abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 17:19:52 #176
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831030
Ontopic: ik had zelfgemaakte pizza en ik kreeg hem niet eens op . Was ook wel een bord vol, en de pizza volgeladen met groente enzo, maar toch.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66831245
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
pi_66831277
En niet om Greys te frustreren ik had in ZA een ontzettend gave spijkerbroek gekocht waar mijn kont geweldig goed in oogde... En die is nu alweer bijna te groot. Buh, ik baal er zo van
pi_66831345
da's waar...

da's het grote nadeel van afvallen kleding die je na veel te korte tijd alweer van de reet afzakt
Ja doei.
pi_66831398
Ja. En het vooruitzicht is ook niet dat je er ooit wel weer in gaat passen

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:32:15 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831414
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:33:27 #182
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831441
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
pi_66831498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:38:32 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831589
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
Het ligt wel een beetje aan het soort rokje, maar bij een plooirokje kan het echt met gemak, dan valt het niet zo op. In het verleden heb ik broeken op deze manier in laten nemen als ze te wijd zaten bij mijn rug. Dan deed ik meestal 2 plooien, op vaste afstand vanaf het midden. Dat ging toen wel goed .

En als je niet zeker weet: eerst met de hand een draadje (paar steken, niet veel meer) erdoorheen, passen en kijken of het nog staat, en daarna pas naaien met de naaimachine.
pi_66831654
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:43:17 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66831720
Bijna geen chocolade in huis!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:51:45 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832002
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
k ga denk ik deze biscotti maken:

http://toetjestrut.blogspot.com/2007/10/nigellas-biscotti.html
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66832076
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef Chicolate het volgende:
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
Dat is overigens een waarheid als een koe. Niets zo frustrerend als grotere maten moeten kopen
Vandaar dus ook dat ik het afvallen rustig-aan doe; ik ben als de dood om te gaan jojo'en. Doe mij maar veel en lekker eten

Afijn, een snelle googlesessie levert mij op dat de Zuid-Afrikaanse Eva-Levi's ook op de Amerikaanse markt worden uitgebracht. Mooi, dan zijn ze vast via ebay wel te krijgen.
En anders vraag ik de familie wel om er een op te sturen
  zondag 8 maart 2009 @ 17:54:06 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66832088
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
Kop op Greysie!

Wat een ellende allemaal btw, MoBlo gevallen, PF´s kat, crisis, etc.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:57:03 #190
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66832172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
Ik heb mijn kennis ook alleen maar van het meekijken met mijn moeder . Oh en ik heb 1x zelf de pijpen van mijn broek smaller gemaakt, en dat was een eitje.
pi_66832188
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:04:42 #192
331 Merel
Be here now.
pi_66832404
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Tink had dat met haar kleren laten doen!

Ik ga ook eens inventariseren wat ik nog in de kast heb hangen dat allemaal te groot is geworden, en dan eens kijken wat ik de moeite waard vind om nog te laten vermaken. En de rest van de te grote kleding gebruik ik dan wel als oefenlapjes, want vanaf volgende week ga ik op naaicursus! Ik kan er nog helemaal niks van, maar het lijkt me enorm leuk om zelf m'n kleding in elkaar te kunnen knutselen

PF wat rot van je kat zeg, ik word er helemaal verdrietig van

Zo, en nu aan de risotto
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 18:05:37 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832427
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
wel een idee inderdaad...zo maar eens naar de super toe wandelen. Eerst die stomme outline af hebben!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66832576
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
  zondag 8 maart 2009 @ 18:12:29 #195
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_66832625
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66832693
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef Laureline het volgende:
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
Ik heb mijzelf laatst geleerd kroketten te eten, en nu vind ik ze lekker Slechte zet!

Ik baal een beetje dat ik bij m'n ouders niks van sport kan doen, al zou ik het willen.. Dus misschien moet ik m'n ren schoenen maar heen en weer slepen..
  zondag 8 maart 2009 @ 18:19:43 #197
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66832874
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66832876
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
Ik kan het wel, maar ik haat het. Er ligt dan ook altijd een stapel verstelwerk hier in het atelier waar ik als een berg tegenop zie. En die ik zo lang mogelijk blijf uitstellen...Op de een of andere manier kan ik mezelf er veel sneller toe zetten een heel nieuw ding te maken dan iets te verstellen. Raar, hè?
pi_66832932
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef k_i_m het volgende:
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
Staat in de Albert Heyn bij de bakspullen. Zijn 5 kleine zakjes van 16 gram.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:23:35 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66833058
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')