Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassendquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien en n.a.v. dat fragment ben ik gaan zoeken!
Ik vond het echt super om te zien (en die vader, DEM, wat een lekker ding, hubba hubbaMaar dat terzijde
).
Nu had ik altijd al het plan om Dean op een verdedigingssport te doen, en ik vind die hele Oosterse filosofie die erbij hoort (integriteit, goed voor je lichaam zorgen en zulks) heel mooi en interessant, maar ik dacht dat dat pas vanaf 6 jaar ofzo kon...maar toen stuitte ik hier op.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaaaa! Ik heb het ook gezien en ik vond - hoe verrassend- die vader ook een zalig hapje. Die ogen!
![]()
Tyler was inderdaad leuk en dat gesprekje met Oprah ook
![]()
Leuk joch en ik riep hier direct hardop dat als ik ooit een kind krijg dat die dan ook op zo'n sport gaat. Dus ik kan me helemaal voorstellen dat je direct voor Dean ging zoeken!
Ik schep elke dag de kattenbak een keertje schoon en hier ruik je niets!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow beuh...dat vind ik ook zo goor van katten. Je hele huis gaat er naar ruiken.
Oh wat leuk, Dean op taekwondoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
Meheheh, arme Mark weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt!
Greys, wees assertief he! Laat je geen raar moeke-kapsel aanpraten! (Ik vind je haar heulemaal niet lijzig btw!).
Ik zit naar Runners World te kijken...ik kan echt niet wachten tot ik weer kan gaan sporten en dan ga ik er weer helemaal fanatiek tegenaan, heb er echt zin in.
Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.
http://www.itf-taekwondo.nl/img/Nieuw_TKD_Tigers_U_Pas2.doc
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaansquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Nav dat Dean taekwondo verhaal moet ik ineens denken aan een jongetje van 12 dat gisteren bij Oprah was. Wereldkampioen karate in zijn leeftijdsklasse. Even een filmpje zoeken:
http://www.oprah.com/media/20080908_tows_tyler
Het leukste gedeelte staat er helaas niet op. Na die moves heeft 'ie een gesprekje met Oprah en het is echt zo beminnelijk joch. De hele tijd "yes ma'am" enzo
. Volgens mij leer je op zo'n sport ook respect voor anderen op te brengen toch? Tenminste: die Japanners zijn extreem beleefd en dat móet ook wel terug komen in hun vechtsporten.
Heb je haar weerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
Karate is wel Japans, maar taekwondo is Koreaans.
quote:
Ik weet dat hoor, niet gevreesdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. Ik probeer de mensheid te leren dat niet alle vechtsporten uit Japan komen, maar dat Azie groter is. Heb nog weinig succes tot nu toe
.
Tssssquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
en nee, ik maak geen foto want daar ben ik te lui voor
Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Aziequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef neen het volgende:
Ook niet alle vechtsporten komen uit Azie hoor
Ja ik vond het ook heel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. Krav Maga uit Israel, kickboksen (dacht ik) Amerika ... maar mijn queste start met Azie.
En ik wil op boksen. En een bokszak in mijn kamer. Ik moet/wil perse een sport vinden die je ook kan doen als je niet kan lopen/rennen. En mn armen is van die slappe hap, daar moet wat aan gedaan worden.
@Muis: karate. Ook stoer.
Mja nee, das inderdaad niet allesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel leukmaar toen ik begon om voor de blauwe band te oefenen, merkte ik dat mijn evenwicht te slecht was voor de sprongen. En eeuwig op de groene band blijven steken is ook niet alles
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Altijd leuk om te doenveel plezier!
Ik moet mezelf nog zo ver krijgen om echt te gaan opruimenIk heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het huis stinkt naar katten, dan wordt er over het algemeen niet goed schoongemaakt en gelucht volgens mij. (Alhoewel ik wel kan zeggen dat de geur ook echt in de vloer kan trekken, met name bij zeil/vinyl en daar doe je weinig aan volgens mij). Wat betreft de haren, tja, dat hou je toch wel met beesten. Geheel haarvrij zal ik dan ook niet ergens verschijnen, maar mijn katten liggen niet in/op het schone wasgoed, dat ligt catproof opgeborgen in de kast
Met honden is het wel iets anders, mijn moeder had een grote langharige Newfoundlander, en ondanks dat ze écht een schoonmaakmaniak is, rook je die hond altijd. Maar dat was dan ook wel een enorm bakbeest.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb de mijne 2 weken geleden maar opgeruimd
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Bah. Dit is zo niet mijn weekend...
Wat een kut-KNO artsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een kut-KNO artsBel anders even met de dokter, die kan je beter advies geven dan wij hier
Kerstbomen zijn ook gewoon leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dus
Buffy begs to differquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
De zon schijnt![]()
[..]
Oh wat leuk, Dean op taekwondoOf nee, Taekwon-Do, taekwondo is WTF spelling
. Kleine kinderen die op kussentjes trappen zijn zo schattig
. En nu is ie nog jong, helemaal soepel en je staat er van te kijken hoe ongelooflijk lenig die kleintjes zijn.
Het is trouwens wel even wat anders dan karate, minder sla- en loskomtechnieken. Eigenlijk heb je (buiten zelfvertrouwen) op straat bijna niets aan taekwondo.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kerstbomen zijn ook gewoon leukKnus enzo
Alleen jammer dat mijn katten de ballen altijd zo leuk vinden
Oh arme vriend. Hopelijk komt ie er met wat spierpijn en blikschade vanaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
Buffy?quote:
Dat ziet er stoer uit ja, maar is volgens mij geen taekwondoquote:
Maria doet Engels, dus het lijkt me voor haar zinvoller om naar een land te gaan waar ze Engels spreken. Engeland, Ierland, Amerika...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Maria, tijdens het bijlezen las ik wat over studeren in het buitenland. Tip: ga naar scandinavie. Ik betaal hier geen schoolgeld (okay, 43 euro per semester, dus 90 euro in het jaar), en de huur is ontzettend laag (230 euro voor een ruim, gedeeld appartement)..Het enige wat vrij duur is is het voedsel...
En er zijn inderdaad allerlei fondsen. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n ouders, heb geld gespaard, een renteloze lening van een fonds en ib-groep, en daarmee kom ik nu makkelijk rond...
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig landquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef k_i_m het volgende:
In Zweden spreken de meeste mensen nog vloeiender Engels dan wij in Nederland heur.
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig land.
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?. Of gewoon maar helemaal geen communicatie, dat kan ook nog
.
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |