Ik heb nooit het idee dat ik daar lekker veel tijd voor heb bij de kapper om een geschikt kapsel uit te zoeken en dan meestal lijkt het uiteindelijk nooit op het plaatjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:16 schreef senesta het volgende:
Hoi Greys![]()
[..]
Ze hebben vaak van die boeken bij de kapper, kun je kijken naar vorm van je gezicht of het type haar![]()
Je hebt ook van die programmaatjes waarbij je foto in kunt voeren en dan allerlei kapsels op jezelf kunt proberen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greysie, heb je de cheesecake al in je eentje in je bevallige snufferd gepropt?
Whoehoeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! Ik ben trots op je!quote:Oh en ik heb mijn eerste 2 studiepunten het jaar binnen! Tjakka
Dank je en veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef cyclechick het volgende:
TVP want snel douchen en dan dansen!
Greys succes morgen bij de kapper!
Het is dat ik moet sporten, anders was ik naar je kapper gekomen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Ja Muis, ik zit morgen te trillen in mijn kappers-hoes-jas-schort (hoe héét zo'n geval dat je om krijgt?) om 10.30 uur. Zal je me geestelijk bijstaan?
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
Aangezien Senesta het niet deed.....
[..]
Ik heb nooit het idee dat ik daar lekker veel tijd voor heb bij de kapper om een geschikt kapsel uit te zoeken en dan meestal lijkt het uiteindelijk nooit op het plaatjeMaar 'alleen de puntjes' en 'doe maar een leuk kleurtje' moet wel goed komen denk ik
![]()
En hoi!![]()
Gluur je hier wel vaker?
Een rukrok!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is dat ik moet sporten, anders was ik naar je kapper gekomen!
En ik noem zo'n ding een rukrokomdat ik me altijd inbeeld hoe mannen dan naar de kapper komen en zich afrukken onder dat ding terwijl hun haar gewassen wordt
Gezellig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Eigenlijk nietIk was een beetje door de active topics aan het scrollen en toen spotte ik je
![]()
En sorry voor het niet openen van een nieuw topicIk was wel aan het kijken of je als gepost had maar gewoon ook dan niet zien dat het topic op slot zat
Ohhhh! Ik ben benieuwd of alles leuk is!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:48 schreef Muis006 het volgende:
Ohja Greysie, mijn H&M pakketje is gesorteerd in Zwolle, dus hopelijk is 'ie er morgen
Oh dat lijkt me vervelend, dat het in twee delen komt! Ik heb geen idee of alles van mij morgen komtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh! Ik ben benieuwd of alles leuk is!
Mijn pakket komt in twee delen, de ene 'half maart' en de ander 'eind maart'.
Gelukkig komt het grootste gedeelte al eerder, alleen bv de rok die bij dat gekleurde blousje zou moeten komt dan weer later. En van dat andere setje, de gestreepte rok met die top, komt de rok weer eerder dan de top
Nou ja, dat houdt het spannend
Nee hoor, je maakt mislukte grapjes. Kom maar niet in POL met zo'n KLB-niveauquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
(maar dat zal sigme wel weer missen)
Ik heb óók oprechte twijfels, vooral omdat Greys zelf zegt dat haar kapsel haar bevalt, maar anderen zeggen dat het haar lijzig maaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Vivi het volgende:
Greys! NOOIT je kapsel aan de kapper overlaten!!!
... blogje Vik lezenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:47 schreef Vivi het volgende:
Plan: Blommetjes en bolletjes halen voor moeders, cheesecake bakken.
Handig, zo weet je inderdaad zeker dat je niets vergeet te zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen![]()
. Ik heb weer smakelijk gelachen om jullie posts van gisteravond.
Greys! Grijp wel in als de kapper het te bont maakt hè!.
Ik heb m'n blogje van gisteren herschreven. Was er niet tevreden over (nogal incoherent, ja gek hè, er kwam zo veel op me af ineens) en vanochtend had ik alles een stuk beter op een rijtje, dus een nieuwe poging
. Ik print die blogjes ook uit voor de audioloog, omdat zij die informatie goed kunnen gebruiken bij het afstellen van het implantaat
.
Maandagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:53 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Handig, zo weet je inderdaad zeker dat je niets vergeet te zeggen.
Wanneer gaan ze weer afstellen?
Ok, wel spannend dus.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
Meheheh, arme Mark weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt!
Wat leukquote:Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.
http://www.itf-taekwondo.nl/img/Nieuw_TKD_Tigers_U_Pas2.doc
's Nachts, bij het zwemmen en tijdens het douchen gaat 'ie afquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:00 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ok, wel spannend dus.
Misschien een dom vraagje hoor...maar zet je hem 's nacht nu eerst ook uit?
Ik kan me zo voorstellen dat je dan zoiets hebt van, nu echt even rust.
Dat ziet er leuk uit, Vivi.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
.
Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.
Oh ja, dat is ook wel logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's Nachts, bij het zwemmen en tijdens het douchen gaat 'ie af. Tijdens het zwemmen en douchen omdat er geen water in mag komen en 's nachts omdat ik 's nachts niets hoef te horen
.
Hetzelfde als met hoorapparaten dus: die houd je 's nachts ook niet in.
Ja, zonde is dat, helemaal als ze zelf zo graag willen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
-Nienna- Andersom komt helaas ook voor, en mogen de kinderen niet van de sportclub omdat ze te jong zouden zijn.
Mijn dochter (nu 6) wilde met 4 gaan turnen:te jong
Het zelfde met klimmen![]()
Boogschieten![]()
Zwemmen![]()
Paardrijden![]()
Ze rijdt nu paard en zwemt als een vis, maar een goede turnvereniging hebben we nog steeds niet gevonden. De treurigheid.
Oepsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
kattenbak faal
Rene had wel de katten in de woonkamer gezet, maar niet de kattenbak
smelly caaaaaaaaat, smelly caaaaaaaaaaat
zo maar's luchten
maar eerst verder slapen
Ja cute hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
[..]
Wat leuk.
Ik zie Dean al helemaal voor me in zo'n pakje.
quote:03/07/2009 10:00 AM - 12:00 PM Amsterdam, NT
Airport Schipol - God Hates the Netherlands, we've told you! 1118 CP Our confidential sources in the Netherlands advise us that you vile, violent, God-hating perverts have issued orders to have our faithful, non-violent, loving little lambs met by our Military Police! You are messing with the WRONG GOD! If you believe that you can stop these WORDS with swords then you need to recall what the Lord Jesus said about these WORDS, to wit: Hebrews 4:12 For the word of God is quick, and powerful, and sharper than any twoedged sword, piercing even to the dividing asunder of soul and spirit, and of the joints and marrow, and is a discerner of the thoughts and intents of the heart. Yes! Our Faithful God is going to get these words to you, make you drink down the cup of His fury AND you will not be allowed to harm one hair of the heads of His elect servants until this witness which we have to give is through. AMEN!
Dat heb ik ook gezien en n.a.v. dat fragment ben ik gaan zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Nav dat Dean taekwondo verhaal moet ik ineens denken aan een jongetje van 12 dat gisteren bij Oprah was. Wereldkampioen karate in zijn leeftijdsklasse. Even een filmpje zoeken:
http://www.oprah.com/media/20080908_tows_tyler
Het leukste gedeelte staat er helaas niet op. Na die moves heeft 'ie een gesprekje met Oprah en het is echt zo beminnelijk joch. De hele tijd "yes ma'am" enzo
. Volgens mij leer je op zo'n sport ook respect voor anderen op te brengen toch? Tenminste: die Japanners zijn extreem beleefd en dat móet ook wel terug komen in hun vechtsporten.
Wat stom. Is er ook geen Little Gym in de buurt of iets wat er op lijkt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
-Nienna- Andersom komt helaas ook voor, en mogen de kinderen niet van de sportclub omdat ze te jong zouden zijn.
Mijn dochter (nu 6) wilde met 4 gaan turnen:te jong
Het zelfde met klimmen![]()
Boogschieten![]()
Zwemmen![]()
Paardrijden![]()
Ze rijdt nu paard en zwemt als een vis, maar een goede turnvereniging hebben we nog steeds niet gevonden. De treurigheid.
Ik had het ook gelezen inderdaad...triest!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weten jullie nog dat ik het over godhatesfags.com had? Dat een groepje fanatieke christenen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegtuigramp wilden komen verstoren?
Ze schijnen vandaag naar Nederland te komen, maar de ME wordt ingezet.
ME ingezet tegen haatchristenen
Reactie van die lui:
[..]
.
Vage mensen......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weten jullie nog dat ik het over godhatesfags.com had? Dat een groepje fanatieke christenen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegtuigramp wilden komen verstoren?
Ze schijnen vandaag naar Nederland te komen, maar de ME wordt ingezet.
ME ingezet tegen haatchristenen
Reactie van die lui:
[..]
.
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
kattenbak faal
Rene had wel de katten in de woonkamer gezet, maar niet de kattenbak
smelly caaaaaaaaat, smelly caaaaaaaaaaat
zo maar's luchten
maar eerst verder slapen
brr, iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.
Ik heb dinsdag mijn eerste les gehad en het was echt superleuk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, ik ga ook Pilates doen! Ben ingeloot!. Vijfweekse cursus, ben heel benieuwd of ik het leuk vind!
Dat is wel vervelend, gelukkig valt het met de haren bij onze katten wel mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brr, iddik ben ook te slonzig voor huisgedierte. En dan over de haren nog maar te zwijgen. Een kennnis van me heeft angora-katten en die vinden het heerlijk om op 't schone wasgoed te slapen
bijgevolg heeft hij altijd een T-shirt aan dat onder de kattenharen zit
Altijd leuk om te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
en toch maar wakker...
kon niet meer slapen..
maar ga zo wel zandkoekjes bakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doenveel plezier!
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenOhja, dat moet ik vandaag ook nog doen. OpruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes, en misschien kun je de boom beter laten staan, tis al bijna weer correct en gepast enzo
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef cyclechick het volgende:
Viking, ben benieuwd naar je blogje, zo even lezen!
Oh trouwens, als je in zo'n uithoek woont, woont dan niet *iedereen* ver weg![]()
Hier ook. Heerlijk!quote:Het is hier zooo mooi weer, word er helemaal vrolijk van
Gewoon even wat paaseitjes in hangen en het kan weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik vandaag ook nog doen. Opruimen![]()
Succes, en misschien kun je de boom beter laten staan, tis al bijna weer correct en gepast enzo
[..]
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenvoor Sinterklaas heb ik een hele grote pot gekregen met daarin allemaal vormpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ga echt de meest kinderachtige eruit vissen
en dan voor onze stoere motorklussers die voorschotelen
Ja doei.
Hier schijnt de zon volopquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:mogge!
De zon doet hier ook héél erg zijn best! Het is nog wat mistig, maar denk dat we straks wel in de zon op 't parkeerterrein staan
Thanksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik vandaag ook nog doen. Opruimen![]()
'de herdenking'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon volop. Straks eerst even naar de herdenking kijken (ff zien of ik een glimp van de Phelps kan opvangen
) en daarna maar es naar buiten, boodschapjes doen
.
