quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Bah. Dit is zo niet mijn weekend...
Wat een kut-KNO artsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
En ik kwam erachter dat ik door mijn oor kan ademen. Die lul van een KNO-arts heeft dus mooi een gat gemaakt in mijn trommelvlies. Niet zo verwonderlijk dat dat pijn doet
. Nou had ik afgesproken om morgen met een vriendin naar de sauna te gaan. Dat is eigenlijk niet erg verstandig ivm infectiegevaar. Maar ik verheug me er al weken op... Ik heb mezelf ervan overtuigd dat ik best kan gaan, zolang ik niet helemaal onder water ga met mijn hoofd. Zou het dan veilig zijn?
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een kut-KNO artsBel anders even met de dokter, die kan je beter advies geven dan wij hier
Kerstbomen zijn ook gewoon leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok ik hoef me er niet helemaal voor te schamen dus
Buffy begs to differquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef Chicolate het volgende:
De zon schijnt![]()
[..]
Oh wat leuk, Dean op taekwondoOf nee, Taekwon-Do, taekwondo is WTF spelling
. Kleine kinderen die op kussentjes trappen zijn zo schattig
. En nu is ie nog jong, helemaal soepel en je staat er van te kijken hoe ongelooflijk lenig die kleintjes zijn.
Het is trouwens wel even wat anders dan karate, minder sla- en loskomtechnieken. Eigenlijk heb je (buiten zelfvertrouwen) op straat bijna niets aan taekwondo.
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kerstbomen zijn ook gewoon leukKnus enzo
Alleen jammer dat mijn katten de ballen altijd zo leuk vinden
Oh arme vriend. Hopelijk komt ie er met wat spierpijn en blikschade vanaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Phaidra het volgende:
Pfff, vriendje belde net dat hij een schuiver met zijn motor had gemaakt. Dan schrik je toch wel ff. Gelukkig heeft hij zelf niet echt wat, alleen heul veel spierpijn. Motor staat nu bij de garage en het is wachten op informatie over de schade. Ik heb hem net opgehaald met de auto en hij staat nu lekker onder de hete douche.
Buffy?quote:
Dat ziet er stoer uit ja, maar is volgens mij geen taekwondoquote:
Maria doet Engels, dus het lijkt me voor haar zinvoller om naar een land te gaan waar ze Engels spreken. Engeland, Ierland, Amerika...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:42 schreef AKnynke het volgende:
Maria, tijdens het bijlezen las ik wat over studeren in het buitenland. Tip: ga naar scandinavie. Ik betaal hier geen schoolgeld (okay, 43 euro per semester, dus 90 euro in het jaar), en de huur is ontzettend laag (230 euro voor een ruim, gedeeld appartement)..Het enige wat vrij duur is is het voedsel...
En er zijn inderdaad allerlei fondsen. Ik krijg een kleine bijdrage van m'n ouders, heb geld gespaard, een renteloze lening van een fonds en ib-groep, en daarmee kom ik nu makkelijk rond...
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig landquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:46 schreef k_i_m het volgende:
In Zweden spreken de meeste mensen nog vloeiender Engels dan wij in Nederland heur.
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dus? Dat maakt Zweden niet tot een Engelstalig land.
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je wilde met ze in het Zweeds communiceren?. Of gewoon maar helemaal geen communicatie, dat kan ook nog
.
Je kunt het stukje 'een land waar ze Engels praten' in je post ook opvatten als een land waar ze Engels kúnnen praten- niet dat dat per sé de standaardtaal van dat land hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het voor iemand die Engels studeert niet zo voor de hand ligt om naar Zweden te gaan? Lijkt mij iig. Of ík snap iets niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |