Wat stom. Is er ook geen Little Gym in de buurt of iets wat er op lijkt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
-Nienna- Andersom komt helaas ook voor, en mogen de kinderen niet van de sportclub omdat ze te jong zouden zijn.
Mijn dochter (nu 6) wilde met 4 gaan turnen:te jong
Het zelfde met klimmen![]()
Boogschieten![]()
Zwemmen![]()
Paardrijden![]()
Ze rijdt nu paard en zwemt als een vis, maar een goede turnvereniging hebben we nog steeds niet gevonden. De treurigheid.
Ik had het ook gelezen inderdaad...triest!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weten jullie nog dat ik het over godhatesfags.com had? Dat een groepje fanatieke christenen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegtuigramp wilden komen verstoren?
Ze schijnen vandaag naar Nederland te komen, maar de ME wordt ingezet.
ME ingezet tegen haatchristenen
Reactie van die lui:
[..]
.
Vage mensen......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
O ja, weten jullie nog dat ik het over godhatesfags.com had? Dat een groepje fanatieke christenen de begrafenissen van de slachtoffers van de vliegtuigramp wilden komen verstoren?
Ze schijnen vandaag naar Nederland te komen, maar de ME wordt ingezet.
ME ingezet tegen haatchristenen
Reactie van die lui:
[..]
.
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
kattenbak faal
Rene had wel de katten in de woonkamer gezet, maar niet de kattenbak
smelly caaaaaaaaat, smelly caaaaaaaaaaat
zo maar's luchten
maar eerst verder slapen
brr, iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.
Ik heb dinsdag mijn eerste les gehad en het was echt superleuk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, ik ga ook Pilates doen! Ben ingeloot!. Vijfweekse cursus, ben heel benieuwd of ik het leuk vind!
Dat is wel vervelend, gelukkig valt het met de haren bij onze katten wel mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brr, iddik ben ook te slonzig voor huisgedierte. En dan over de haren nog maar te zwijgen. Een kennnis van me heeft angora-katten en die vinden het heerlijk om op 't schone wasgoed te slapen
bijgevolg heeft hij altijd een T-shirt aan dat onder de kattenharen zit
Altijd leuk om te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
en toch maar wakker...
kon niet meer slapen..
maar ga zo wel zandkoekjes bakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doenveel plezier!
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenOhja, dat moet ik vandaag ook nog doen. OpruimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes, en misschien kun je de boom beter laten staan, tis al bijna weer correct en gepast enzo
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef cyclechick het volgende:
Viking, ben benieuwd naar je blogje, zo even lezen!
Oh trouwens, als je in zo'n uithoek woont, woont dan niet *iedereen* ver weg![]()
Hier ook. Heerlijk!quote:Het is hier zooo mooi weer, word er helemaal vrolijk van
Gewoon even wat paaseitjes in hangen en het kan weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik vandaag ook nog doen. Opruimen![]()
Succes, en misschien kun je de boom beter laten staan, tis al bijna weer correct en gepast enzo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doenveel plezier!
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenvoor Sinterklaas heb ik een hele grote pot gekregen met daarin allemaal vormpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ga echt de meest kinderachtige eruit vissen
en dan voor onze stoere motorklussers die voorschotelen
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |