Ik heb óók oprechte twijfels, vooral omdat Greys zelf zegt dat haar kapsel haar bevalt, maar anderen zeggen dat het haar lijzig maaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Vivi het volgende:
Greys! NOOIT je kapsel aan de kapper overlaten!!!
... blogje Vik lezenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:47 schreef Vivi het volgende:
Plan: Blommetjes en bolletjes halen voor moeders, cheesecake bakken.
Handig, zo weet je inderdaad zeker dat je niets vergeet te zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:41 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen![]()
. Ik heb weer smakelijk gelachen om jullie posts van gisteravond.
Greys! Grijp wel in als de kapper het te bont maakt hè!.
Ik heb m'n blogje van gisteren herschreven. Was er niet tevreden over (nogal incoherent, ja gek hè, er kwam zo veel op me af ineens) en vanochtend had ik alles een stuk beter op een rijtje, dus een nieuwe poging
. Ik print die blogjes ook uit voor de audioloog, omdat zij die informatie goed kunnen gebruiken bij het afstellen van het implantaat
.
Maandagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:53 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Handig, zo weet je inderdaad zeker dat je niets vergeet te zeggen.
Wanneer gaan ze weer afstellen?
Ok, wel spannend dus.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
Meheheh, arme Mark weet nog niet wat hem boven het hoofd hangt!
Wat leukquote:Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.
http://www.itf-taekwondo.nl/img/Nieuw_TKD_Tigers_U_Pas2.doc
's Nachts, bij het zwemmen en tijdens het douchen gaat 'ie afquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:00 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ok, wel spannend dus.
Misschien een dom vraagje hoor...maar zet je hem 's nacht nu eerst ook uit?
Ik kan me zo voorstellen dat je dan zoiets hebt van, nu echt even rust.
Dat ziet er leuk uit, Vivi.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:59 schreef Vivi het volgende:
.
Oh, en ik heb zoiets leuks/schattigs gevonden, daar ga ik Dean volgend jaar opdoen, als ie 3 is.
Ook zo leuk dat ze aandacht besteden aan voeding en zulks....volgens mij echt iets waar een kind zelfvertrouwen van krijgt.
Oh ja, dat is ook wel logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's Nachts, bij het zwemmen en tijdens het douchen gaat 'ie af. Tijdens het zwemmen en douchen omdat er geen water in mag komen en 's nachts omdat ik 's nachts niets hoef te horen
.
Hetzelfde als met hoorapparaten dus: die houd je 's nachts ook niet in.
Ja, zonde is dat, helemaal als ze zelf zo graag willen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
-Nienna- Andersom komt helaas ook voor, en mogen de kinderen niet van de sportclub omdat ze te jong zouden zijn.
Mijn dochter (nu 6) wilde met 4 gaan turnen:te jong
Het zelfde met klimmen![]()
Boogschieten![]()
Zwemmen![]()
Paardrijden![]()
Ze rijdt nu paard en zwemt als een vis, maar een goede turnvereniging hebben we nog steeds niet gevonden. De treurigheid.
Oepsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
mogge
kattenbak faal
Rene had wel de katten in de woonkamer gezet, maar niet de kattenbak
smelly caaaaaaaaat, smelly caaaaaaaaaaat
zo maar's luchten
maar eerst verder slapen
Ja cute hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
[..]
Wat leuk.
Ik zie Dean al helemaal voor me in zo'n pakje.
quote:03/07/2009 10:00 AM - 12:00 PM Amsterdam, NT
Airport Schipol - God Hates the Netherlands, we've told you! 1118 CP Our confidential sources in the Netherlands advise us that you vile, violent, God-hating perverts have issued orders to have our faithful, non-violent, loving little lambs met by our Military Police! You are messing with the WRONG GOD! If you believe that you can stop these WORDS with swords then you need to recall what the Lord Jesus said about these WORDS, to wit: Hebrews 4:12 For the word of God is quick, and powerful, and sharper than any twoedged sword, piercing even to the dividing asunder of soul and spirit, and of the joints and marrow, and is a discerner of the thoughts and intents of the heart. Yes! Our Faithful God is going to get these words to you, make you drink down the cup of His fury AND you will not be allowed to harm one hair of the heads of His elect servants until this witness which we have to give is through. AMEN!
Dat heb ik ook gezien en n.a.v. dat fragment ben ik gaan zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Nav dat Dean taekwondo verhaal moet ik ineens denken aan een jongetje van 12 dat gisteren bij Oprah was. Wereldkampioen karate in zijn leeftijdsklasse. Even een filmpje zoeken:
http://www.oprah.com/media/20080908_tows_tyler
Het leukste gedeelte staat er helaas niet op. Na die moves heeft 'ie een gesprekje met Oprah en het is echt zo beminnelijk joch. De hele tijd "yes ma'am" enzo
. Volgens mij leer je op zo'n sport ook respect voor anderen op te brengen toch? Tenminste: die Japanners zijn extreem beleefd en dat móet ook wel terug komen in hun vechtsporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |