abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 14:16:13 #101
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66825172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66825179
geen idee
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:18:13 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66825251
Zo, ik ga naar huis
Vanavond vroeg eten (om half 5 ofzo), douchen even bankhangen en naar bed. Heb al 5 uur geslapen in 2 nachten..
Morgen gaat de wekker alweer om 4.30 dus ik wil nu gewoon 20.00 liggen met vriend. die moet ook zo vroeg op, toevallig.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66825262
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
lichamelijk is 't wel goedgekomen.
Zat even in de rats over mn nek en concentratie, omdat een vriend van me na ongeluk nu met ontzettende concentratieproblemen kampt

Maar op de beurse plek op mn heup na die ik gisteren voelde toen ik mn motorkleding aan deed valt 't allemaal flink mee

Gisteren nog met een half gedemonteerde motor zonder voorknippers naar de dealer gereden omdat we iets niet los kregen al die zondagsrijders met hun prachtige gepoetste motoren en strakke pakken keken me echt aan van " " toen ze me voorbij zagen komen, maar ik voelde me heel stoer toen ik onder de zwarte vegen op mn gezicht bij de dealer aankwam op een halve motor omdat ik zélf mn motor aan het maken was
Ja doei.
pi_66825372
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
pi_66825452
kroketten met mosterd, prakken, op een broodje
daar had ik dan ook écht trek in gisteren

ik heb trouwens nog wel een krokettenrecept voor je? Wil 't binnenkort eens gaan proberen, maar misschien voel jij je eerder geroepen?
Ja doei.
pi_66825520
Ik heb weleens kipkroketten gemaakt... Maar ik vind het teveel werk, en ik wil ook verder geen gewoonte maken van dat gefrituur, ofzo
Ik had ze eerst enkel gepaneerd. Gooide de eerste drie in het vet, deksel erop, afzinken... Psssjt.......... Plof kroketten geexplodeerd in het vet
Nou ja, de dubbel gepaneerde lukten wel. Maar ik moest eerst het vet verschonen, de kip zat o-ver-al
pi_66825602
ik heb een keer kroketten gebakken in een pan Op een studieweekend hadden we te weinig frituurvet om het mandje in te laten zakken
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:42:11 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66826101
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
ik ook! Heel erg. Binnenkort een hollandse avond plannen waar we kroketten en kaassoufle's gaan maken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66826152
Saai zo een weekend thuis! M'n ouders hebben echt drie feestjes en wat klussen dit weekend dus het is niet dat we samen iets leuks gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 15:15:08 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827193
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
pi_66827593
goedemiddag... geloof dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb.. en dan vanavond nog naar een optreden van Larry Carlton (gitarist waar mijn vriend helemaal gek van is)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:30:19 #113
163650 Greys
pi_66827662
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66827744
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
Ik moet nog een blog schrijven maar ik heb geen inspiratie
pi_66827778
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:34:36 #116
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827791
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Prrrrr
pi_66827835
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :
[ afbeelding ]

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:36:49 #118
163650 Greys
pi_66827865
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:38:17 #119
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827906
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
En een muts op, ja kan!
Prrrrr
  zondag 8 maart 2009 @ 15:39:00 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827935
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
Ben ik van overtuigd. En dat je je nu rot voelt: compleet terecht. Maar het komt goed, echt. Het heeft alleen tijd nodig. Daarna lukt het je echt wel weer om af te vallen en je broek weer te passen .
pi_66827969
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar niemand had gezegd dat het makkelijk zou zijn
Pfff, ja ik weet het ook niet zo goed!!
  zondag 8 maart 2009 @ 15:40:25 #122
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66827992
Poppetjes, ik kom even gedag zeggen.
Afgelopen week heb ik niet gepost omdat ik ziek was, maar eigenlijk had ik ook geen behoefte om hier langs te komen.
Ik merk dat ik het topic veel minder leuk en nuttig vind nu er niemand meer aanwezig is om je eens flink de waarheid te zeggen, advies te geven over je eetpatroon of die gericht feedback geeft op je eetlijstjes. Ik heb het gevoel dat Slank inmiddels een grote theeleutclub is geworden waar mensen af en toe nog een eetlijstje in posten om aan het Slank-criteria te voldoen. De smoesjes om troep te eten vliegen in het rond en de spreekwoordelijke stok achter de deur is ergens in het gedrang zoekgeraakt.
Daarnaast vliegen de hormonen hier de laatste tijd te pas en iets te vaak te onpas de pan uit. Daar heb ik absoluut geen trek in, anders postte ik wel regelmatig in OUD ofzo. .
Ik kom vast wel weer een keertje langsfietsen om te kijken hoe het met een aantal van jullie is, maar actief meeposten is voor mij afgelopen.

Kusje,
Anos
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:42:30 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828043
Greys... ik weet als geen ander hoe jij je voelt.. Probeer echt elke dag even wat te bewegen, uurtje wandelen, fietsen weeti k veel maar doe wat.
En ik weet dat er niks moeilijker is om een negatieve spiraal te doorbreken maar zo word je ook niet gelukkiger

Zo en nu moet ik mijn goedbedoelde adviezen ook zelf weer eens uitvoeren alleen lukt dat ook nog niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66828085
Voor hen die 't willen zien, foto's van mn motor gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:44:46 #125
163650 Greys
pi_66828120
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')