Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoekenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
motor is trouwens niet gemaakt
niet te doendus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne
dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat
)
lichamelijk is 't wel goedgekomen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken, of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor
. Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
ik ook! Heel erg. Binnenkort een hollandse avond plannen waar we kroketten en kaassoufle's gaan maken!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: ik mis dus echt de kroketten heElke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
Ik moet nog een blog schrijven maar ik heb geen inspiratiequote:Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven. Nu hopen dat niemand het leest.
Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..quote:Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit![]()
Leuk joh, stoppen met roken!
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aanquote:Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.![]()
Mijn tuintje ligt in het zonnetje :
[ afbeelding ]
Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.
Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peilquote:Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
En een muts op, ja kan!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
Ben ik van overtuigd. En dat je je nu rot voelt: compleet terecht. Maar het komt goed, echt. Het heeft alleen tijd nodig. Daarna lukt het je echt wel weer om af te vallen en je broek weer te passenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peilMaar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
Ja maar niemand had gezegd dat het makkelijk zou zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peilMaar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bah
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |