Ik ben de laatste tijd niet aangekomen, maar ik heb wel het idee dat ik spieren kwijt ben. Ik verwacht niet dat m'n buik ooit strak word zonder liposuctiequote:Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ikquote:Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wilquote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:
Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
Slimquote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:
[..]
In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.
En fokken kán dus wel, maar ik ben liever safe than sorry..
http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..htmlquote:Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
Ja, dat heb ik al vaker gehoord maar kan daar niet bij mijn hoofd bij, als je soms ziet dat sommige echt uren iets anders zitten te doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijkOp een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef spoor4 het volgende:
[..]
http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html
Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
Ik kijk niet vanuit mijn baan, want daar kom ik nog geen eens in de buurt van computers (of ik moet de kinderen helpen een spelletje te starten)quote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.
En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
Dan zal dat wel heel persoonlijk zijn, ik zou nou goed echt tot 9 uur niet meer eten.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijkOp een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring meequote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor. Daarbij klinkt het alsof ze je bij voorbaat al niet vertrouwen, dat vind ik niet een gezellige insteek om mee te beginnen. Want ze hebben het niet over de gevoeligheid van de data die een bepaald veiligheidsrisico loopt omdat ze erover beschikken, maar ze hebben het over het moedwillig doorspelen van informatie.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:
[..]
In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.
En fokken kán dus wel, maar ik ben liever safe than sorry..
Dat zou ik vooral zo houden.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
Speciaal hč.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
Zo eet ik ze altijd!quote:
Of ik ga even een rondje lopen, beetje kletsen.. Of nu.nl ofzo kijken, dat durf ik welquote:Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitlegquote:Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:
Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor.
Zal ik doen, kan ik er niet ook nog bij hebbenquote:
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfectiesquote:Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef Miss_S het volgende:
Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegdquote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitlegVerder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
En bevalt het werk?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitlegVerder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
Ja, een buikdansuitvoeringquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zienquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.
Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
Thanks dat is wel iets om te onthoudenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien. Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben
(en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
Ik was niet van plan om midden in de crisis m'n baan op te zeggen eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd.
Tot nu toe wel, maar het is heel erg wennen en ik word niet denderend goed ingewerkt. Ze gaan ervan uit dat ik weet wat ik doe, maar ik doe maar watquote:
Sure! ik heb ze nog nooit gemaakt. Ik denk dat ik ga beginnen met het recept van James Martin, en dan met sinaasappelschil en stukjes gedroogde mango. En noten, natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op
Dat zal toch niet allemaal achter elkaar zijn geweestquote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgenNa een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
Heb je nou al een na-de-kapper-foto geplaatst?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijtquote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgenNa een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
Ahh ok dacht dat ik gelezen had dat je 75 woog, wist niet dat je een eerdere poging had gedaan (eigenlijk raar want weet wel dat je al lang mee gaat in deze topics)quote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt![]()
waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko
@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |