Tjee Co, wat klotequote:Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef conleche het volgende:
Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.![]()
Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
Hoe smaakt guacamole?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't is van erwten gemaakt, denk aan guacamole oid
Gemalen kikkererwten. En daar horen dan wat smaakmakers bij door, sesampasta bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar smaakt houmous naar??
Geprakte avocado. Maar dat heeft nogal weinig smaak, dus de guacamole smaakt vooral naar wat je erbij in gooit: yoghurt/creme fraiche, knoflook, (chili)peper, drupje citroen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe smaakt guacamole?(ik ben ook benieuwd naar de smaak, maar dat ken ik ook niet).
ik lust dus geen houmous denk ik...quote:Op zondag 8 maart 2009 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Gemalen kikkererwten. En daar horen dan wat smaakmakers bij door, sesampasta bijvoorbeeld.
Ik vind het erg lekker, hoewel ik het bakje dat ik nu heb (AH) minder lekker vind dan mijn vertrouwde van de Noord-Afrikaan. En ik heb de doe-het-zelf ingredienten in huis gehaald; kikkererwten dus, en tahin. Volgende week draai ik er zelf een in elkaar.
Even inbreken hier, ik heb je blog namelijk zitten lezen. Wat een ingreep zeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanochtend ineens een kilo zwaader. Schrok me wezenloos
Ik heb m'n CI weer op en ben vastbesloten hem de hele dag op te houden, ook al klinkt het geluid vreselijk.
Mark liet net op zijn kamer z'n muisbal vallen. Ik: "Liet jij wat vallen?". "Ja". "Twee dingen? Of iets wat stuiterde?". Bleek dat ding idd te stuiterenEn dat hoor ik gewoon
. Dat soort geluiden klinkt nog het meest natuurlijk, ook al klinkt de rest súpermechanisch. En de rest zet ik wel op m'n blog
. Ga nu lekker zitten lezen bij het raam
.
Gewoon niet op reageren, ze hoort je toch niet!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even inbreken hier, ik heb je blog namelijk zitten lezen. Wat een ingreep zeg.
Ik hoop dat het snel went allemaal
Huh, hier stond net een heel verhaal. Waarom haal je het weg?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ik lust dus geen houmous denk ik...
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon niet op reageren, ze hoort je toch niet!
Ow... kut
Zo niet interessantquote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh, hier stond net een heel verhaal. Waarom haal je het weg?
Dankquote:Op zondag 8 maart 2009 19:48 schreef Laureline het volgende:
En een lekker houmousrecept is:
1,5 kopje kikkererwten
3 teentjes knoflook
beetje tamari (soort ketjap, puur soja)
sap van 2 citroenen
half kopje tahin ( sesampasta)
1 bosuitje
beetje peterselie
zout en veel zwarte peper, en een beetje cayennepeper
eerst erwten pureren, dan de rest erdoor, en goed koud laten worden
Ik vond het interessant..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo niet interessant
Ik vind tahin zo verschrikkelijk ranzig dat ik houmous denk ik niet lust... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ik ben de slechtste niet en ik probeer alles (my god, vanille sojavla/yohgurt iets is haske lekker!) Dus als ik alle ander dingen uit de koelkast eindelijk eens op heb dan koop ik het eens eens een keer.
Houmous is er in verschillende smaakjes, het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er ook soorten zijn zonder tahin (ik ken de ingrientenlijsten van de verschillende smaakjes niet).quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo niet interessant
Ik vind tahin zo verschrikkelijk ranzig dat ik houmous denk ik niet lust... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr ik ben de slechtste niet en ik probeer alles (my god, vanille sojavla/yohgurt iets is haske lekker!) Dus als ik alle ander dingen uit de koelkast eindelijk eens op heb dan koop ik het eens eens een keer.
Ik laat mijn te grote kleding vermaken. Ben begonnen met mijn werkkleding en heb nu ook al een paar rokken laten vermaken. Strakke rokjes laten verkleinen is alleen de moeite als het dure rokjes waren: het is namelijk nogal aan de prijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ja. En het vooruitzicht is ook niet dat je er ooit wel weer in gaat passen
Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |