral omdat het zo effectief is).

Sportschool in de buurt: heb je een linkje naar hun site ofzo? Vaak kan je daar al wel aan zien waar ze de nadruk op leggen .
    http://www.yoosin.nl/

Ik vind het zelf belangrijk dat er een goede balans is tussen techniek en conditie. En dat er snelle vordering te zien is, aangezien ik niet zo geduldig ben . Maar als ik eenmaal merk dat ik iets begin te leren, word ik juist heel enthousiast. Ik hou ook niet echt van die worstel-achtige Judo en Jiujitsu-technieken. Het lijkt me trouwen ook heel vet om Krav Maga te leren . Maar ik betwijfel dat dat hier wordt gegeven (*gaat op zoek*).
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:07:56 #210
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66805360
    Als ik chico zo hoor over taekwondo, krijg ik spontaan zin om zelf dingen te doen Misschien na de verhuizing eens checken wat er in de buurt van het huisje is

Oh! Lijstje:
    O: snee brood met jonge kaas
    L: bruine bagel met roomkaas, avocado, tomaat en sla
    T: wat M&Metjes My bane
    D: halve schnitzel en één lofrolletje ham/kaas, toen had ik buikpijn en heb ik de rest laten staan

Ik ga zo naar de AH met vriendlief om Special K en melk te halen voor breakfazht
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_66805571
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
    En heb je nou ook filmpjes van het niveau waarop jij bijvoorbeeld zit? Ik neem aan dat je nog niet zo ver bent als de heren in het filmpje, namelijk . Maar ik ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat als je beginner - halfgevorderd bent.
    Nou, toevallig gaan ze dinsdag opnames maken . Maar ik zal wel even kijken of ik wat kan vinden. Wat ik er wel bij moet zeggen: het verschil tussen een beginner en een gevorderde is voornamelijk snelheid. Ik ben vrij lenig, ik kom ook met gemak op een hoofd. Maar ik ben langzaam, en hou mijn dekking minder goed dicht. En oh ja, gesprongen draaitrappen enzo laat ik ook over aan de heren en dames met zwarte band .

Voorbeeldje van een wedstrijd van klasse B. Dat is de klasse waar ik ook in zou zitten, maar dan 1 gewichtsklasse lager, ik trap wel harder (en vaker richting hoofd). Waarom die vent gilt dat ze moet stoten snap ik niet, in 2007 kreeg je daar nog geen punten voor . En rond 3:00, die staat er stom bij, je zíet gewoon al welke trap ze wil gaan doen . Oh en trouwens, als de scheidsrechter ze laat stoppen, en tegenover een van beiden gaat staan, dan krijgen ze een waarschuwing (en halve punt aftrek). Dat knuffelen vind ik zelf trouwens vreselijk vervelend, maar sommige mensen houden ervan.
    pi_66805693
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

http://www.yoosin.nl/

Ik vind het zelf belangrijk dat er een goede balans is tussen techniek en conditie. En dat er snelle vordering te zien is, aangezien ik niet zo geduldig ben . Maar als ik eenmaal merk dat ik iets begin te leren, word ik juist heel enthousiast. Ik hou ook niet echt van die worstel-achtige Judo en Jiujitsu-technieken. Het lijkt me trouwen ook heel vet om Krav Maga te leren . Maar ik betwijfel dat dat hier wordt gegeven (*gaat op zoek*).
    Ziet er goed uit, zijn aangesloten bij Taekwondo Bond Nederland en zo te zien hebben ze ook redelijk wat Nederlands kampioenen voortgebracht en zelfs deelnemers aan de Olympische spelen. Wat betekent dat ze aan goede wedstrijdtraining doen (en dat zijn de leukste trainingen). En ik zie dat beginners in het begin speciale aandacht krijgen ... DOEN!
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:21:15 #213
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66805742
    Krav Maga wordt hier ook gegeven . Maar misschien is dat voor een later stadium, het is natuurlijk ook wel flink hard. Ik denk dat ik me wel op ga geven voor een proefles, Chico . Bedankt voor 't filmpje! En wie komt er opnemen?
    pi_66805749
    Er zat iets in die kant-en-klaar kip tandoori waar ik duidelijk niet tegen kan, buikpijn . Was te verwachten, met die ingredientenlijst .
    pi_66805754
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Krav Maga wordt hier ook gegeven . Maar misschien is dat voor een later stadium, het is natuurlijk ook wel flink hard. Ik denk dat ik me wel op ga geven voor een proefles, Chico . Bedankt voor 't filmpje! En wie komt er opnemen?
    Omroep Flevoland

Edit: en hoe hard een sport ook is, met beginners gaan ze meestal wel voorzichtig om. Bij mijn vereniging is het een (ongeschreven) regel dat je je níet uitleeft op een beginner, of je kan vertrekken. Ook niet te erg op een gevorderde trouwens, daarvoor kan je ook eruit getrapt worden.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:24:35 #216
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66805832
    Oh ja, bij Taekwondo snap ik dat ook wel hoor . Maar Krav Maga is natuurlijk wel één van de meest realistische (als in: in het dagelijks leven bruikbare) vechtsporten die er zijn. Daar gaat het niet alleen om techniek, maar ook om pijn leren incasseren. Dat lijkt me super leuk, maar misschien nu even niet .

Kijk jij trouwens ook Fight Quest op, geloof ik, Discovery? Echt een ontzettend leuk programma .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:27:48 #217
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66805910
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
    Er zat iets in die kant-en-klaar kip tandoori waar ik duidelijk niet tegen kan, buikpijn . Was te verwachten, met die ingredientenlijst .
    Aaw *voert thee*

Oe, ik zie dat er in de buurt van 'mijn' aanstaande huisje een karakte-dinges zit Iiiinteresting.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_66805953
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Oh ja, bij Taekwondo snap ik dat ook wel hoor . Maar Krav Maga is natuurlijk wel één van de meest realistische (als in: in het dagelijks leven bruikbare) vechtsporten die er zijn. Daar gaat het niet alleen om techniek, maar ook om pijn leren incasseren. Dat lijkt me super leuk, maar misschien nu even niet .

Kijk jij trouwens ook Fight Quest op, geloof ik, Discovery? Echt een ontzettend leuk programma .
    Ik weet niet zeker, ik kijk heel veel series , maar die volgens mij nog niet. Ga ik naar op zoek. Ook leuk:

Echt boeiend, deze gaat dan toevallig over MMA, maar het idee is: de vechtsport zelf maakt je lichaam ook sterker (botten, zenuwen enzo).
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 19:29:58 #219
    163650 Greys
    pi_66805982
    Krav Maga is toch wat J-Lo in die film gebruikt, dat ze haar man uiteindelijk wil omleggen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66806060

De 'sleeper hold'. Er zit zoveel wetenschap achter veel vechtsporten, echt ongelooflijk. En dan vooral bij vechtsporten waar ze verwurgingen en dit soort dingen doen.

Man zonder shirt met witte broek is taekwondoka.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:33:58 #221
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66806103
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker, ik kijk heel veel series , maar die volgens mij nog niet. Ga ik naar op zoek. Ook leuk:

Echt boeiend, deze gaat dan toevallig over MMA, maar het idee is: de vechtsport zelf maakt je lichaam ook sterker (botten, zenuwen enzo).
    Volgens mij heb ik die al eens gezien. Samen met een programma waarin een aantal mannen laten zien dat ze hun botten en andere lichaamsdelen (bijv. longen) zo bizar hadden getraind dat ze o.a. ijsblokken konden breken (steviger dan beton) en kruiken konden laten knappen door ze op te blazen. Echt heel interessant .

Die Fight Quest is trouwens echt aan te raden. Van alle vechtsportseries die ik heb gezien (toch wel een aantal) vind ik deze het leukste. Ze reizen de wereld af en gaan dan een aantal dagen de lokale vechtsport intensief beoefenen om dan uiteindelijk tegen een professional/gevorderde te vechten. Je leert dus, naast de technieken e.d., ook veel over de herkomst van de sporten. En ik vind dat zij sowieso al erg getalenteerd zijn, in tegenstelling tot veel van die vechters bij dit soort programma's. Volgens mij hebben ze, zie ik nu, alleen nog nooit Taekwondo gedaan .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:34:50 #222
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66806129
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
    Krav Maga is toch wat J-Lo in die film gebruikt, dat ze haar man uiteindelijk wil omleggen?
    Ik heb het even opgezocht en het klopt . In Enough?

Het is een vechtsport die bedacht is door het Israelisch leger trouwens.
    pi_66806149
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die al eens gezien. Samen met een programma waarin een aantal mannen laten zien dat ze hun botten en andere lichaamsdelen (bijv. longen) zo bizar hadden getraind dat ze o.a. ijsblokken konden breken (steviger dan beton) en kruiken konden laten knappen door ze op te blazen. Echt heel interessant .

Die Fight Quest is trouwens echt aan te raden. Van alle vechtsportseries die ik heb gezien (toch wel een aantal) vind ik deze het leukste. Ze reizen de wereld af en gaan dan een aantal dagen de lokale vechtsport intensief beoefenen om dan uiteindelijk tegen een professional/gevorderde te vechten. Je leert dus, naast de technieken e.d., ook veel over de herkomst van de sporten. En ik vind dat zij sowieso al erg getalenteerd zijn, in tegenstelling tot veel van die vechters bij dit soort programma's. Volgens mij hebben ze, zie ik nu, alleen nog nooit Taekwondo gedaan .
    Ja, die serie is het inderdaad . Echt leuk. Vroeger stond alles op youtube.

Ga ik eens naar kijken. Wel leuk om weer een nieuw programma te vinden. Hoe laat/welke dag is het?
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 19:38:32 #224
    163650 Greys
    pi_66806263
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en het klopt . In Enough?

Het is een vechtsport die bedacht is door het Israelisch leger trouwens.

Die film was van de week (voor de 112e keer) op tv.
    Toen zei Heer G al dat zij dat speciaal voor de film heeft geleerd en dat dat niet een mooie vechtsport is, maar wel een heel effectieve.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 19:40:03 #225
    163650 Greys
    pi_66806308
    Fight Quest kijk ik ook vaak. Vooral grappig hoe die buitenlanders 'Doug' uitspreken
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66806416
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Die film was van de week (voor de 112e keer) op tv.
    Toen zei Heer G al dat zij dat speciaal voor de film heeft geleerd en dat dat niet een mooie vechtsport is, maar wel een heel effectieve.
    Klopt. Het is in/door speciale defensie-eenheden van het Israelische leger ontwikkeld en had maar 1 doel: zo effectief mogelijk zijn. Het is een van de weinige vechtsporten die geen kata (stijlvormen) kent. Het was ook niet echt bedoeld als sport, voor zover ik weet, ze hadden gewoon iets nodig dat effectief genoeg was om mensen snel uit te schakelen. Later is het wat veranderd en bruikbaar gemaakt voor burgers. Als je echt iets wil leren waar je jezelf mee kan verdedigen op straat, zou ik Krav Maga aanraden . Maar mooi is het niet nee.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:46:03 #227
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66806521
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja, die serie is het inderdaad . Echt leuk. Vroeger stond alles op youtube.

Ga ik eens naar kijken. Wel leuk om weer een nieuw programma te vinden. Hoe laat/welke dag is het?
    Het is sowieso te vinden op Youtube, maar dit is hun Discovery-website. Volgens mij hebben ze nu alleen op zondag en maandag herhalingen, maar dan moet je even in je TV-gids kijken .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:47:15 #228
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66806557
    Morgen om 15:15, zie ik net.
    pi_66806691
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt. Het is in/door speciale defensie-eenheden van het Israelische leger ontwikkeld en had maar 1 doel: zo effectief mogelijk zijn. Het is een van de weinige vechtsporten die geen kata (stijlvormen) kent. Het was ook niet echt bedoeld als sport, voor zover ik weet, ze hadden gewoon iets nodig dat effectief genoeg was om mensen snel uit te schakelen. Later is het wat veranderd en bruikbaar gemaakt voor burgers. Als je echt iets wil leren waar je jezelf mee kan verdedigen op straat, zou ik Krav Maga aanraden . Maar mooi is het niet nee.
    Ja, klopt! Een Israelische die ik kende had het ook geleerd, omdat zij de officierstraining in Israel had gevolgd, waar vrouwen ook een aantal jaar dienstplicht hebben. Dat is dus ook nog een optie Kan ik onbezorgd door unheimische steegjes banjeren voortaan.

Maar het lijkt me nog steeds iets om te leren. Voor de mooi hoef ik er toch niets meer bij , maar voor de veilig wel.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:57:36 #230
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66806967
    lijstje:

O: 2 broodjes met hagelslag en een kiwi
    T: stukje chocola
    T: nog meer chocola
    L: 2 knackebrod met kaas en een kiwi
    D: salade met rode bieten, avocado, varkensvlees (het recept zei varkenshaas, maar geloof niet dat ik haas te pakken heb) en sinaasappel-mosterd dressing.
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:59:49 #231
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66807053
    Lijstje:
    O: Twee boterhammen kruidenkaas (moet op..)
    T: Eierkoek
    L: Bakje cruesli met magere yoghurt
    D: Salade en volkorenpasta met tomatensaus
    T: 4 Digestive-koekjes
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:00:07 #232
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66807066
    Oh en ik heb gemaild.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 20:07:03 #233
    163650 Greys
    pi_66807311
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Oh en ik heb gemaild.
    Voor een proefles? Of heb ik ergens anders overheen gelezen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:08:39 #234
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66807375
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor een proefles? Of heb ik ergens anders overheen gelezen?
    Voor een proefles ja . Het is alleen jammer dat ze het niet geven op m'n Unisportschool, want daar betaal ik al contributie voor.. Maarja!
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:51 #235
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66808282
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:34:58 #236
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66808327
    Zo, ik heb net de Lein gedaan maar ik ben weer wakker.
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:36:11 #237
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66808371
    quote:
    Vet .

Ik zit toch te twijfelen.... Ik kan ze natuurlijk ook allebei gaan uitproberen. Het trekt me alleen niet om voor m'n bek geslagen te worden, vrijwillig. Of valt dat wel mee bij de training? .
    pi_66808417
    quote:
    Stoer . Die knakgeluiden .
    pi_66808512
    Ik ga vanavond een fokker ontmoeten met wie ik al een jaar of 3,4 mail, zo spannend!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39:56 #240
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66808538
    Wie? .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:45:38 #241
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_66808752
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
    Zo, ik heb net de Lein gedaan maar ik ben weer wakker.
    Heb je lekker geslapen? Lein valt altijd in slaap na you know what..
    pi_66808926
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Wie? .
    Fargo! Is ook een Brucefan en een enorm lieve jongen. .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 20:52:18 #243
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_66809017
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Fargo! Is ook een Brucefan en een enorm lieve jongen. .
    Ken ik niet . En wie is Bruce? Springsteen? Lee? .

Maar veel plezier! Ik vond het altijd doodeng om mensen van Fok! te ontmoeten. Je kunt niet opeens je schermpje wegklikken als je geen zin meer hebt .
    pi_66809076
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ken ik niet . En wie is Bruce? Springsteen? Lee? .

Maar veel plezier! Ik vond het altijd doodeng om mensen van Fok! te ontmoeten. Je kunt niet opeens je schermpje wegklikken als je geen zin meer hebt .
    Haha Springsteen ja, ik dacht dat wel bekend was dat ik nogal fan ben. .

Ik vind het ook eng hoor, maar tot nu toe alleen maar heel goede ervaringen. Ik woon zelfs samen met een fokker. .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 21:00:31 #245
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_66809277
    Greys, weet jij eigenlijk of Greys A. weer een winterstop heeft ofzo? .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
    pi_66809385
    Veel plezier DaD, spannend .
      zaterdag 7 maart 2009 @ 21:08:09 #247
    148689 Muis006
    pi_66809501
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Heb je lekker geslapen? Lein valt altijd in slaap na you know what..
    Ja heerlijk! Al heb ik geen you know what gedaan
      zaterdag 7 maart 2009 @ 21:08:33 #248
    148689 Muis006
    pi_66809507
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef k_i_m het volgende:
    Greys, weet jij eigenlijk of Greys A. weer een winterstop heeft ofzo? .
    12 maart nieuwe ep!
      zaterdag 7 maart 2009 @ 21:10:55 #249
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_66809581
    Jémig wat duurt dat lang dan .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      zaterdag 7 maart 2009 @ 21:11:53 #250
    148689 Muis006
    pi_66809625
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef k_i_m het volgende:
    Jémig wat duurt dat lang dan .
    Dat is donderdag al hoor!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties