Hm, ik vind het moeilijk je advies te geven, ik heb nooit een verslaving gehad/overwonnen. En op zich hoef je helemaal niet al dat eten in je mond te stoppen, maar dat is ook weer makkelijk/bot gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
Ik normaliter welquote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne![]()
dat vind ik echt niet lekker
Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??quote:Op zondag 8 maart 2009 15:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgenHeb geen eetlust op de één of andere manier
![]()
Lijstje tot nu toe:
O: bakje optimelyoghurt
T: mineola
L: pistoletje met gekookt ei
Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
Doe! Normaal!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??
Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
Ik lust het ook niet. Kan ook te maken hebben met een legendarische chili con carne waarin iets zat dat over datum was, en mini-Chico die weigerde haar bordje leeg te eten want er zaten vieze stukjes in, en ouders van mini-Chico die haar dwongen om het toch te eten ... tot ze erachter kwamen dat het fruit erin over datum was en inderdaad een maf smaakje had ...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne![]()
dat vind ik echt niet lekker
Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje![]()
Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
Ja he, ik vind het echt een ideale combiquote:Op zondag 8 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
Dit is dan wel voor 2 personen maar er komt nog 150 gram rauw groenvoer bijquote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?
Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor mequote:Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?
Hihi, dat was niet de bedoeling hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me
Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
Ik heb recent twee paar schoenen een maat kleiner gekochtquote:Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |