abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66819782
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost ).

Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
Dat kwam ook vooral doordat ik druk was met alles zelf te maken Op één of andere manier had ik toen ik klaar was geen honger meer

Ik denk dat de lunch lijntechnisch niet zo slim is geweest

En ik heb je lijstje nog niet gezien
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819800
Lijstje van gister:

O: Brinta
L: 2 boterhammen met pindakaas, banaan, ei
T: yoghurt met crunchy
D: ratatouille met rijst
T: wijn. Heel erg veel wijn. En bitterballen.

M'n 'meet' was echt zo enorm gezellig! Voor het eerst dat we elkaar zagen na meer dan drie jaar mailen, maar het ging meteen helemaal goed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66819819
Ik heb zin om naar de sportschool te gaan, maar die is dicht op zondag
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66819857
Kruidvat heeft weer een treinkaartjesactie! Voor 12.50 door het hele land, op een zaterdag of een zondag.
Van 14 maart t/m 10 mei en van 16 mei t/m 12 juli
(twee verschillende kleuren kaartjes dus om het verschil in data aan te geven).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66819905
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
pi_66819911
*Gaaaaap* Net wakker . Wat moet ik moe geweest zijn zeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66819964
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoor

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ga morgen na m'n werk gelijk maar even!
pi_66820187
Lijst voor vandaag:
O: stukje cheesecake
S: rondje rennen
L: nog bedenken
T: sinaasappels
T: sinaasappelkoeken
D: fajitas
T: glas wijn, klein stukje baked chocomousse
pi_66820368
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier? En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Ik zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan parkeren.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 8 maart 2009 @ 12:29:08 #35
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66821345
Ik dacht dat het maandag was .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 8 maart 2009 @ 12:33:26 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821482
lijstje:

O: 2 kaiserbroodjes met heksenkaas & rosbief koffie & vers sap
T: mineola
L: 2 broodjes, 1 met gebakken ei & spek en 1 met beenham, glas karnemelk, griekse yoghurt met frambozen
yet to come:
Thee met appelcrumble
pi_66821522
Heksenkaas?

Afijn, de zon schijnt. Ik ga van mijn luie reet afkomen en een rondje rennen
  zondag 8 maart 2009 @ 12:35:58 #38
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66821566
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht dat het maandag was .
Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
pi_66821570
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad

Oh, klinkt goed!
pi_66821656
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anders ga je een flink stuk wandelen! Schijnt nog beter te zijn voor de vetverbranding ook dan rennen. En het is schitterend weer (hier tenminste). Ik heb ook zin even naar de zee te gaan, maar de mini is ziekig en ik moet werken
  zondag 8 maart 2009 @ 12:40:54 #41
14746 k_i_m
pi_66821711
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh dacht je dat je je had verslapen ofzo? Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
Werkeloze mensen verslapen zich niet . En op maandag zijn de winkels open .
In my life
Why do I smile
pi_66822058
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat klinkt goed .

Ik heb nu al geen zin in morgen . Lang leve de luiheid enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 8 maart 2009 @ 12:58:13 #43
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66822232
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjes en daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

zondag 8 maart 2009 @ 13:08:37 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822564
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader . Schrok me wezenloos

Ik heb m'n CI weer op en ben vastbesloten hem de hele dag op te houden, ook al klinkt het geluid vreselijk.
Mark liet net op zijn kamer z'n muisbal vallen. Ik: "Liet jij wat vallen?". "Ja". "Twee dingen? Of iets wat stuiterde?". Bleek dat ding idd te stuiteren En dat hoor ik gewoon . Dat soort geluiden klinkt nog het meest natuurlijk, ook al klinkt de rest súpermechanisch. En de rest zet ik wel op m'n blog . Ga nu lekker zitten lezen bij het raam .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:10:16 #45
331 Merel
Be here now.
pi_66822622
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden. Dus meeposten onder werktijd zit er niet meer in, en dan heb ik 's avonds meestal ook de puf niet meer om de laptop nog aan te zetten

Moet nu ook even een nieuwe eet- en sportroutine gaan vinden. Ik ontbijt en lunch in de kantine op m'n werk (je betaalt er een standaard bedrag voor, dus dan zal ik er gebruik van maken ook ) dus ik moet nog even bedenken hoe ik dat gezond én lekker kan aanpakken. Sporten is er al een hele tijd niet van gekomen, maar morgen sleep ik gewoon m'n sportspullen mee naar m'n werk en dan ga ik daarna meteen door richting sportschool. Het plan is gewoon om elke vrije avond te gaan sporten, en dat zal dan dus de ene keer vijf keer per week zijn en de andere keer helemaal niet. Ik zie wel hoe het loopt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 13:11:35 #46
331 Merel
Be here now.
pi_66822670
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader . Schrok me wezenloos

Ik heb m'n CI weer op ...
Daar komt vast die kilo vandaan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66822683
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
pi_66822752
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
  zondag 8 maart 2009 @ 13:15:52 #49
14746 k_i_m
pi_66822836
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef Merel het volgende:
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden.
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
In my life
Why do I smile
  zondag 8 maart 2009 @ 13:19:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66822979
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Ja, dat dus .

Merel, leuk om weer iets van je te horen . En zo zwaar is mijn CI niet hoor .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')