abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 13:03:58 #101
163650 Greys
pi_66795781
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezien en n.a.v. dat fragment ben ik gaan zoeken !

Ik vond het echt super om te zien (en die vader, DEM, wat een lekker ding, hubba hubba Maar dat terzijde ).

Nu had ik altijd al het plan om Dean op een verdedigingssport te doen, en ik vind die hele Oosterse filosofie die erbij hoort (integriteit, goed voor je lichaam zorgen en zulks) heel mooi en interessant, maar ik dacht dat dat pas vanaf 6 jaar ofzo kon...maar toen stuitte ik hier op .
Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassend - die vader ook een zalig hapje. Die ogen! Tyler was inderdaad leuk en dat gesprekje met Oprah ook Leuk joch en ik riep hier direct hardop dat als ik ooit een kind krijg dat die dan ook op zo'n sport gaat. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je direct voor Dean ging zoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:04:48 #102
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66795803
Hoi!

Ik ben bij de sportchool geweest huzzah! En de TNT/PTT/TPG/Watistnou meneer is onderweg met mijn H&M pakketje.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:05:17 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66795809
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassend - die vader ook een zalig hapje. Die ogen! Tyler was inderdaad leuk en dat gesprekje met Oprah ook Leuk joch en ik riep hier direct hardop dat als ik ooit een kind krijg dat die dan ook op zo'n sport gaat. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je direct voor Dean ging zoeken!
. Ik zei het niet, maar ik dacht het wel .
En dan moet 'ie ook tegen iedereen "ja mevrouw", "ja meneer" zeggen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 13:06:26 #104
163650 Greys
pi_66795839
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.
Ik schep elke dag de kattenbak een keertje schoon en hier ruik je niets!
Heb het ook aan bloedeerlijke buitenstaanders gevraagd (o.a. mijn zus en die houdt zich echt niet in ) of ze iets roken toen ze van buiten kwamen. Maar hier ruik je niets. Dus mensen wiens huis naar dieren ruiken, houden de dieren en het huis niet goed genoeg schoon ben ik bang. Of mag ik dat niet zeggen?
Ik ben zoals jullie weten geen poetsfreak (integendeel) maar het ruikt hier in huis niet naar hond of kat.
Vond mijn moeder ook en die zou het óók eerlijk zeggen, trust me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:06:39 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66795845
Hey, hoest met je haar afgelopen, Greys? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66795863
De zon schijnt
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
Meheheh, arme Mark weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt !

Greys, wees assertief he! Laat je geen raar moeke-kapsel aanpraten! (Ik vind je haar heulemaal niet lijzig btw!).

Ik zit naar Runners World te kijken...ik kan echt niet wachten tot ik weer kan gaan sporten en dan ga ik er weer helemaal fanatiek tegenaan, heb er echt zin in .

Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is .
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.

http://www.itf-taekwondo.nl/img/Nieuw_TKD_Tigers_U_Pas2.doc
Oh wat leuk, Dean op taekwondo Of nee, Taekwon-Do, taekwondo is WTF spelling . Kleine kinderen die op kussentjes trappen zijn zo schattig . En nu is ie nog jong, helemaal soepel en je staat er van te kijken hoe ongelooflijk lenig die kleintjes zijn.

Het is trouwens wel even wat anders dan karate, minder sla- en loskomtechnieken. Eigenlijk heb je (buiten zelfvertrouwen) op straat bijna niets aan taekwondo. Tenzij je een school vindt die ook aan loskomtechnieken doet. Maar echt leuk he, Dean op een vechtsport
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Nav dat Dean taekwondo verhaal moet ik ineens denken aan een jongetje van 12 dat gisteren bij Oprah was. Wereldkampioen karate in zijn leeftijdsklasse. Even een filmpje zoeken:

http://www.oprah.com/media/20080908_tows_tyler

Het leukste gedeelte staat er helaas niet op. Na die moves heeft 'ie een gesprekje met Oprah en het is echt zo beminnelijk joch . De hele tijd "yes ma'am" enzo . Volgens mij leer je op zo'n sport ook respect voor anderen op te brengen toch? Tenminste: die Japanners zijn extreem beleefd en dat móet ook wel terug komen in hun vechtsporten.
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaans .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:07:27 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66795866
Ik verschoon de bak 1 keer per week (met 2 katten die amper schijten) en hier ruik je ook niks. En ook ik heb een moeder die het wel zou zeggen als het zo was .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:08:21 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66795891
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaans .
Heb je haar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_66795906
Het stinkt hier nooit naar kat (iedere dag even de poep wegscheppen anders weigert ze op de bak te gaan) terwijl het beest diaree enzo heeft ... en genoeg mensen hier over de vloer die er meteen over zouden zeuren. Hebben dan ook speciaal kattenbakvulling die niet zou gaan stinken ofzo .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 13:09:32 #110
163650 Greys
pi_66795915
Muis wat goed van je! En hoezeeeeeeee, de H&M-buit is on his wayyyyyyyyyy! (Dat rijmt ).

Vik, echt wel! Dat jochie was een wandelende reclame voor vechtsport!

Net terug van de kapper. Eerst even een stukje cheesecake gegeten (it's all about priorities! Hoi SHE! ) en ik heb niet eens gehuild! Het is nog hartstikke lang, de kapster vond het wonderbaarlijk dat voor iemand die al zo lang niet naar de kapper was geweest het haar nog in zulke goede conditie was. Ze heeft er puur een stukje afgeknipt om het wat botter/rechter te krijgen, omdat het onderin nogal zigzagde in de punten. Niet omdat het dood was ofzo, vond ik echt een fijn idee
Verder is het een stuk donkerder en is mijn pony ook wat botter geknipt. Ik vind het zelf nu te kapperig zitten, maar ik ben er toch blij mee en nee, ik maak geen foto want daar ben ik te lui voor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66795932
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je haar weer .
Ja. Ik probeer de mensheid te leren dat niet alle vechtsporten uit Japan komen, maar dat Azie groter is. Heb nog weinig succes tot nu toe .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:10:26 #112
236335 neen
schone schijn
pi_66795941
Het enige wat wij hier voor de kat hebben is een bakje eten, meer niet
het lijkt niet wat het is
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:14:35 #113
148689 Muis006
pi_66796050
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja. Ik probeer de mensheid te leren dat niet alle vechtsporten uit Japan komen, maar dat Azie groter is. Heb nog weinig succes tot nu toe .
Ik weet dat hoor, niet gevreesd mijn papski is zelf nogal van de vechtsporten (al weet ik niet welke ) en ik heb karate gedaan.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:15:59 #114
236335 neen
schone schijn
pi_66796087
Ook niet alle vechtsporten komen uit Azie hoor
het lijkt niet wat het is
pi_66796208
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
en nee, ik maak geen foto want daar ben ik te lui voor
Tssss

Ik heb inmiddels 2 wasmanden vol met kleren opgevouwen, en de eerste was staat ook al weer aan.
Zo eerst even een broodje eten en dan boodschappen doen.
pi_66796213
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Ook niet alle vechtsporten komen uit Azie hoor
Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Azie .

En ik wil op boksen. En een bokszak in mijn kamer. Ik moet/wil perse een sport vinden die je ook kan doen als je niet kan lopen/rennen . En mn armen is van die slappe hap, daar moet wat aan gedaan worden.

@Muis: karate . Ook stoer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2009 @ 13:21:42 #117
163650 Greys
pi_66796238
Net geprobeerd toch een foto te maken (niets is veranderlijker dan de mens ik ) maar op de foto vind ik het echt afgrijselijk. Kan ook komen omdat ik een pukkel heb en wallen onder mijn ogen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:22:24 #118
148689 Muis006
pi_66796250
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Azie .

En ik wil op boksen. En een bokszak in mijn kamer. Ik moet/wil perse een sport vinden die je ook kan doen als je niet kan lopen/rennen . En mn armen is van die slappe hap, daar moet wat aan gedaan worden.

@Muis: karate . Ook stoer.
Ja ik vond het ook heel leuk maar toen ik begon om voor de blauwe band te oefenen, merkte ik dat mijn evenwicht te slecht was voor de sprongen. En eeuwig op de groene band blijven steken is ook niet alles
pi_66796277
Hoi!

Vik, ik heb helemaal gemist dat je CI aangesloten is. Nu kan het revalideren écht beginnen!! Veel succes!

Kwak, welkom terug in Nederland! Hopelijk ben je je jet-lag alweer wat te boven.

Ik had gister een ontzettende baaldag! Eerst moest ik naar de KNO-arts voor de jaarlijkse controle. Tijdens het wegzuigen van overtollig oorsmeer sorry gaat er echter iets mis, geen idee wat, maar het voelt alsof er een bom ontploft in mijn oor ofzo. Volgens de arts komt het puur van het harde geluid. Het deed echt fucking veel pijn en nu is het nog steeds niet helemaal goed. Verder ongesteld geworden en tot overmaat van ramp aan het eind van de middag ook nog ruzie met mijn lief.... Dat was gelukkig wel snel weer goed.

Uit eten donderdag (lijkt alweer een eeuwigheid geleden) was trouwens erg leuk en lekker! Voorgerecht was krab en kreeftsalade, hoofdgerecht langzaam gegaarde kalfssucade met aardappelkroketje en pompoenpuree en nagerecht van witte chocoladetaartje, bolletje karamelijs en kaneelmousse.

Lijstje gister:
O: 2 crackers met appelstroop
L: kleine ciabatta met gebakken visje
T: vitalinea en een glas verse sinaasappelsap
D: 2 broodjes falafel
T: doritos nacho chips en een glaasje rode wijn

Vandaag:
O: 2 crackers met appelstroop
L: 2 boterhammen met beenhamsalade, cup-a-soup
T: glas verse sinaasappelsap, vitalinea
D: risotto en als toetje een merengue met slagroom en frambozen (we krijgen mensen te eten)
T: wat chipjes en wijn
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66796430
Oh Kwak is terug!
BW!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66797389
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook heel leuk maar toen ik begon om voor de blauwe band te oefenen, merkte ik dat mijn evenwicht te slecht was voor de sprongen. En eeuwig op de groene band blijven steken is ook niet alles
Mja nee, das inderdaad niet alles . Maar ik kan ze ook nog niet zo goed, die gesprongen dingen. Laatste keer dat ik het fanatiek deed, kneusde ik mn enkel . Stiekem ben ik gewoon een ongelooflijke kneus en zit ik op taekwondo om wat stabieler te worden.

De zon is weg . Nu is de lucht wit/bewolkt.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:17:16 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66797495
tvp.

Gala gister was super..nu een beetje brakjes. Het vriendje net de deur uitgeschopt en ik heb net het huis grondig schoongemaakt. Zit te twijfelen of ik in bad zal gaan, of eerst richting supermarkt...

Denk eerst maar in bad...

En dan straks maar even bijlezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:18:40 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66797519
Hier is de zon er nog wel en ik denk dat ik even buiten ga zitten. Wel met jas aan .
We hebben de zaterdagse boodschappen weer achter de rug en ook kattenbakshizzle gehaald die vet goedkoop is momenteel .

En ik heb een Bounty gehad
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:47:11 #124
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66798173
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Altijd leuk om te doen veel plezier!
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimd

Als het huis stinkt naar katten, dan wordt er over het algemeen niet goed schoongemaakt en gelucht volgens mij. (Alhoewel ik wel kan zeggen dat de geur ook echt in de vloer kan trekken, met name bij zeil/vinyl en daar doe je weinig aan volgens mij). Wat betreft de haren, tja, dat hou je toch wel met beesten. Geheel haarvrij zal ik dan ook niet ergens verschijnen, maar mijn katten liggen niet in/op het schone wasgoed, dat ligt catproof opgeborgen in de kast

Met honden is het wel iets anders, mijn moeder had een grote langharige Newfoundlander, en ondanks dat ze écht een schoonmaakmaniak is, rook je die hond altijd. Maar dat was dan ook wel een enorm bakbeest.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66798665
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimd

Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dus
pi_66798829
Opruimen, goed idee ja. Ik zou bijna een foto gaan maken om straks trots te laten zien hoe opgeruimd het is geworden . Ik leef tussen de bende ... En ga trouwens nooit zonder haren op mn kleren naar buiten. Maar die haren zijn meestal van mij zelf. Ze vallen tijdens het kammen, of ik laat mn kleren over de grond slingeren .. Die van de kat zie je niet, die zijn zwart (op mijn zwarte kleren)

Kip tandoori, kant en klaar maaltijd vanavond. Ik hoop heel erg dat het lekker is, want ik heb naar de ingredientenlijst gekeken (boordevol toevoegingen) en naar de voedingswaarde, en daar werd ik toch iets minder vrolijk van . 700 kcal. Zo krijg ik mijn 'zachte laagje' nooit weg he.
pi_66798976
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff . Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.

En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen . Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet . Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?

Bah. Dit is zo niet mijn weekend...
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:22:19 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66799024
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen . Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet . Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?

Jeetje! Gat in je trommelvlies klinkt heel eng. Ik zou écht niet naar de sauna gaan hoor! Je wilt niet weten hoeveel bacteriën er in zwemwater zitten .
Geneest zo'n gat vanzelf weer of wat? .

En fijn dat je vriend er goed van af is gekomen . Wat is dat met die schuivers ineens .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:23:27 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66799049
quote:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff . Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.

Wat een kut-KNO arts Bel anders even met de dokter, die kan je beter advies geven dan wij hier
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:24:22 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66799076
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een kut-KNO arts Bel anders even met de dokter, die kan je beter advies geven dan wij hier
Zou ik ook doen .
Miss kun je wel naar de sauna maar dan wel met oordopjes in en niet met je hoofd onder water gaan oid.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:25:47 #131
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66799109
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dus
Kerstbomen zijn ook gewoon leuk Knus enzo

Alleen jammer dat mijn katten de ballen altijd zo leuk vinden
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:30:12 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66799218
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
De zon schijnt
[..]

Oh wat leuk, Dean op taekwondo Of nee, Taekwon-Do, taekwondo is WTF spelling . Kleine kinderen die op kussentjes trappen zijn zo schattig . En nu is ie nog jong, helemaal soepel en je staat er van te kijken hoe ongelooflijk lenig die kleintjes zijn.

Het is trouwens wel even wat anders dan karate, minder sla- en loskomtechnieken. Eigenlijk heb je (buiten zelfvertrouwen) op straat bijna niets aan taekwondo.
Buffy begs to differ
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66799265
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kerstbomen zijn ook gewoon leuk Knus enzo

Alleen jammer dat mijn katten de ballen altijd zo leuk vinden
Klopt helemaal
Alleen vonden de katten mijn veertjes leuker die in de boom hingen.
pi_66799268
quote:

Oh arme vriend. Hopelijk komt ie er met wat spierpijn en blikschade vanaf.

En over je oor: wat een sukkel die arts , en nu bellen met de huisartsen/traumapost, die kunnen je wel advies geven over wat verstandig is of niet.
pi_66799294
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Buffy begs to differ
Buffy?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:32:23 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66799299
En een YAY voor het haar van Greys en NAY voor de pukkel van Greys en het gat van Phaidra (in willekeurige volgorde!).
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:35:07 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66799372
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Buffy?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:39:06 #138
148689 Muis006
pi_66799467
Mijn H&M pakket is binnen en alles zit leuk dus ik hou alles

En er komen geen foto's want mijn haar steekt alle kanten uit en ik heb mijn sportbroek aan (post-sportschool-Muis)
pi_66799498
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat ziet er stoer uit ja, maar is volgens mij geen taekwondo .

In de categorie "Mooie vechtfilms":

Zit nog een goed verhaal in ook.
pi_66799503
Onze mini zit ook op karate! En zelf zou ik het eigenlijk ook wel willen, nadat zowel ik als mijn moeder op straat eens overvallen zijn. En dan heb je weinig aan je balletlessen
Krav maga leek me destijds het meest effectief, maar dat deden alleen hele obscure sportschooltjes met enge mannen, dus toen zag ik er maar weer vanaf. Maar misschien is het inmiddels wat minder louche, eens rondkijken

Lijstje gisteren:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
L: 2 volkorenboterhammen pindakaas
T: geroosterde volkorenboterham filet americain
T: cashewnootjes
D: gerookte forelfilet en rode kool met appeltjes
T: citroenkwark en magere kwark (ik meng de - niet zo lekker als Danone- Optimelcitroenkwark met de magere kwark van de AH, Vik, dat is óók weer heel lekker, en veel minder kcal!)

Lijstje vandaag:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: ijsbergsla met tonijnsalade, augurk en tonijn uit blik

straks hutspot met de onovertroffen selderijknol ipv aardappel. Heel lekker!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:42:28 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66799532
Maria, tijdens het bijlezen las ik wat over studeren in het buitenland. Tip: ga naar scandinavie. Ik betaal hier geen schoolgeld (okay, 43 euro per semester, dus 90 euro in het jaar), en de huur is ontzettend laag (230 euro voor een ruim, gedeeld appartement)..Het enige wat vrij duur is is het voedsel...

En er zijn inderdaad allerlei fondsen. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n ouders, heb geld gespaard, een renteloze lening van een fonds en ib-groep, en daarmee kom ik nu makkelijk rond...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:44:13 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66799561
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Maria, tijdens het bijlezen las ik wat over studeren in het buitenland. Tip: ga naar scandinavie. Ik betaal hier geen schoolgeld (okay, 43 euro per semester, dus 90 euro in het jaar), en de huur is ontzettend laag (230 euro voor een ruim, gedeeld appartement)..Het enige wat vrij duur is is het voedsel...

En er zijn inderdaad allerlei fondsen. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n ouders, heb geld gespaard, een renteloze lening van een fonds en ib-groep, en daarmee kom ik nu makkelijk rond...
Maria doet Engels, dus het lijkt me voor haar zinvoller om naar een land te gaan waar ze Engels spreken. Engeland, Ierland, Amerika...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:46:04 #143
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66799599
In Zweden spreken de meeste mensen nog vloeiender Engels dan wij in Nederland heur.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66799614
hee! Even een tvp vanaf mijn phone!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:49:20 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66799669
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef k_i_m het volgende:
In Zweden spreken de meeste mensen nog vloeiender Engels dan wij in Nederland heur.
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig land .
Niet meer actief op Fok!
pi_66799686
Zo, weer terug van de AH.
Vanavond toch geen gebakken aardappeltjes, maar stokbrood met lekkere dingetjes erop.
(Hadden we meer zin in)

Nu even een kopje thee en zo weer verder met de was.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:50:28 #147
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66799696
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig land .
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren? . Of gewoon maar helemaal geen communicatie, dat kan ook nog .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:52:46 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66799752
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je wilde met ze in het Zweeds communiceren? . Of gewoon maar helemaal geen communicatie, dat kan ook nog .
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets niet .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:54:02 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66799785
Zo, weer thuis.

Phaiddingus.. jeetje

Ik ga ipv gezond eten lekker bruine bonen met vetspek, appelmoes, ui, zilverui, augurk en mosterd eten. Heb ik sinds ik ben begonnen met afvallen niet meer gehad, om begrijpelijke redenen
Maar ik had nog liggen en ik denk er al de hele dag aan. Spek was houdbaar tot eergisteren dus moet nou echt op...

Mijn vriend eet het met stroop, ook lekker trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:54:46 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66799809
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets niet .
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')