abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 13:20:04 #51
331 Merel
Be here now.
pi_66822990
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Mereltje! Blijf je nog wel een beetje in vorm? Wat voor eten hebben ze zoal in de kantine? Brood, soep? Salades?
Ik ben de laatste tijd niet aangekomen, maar ik heb wel het idee dat ik spieren kwijt ben. Ik verwacht niet dat m'n buik ooit strak word zonder liposuctie maar verder ben ik wel tevreden. Het slappe moet alleen weg, ik wil spieren in plaats van dunne spekkies

In de kantine serveren ze inderdaad gewoon standaard brood + beleg, soep, salades, yoghurt, en dan elke dag iets vettigs lekkers. Eén keer per week zit ik op een andere locatie waar de kantine veel beter is, met ook warme maaltijden en broodjes kroket enzo. Dan moet ik me dus zien in te houden! Maar verder zou het wel moeten lukken om gezond te doen. Ik loop nu nog vooral tegen het probleem aan dat ik aan het eind van de rij pas bedenk dat ik eigenlijk dat gezonde broodje aan het begin van de rij wel had willen hebben, maar dan ben ik al te ver doorgelopen dus dan ga ik maar voor de vette hap op het eind Maar dat went nog wel zodra ik weet wat waar staat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66823001
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:58 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Wist je dat een saucijzenbroodje meer calorieën bevat dan een frikandel speciaal?

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
pi_66823036
Hey Merel . Leuk dat je even langs komt waaien. En overdag actief meeposten: kom gewoon af en toe langswaaien (buiten werktijd), dat doen er wel meer.

De lucht is blauw, de zon schijnt en ik zit hier vast omdat ik gister te lui was iets te doen. Juistem .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66823057
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:22:47 #55
331 Merel
Be here now.
pi_66823081
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dat vind ik toch altijd zo kinderachtig en betuttelend. Alsof je zelf niet oud genoeg bent om "normaal" met internet om te kunnen gaan.
In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

En fokken kán dus wel, maar ik ben liever safe than sorry..
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 13:25:38 #56
331 Merel
Be here now.
pi_66823181
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

Je wordt toch niet betaald om te Fok!ken of net wat je in die tijd wil gaan doen
Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
pi_66823188
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

In dit geval gaat het erom dat er heul veul geheimen over andere bedrijven in onze systemen staan, dus ze willen kunnen bijhouden welke informatie je naar buiten brengt. Ik mag dus wel privé mailen vanaf m'n werkadres, maar gmail is onbereikbaar. Op die manier kunnen ze eventueel zien wát ik privé naar buiten mail. Daar kijken ze alleen naar als ze een goede reden hebben, maar ik wil er toch voorzichtig mee zijn. Ga dus niet via een workaround toch proberen om bij gmail te komen, want als ze dat ontdekken denken ze júíst dat ik iets te verbergen heb.

Slim
En begrijpenlijk van het bedrijf
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:19 #58
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823243
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Meer dan een frikandel speciaal is het niet, dat het niet gezond is wist ik
Daarom stond die smiley er dus bij
Maar bedankt voor de tip
http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:27:20 #59
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823246
Hallo Merel!

Mijn gordijnen hangen eindelijk En haken voor mijn tassen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66823251
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Mwuah, dat argument vind ik dan weer minder belangrijk Op een gegeven moment mag je best van mensen verwachten dat ze zelf verantwoordelijk met hun tijd omgaan. Soms moet ik gewoon m'n hoofd even leegmaken en relaxen tussendoor, anders kan ik niet creatief verder werken. En als ik m'n deadline niet haal omdat ik te veel privé heb zitten klooien, weet ik ook wel dat ik zonder klagen dan maar wat langer door moet werken om het af te krijgen. Als ik m'n werk maar goed doe, kan ik best zelf indelen wanneer ik het doe
Ja, dat heb ik al vaker gehoord maar kan daar niet bij mijn hoofd bij, als je soms ziet dat sommige echt uren iets anders zitten te doen.
Maar goed dat is verder niet interessant want dat had niet op jouw situatie van doen
pi_66823255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de werkgever dat niet wil
Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:28:13 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66823276
Je hebt toch best wel eigen verantwoordelijkheid inderdaad??
Ik schrijf nu pas weer wat omdat ik de rest van de dag nog niet echt tijd heb gehad, terwijl het nu kan, geen chefkes of baasjes te bekennen in het weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66823293
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef spoor4 het volgende:

[..]

http://www.omawapsie.nl/calorieen/snacks..html

Nou ja, volgens deze tabel is het even veel.
Ik dacht eerder altijd dat saucijzenbroodjes wel meevielen. Ook omdat die dingen totaal niet vullen en je er gerust een hele boel op kan.
Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
pi_66823319
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu projecteer je jouw baantje op anderen... Ik kan prima fokken onder werktijd. Mijn uren maak ik heus wel.
Ik kijk niet vanuit mijn baan, want daar kom ik nog geen eens in de buurt van computers (of ik moet de kinderen helpen een spelletje te starten)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:12 #65
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823357
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:30:57 #66
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823398
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn saucijzenbroodjes waren rond de 250kcal maar goed het waren er 2 en het was brunch dus uiteindelijk geen ramp als je naar de kcal kijkt.
Alleen wel gigantisch vet.

En niet vullen? ik kan er maar net 2 op, net zoals mijn vriend die toch flink kan eten.
Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
pi_66823407
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind saucijzenbroodjes minder vullen dan gewoon brood, iig heb ik erna vrij snel weer honger. Maar dat is persoonlijk.
Dan zal dat wel heel persoonlijk zijn, ik zou nou goed echt tot 9 uur niet meer eten.
Maar we hebben een feestje dus zometeen wel een klein stukje taart
  zondag 8 maart 2009 @ 13:31:27 #68
331 Merel
Be here now.
pi_66823416
En nu ga ik 3 eieren bakken in roomboter, met hele dooier, en dan lekker op twee bruine boterhammetjes doen
pi_66823428
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
pi_66823437
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Nou ja, een hele boel... 2/3 of zo... maar ik kan geen 2/3 frikandellen speciaal op.
Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:06 #71
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823479
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef spoor4 het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:14 #72
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66823484
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor. Daarbij klinkt het alsof ze je bij voorbaat al niet vertrouwen, dat vind ik niet een gezellige insteek om mee te beginnen. Want ze hebben het niet over de gevoeligheid van de data die een bepaald veiligheidsrisico loopt omdat ze erover beschikken, maar ze hebben het over het moedwillig doorspelen van informatie.

Daar heb je een geheimhoudingsplicht voor wat de lading normaal gesproken wel dekt. Dat soort bangmakerij van wij lezen je mail als wij vinden dat het nodig is mag gewoon niet, en is onbeschoft omdat ze daarmee jou bij voorbaat al niet vertrouwen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:25 #73
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823492
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die eet ik niet dus daar heb ik geen ervaring mee
Dat zou ik vooral zo houden.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:33:51 #74
154952 spoor4
Spoort niet
pi_66823511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O maar 2/3 frikandellen krijg ik ook wel weg hoor
Speciaal hč.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:13 #75
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66823522
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Speciaal hč.
Zo eet ik ze altijd!
  zondag 8 maart 2009 @ 13:34:14 #76
331 Merel
Be here now.
pi_66823523
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb dan geen baantje waarbij dat van toepassing is (krantenwijk ) maar merk dat tijdens het studeren wel: na een uur of wat, móet je gewoon even iets ontspannends doen omdat je er daarna weer met een frisse blik naar kan kijken. Maar jij wil dus niet gaan fokken, misschien iets van een klein filmpje meenemen? Of iets anders om even 10 min je hoofd leeg te maken?
Of ik ga even een rondje lopen, beetje kletsen.. Of nu.nl ofzo kijken, dat durf ik wel

Ach misschien valt het over een tijdje ook wel mee, maar nu wil ik gewoon even m'n beste beentje voorzetten natuurlijk!

Heb ik hier nog belangrijke dingen gemist? Volgens mij heb ik het meeste wel zo half meegekregen eigenlijk
  zondag 8 maart 2009 @ 13:36:02 #77
331 Merel
Be here now.
pi_66823580
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef k_i_m het volgende:

Ehm, "zomaar" met een goede reden je mail bekijken mag ook nog niet hoor.
Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
pi_66823621
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat zou ik vooral zo houden.
Zal ik doen, kan ik er niet ook nog bij hebben
Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:22 #79
331 Merel
Be here now.
pi_66823707
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:37 schreef Miss_S het volgende:

Ahh kan er nog niet met mijn hoofd bij dat ik over een jaar in een blote buik voor weet ik hoeveel mensen sta (in die schouwburg spelen ook grote musicals dus zijn echt teveel mensen)
Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
  zondag 8 maart 2009 @ 13:40:56 #80
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66823724
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet ik, ze hebben er hele protocollen voor, ik gaf even de korte uitleg Verder vind ik het ook wat overdreven, maar voorlopig hou ik me netjes aan alle regeltjes, m'n proefijd duurt nog 3 weken
Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66823754
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:36 schreef Merel het volgende:

[..]

En bevalt het werk?
pi_66823816
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Buikdansuitvoering? Lijkt me doodeng! Aan de andere kant, de mensen in de zaal zien al die minpuntjes niet eens waar jij over in kan zitten. Die letten toch alleen maar op het geheel en kijken niet naar individuele imperfecties
Ja, een buikdansuitvoering heb dan bijna 2 jaar les gehad.
En de meeste zitten zo ver weg dat ze natuurlijk nog geen eens die minpuntjes zien, maar er wordt ook gefilmd en foto's gemaakt
Maar heb er wel zin in
pi_66823843
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef Merel het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
  zondag 8 maart 2009 @ 13:45:07 #84
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66823910
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's toch niet zo verrassend? Dat bladerdeeg is moddervet.

Ik heb besloten vandaag geen sinaasappelkoeken te gaan bakken; ik ga op zoek naar een lekker biscotti-recept.
oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66823933
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En zitten veel te ver weg om alles te kunnen zien . Niet te druk maken Miss S, als het er mooi uitziet, zullen ze daar alleen maar oog voor hebben (en voor de mooie pakjes enzo). En misschien hele stomme tip, maar uit eigen ervaring: zorg ervoor dat je buik een beetje een kleurtje heeft (zon of zonnebank), dan ziet ie er al wat slanker uit ofzo? Ik weet niet hoe het werkt, maar in de zomer lijkt mijn buik altijd slanker en strakker, door de zon.
Thanks dat is wel iets om te onthouden
En inderdaad zal niemand het echt zien (Behalve dan op de foto's), en ben zo benieuwd naar de pakjes
pi_66823980
Mijn lijstje van gisteren:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met becel en leerdammer
T: 1 wortel
T: glas frisse fruitdrank
D: ovenfrietjes met rundvleesburger en sla met tomaten, paprika, olijven en wat pitjes.
T: cappuchino met zandkoekje, glas cassis

Ging gisteravond onverwacht met mijn zusje nog wat drinken in de stad, dus daar komen die laatste twee vandaan. Was eigenlijk niet de bedoeling meer.

Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: 3 bruine boterhammen met leerdammer
T: wortels, of een appeltje met kaneel (en rozijntjes?)
D: vegetarische couscousschotel met gegrilde paprikas
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 8 maart 2009 @ 13:48:34 #87
331 Merel
Be here now.
pi_66824062
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:40 schreef k_i_m het volgende:

Dat vind ik echt knap van je, ik had allang opgezegd .
Ik was niet van plan om midden in de crisis m'n baan op te zeggen eigenlijk
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:41 schreef Chicolate het volgende:

En bevalt het werk?
Tot nu toe wel, maar het is heel erg wennen en ik word niet denderend goed ingewerkt. Ze gaan ervan uit dat ik weet wat ik doe, maar ik doe maar wat Volgens mij had Aventura of Cinnamongirl laatst een linkje gepost naar iets over (met name) vrouwen die op hun werk altijd het gevoel hebben dat ze een toneelstukje spelen, dat ze wel doen alsof ze heel goed zijn in hun werk maar dat ze in werkelijkheid het idee hebben helemaal niet goed genoeg te zijn. Zo voel ik me nu een beetje. Maar dat komt vast nog wel goed.
pi_66824102
sjonge jonge

een strakke lijntes topic
sjongejongenounou
  zondag 8 maart 2009 @ 13:50:43 #89
331 Merel
Be here now.
pi_66824171
Ohja, en mijn eetlijstje:

O: 3 gebakken eitjes op bruin brood
L: broodje kroket
D: tomatenrisotto

Maargoed, dat ontbijt heb ik net op, de lunch komt halverwege de middag en het diner dan vanavond laat. Moet kunnen
pi_66824178
goedemorgen

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op

en het was wel lekker, maar zowel René als ik hadden echt een naar opgeblazen gevoel, dus deze hele week géén junkfood

Zodadelijk ga ik maar eens aan de slag met vanalles, moet ook gebeuren

en Merel!
Ja doei.
pi_66824429
Eetlijstje:

O/L: Bak brinta met zoetstof en hagelslag Hagelslag mocht van mezelf, omdat het ontbijt+lunch is
T: 5 dropjes Er stonden stroopwafels/luxe koeken, vond dit een mooie oplossing om toch iets te eten
D (om 15.00): Zelfgemaakte pizza
T: Bakje citroenkwark/magere kwark (door elkaar)
T: Iets van fruit

En misschien tussendoor nog met gewichtjes rommelen . Opvallend trouwens: ik eet het gezondst als ik geen brood eet. Want met brood kan ik moeilijk matig blijven, en doe ik ongezond beleg op.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 14:00:13 #92
163650 Greys
pi_66824578
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66824622
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oeh, deel je het dan met mij? ik ben gek op biscotti!
Sure! ik heb ze nog nooit gemaakt. Ik denk dat ik ga beginnen met het recept van James Martin, en dan met sinaasappelschil en stukjes gedroogde mango. En noten, natuurlijk.
pi_66824732
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef motorbloempje het volgende:

gisteren loempia's, een kroket op een broodje, een frikadel speciaal en patat op
Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
pi_66824909
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Whoa. Ik ben op z'n tijd ook best weg van lekkere frituurmeuk, maar waarom eet je zoveel? Ik zou het nooit wegkrijgen Na een normale friet en een broodje kroket zit ik echt nokkievol
Dat zal toch niet allemaal achter elkaar zijn geweest

Oja Moblo ik zat in oude topics van dieetclub te lezen, ben je al eerder afgevallen?
  zondag 8 maart 2009 @ 14:10:54 #96
331 Merel
Be here now.
pi_66824955
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Mogguh

Was om acht uur al op vanmorgen voor een motownconcert
Nu even lunchen. Hongerrrrrrrrrr (want heb ook geen ontbijt op in alle haast).
Even bijlezen ook.
Heb je nou al een na-de-kapper-foto geplaatst?

(Zie je wel, ik volg best nog wel wat hier )
pi_66825067
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ja doei.
pi_66825091
Gelukkig, de OP staat er weer in!
pi_66825112
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Ja doei.
pi_66825166
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hebben gisteren hele dag in de buitenlucht aan motoren staan sleutelen op alleen ontbijt

waren overigens 2 mini-loempiaatjes, maar wel uber lekker, van de toko

@Miss_S: ooit eens tot 81 ofzo, maar daarna opgegeven en weer naar de 90 gegaan
Ahh ok dacht dat ik gelezen had dat je 75 woog, wist niet dat je een eerdere poging had gedaan (eigenlijk raar want weet wel dat je al lang mee gaat in deze topics)
Wat ging er toen mis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')