Dat kwam ook vooral doordat ik druk was met alles zelf te makenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat echt razed beschaafd voor een verjaardagsfeest! Je wilt niet weten wat ik gisteren allemaal heb weggewerkt (oh wacht, dat heb ik gepost).
Ik heb onwijze last van mijn ingewanden dankzij al dat gevreet. Zo een stukje hardlopen voor de spijsvertering
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ik heb m wel gepost: Slank #608 - Shake your badonkadonk
Kun je niet iets thuis gaan doen? Pilates/yoga/rondje rennen?
Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoor![]()
Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier?En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen
![]()
Ga morgen na m'n werk gelijk maar even!
Oh, klinkt goed!quote:Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen![]()
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad![]()
Ik zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan parkeren.
Anders ga je een flink stuk wandelen! Schijnt nog beter te zijn voor de vetverbranding ook dan rennen. En het is schitterend weer (hier tenminste). Ik heb ook zin even naar de zee te gaan, maar de mini is ziekig en ik moet werkenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er wel goddelijk uit hoor![]()
Pilates heb ik net één les van gehad, zou ik dat al zelf kunnen gaan doen hier?En rennen ben ik echt pas net weer mee begonnen op de loopband.. Ik denk niet dat het er van gaat komen
![]()
Ga morgen na m'n werk gelijk maar even!
Werkeloze mensen verslapen zich nietquote:Op zondag 8 maart 2009 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ohdacht je dat je je had verslapen ofzo?
Dat is toch juist oké? Beter zondag dan maandag
Dat klinkt goedquote:Op zondag 8 maart 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb, voordat ik bij de fitness Pilates ging doen, het zelf thuis geleerd met een filmpje van Mary Winsor. Duurt 20 minuten. En toen ik op les ging bleek ik veel dingen al te kunnen![]()
Ze legt het heel duidelijk uit. Wat een nadeel is als je het filmpje drie keer per week wil doen, want dan heb je het op een gegeven moment wel gehad![]()
Ik zal eens kijken of ik het filmpje ergens kan parkeren.
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?quote:Op zondag 8 maart 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag ontbijten met saucijzenbroodjesen daarna de verjaardag van mijn moeder vieren.
Dat gaat weer geen gezond dagje worden.
Daar komt vast die kilo vandaanquote:Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader. Schrok me wezenloos
Ik heb m'n CI weer op ...
Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:10 schreef Merel het volgende:
Nou, het gaat me dus voorlopig echt niet lukken om wat actiever mee te gaan posten. Afgelopen maandag met de nieuwe baan begonnen, en hoewel privé internetten niet compleet verboden is, wordt het wel heel erg ontmoedigd en word je ook streng in de gaten gehouden.
Ja, dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |