Oh myquote:Op zondag 8 maart 2009 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/246960
Nu actief. En boos
Terecht. Die van Danone is namelijk véél lekkerderquote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens, die citroenkwark is van Optimel toch? Die zie ik hier nooit in de supermarkt
Ik heb het ook hoor, ik ben nu weer veel bewuster bezig met wat ik in mijn mond prop. Maakt niet dat ik opeens een ijzeren discipline heb, dat had ik daarvoor ook al niet, maar hey, ik kom niet meer aan sinds we dat collectief weer hebben opgestart.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook schuldig, al gaat het wel weer beter sinds ik weer met chico heb afgesproken dat we mekaar in de smiezen houdenIk bedoel, iedereen hier is bezig met afvallen, maar als je specifiek met iemand een afspraak maakt gaat het wel beter merk ik! Soort extra controle. Ik post ook vaker lijstjes dan, en da's ook confronterend. Dan merk je inderdaad dat je écht niet zo goed eet als je denkt (in mijn geval iig, zwart op wit is het confronterend
).
Maar goed dat je de drive weer vind!Misschien moeten we in het topic maar proberen allemaal weer strenger te doen
Dat we heel hard "DOE! NORMAAL!"
posten als iemand raar eet
Ofzo.
Ik ben het met je eens, maar de manier waarop nu tegen SHE tekeer wordt gegaan gaat mij eigenlijk te ver.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
EDIT: laat ook maar. Kan ook weer verkeerd opgevat worden.
Heeft ie gedaan, en iemand anders opende dat topic erover. En ik ga me er verder niet mee bemoeien, de manier waarop dingen worden uitgepraat/gevochten staat me totaal niet aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:31 schreef mspoez het volgende:
Ik weet niet wat je postte maar ik had het slim gevonden als Danny zijn mededeling over de graits abo's in een nietreageerbaar topicje had gezet...
Ik dacht dat die al lang dood was joh!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, de ballon die ik van jullie heb gekregen is aan het einde van z'n leven gekomen en de katjes worden er érg nerveus vanDat ding zweeft inmiddels het hele huis door
.
Ja, ik moet er ook 2 supermarkten verder voor omfietsen! Sla dan meteen maar een paar potten tegelijk in. En ik meng deze met de magere Franse kwark van AH, dan blijft het lekker romig/zurig. Want anders ga ik inderdaad verlangen naar de Danone, maar daar een bak van leegeten (dat gebeurt je echt zo!) is niet zo heel slankvriendelijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens, die citroenkwark is van Optimel toch? Die zie ik hier nooit in de supermarkt
Meenemen in een koeltas, evt tussen 2 van die blauwe koelelementen! Met nog wat ijsbergsla erbij, om erdoorheen te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:37 schreef Syrena het volgende:
Ik moet mijn gesnaai 's avonds de baas worden. Het Moet! Het is een week of twee goed gegaan, en toen was het weer mis![]()
Morgen ga ik een tonijnsalade maken voor mee naar het werk (avonddienst). Tonijn laten uitlekken en dan mengen met light mayo, een augurkje kleingesneden, een half uitje fijngesneden en een gekookt eitje aan gruzels.
Hoe erg zou dat gaan stinken? Als het goed is zit ik toch alleen....
Ik heb deze week nog wel een dagje vrij, dan kijk ik wel even bij de c1000quote:Op zondag 8 maart 2009 21:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook 2 supermarkten verder voor omfietsen! Sla dan meteen maar een paar potten tegelijk in. En ik meng deze met de magere Franse kwark van AH, dan blijft het lekker romig/zurig. Want anders ga ik inderdaad verlangen naar de Danone, maar daar een bak van leegeten (dat gebeurt je echt zo!) is niet zo heel slankvriendelijk.
Zo'n Aldi-ding, soort koelbox op stroomquote:Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Meenemen in een koeltas, evt tussen 2 van die blauwe koelelementen! Met nog wat ijsbergsla erbij, om erdoorheen te doenAls je geen ijskast hebt op je werk, tenminste...
Done!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gaat wel stinken ja. Rauwe ui plus tonijn, daar gaat zelfs mijn kamergenoot bedenkelijk van kijken. EN die heeft het reukvermogen van een verkouden siamees
Stuur je mij een PM met link voor dat filmpje? ben wel benieuwd!
Nynke, hoe zijn je koekjes gelukt?
Ik ook. Daar schreef ik dan ook niets overquote:Op zondag 8 maart 2009 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar de manier waarop nu tegen SHE tekeer wordt gegaan gaat mij eigenlijk te ver.
Heerlijk! Lekker knapperig, sinaasappelig en chocoladerig. Ik kon alleen geen vanille-aroma vinden in de super..dus dat ontbreekt en dat mis ik wel een beetje.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Dat gaat wel stinken ja. Rauwe ui plus tonijn, daar gaat zelfs mijn kamergenoot bedenkelijk van kijken. EN die heeft het reukvermogen van een verkouden siamees
Stuur je mij een PM met link voor dat filmpje? ben wel benieuwd!
Nynke, hoe zijn je koekjes gelukt?
Ik ookquote:Op zondag 8 maart 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Daar schreef ik dan ook niets over
Het gaat er om dat ik alleen wel snap dat de donateurs de foto's willen. Eerlijk en realistisch blijven... zonder het aanbod van SHE om bloot te gaan had zeker de helft niet gedoneerd.
Maar dat praat absoluut niet goed hoe sommige users gaat zitten bashen en zeiken. Ik vind het helemaal een genant ordinair zootje worden eigenlijk. Echt tenenkrommend.
Geeft niks, de wussies moeten er ook zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ookIk snap je wel hoor Greys. En de users ook. Ik kijk er zelf alleen anders tegenaan. Ik zou zeggen, als Serious Request je niks kan bommen, doneer dan niet. Maarja, okay. Maar hoe dat nu weer gaat, met borderline hier en biatch daar, dan snap ik weer waarom ik voornamelijk in het slanktopic hang
Ik ben een te erg watje voor Fok! merk ik...
![]()
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |