quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. .
Straaaalende kopjes!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef AKnynke het volgende:
oh, de Duitser en ik afgelopen vrijdag tijdens het gala. Hij was by far de knapste man in pak!![]()
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee, want hoewel het alweer beter gaat, is de regelmaat vaak nog ver te zoeken, Vanavond ook weer geen avondeten, maar wel popcorn vanmiddagquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aanDe taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!
Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
Ik ben ook schuldig, al gaat het wel weer beter sinds ik weer met chico heb afgesproken dat we mekaar in de smiezen houdenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Over de stok achter de deur: het valt me inderdaad op dat er de laatste tijd erg slecht gegeten wordt in dit topic. En ja, ik ben er zelf ook schuld aanDe taarten vliegen je om de oren, er worden rare lijstjes gepost en regelmaat is ver te zoeken!
Ik spreek in ieder geval met mezelf af dat, zolang ik in dit topic post, ik niet calorie-arm, maar in ieder geval wel normáál moet eten. Dus niet én patat én taart én ijs op een dag, maar lekker eten en snoepen met mate.
We gaan allemaal weer asskickenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik ook weer meedoen?
we moeten weer terug naar 70% ontopic, 25% offtopic en 5% rellen
dat werkt beter voor mij
Niemand gaat/kan dat toch metenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:65% ontopic, 33% procent offtopic en 2% rel?
Klopt inderdaad helemaal en ik ben er sowieso één van.. Ik zou bijna overwegen geen lijstje meer te postenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje zijn altijd zo lekkerquote:Op zondag 8 maart 2009 21:04 schreef Laureline het volgende:
Ik laat nog één keer zien hoe het moet:
O: verse ananas magere yoghurt, 2 cappucino
T: half uur crosstrainer met Donna Summer
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: volkorenboterham pindakaas, volkorenboterham filet americain met uitjes
T: 2 handjes cashewnoten
D: selderijknolpuree met paar flintertjes bacon erdoor met oude-kaaskorstje uit de oven, kip met tomatensaus en veel spercieboontjes
T: magere- en citroenkwark, 10 gram pure chocola met sinaasappel
Zo![]()
Maar eigenlijk zijn die tijdelijke inzakkingen van de moraal toch niet zo'n enorme ramp? Daarna ga je juist extra gemotiveerd weer aan de slag, is mijn ervaring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |