abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 20:20:45 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66836800
oh, de Duitser en ik afgelopen vrijdag tijdens het gala. Hij was by far de knapste man in pak!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66836821
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:24:15 #253
331 Merel
Be here now.
pi_66836919
Nynke jij straalt altijd zo op foto's

En je Duitser is ook leuk hoor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 20:26:08 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66836982
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. .
Dat is niet zo mooi voor jullie. Maar wel begrijpelijk, als de passie is verdwenen. Wel fijn dat jullie nog vrienden blijven. Ga je nu ook stoppen in de galerie? (zoiets schreef je laatst namelijk en ik vroeg me namelijk al af waarom ) Hoe dan ook, veel sterkte, want ook als vrienden uit elkaar gaan doet pijn.

@PF: wat een zielig verhaal van je kat! Ben wel blij dat ie gevonden is, want nu weet je in ieder geval wát er gebeurd is. Ik had alleen gehoopt dat het beestje in geode gezondheid terug zou komen.

@Anos: jammer dat je stopt met posten. Ik moest altijd hartelijk om je manier van formuleren lachen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:27:52 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66837049
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef AKnynke het volgende:
oh, de Duitser en ik afgelopen vrijdag tijdens het gala. Hij was by far de knapste man in pak!

[ afbeelding ]
Straaaalende kopjes! Tof Nynke!

En DaD: klinkt zeker als een tof weekend! Ik wil Slumdog Millionaire ook graag zien nog, maar hij draait hier niet. Watchmen laatst was wel ook leuk!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 8 maart 2009 @ 20:30:05 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66837125
Mijn daglijstje:
o. weetabix met halfvolle melk
t. halve boterham met pindakaas
l. pasta met vis in rode saus + heel veel sla + tompouce toe
t. halve moorkop
d. broodje bapau

Het kan erger, het kan beter, maar vanaf morgen weer even 2 weekjes streng. Afvallen hoeft niet, maar ik wil óók na mijn vakantie slank zijn. Daarom maar even 2 weekjes voor-balansen, zodat ik tijdens de vakantie de teugels wat kan laten vieren.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:36:24 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66837389
Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aan De taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!

Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
pi_66837433
Nynke wat een leuke foto!

OMG ik ook altijd met mijn grote mond en impulsieve acties! Nu heb ik dus straks een date met iemand die ik heul niet ken en waar ik niks vanaf weet! Mocht ik verdwijnen, dan ben ik waarschijnlijk voor het laatst gespot in "Lust". Just in case, dan weten jullie iig waar ik ben
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66837483
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aan De taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!

Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
Ik doe met je mee, want hoewel het alweer beter gaat, is de regelmaat vaak nog ver te zoeken, Vanavond ook weer geen avondeten, maar wel popcorn vanmiddag
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:42:04 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66837668
quote:

Ik ben ook schuldig, al gaat het wel weer beter sinds ik weer met chico heb afgesproken dat we mekaar in de smiezen houden Ik bedoel, iedereen hier is bezig met afvallen, maar als je specifiek met iemand een afspraak maakt gaat het wel beter merk ik! Soort extra controle. Ik post ook vaker lijstjes dan, en da's ook confronterend. Dan merk je inderdaad dat je écht niet zo goed eet als je denkt (in mijn geval iig, zwart op wit is het confronterend ).
Maar goed dat je de drive weer vind! Misschien moeten we in het topic maar proberen allemaal weer strenger te doen Dat we heel hard "DOE! NORMAAL!" posten als iemand raar eet Ofzo.
pi_66837797
mag ik ook weer meedoen?

we moeten weer terug naar 70% ontopic, 25% offtopic en 5% rellen

dat werkt beter voor mij
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:49:51 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66838008
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik ook weer meedoen?

we moeten weer terug naar 70% ontopic, 25% offtopic en 5% rellen

dat werkt beter voor mij
We gaan allemaal weer asskicken En voor zij die dat willen kan het 'uit-de-band-springen' niet meer met de mantel der liefde bedekt worden maar dan krijg je een virtuele schop onder je luffleh behind Ik ben misschien niet de aangewezen persoon om die te geven maar indien gewenst wil ik best proberen schoppen uit te delen

How about: 50% ontopic (laten we het realistisch houden _), 49% offtopic en 1% rel (had liever 0 gezien maar we blijven realistisch )
  zondag 8 maart 2009 @ 20:50:51 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66838049
Mijn god ik lijk Emile Ratelzeik wel

Okay, now zip it, Maria.
*zips it*

pi_66838187
65% ontopic, 33% procent offtopic en 2% rel?
Ja doei.
pi_66838190
Ik zag vanochtend in ieder geval weer de 2 op m'n weegschaal. . 62.7.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:58:23 #266
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66838381
Hoi.

Bijlezen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 8 maart 2009 @ 20:58:54 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66838396
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
65% ontopic, 33% procent offtopic en 2% rel?
Niemand gaat/kan dat toch meten Maar de boodschap is duidelijk.

Maar ja, het is misschien iig fijn voor hen die echt willen afvallen nog om weer even een BOOOOST te krijgen van collectief enthousiasme Ik zal zelf iig proberen om meer OT te posten

En ondertussen neuzelt iedereen toch nog steeds over alles wat men bezig houdt!

En euh. Bla!

Waar is SHE?

Oh en DaD: betekent dat dat je bent afgevallen? Zo ja:
pi_66838484
quote:
Op zondag 8 maart 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

Waar is SHE?
http://forum.fok.nl/user/history/246960

Nu actief . En boos
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 8 maart 2009 @ 21:01:33 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66838510
Overigens, ik weet niet of ZE het wel op prijs stelt als ik het hier meld, maar ZE is op dit moment in dit topic om haar verhaal te laten horen. Ik weet alleen niet of zo mag blijven posten of dat de ze meteen monddood wordt gemaakt, dus als je nog wilt lezen wat ze te zeggen heeft moet je er snel bij zijn ben ik bang.
pi_66838605
Ik laat nog één keer zien hoe het moet:

O: verse ananas magere yoghurt, 2 cappucino
T: half uur crosstrainer met Donna Summer
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, volkorenboterham filet americain met uitjes
T: 2 handjes cashewnoten
D: selderijknolpuree met paar flintertjes bacon erdoor met oude-kaaskorstje uit de oven, kip met tomatensaus en veel spercieboontjes
T: magere- en citroenkwark, 10 gram pure chocola met sinaasappel

Zo

Maar eigenlijk zijn die tijdelijke inzakkingen van de moraal toch niet zo'n enorme ramp? Daarna ga je juist extra gemotiveerd weer aan de slag, is mijn ervaring!
pi_66838651
ik zat er per ongeluk al, had nog niet gelezen dat ze zelf ook postte

Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:11:13 #272
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66838926
quote:

Klopt inderdaad helemaal en ik ben er sowieso één van.. Ik zou bijna overwegen geen lijstje meer te posten Maargoed, hier de mijne omdat ik de helft toch al had gepost. Ik ben in de vriezer gedoken ipv chili con carne.

O: optimelyoghurt
T: mineola
L: pistoletje gekookt ei
T: een paar toastjes met tonijnsalade
T: een kwart komkommer
D: Salade van tomaat/mozarella/basilicum, komkommer en tomaat, iets van vijf aardappelkroketjes, 1 van dobben kroket op een boterham.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:11:48 #273
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66838951
Cootje, dikke mwwwwwah en veel laf voor jou

En ook een dikke mwwwwah voor PF
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:12:27 #274
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66838978
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik laat nog één keer zien hoe het moet:

O: verse ananas magere yoghurt, 2 cappucino
T: half uur crosstrainer met Donna Summer
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, volkorenboterham filet americain met uitjes
T: 2 handjes cashewnoten
D: selderijknolpuree met paar flintertjes bacon erdoor met oude-kaaskorstje uit de oven, kip met tomatensaus en veel spercieboontjes
T: magere- en citroenkwark, 10 gram pure chocola met sinaasappel

Zo

Maar eigenlijk zijn die tijdelijke inzakkingen van de moraal toch niet zo'n enorme ramp? Daarna ga je juist extra gemotiveerd weer aan de slag, is mijn ervaring!
Jouw lijstje zijn altijd zo lekker

En wat betreft dat laatste: Niet als je om de week inzakt/weer goed bezig gaat ( ).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 8 maart 2009 @ 21:15:12 #275
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66839108
Trouwens, die citroenkwark is van Optimel toch? Die zie ik hier nooit in de supermarkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')