Moet om 17 uur al bij de Chinees zijn. Geen idee wat ik ga nemen.
Vliegtuig bij Schiphol, meer dan een week geleden.quote:
Ik ook niet hoor, maar ik wil even zien of die maffe Phelps nu echt naar NL zijn gekomen of niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owja, dat volg ik allemaal niet meer hoor
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan vanavond wrsch patat en frikadellen eten
dodag: pizzaquote:
Dus ik ben niet de enige waarbij het echt een slecht weekend wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan vanavond wrsch patat en frikadellen eten
Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassendquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien en n.a.v. dat fragment ben ik gaan zoeken!
Ik vond het echt super om te zien (en die vader, DEM, wat een lekker ding, hubba hubbaMaar dat terzijde
).
Nu had ik altijd al het plan om Dean op een verdedigingssport te doen, en ik vind die hele Oosterse filosofie die erbij hoort (integriteit, goed voor je lichaam zorgen en zulks) heel mooi en interessant, maar ik dacht dat dat pas vanaf 6 jaar ofzo kon...maar toen stuitte ik hier op.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassend- die vader ook een zalig hapje. Die ogen!
![]()
Tyler was inderdaad leuk en dat gesprekje met Oprah ook
![]()
Leuk joch en ik riep hier direct hardop dat als ik ooit een kind krijg dat die dan ook op zo'n sport gaat. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je direct voor Dean ging zoeken!
Ik schep elke dag de kattenbak een keertje schoon en hier ruik je niets!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.
Oh wat leuk, Dean op taekwondoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
Meheheh, arme Mark weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt!
Greys, wees assertief he! Laat je geen raar moeke-kapsel aanpraten! (Ik vind je haar heulemaal niet lijzig btw!).
Ik zit naar Runners World te kijken...ik kan echt niet wachten tot ik weer kan gaan sporten en dan ga ik er weer helemaal fanatiek tegenaan, heb er echt zin in.
Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
http://www.itf-taekwondo.nl/img/Nieuw_TKD_Tigers_U_Pas2.doc
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaansquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Nav dat Dean taekwondo verhaal moet ik ineens denken aan een jongetje van 12 dat gisteren bij Oprah was. Wereldkampioen karate in zijn leeftijdsklasse. Even een filmpje zoeken:
http://www.oprah.com/media/20080908_tows_tyler
Het leukste gedeelte staat er helaas niet op. Na die moves heeft 'ie een gesprekje met Oprah en het is echt zo beminnelijk joch. De hele tijd "yes ma'am" enzo
. Volgens mij leer je op zo'n sport ook respect voor anderen op te brengen toch? Tenminste: die Japanners zijn extreem beleefd en dat móet ook wel terug komen in hun vechtsporten.
Heb je haar weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaans.
quote:
Ik weet dat hoor, niet gevreesdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer de mensheid te leren dat niet alle vechtsporten uit Japan komen, maar dat Azie groter is. Heb nog weinig succes tot nu toe
.
Tssssquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
en nee, ik maak geen foto want daar ben ik te lui voor
Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Aziequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Ook niet alle vechtsporten komen uit Azie hoor
Ja ik vond het ook heel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Azie.
En ik wil op boksen. En een bokszak in mijn kamer. Ik moet/wil perse een sport vinden die je ook kan doen als je niet kan lopen/rennen. En mn armen is van die slappe hap, daar moet wat aan gedaan worden.
@Muis: karate. Ook stoer.
Mja nee, das inderdaad niet allesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel leukmaar toen ik begon om voor de blauwe band te oefenen, merkte ik dat mijn evenwicht te slecht was voor de sprongen. En eeuwig op de groene band blijven steken is ook niet alles
[..]
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenIk heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het huis stinkt naar katten, dan wordt er over het algemeen niet goed schoongemaakt en gelucht volgens mij. (Alhoewel ik wel kan zeggen dat de geur ook echt in de vloer kan trekken, met name bij zeil/vinyl en daar doe je weinig aan volgens mij). Wat betreft de haren, tja, dat hou je toch wel met beesten. Geheel haarvrij zal ik dan ook niet ergens verschijnen, maar mijn katten liggen niet in/op het schone wasgoed, dat ligt catproof opgeborgen in de kast
Met honden is het wel iets anders, mijn moeder had een grote langharige Newfoundlander, en ondanks dat ze écht een schoonmaakmaniak is, rook je die hond altijd. Maar dat was dan ook wel een enorm bakbeest.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimd
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Bah. Dit is zo niet mijn weekend...
Wat een kut-KNO artsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een kut-KNO artsBel anders even met de dokter, die kan je beter advies geven dan wij hier
Kerstbomen zijn ook gewoon leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dus
Buffy begs to differquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
De zon schijnt![]()
[..]
Oh wat leuk, Dean op taekwondoOf nee, Taekwon-Do, taekwondo is WTF spelling
. Kleine kinderen die op kussentjes trappen zijn zo schattig
. En nu is ie nog jong, helemaal soepel en je staat er van te kijken hoe ongelooflijk lenig die kleintjes zijn.
Het is trouwens wel even wat anders dan karate, minder sla- en loskomtechnieken. Eigenlijk heb je (buiten zelfvertrouwen) op straat bijna niets aan taekwondo.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kerstbomen zijn ook gewoon leukKnus enzo
Alleen jammer dat mijn katten de ballen altijd zo leuk vinden
Oh arme vriend. Hopelijk komt ie er met wat spierpijn en blikschade vanaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
Buffy?quote:
Dat ziet er stoer uit ja, maar is volgens mij geen taekwondoquote:
Maria doet Engels, dus het lijkt me voor haar zinvoller om naar een land te gaan waar ze Engels spreken. Engeland, Ierland, Amerika...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Maria, tijdens het bijlezen las ik wat over studeren in het buitenland. Tip: ga naar scandinavie. Ik betaal hier geen schoolgeld (okay, 43 euro per semester, dus 90 euro in het jaar), en de huur is ontzettend laag (230 euro voor een ruim, gedeeld appartement)..Het enige wat vrij duur is is het voedsel...
En er zijn inderdaad allerlei fondsen. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n ouders, heb geld gespaard, een renteloze lening van een fonds en ib-groep, en daarmee kom ik nu makkelijk rond...
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig landquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef k_i_m het volgende:
In Zweden spreken de meeste mensen nog vloeiender Engels dan wij in Nederland heur.
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig land.
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?. Of gewoon maar helemaal geen communicatie, dat kan ook nog
.
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets niet.
Mja, ik vind het niet echt voor de hand liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.
Ik snapte ook wel dat je dat bedoelde, maar je zou die post zo op kunnen vatten. Mbt landenkeuze ben ik het wel met je eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet echt voor de hand liggen. Overal praten ze wel Engels, zolang je je maar in de juiste kringen begeeft
. Daar gaat het ook niet om. Het lijkt me, als je Engels studeert, juist leuk om naar een land te gaan waar je omringd wordt door de Engelse taal.
Dat ja. Als je primaire communicatie in het vloeiend Engels verloopt, maakt het toch niet uit of je niet in een "echt" Engels sprekend land verblijft?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.
Ik vind Zweden een Engelssprekender land dan Amerika.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat ja. Als je primaire communicatie in het vloeiend Engels verloopt, maakt het toch niet uit of je niet in een "echt" Engels sprekend land verblijft?
Dat is misschien wel een tip voor mij, wij doen ook altijd stokbrood maar dat is dan nog eens + avondetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef -Nienna- het volgende:
Zo, weer terug van de AH.
Vanavond toch geen gebakken aardappeltjes, maar stokbrood met lekkere dingetjes erop.
(Hadden we meer zin in)
Nu even een kopje thee en zo weer verder met de was.
Dat avondeten skippen lijkt me niet echt een goed plan... ik denk dat je dan op de avond nog eens gaat zitten snaaien, zeker als je alcohol gaat drinken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een tip voor mij, wij doen ook altijd stokbrood maar dat is dan nog eens + avondeten
Als het avondeten nou eens gewoon skip dan is het minder erg
Ja, maar dat stokbrood ipv echt avondeten doen, zodat het niet dubbelop isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat avondeten skippen lijkt me niet echt een goed plan... ik denk dat je dan op de avond nog eens gaat zitten snaaien, zeker als je alcohol gaat drinken.
Gecombineerd met een flinke kom soep kan stokbrood volgens mij best doorgaan voor avondeten? Moet je het alleen niet te laat eten (normaal is jouw avondeten wel een stuk eerder dan het stokbrood meen ik me te herinneren), want dan loop je het risico er heel veel van te gaan eten. Of rond de normale etenstijd een kop soep en het stokbrood later op de avond?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar dat stokbrood ipv echt avondeten doen, zodat het niet dubbelop is
ze spreken hier goed engels. En het hangt natuurlijk erg af van wat Maria wil doen in het buitenland. Als je zelf vloeiend wil worden in een taal dan is het handig om met native speakers omringd te zijn. Maar wil je de taal studeren dan is dat niet echt nodig lijkt me, want theorien kun je in Zweden of in Engeland lezen....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:02 schreef k_i_m het volgende:
En dan vallen er een hoop landen af, maar Zweden zou ik zeker op mijn lijst zetten als niet native Engels sprekend land.
Nu weet ik niet waarom Maria Engels studeert (ik studeerde het omdat ik de taal beter wilde leren beheersen), maar vaak is er toch wel een fascinatie met een bepaald Engelssprekend land in het gedingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ze spreken hier goed engels. En het hangt natuurlijk erg af van wat Maria wil doen in het buitenland. Als je zelf vloeiend wil worden in een taal dan is het handig om met native speakers omringd te zijn. Maar wil je de taal studeren dan is dat niet echt nodig lijkt me, want theorien kun je in Zweden of in Engeland lezen....
Zaterdag eet ik mijn avondeten meestal pas tussen 7 en 8 dus dan zou het wel te combineren zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gecombineerd met een flinke kom soep kan stokbrood volgens mij best doorgaan voor avondeten? Moet je het alleen niet te laat eten (normaal is jouw avondeten wel een stuk eerder dan het stokbrood meen ik me te herinneren), want dan loop je het risico er heel veel van te gaan eten. Of rond de normale etenstijd een kop soep en het stokbrood later op de avond?
Maar een voorkeur voor een land hebben vind ik iets heel anders dan het bij voorbaat een belachelijk idee vinden om Engels te studeren in daarvoor uitermate geschikt land, alleen omdat de inwoners geen native speakers zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu weet ik niet waarom Maria Engels studeert (ik studeerde het omdat ik de taal beter wilde leren beheersen), maar vaak is er toch wel een fascinatie met een bepaald Engelssprekend land in het geding.
Ook slim inderdaad...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef loveli het volgende:
Of je skipt alleen de koolhydraten van je avondeten en neemt aleen groente en mager vlees. Dan krijg je wel je voedingsstoffen binnen, maar houd je het aantal kcals beperkt.
Ook mijn ding trouwens... je kan groentes eten todat je helemaal vol bent, en je bent maar max 200 kcal verder.. ideaal maar ik lust dan ook onzettend graag groentesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef loveli het volgende:
Of je skipt alleen de koolhydraten van je avondeten en neemt aleen groente en mager vlees. Dan krijg je wel je voedingsstoffen binnen, maar houd je het aantal kcals beperkt.
Hey dat is inderdaad een goede.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef loveli het volgende:
Ik heb er nu eigenlijk niet eens heel veel last meer van. Op het moment zelf deed het erg zeer, maar daarna voelde het gewoon geïrriteerd alsof je zwaar verkouden bent. Nu doet het geen pijn meer, maar zuist het enkel nog (en ik hoor een beetje vreemd). En ik hoor een fluittoon als ik mijn neus dichthoud en dan inademquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Jeetje! Gat in je trommelvlies klinkt heel eng. Ik zou écht niet naar de sauna gaan hoor! Je wilt niet weten hoeveel bacteriën er in zwemwater zitten
.
Geneest zo'n gat vanzelf weer of wat?.
En fijn dat je vriend er goed van af is gekomen. Wat is dat met die schuivers ineens
.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, ben je er even niet, zie je bij het teruglezen je naam genoemd worden! Nynke, thank you very much voor het meedenken![]()
Viking had het bíjna goed, ik heb zowel een BA Engels als een BA Literatuurwetenschap afgerond en ben nu bezig met mijn MA literatuurwetenschap (volgend jaar dus research MA) en mijn persoonlijke interesse gaat veelal uit naar de literatuur van Groot Britannië (voornamelijk Engels). Ik zou dus in eerste instantie kijken of het haalbaar zou zijn om naar Engeland/Ierland oid te gaan (Amerika trekt me dan weer helemaal niet!), mede omdat volgens mijn docente mijn writing skillzzz in het Engels near-native zijn en dat het misschien een goed idee is om daar een beetje mijn stokpaardje van te maken, en dan tegelijk mijn oral proficiency te verbeteren.
Wil niet zeggen dat ik niet ontzettend blij ben met Nynke's tip, juist omdat ik in principe voor literatuur-studie overal heen kanPlus, Scandinavië lijkt me best tof ook
Juist ook omdat één van mijn interesses ook de literatuur van de Britse middeleeuwen is, en dat dat qua thematiek vrij goed overeenkomt met die van het oude scandinavië
![]()
Ik ga op onderzoek uit, dat sowieso
Oh! er stond altijd dat het Taekwondo was, op die fansites enzo..maar waar lijkt het dan op?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ziet er stoer uit ja, maar is volgens mij geen taekwondo.
In de categorie "Mooie vechtfilms":
Zit nog een goed verhaal in ook.
Buffy zelf heeft (even opgezocht) inderdaad een bruine band taekwondo, dat zie je ook aan de manier waarop ze trapt Die zijwaartse trap in dat filmpjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh! er stond altijd dat het Taekwondo was, op die fansites enzo..maar waar lijkt het dan op?
Dat is ook stoer jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Vivi het volgende:
Gaaf he! De vader van mijn halfbroer kon heel goed Pencak Silat, dat zag er ook altijd zo cool uit.
Ja ik was ook niet bepaald blijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Maria, wat klote van je fiets!![]()
![]()
Woest word ik van mensen die niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven
Ja daarom had ik er idd nog geen éénquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:41 schreef Greys het volgende:
Maria, wat heb je er dan voor slot op zitten? Het is triest dat het nodig is uiteraard, maar met een dik kabelslot en dan aan een hek ofzo kan iemand hem toch niet jatten? Of knippen ze dat door tegenwoordig?
Oh, ik hoor net van Heer G dat een heel goed kabelslot ook weer 60 euro kost
Dat is inderdaad kut, in A'dam moet je dan ook je slot door het voorwiel én je frame halen, en dan de fiets ergens aan vastketenen, en dan nog een goed slot voor je achterwiel... Doe je je slot alleen door het frame, dan jatten ze je voorwielquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is me trouwens ook wel eens gebeurd dat ik mn fiets met een ketting vastgeketend had door het wiel, en dat toen ik terug kwam van mijn werk alleen het wiel er nog stondSta je daar met je fietssleutel
![]()
Héérlijk! Er zijn er nog 19 over dus als iemand wil,,,? Ze zijn 179 kcal per stuk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:00 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben deze week iets te fanatiek geweest met sporten terwijl ik eigenlijk best moe was, geloof ik. ben er nog steeds moe van dat ik vanochtend een rondje heb gefietst en heb kramp in mijn kuitenen ga morgen toch zwemmen, maar dan wel rustig..
Waren je koekjes lekker muis??
Ik zie het niet als avondeten skippen, het ís mijn avondeten...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een tip voor mij, wij doen ook altijd stokbrood maar dat is dan nog eens + avondeten
Als het avondeten nou eens gewoon skip dan is het minder erg
Dat begrijp ik maar ik keek even naar mijn eigen situatiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:14 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik zie het niet als avondeten skippen, het ís mijn avondeten...
Doen we overigens niet vaak, 1 keer in de twee à drie maanden ongeveer.
Ja, ik heb er wel zin anquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht Kaas!
Nee dank je, sinaasappel als in sap of uit de handquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Héérlijk! Er zijn er nog 19 over dus als iemand wil,,,? Ze zijn 179 kcal per stuk!
Ja, ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Héérlijk! Er zijn er nog 19 over dus als iemand wil,,,? Ze zijn 179 kcal per stuk!
Voor WTF taekwondo is (sowieso landelijk) vastgelegd welke banden er gehaald kunnen worden en op welke volgorde. Daarom verbaasde het mij dat er in andere landen blijkbaar bruin gehaald kan worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:56 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo!
Leuk filmpje, Chicolate. Volgens mij is het bij alle (band)vechtsporten zo dat de scholen zelf bepalen welke kleuren er zijn te behalen. Maar de volgorde (wit beginner, zwart gevorderd) is volgens mij overal wel hetzelfde. Ik zit zelf ook wat serieuzer te denken om bij een vechtsport te gaan. M'n vriend doet karate, maar ik vind het ook zo stom om dat dan samen te gaan doen
. Aikido heb ik vroeger gedaan, maar dat is me wat te soft. Wat vind jij van taekwondo?
Heb al drie keer een foto geprobeerd te maken maar het ziet er dan niet uitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik heb er wel zin anLein slaapt op de bank
![]()
ben benieuwd naar je nieuwe haar!
klinkt als een lekkere (gezonde) routinequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:55 schreef sigme het volgende:
Wat een lekker weer vandaag!
Vanochtend de nieuwe routine uitgeprobeerd; ga ik vanaf nu elke zaterdag doen.15 minuten hardlopen naar zonnebank zonnebank 40 minuten hardlopen terug
En helemaal alleen![]()
Omdat ik weer naar kantoor ga moet ik, wil ik tweemaal per week hardlopen, een keer in m'n eentje.
Ik heb er 29, maar voor quotes van posts van mij......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
@Miss_S, dat heb ik ook ooit gedaan, die notes gelezen! Ik had er (toen) vier waarvan ook een positieve en die drie gingen eigenlijk nergens over. Maar wel grappig om het eens te zien.
6 Proeflessen Jiu Jitsu (ik mot geen getrek aan me en wil al helemaal niet 'vrijwillig' vallen), paar lessen boksen (Ik trap liever, maar wel lekker intensief), lesje kickboksen (leuk, maar taekwondo vond ik technisch gezien leuker en ik vond het maar niets dat ze op mijn knieen konden trappen), 6(?) lessen judo op school (zoals ik al zei, ik mot geen getrek aan me) en voor de rest heel veel filmpjes bekeken en afleveringen national geographics gekeken over fight science. Wat me ook wel leuk lijkt: karate, ninjitsu, hapkido, kung fu en MMA (dat laatste vooral omdat het zo effectief is).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Klinkt goed, Chico!
Ik zit een beetje te kijken en het blijkt dat er een school zit twee blokken verderop. Dat haalt de drempel natuurlijk ook wel omlaag. Misschien ga ik wel een proefles aanvragen. Ik zie ook eigenlijk geen andere vechtsport die me leuk lijkt (behalve Karate). Heb jij ook wel eens andere (vecht)sporten gedaan?
http://www.yoosin.nl/quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
6 Proeflessen Jiu Jitsu (ik mot geen getrek aan me en wil al helemaal niet 'vrijwillig' vallen), paar lessen boksen (Ik trap liever, maar wel lekker intensief), lesje kickboksen (leuk, maar taekwondo vond ik technisch gezien leuker en ik vond het maar niets dat ze op mijn knieen konden trappen), 6(?) lessen judo op school (zoals ik al zei, ik mot geen getrek aan me) en voor de rest heel veel filmpjes bekeken en afleveringen national geographics gekeken over fight science. Wat me ook wel leuk lijkt: karate, ninjitsu, hapkido, kung fu en MMA (dat laatste vooral omdat het zo effectief is).
Sportschool in de buurt: heb je een linkje naar hun site ofzo? Vaak kan je daar al wel aan zien waar ze de nadruk op leggen.
Nou, toevallig gaan ze dinsdag opnames makenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
En heb je nou ook filmpjes van het niveau waarop jij bijvoorbeeld zit? Ik neem aan dat je nog niet zo ver bent als de heren in het filmpje, namelijk. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er aan toe gaat als je beginner - halfgevorderd bent.
Ziet er goed uit, zijn aangesloten bij Taekwondo Bond Nederland en zo te zien hebben ze ook redelijk wat Nederlands kampioenen voortgebracht en zelfs deelnemers aan de Olympische spelen. Wat betekent dat ze aan goede wedstrijdtraining doen (en dat zijn de leukste trainingen). En ik zie dat beginners in het begin speciale aandacht krijgen ... DOEN!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
http://www.yoosin.nl/
Ik vind het zelf belangrijk dat er een goede balans is tussen techniek en conditie. En dat er snelle vordering te zien is, aangezien ik niet zo geduldig ben. Maar als ik eenmaal merk dat ik iets begin te leren, word ik juist heel enthousiast. Ik hou ook niet echt van die worstel-achtige Judo en Jiujitsu-technieken. Het lijkt me trouwen ook heel vet om Krav Maga te leren
. Maar ik betwijfel dat dat hier wordt gegeven (*gaat op zoek*).
Omroep Flevolandquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Krav Maga wordt hier ook gegeven. Maar misschien is dat voor een later stadium, het is natuurlijk ook wel flink hard. Ik denk dat ik me wel op ga geven voor een proefles, Chico
. Bedankt voor 't filmpje! En wie komt er opnemen?
Aawquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
Er zat iets in die kant-en-klaar kip tandoori waar ik duidelijk niet tegen kan, buikpijn. Was te verwachten, met die ingredientenlijst
.
Ik weet niet zeker, ik kijk heel veel seriesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh ja, bij Taekwondo snap ik dat ook wel hoor. Maar Krav Maga is natuurlijk wel één van de meest realistische (als in: in het dagelijks leven bruikbare) vechtsporten die er zijn. Daar gaat het niet alleen om techniek, maar ook om pijn leren incasseren. Dat lijkt me super leuk, maar misschien nu even niet
.
Kijk jij trouwens ook Fight Quest op, geloof ik, Discovery? Echt een ontzettend leuk programma.
Volgens mij heb ik die al eens gezien. Samen met een programma waarin een aantal mannen laten zien dat ze hun botten en andere lichaamsdelen (bijv. longen) zo bizar hadden getraind dat ze o.a. ijsblokken konden breken (steviger dan beton) en kruiken konden laten knappen door ze op te blazen. Echt heel interessantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker, ik kijk heel veel series, maar die volgens mij nog niet. Ga ik naar op zoek. Ook leuk:
Echt boeiend, deze gaat dan toevallig over MMA, maar het idee is: de vechtsport zelf maakt je lichaam ook sterker (botten, zenuwen enzo).
Ik heb het even opgezocht en het kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Krav Maga is toch wat J-Lo in die film gebruikt, dat ze haar man uiteindelijk wil omleggen?
Ja, die serie is het inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens gezien. Samen met een programma waarin een aantal mannen laten zien dat ze hun botten en andere lichaamsdelen (bijv. longen) zo bizar hadden getraind dat ze o.a. ijsblokken konden breken (steviger dan beton) en kruiken konden laten knappen door ze op te blazen. Echt heel interessant.
Die Fight Quest is trouwens echt aan te raden. Van alle vechtsportseries die ik heb gezien (toch wel een aantal) vind ik deze het leukste. Ze reizen de wereld af en gaan dan een aantal dagen de lokale vechtsport intensief beoefenen om dan uiteindelijk tegen een professional/gevorderde te vechten. Je leert dus, naast de technieken e.d., ook veel over de herkomst van de sporten. En ik vind dat zij sowieso al erg getalenteerd zijn, in tegenstelling tot veel van die vechters bij dit soort programma's. Volgens mij hebben ze, zie ik nu, alleen nog nooit Taekwondo gedaan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het klopt. In Enough?
Het is een vechtsport die bedacht is door het Israelisch leger trouwens.
Klopt. Het is in/door speciale defensie-eenheden van het Israelische leger ontwikkeld en had maar 1 doel: zo effectief mogelijk zijn. Het is een van de weinige vechtsporten die geen kata (stijlvormen) kent. Het was ook niet echt bedoeld als sport, voor zover ik weet, ze hadden gewoon iets nodig dat effectief genoeg was om mensen snel uit te schakelen. Later is het wat veranderd en bruikbaar gemaakt voor burgers. Als je echt iets wil leren waar je jezelf mee kan verdedigen op straat, zou ik Krav Maga aanradenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die film was van de week (voor de 112e keer) op tv.
Toen zei Heer G al dat zij dat speciaal voor de film heeft geleerd en dat dat niet een mooie vechtsport is, maar wel een heel effectieve.
Het is sowieso te vinden op Youtube, maar dit is hun Discovery-website. Volgens mij hebben ze nu alleen op zondag en maandag herhalingen, maar dan moet je even in je TV-gids kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, die serie is het inderdaad. Echt leuk. Vroeger stond alles op youtube.
Ga ik eens naar kijken. Wel leuk om weer een nieuw programma te vinden. Hoe laat/welke dag is het?
Ja, klopt! Een Israelische die ik kende had het ook geleerd, omdat zij de officierstraining in Israel had gevolgd, waar vrouwen ook een aantal jaar dienstplicht hebben. Dat is dus ook nog een optiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. Het is in/door speciale defensie-eenheden van het Israelische leger ontwikkeld en had maar 1 doel: zo effectief mogelijk zijn. Het is een van de weinige vechtsporten die geen kata (stijlvormen) kent. Het was ook niet echt bedoeld als sport, voor zover ik weet, ze hadden gewoon iets nodig dat effectief genoeg was om mensen snel uit te schakelen. Later is het wat veranderd en bruikbaar gemaakt voor burgers. Als je echt iets wil leren waar je jezelf mee kan verdedigen op straat, zou ik Krav Maga aanraden. Maar mooi is het niet nee.
Voor een proefles jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor een proefles? Of heb ik ergens anders overheen gelezen?
Vetquote:
Stoerquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Zo, ik heb net de Lein gedaan maar ik ben weer wakker.
Fargo! Is ook een Brucefan en een enorm lieve jongen.quote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Fargo! Is ook een Brucefan en een enorm lieve jongen..
Haha Springsteen ja, ik dacht dat wel bekend was dat ik nogal fan ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ken ik niet. En wie is Bruce? Springsteen? Lee?
.
Maar veel plezier! Ik vond het altijd doodeng om mensen van Fok! te ontmoeten. Je kunt niet opeens je schermpje wegklikken als je geen zin meer hebt.
Ja heerlijk! Al heb ik geen you know what gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen? Lein valt altijd in slaap na you know what..
12 maart nieuwe ep!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Greys, weet jij eigenlijk of Greys A. weer een winterstop heeft ofzo?.
Maar dat is nog héél erg lang hoor!quote:
Fuck, dat hele slankgebeuren draagt echt niet bij aan onze toch al ondervertegenwoordigde ruggengraatjes, huhquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, naar de kapper geweest? Foto?
ChicoNiet gaan trainen met een verrotte meniscus, schaap. Je maakt m alleen maar verder kapot, en je hebt kans dat je je hele kniegewricht vern***t omdat je 'm verkeerd belast.
Ik ben dan ook al tijden niet meer bezig met "opletten"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuck, dat hele slankgebeuren draagt echt niet bij aan onze toch al ondervertegenwoordigde ruggengraatjes, huh
Huh maar, wat ik deed, hometrainer, dat is juist fietsenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, weet ik welIk zou ook niet moeten hardlopen met verrot kraakbeen, hoor
Pilatesles leuk? Is wel de ultieme beheersingssport (minder zweetverwekkend, maar je krijgt wel forse spierpijn vaak).
Spinnen is ook relatief OK voor je knie (fietsen uberhaupt).
Ach, ik kan me momenteel wel wat permitteren, omdat ik veel sport/beweeg. Doe je dat wel? Blijf je uberhaupt op gewicht?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al tijden niet meer bezig met "opletten". Ik kan niet afvallen zonder een strakomlijnd plan. Calorieën tellen doe ik niet en alles vervangen door light of eten overslaan omdat ik al teveel heb gegeten ook niet.
Nee, nooit last van! Ik heb eerder dat mijn huid er te droog van wordt dan vettig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje aan Greys: als je in bad gaat met baddingen, heb jij dan ook dat je hele huid daarna wat vettig is? En wat doe je eraan?Ik ben al onder de douche gaan staan, douchegel om het eraf te krijgen ... maar mn hele huidje is nu een beetje vettig
. En aangezien jij redelijk vaak in bad gaat ...
Ik had vandaag badparels. Gevuld met olie, het dreef ook mooi op het water. Maar nu ben ik dus lekker vettigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, nooit last van! Ik heb eerder dat mijn huid er te droog van wordt dan vettig.
Wat gebruik jij dan in bad? Badschuim? Badolie?
Hij is oke, gewoon een meidenfilm en niets bijzonders maar ook niet vervelend ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Is er van jullie iemand die de film The Women wel eens gezien heeft trouwens?
Met o.a. Meg Ryan, Annette Bening, Debra Messing, Bette Midler.
En zo ja, is het wat?
Ohhhh ja, van badparels word ik ook vettig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had vandaag badparels. Gevuld met olie, het dreeg ook mooi op het water. Maar nu ben ik dus lekker vettig. Douche morgen wel gewoon nog een keer met schuim, misschien gaat het dan weer weg. Mijn huid is van zichzelf vet genoeg.
Ok thanks! Dan ga ik die 'huren' voor volgend weekend.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij is oke, gewoon een meidenfilm en niets bijzonders maar ook niet vervelend ofzo
En ik heb dat ook in bad met mijn voorhoofd enzo (vervelend met een pony)
Troelalalala!! Recept, dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben even een half stokbrood wegwerken en jullie posten een halve pagina vol!
Ja, de sinaasappelkoeken zijn zelf gemaakt
En CF, qua kcal valt het toch wel mee?
Dan zou ik ook jaloers zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok thanks! Dan ga ik die 'huren' voor volgend weekend.
Ik ben zo jaloers, Heer G gaat met zijn werk een heel weekend naar Parijs! Met zakgeld enzo!
Zonder partners! Dammit!
Sporten ging goed! Wel zwaar - ik zal morgen wel spierpijn hebben. Maar mèn wat voelt het lekker als je flink bezig bent geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troelalalala!! Recept, dan?
En ja hoor, de kcal valln best mee! Hoe ging het sporten vandaag?
Chicootje, ik heb het boek van Brooke Siler, dat is best goed. Het boek van Karl Noten (incl DVD) schijnt ook heel goed te zijn. En dat ligt nu vast in de koopjeshoek
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
Ik begin mijn vriendje nu toch wel een beetje te missen![]()
Heb verder vandaag wel in vakantieboeken zitten kijken voor een weekje weg voor volgende maand met mijn vriendje
De weer stoppen met roken kilo's lijken zich tot een kg of 5 te beperken deze keer. Mijn broek gaat nog dicht en wordt niet strakker. Maar hij gaat zo ook niet losser zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik kan me momenteel wel wat permitteren, omdat ik veel sport/beweeg. Doe je dat wel? Blijf je uberhaupt op gewicht?
De citroen-cheesecake met blueberrydrab (uit mijn hippe decoratieflesje) was een groot succes, trouwens!
booty call?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaar
Blokkeren als je daar geen trek in hebt. Heel makkelijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dan begint je ex opeens op msn tegen je te praten na ruim 1 jaar
Goed idee, waarom heb ik dat sowieso nooit gedaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Blokkeren als je daar geen trek in hebt. Heel makkelijk!
Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goed idee, waarom heb ik dat sowieso nooit gedaan?
Klopt we hadden niet echt ruzie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat je niet echt ruzie met hem had ofzo? Of wel?
Je kunt hem nu rustig alsnog blokkeren hoor, daar merkt hij verder niets van geloof ik. Dan denkt hij dat je nooit online bent als hij online is.
Eens kijken of ik het te pakken kan krijgen, op bol.com wordt ie niet meer verkocht, maar via marktplaats nog welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Troelalalala!! Recept, dan?
En ja hoor, de kcal valln best mee! Hoe ging het sporten vandaag?
Chicootje, ik heb het boek van Brooke Siler, dat is best goed. Het boek van Karl Noten (incl DVD) schijnt ook heel goed te zijn. En dat ligt nu vast in de koopjeshoek
Goed zeg, niet posten!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel weer een record volgens mij
Zonde!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja bijna, Lein heeft een beetje hoofdpijn vanavond. We gaan ook niet meer op stap.
Dat vind ik wel fijn qua bijlezen! Heb net drie verjaardagen overleefd...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef Muis006 het volgende:
Dit topic duurt al 24 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |