abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:39:36 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773083
Het vorige deel: Slank # 606 - Met camerageile huisdieren

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

De OP is hier te vinden.
pi_66773099
...Of in ieder geval beter luisteren

Tevens FiPo.
pi_66773104
Ja nu gaat ik eerst het blogje van Renske lezen
pi_66773247
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Mijn lijstje voor vandaag:

O: vanille yoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen, kommetje tomatensoep, wit bolletje
T:pakje sultanas
D: Thaise kippensoep met veul groente en een paar pitabroodjes

Volgens mij word ik braaf als ik mijn lijstje post .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66773321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:

Een wit bolletje is natuurlijk niet het beste keuze, zeker als je al soep en boterhammen op hebt lijkt het me een beetje overbodig?
Sultanas, zeker een heel pakje kan je ook beter laten liggen.

En Vik zo te lezen is het allemaal nog wel heel erg wennen? Hopelijk gaat het steeds beter ook met dat spraakverstaan
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:06 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_66773357
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:46 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773368
Wat een lieve TT .
Niet meer actief op Fok!
pi_66773380
Over de hoeveelheid ben ik tevreden, maar iets meer vitamines zouden er nog wel bij mogen denk ik. Als ik weer harde dingen kan eten ga ik dus ook zeker aan het fruit .

Ow, en geen eten, maar wel in mijn mond: ik moet nu spoelen met waterstofperoxide van de tandarts, maar dat is zo tegennatuurlijk. Normaal als ik dat spul gebruik is het (veel geconcentreerder en) met handschoen, labjas en labbril, en nu stop ik het zo in mijn mond . Kost echt moeite om je daar overheen te zetten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:52:41 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773424
Ook mijn lijstje nog even in de herhaling:
O: Twee boterhammen kruidenkaas + 'n banaan
L: Appel + 2 crackers (1 kaas en 1 boter)

Niet geweldig, maar het avondeten wordt gezond! En you're welcome, Vik .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:02 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773436
Maar nu weer samenvatten .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:05 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773437
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:55:56 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773504
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve TT .

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66773507
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
pi_66773524
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
De mods van Fok! onee
pi_66773535
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjes )

Applepie is ook
pi_66773563
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
Tussendoortjes om mee te nemen naar werk/school is ook moeilijk......
Maar denk dat je aan gewoon brood dan nog meer hebt?
pi_66773604
oeps foutje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:01:40 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66773659
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66773686
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Ik kan ook niet zonder groente en fruit hoor en al helemaal niet als tussendoortjes
pi_66773724
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:

Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?

En werkweek? op zaterdag? Wat doe je dan?
pi_66773733
quote:

[..]

Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).

Pitabroodjes zijn trouwens ook niet echt goed hè Eet er niet teveel.

Ben je inmiddels aan het promoveren, eigenlijk? Of ging je dat juist niet doen?
pi_66773762
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
pi_66773783
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?
pi_66773786
Kuutttttt

Heeft iemand startkabels te leen
pi_66773803
Maria: zoute popcorn en light frisdrank?
Gesteld dat je avondeten flink wat groente bevat en je niet teveel kaaz hebt gegeten, vind ik het best een OK lijstje! Eigengebakken appeltaart is te lekker om te laten staan; hopelijk heb je niet teveel genomen?
pi_66773817
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).

Ben je inmiddels aan het promoveren, eigenlijk? Of ging je dat juist niet doen?
Zijn noten niet veel te vet/calorierijk?
Kwark wordt warm
Roggebrood is een goed plan
Fruit is nu te hard, maar kan straks wel weer
Rauwkost vind ik ook alleen koud lekker
Soep kan ik niet warm maken

Ik ben deze week afgestudeerd, en ga nu inderdaad opzoek naar een promotieplek. Eerst wilde ik dat niet, maar ben er nu toch achter gekomen dat ik wel heel graag onderzoek wil doen in de toekomst. En dan is promoveren gewoon de allerbeste optie. Komende twee maanden ga ik nog ff door bij mijn stagebedrijf, omdat het leuk is en omdat de mensen daar zooooveel contacten hebben dat ze ongeveer iedereen in NL kennen. Tegelijkertijd dus heel hard op zoek naar een leuke en interessante plek en daar solliciteren.
pi_66773825
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?
Zelfde categorie als witbrood. Sowieso eet Q. behoorlijk wat carbs.
Ik zou liever een extra kom soep nemen.
pi_66773833
* DevilsAndDust is een kiwi aan het eten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:08:50 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773849
quote:

[..]

Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjes )

Applepie is ook
Da's van maggie geloof ik, vind je in de supermarkt! Een soort stoofpot achtig gebeuren, ik vind die met broccoli en gehaktballetjes het lekkerst

pi_66773868
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:07 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Zijn noten niet veel te vet/calorierijk?
Kwark wordt warm
Roggebrood is een goed plan
Fruit is nu te hard, maar kan straks wel weer
Rauwkost vind ik ook alleen koud lekker
Soep kan ik niet warm maken

Ik ben deze week afgestudeerd, en ga nu inderdaad opzoek naar een promotieplek. Eerst wilde ik dat niet, maar ben er nu toch achter gekomen dat ik wel heel graag onderzoek wil doen in de toekomst. En dan is promoveren gewoon de allerbeste optie. Komende twee maanden ga ik nog ff door bij mijn stagebedrijf, omdat het leuk is en omdat de mensen daar zooooveel contacten hebben dat ze ongeveer iedereen in NL kennen. Tegelijkertijd dus heel hard op zoek naar een leuke en interessante plek en daar solliciteren.
Is er geen koelkastje op je werk? Wat vervelend! En wat fruit befreft, niet alles is hard hoor! Zoals kiwi's. .
pi_66773875
Q., is er geen koelkast op je werk?
Noten zijn idd best high-cal, maar wel erg gezond, en ze stillen zowel honger als lekkere trek Gewoon met mate eten, dus.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:10:14 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773890
Oh en Quina, als je wilt promoveren ben ik wel even benieuwd: had jij heel hoge cijfers voor je MA? Ik wil dat misschien ook, maar haal wel vrij hoge cijfers, maar niet dusdanig hoog dat ik er echt ubergeweldig uitspring ofzo
pi_66773915
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zelfde categorie als witbrood. Sowieso eet Q. behoorlijk wat carbs.
Ik zou liever een extra kom soep nemen.
Ow heb nu pas in de gaten dat ik aan een ander soort brood zit te denken.
Dit is inderdaad niet geweldig.

Ik ben vandaag vergeten mijn brood te eten moest op mijn werk een andere groep begeleiden dan normaal
Eetlijstje:
O: 1,5 croissantje (moest me al haasten)
L: appel (had wel 2 boterhammen bij)
D: varkenshaasje aardappelen en sperziebonen
pi_66773916
Ik vraag mij af waarom pistoletjes slecht worden bevonden? Er bestaan toch ook volkoren pistoletjes?
pi_66773926
Ik voel me echt een zeikerd nu, maar kiwi's vind ik meestal te zuur. Ik houd sowieso eigenlijk niet zo van fruit. Vooral van kersen, aarbeien en meloen eigenlijk . Maar ik zou natuurlijk best wat komkommer en cherrytomaatjes in een bakje kunnen doen. Of worteltjes, en bleekselderij. Das helemaal niet zo erg als het warm wordt eigenlijk.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:13:10 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66773983
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?

En werkweek? op zaterdag? Wat doe je dan?
Nou, naar het werk neem ik altijd 4 sneetjes brood mee met beleg. Dan neem ik nog mee, 1 tomaat, halve komkommer, appel, peer, sinaasappel, radijsjes, worteltjes.. enzovoort (niet alles hoor )

En avondeten bestaat sowieso uit minimaal 500 gram groentes want ik wil wel 'vol' worden.

Ik werk in een vol continu bedrijf maar hoef gelukkig geen nachtdiensten te draaien.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66774020
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef Quinazoline het volgende:
Ik voel me echt een zeikerd nu, maar kiwi's vind ik meestal te zuur. Ik houd sowieso eigenlijk niet zo van fruit. Vooral van kersen, aarbeien en meloen eigenlijk . Maar ik zou natuurlijk best wat komkommer en cherrytomaatjes in een bakje kunnen doen. Of worteltjes, en bleekselderij. Das helemaal niet zo erg als het warm wordt eigenlijk.
Gele kiwi's zijn vaak heel zoet. En: banaantje? De sinaasappels zijn nu ook heerlijk (of ik heb per ongeluk een goede batch te pakken): heel zoet, smakelijk en sappig. Bitch om te pellen, maar een prima snack.

Of peren? Het duurt nog wel even voor er weer zomerfruit is.
pi_66774051
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Ik vraag mij af waarom pistoletjes slecht worden bevonden? Er bestaan toch ook volkoren pistoletjes?
Volkoren pistoletjes zijn volgens mij ook niet zo slecht, tenminste dat hoop ik
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:16:05 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774062
Net even met Mark geoefend. Hij hield z'n hand voor de mond.
Dagen van de week: allemaal goed .
Getallen 1-10: één fout .

Het geluid klinkt nog steeds nergens naar, maar ik hoor kennelijk toch wel wat, anders zou ik niet zo'n goed resultaat behalen Het is wel fijn dat hij zo positief is, dan kan hij af en toe even zeggen dat ik me niet aan moet stellen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774068
CF, ik heb vanochtend in de supermarkt gezocht naar chilivlokken, maar ik vond niets. Waar zou ik dat ongeveer moeten zoeken?
pi_66774076
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
Q., is er geen koelkast op je werk?
Noten zijn idd best high-cal, maar wel erg gezond, en ze stillen zowel honger als lekkere trek Gewoon met mate eten, dus.
met mate eten... das eigenlijk het grootste probleem bij mij denk ik.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Quina, als je wilt promoveren ben ik wel even benieuwd: had jij heel hoge cijfers voor je MA? Ik wil dat misschien ook, maar haal wel vrij hoge cijfers, maar niet dusdanig hoog dat ik er echt ubergeweldig uitspring ofzo
Uhm, mijn bachelorthesis was niet zo'n groot succes (7), en mijn masterthesis vond ik ook niet zo leuk eigenlijk (hele slechte sfeer op de groep, onderzoek liep voor geen meter, resultaten waren dat het niet werkte, maar we konden ook niet vinden waarom niet) maar toen heb ik wel doorgezet en uiteindelijk een 7,5 gehaald en mijn stage was zoooooo leuk: toegepast (in tegenstelling tot het hele fundamentele van mijn thesis), leuke groep, veel samenwerken en een multidisciplinaire omgeving waar ik duidelijk wel wat kon inbrengen en daar hebben ze me een 9 gegeven . Mijn prof van mijn masterthesis maakte daar helaas een 8,5 op mijn eindlijst van, maar das eigenlijk nog steeds wel heel erg goed . In mijn vakgebied is het wel erg gebruikelijk om te gaan promoveren, misschien speelt dat ook wel mee hoor.
pi_66774080
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
Vooral omdat ze op mysterieuze wijze veel meer kcal bevatten dan je op grond van de vergelijking met boterhammen zou verwachten
pi_66774097
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, ik heb vanochtend in de supermarkt gezocht naar chilivlokken, maar ik vond niets. Waar zou ik dat ongeveer moeten zoeken?
Turk. Isj goeiekoop
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:20:02 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66774183
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Quinazoline het volgende:

Uhm, mijn bachelorthesis was niet zo'n groot succes (7), en mijn masterthesis vond ik ook niet zo leuk eigenlijk (hele slechte sfeer op de groep, onderzoek liep voor geen meter, resultaten waren dat het niet werkte, maar we konden ook niet vinden waarom niet) maar toen heb ik wel doorgezet en uiteindelijk een 7,5 gehaald en mijn stage was zoooooo leuk: toegepast (in tegenstelling tot het hele fundamentele van mijn thesis), leuke groep, veel samenwerken en een multidisciplinaire omgeving waar ik duidelijk wel wat kon inbrengen en daar hebben ze me een 9 gegeven . Mijn prof van mijn masterthesis maakte daar helaas een 8,5 op mijn eindlijst van, maar das eigenlijk nog steeds wel heel erg goed . In mijn vakgebied is het wel erg gebruikelijk om te gaan promoveren, misschien speelt dat ook wel mee hoor.
Merci Welk vakgebied zit jij dan?
Ik had het er laatst met mijn docente over en die zij dat ondanks dat ik wel op research MA niveau zit (moet je ongeveer 8en halen, ik haal veelal 7.5-8.0, Engels BA cum laude en Literatuur BA een 8.0 voor thesis), ik waarschijnlijk als ik op dit niveau blijf niet in aanmerking zou komen voor een promotieplaats. De concurrentie is bij Letteren dan ook vrij moordend, schijnt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:20:30 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774195
Als DaD een Turk gevonden heeft in Groningen mag ze dat ook even aan mij laten weten, want ik moet nog altijd een scrubwashand halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66774206
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
Negeer hem .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66774215
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Net even met Mark geoefend. Hij hield z'n hand voor de mond.
Dagen van de week: allemaal goed .
Getallen 1-10: één fout .

Het geluid klinkt nog steeds nergens naar, maar ik hoor kennelijk toch wel wat, anders zou ik niet zo'n goed resultaat behalen Het is wel fijn dat hij zo positief is, dan kan hij af en toe even zeggen dat ik me niet aan moet stellen .

Dat lijkt dan toch al heel erg goed te gaan? Want het was toch de vraag of je uberhaupt dingen zou kunnen verstaan in het begin?

Morgen maar eens even wat gerichter op de groenteafdeling rondkijken. Eigenlijk zijn er wel heel veel mogelijkheden voor tussendoortjes zonder al te veel koolhydraten.

En deze zomer, na mijn masterthesis, vond ik onderzoek 'stom' en zat ik in een dipje omdat ik niet wist wat ik nou moest gaan doen met mijn onderzoeks-masterdiploma
pi_66774238
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Als DaD een Turk gevonden heeft in Groningen mag ze dat ook even aan mij laten weten, want ik moet nog altijd een scrubwashand halen .
Groningen is toch gewoon een grote stad? Daar hebben ze toch ook overal wel van die smoezelige Turkse supertjes?
Dat mis ik echt van Den Haag
pi_66774243
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Negeer hem .
Dat was ook mijn idee, maar het doet wel pijn daarom wou ik het even kwijt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:23:21 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66774271
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was ook mijn idee, maar het doet wel pijn daarom wou ik het even kwijt
Niet naar luisteren. Adelante heeft volgens mij nog nooit iets inhoudelijks gepost hier .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')