Een wit bolletje is natuurlijk niet het beste keuze, zeker als je al soep en boterhammen op hebt lijkt het me een beetje overbodig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen, kommetje tomatensoep, wit bolletje
T:pakje sultanas
D: Thaise kippensoep met veul groente en een paar pitabroodjes
Volgens mij word ik braaf als ik mijn lijstje post.
Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcfluttiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga ook even Vikings blog lezen, ben erg benieuwd. Zag vandaag iemand van de ICT aan de gang bij ons, en hij had ook een 'ding' op zijn hoofd zitten, dus ik was erg benieuwd of dat ook een CI was. Volgende keer vraag ik het hem.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen, kommetje tomatensoep, wit bolletje
T:pakje sultanas
D: Thaise kippensoep met veul groente en een paar pitabroodjes
Volgens mij word ik braaf als ik mijn lijstje post.
quote:
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben het wel met Miss_S eens eigenlijk.
De mods van Fok!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Keurig lijstje, niet naar miss_s luisteren want die vreet de ene dag niks en de andere dag mcflutties
Wat is dat? (en hoe maak je het? spruitjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vandaag:
O/L: twee sneetjes brood met rookvlees
T: stukje home-baked apple pie![]()
T2: knackebrotje met kaaz
D: 'hollands pannetje' met spruitjes![]()
T: geen idee, maar we gaan naar de bios, dus er zal wel iets gesnaaid worden - kijk wel of ik kan delen met vriendje
Tussendoortjes om mee te nemen naar werk/school is ook moeilijk......quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
Ik kan ook niet zonder groente en fruit hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger
Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Maar wat voor dingen eet je dan? En hoe neem je dat mee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Weinig groentes en fruit voor sommigen hier.. Dat helpt mij juist de dag door, heb namelijk altijd honger
Morgen begint mijn werkweek weer... dat is altijd wat makkelijker om vol te houden.
Noten? Bakje kwark? Roggebroodje? Fruit? Rauwkost? Soepje (en dan geen cup-a-soup, maar echte).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, en ik weet het ook. Probleem (excuus) was dat ik niet wist of ik mijn boterhammen kon eten of dat ze te hard waren, en een bolletje kan dan in ieder geval. En die sultanas, tjaa, ik vind het moeilijk om goeie tussendoortjes te vinden voor op mijn werk, dus alle tips zijn daarvoor welkom.
Dat vroeg ik me ook al af, wat is er precies niet goed aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pitabroodjes zijn trouwens ook niet echt goed hèEet er niet teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |