abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:39:36 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773083
Het vorige deel: Slank # 606 - Met camerageile huisdieren

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

De OP is hier te vinden.
pi_66773099
...Of in ieder geval beter luisteren

Tevens FiPo.
pi_66773104
Ja nu gaat ik eerst het blogje van Renske lezen
pi_66773247
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Mijn lijstje voor vandaag:

O: vanille yoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen, kommetje tomatensoep, wit bolletje
T:pakje sultanas
D: Thaise kippensoep met veul groente en een paar pitabroodjes

Volgens mij word ik braaf als ik mijn lijstje post .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66773321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:

Een wit bolletje is natuurlijk niet het beste keuze, zeker als je al soep en boterhammen op hebt lijkt het me een beetje overbodig?
Sultanas, zeker een heel pakje kan je ook beter laten liggen.

En Vik zo te lezen is het allemaal nog wel heel erg wennen? Hopelijk gaat het steeds beter ook met dat spraakverstaan
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:06 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_66773357
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem .

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:49:46 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773368
Wat een lieve TT .
Niet meer actief op Fok!
pi_66773380
Over de hoeveelheid ben ik tevreden, maar iets meer vitamines zouden er nog wel bij mogen denk ik. Als ik weer harde dingen kan eten ga ik dus ook zeker aan het fruit .

Ow, en geen eten, maar wel in mijn mond: ik moet nu spoelen met waterstofperoxide van de tandarts, maar dat is zo tegennatuurlijk. Normaal als ik dat spul gebruik is het (veel geconcentreerder en) met handschoen, labjas en labbril, en nu stop ik het zo in mijn mond . Kost echt moeite om je daar overheen te zetten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:52:41 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773424
Ook mijn lijstje nog even in de herhaling:
O: Twee boterhammen kruidenkaas + 'n banaan
L: Appel + 2 crackers (1 kaas en 1 boter)

Niet geweldig, maar het avondeten wordt gezond! En you're welcome, Vik .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:02 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773436
Maar nu weer samenvatten .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:53:05 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66773437
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:55:56 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66773504
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat een lieve TT .

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66773507
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk .
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
pi_66773524
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
De mods van Fok! onee
pi_66773535
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vandaag:

O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjes )

Applepie is ook
pi_66773563
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus ) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
Tussendoortjes om mee te nemen naar werk/school is ook moeilijk......
Maar denk dat je aan gewoon brood dan nog meer hebt?
pi_66773604
oeps foutje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:01:40 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66773659
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66773686
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger

Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Ik kan ook niet zonder groente en fruit hoor en al helemaal niet als tussendoortjes
pi_66773724
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:

Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?

En werkweek? op zaterdag? Wat doe je dan?
pi_66773733
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).

Pitabroodjes zijn trouwens ook niet echt goed hè Eet er niet teveel.

Ben je inmiddels aan het promoveren, eigenlijk? Of ging je dat juist niet doen?
pi_66773762
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik die opmerking van Adelante echt niet leuk vind.
Ik heb al het gevoel dat ik extra op moet letten met wat ik zeg, en als ik dan gewoon normaal ontopic reageer zoals de rest hier doe krijg ik zo'n opmerking naar mijn hoofd.
pi_66773783
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Pitabroodjes zijn trouwens ook niet echt goed hè Eet er niet teveel.

Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?
pi_66773786
Kuutttttt

Heeft iemand startkabels te leen
pi_66773803
Maria: zoute popcorn en light frisdrank?
Gesteld dat je avondeten flink wat groente bevat en je niet teveel kaaz hebt gegeten, vind ik het best een OK lijstje! Eigengebakken appeltaart is te lekker om te laten staan; hopelijk heb je niet teveel genomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')