abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 14:16:13 #101
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66825172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
motor is trouwens niet gemaakt

niet te doen dus ben nu opzoek naar een nieuwe kuip, maar die zijn nagenoeg niet te krijgen in een betere staat dan de mijne dus houd ik 't voorlopig maar zo en ga ik op zoek naar doorzicht ducttape (wat niet bestaat )
Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66825179
geen idee
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:18:13 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66825251
Zo, ik ga naar huis
Vanavond vroeg eten (om half 5 ofzo), douchen even bankhangen en naar bed. Heb al 5 uur geslapen in 2 nachten..
Morgen gaat de wekker alweer om 4.30 dus ik wil nu gewoon 20.00 liggen met vriend. die moet ook zo vroeg op, toevallig.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66825262
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jawel toch? Het heet dan wel anders, maar ik had hier thuis ook supertape, stevig (met ribbels ook) en dat was doorzichtig. Goed blijven zoeken , of met gewoon ducttape doen. Maar balen zeg van je motor . Gaat het met je lichaam alweer wat beter?
lichamelijk is 't wel goedgekomen.
Zat even in de rats over mn nek en concentratie, omdat een vriend van me na ongeluk nu met ontzettende concentratieproblemen kampt

Maar op de beurse plek op mn heup na die ik gisteren voelde toen ik mn motorkleding aan deed valt 't allemaal flink mee

Gisteren nog met een half gedemonteerde motor zonder voorknippers naar de dealer gereden omdat we iets niet los kregen al die zondagsrijders met hun prachtige gepoetste motoren en strakke pakken keken me echt aan van " " toen ze me voorbij zagen komen, maar ik voelde me heel stoer toen ik onder de zwarte vegen op mn gezicht bij de dealer aankwam op een halve motor omdat ik zélf mn motor aan het maken was
Ja doei.
pi_66825372
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
pi_66825452
kroketten met mosterd, prakken, op een broodje
daar had ik dan ook écht trek in gisteren

ik heb trouwens nog wel een krokettenrecept voor je? Wil 't binnenkort eens gaan proberen, maar misschien voel jij je eerder geroepen?
Ja doei.
pi_66825520
Ik heb weleens kipkroketten gemaakt... Maar ik vind het teveel werk, en ik wil ook verder geen gewoonte maken van dat gefrituur, ofzo
Ik had ze eerst enkel gepaneerd. Gooide de eerste drie in het vet, deksel erop, afzinken... Psssjt.......... Plof kroketten geexplodeerd in het vet
Nou ja, de dubbel gepaneerde lukten wel. Maar ik moest eerst het vet verschonen, de kip zat o-ver-al
pi_66825602
ik heb een keer kroketten gebakken in een pan Op een studieweekend hadden we te weinig frituurvet om het mandje in te laten zakken
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 14:42:11 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66826101
quote:
Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Mo: ik mis dus echt de kroketten he Elke keer als ik in NL ben, eet ik weer een gezellig broodje kroket. Liefst bij Dungelmann
ik ook! Heel erg. Binnenkort een hollandse avond plannen waar we kroketten en kaassoufle's gaan maken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66826152
Saai zo een weekend thuis! M'n ouders hebben echt drie feestjes en wat klussen dit weekend dus het is niet dat we samen iets leuks gaan doen
  zondag 8 maart 2009 @ 15:15:08 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827193
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
pi_66827593
goedemiddag... geloof dat ik maar 2 uurtjes geslapen heb.. en dan vanavond nog naar een optreden van Larry Carlton (gitarist waar mijn vriend helemaal gek van is)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:30:19 #113
163650 Greys
pi_66827662
Mijn nieuwe jeans die ik pas 5 keer heb aangehad ofzo, gaat niet meer dicht.
Maar dan ook niet 'met veel pijn en moeite', maar gewoon bij lange na niet.
Dammit

Leuk joh, stoppen met roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66827744
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verveel me ook. Moet eigenljk huiswerk maken, maar daar had ik zo weinig zin in, dat ik een oud weblog (halfjaar geleden al gestart maar nooit iets geschreven) heb opgegraven en ben gaan schrijven . Nu hopen dat niemand het leest.
Ik moet nog een blog schrijven maar ik heb geen inspiratie
pi_66827778
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Dammit

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
  zondag 8 maart 2009 @ 15:34:36 #116
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827791
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Prrrrr
pi_66827835
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef mspoez het volgende:
Komt goed Greysie, echt waar! Je lijf moet zich aanpassen aan je nieuw ingestelde stofwisseling en daarna stabiliseert zich dat gewoon weer.

Mijn tuintje ligt in het zonnetje :
[ afbeelding ]

Ik heb daarstraks even buiten gezeten maar dat was nét te koud nog. Dus nu binnen met de deuren open.

Progje, heb je genoten? Daar gaat het om tenslotte!
Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:36:49 #118
163650 Greys
pi_66827865
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik snap dat je baalt! Want nieuwe kleding niet meer passen is altijd kut.. Maar je hebt zelf ook al gezegd dat je niet en kan afvallen en kan stoppen met roken.. Dus probeer te accepteren dat je een aantal maanden "dik" zal zijn.. En daarna ga je weer afvallen..
Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:38:17 #119
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66827906
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan toch op een ligstoel onder een slaapzak met je jas aan
En een muts op, ja kan!
Prrrrr
  zondag 8 maart 2009 @ 15:39:00 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66827935
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar daar voel ik me zó rot bij! Ik weet niet of ik dat nog maanden trek. En Heer G al helemaal niet denk ik, want mijn humeur is beneden alle peil Maar goed, uiteindelijk zal het vast allemaal goed komen. Ik vind het alleen wel heel erg vies tegenvallen.
Ben ik van overtuigd. En dat je je nu rot voelt: compleet terecht. Maar het komt goed, echt. Het heeft alleen tijd nodig. Daarna lukt het je echt wel weer om af te vallen en je broek weer te passen .
pi_66827969
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar niemand had gezegd dat het makkelijk zou zijn
Pfff, ja ik weet het ook niet zo goed!!
  zondag 8 maart 2009 @ 15:40:25 #122
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66827992
Poppetjes, ik kom even gedag zeggen.
Afgelopen week heb ik niet gepost omdat ik ziek was, maar eigenlijk had ik ook geen behoefte om hier langs te komen.
Ik merk dat ik het topic veel minder leuk en nuttig vind nu er niemand meer aanwezig is om je eens flink de waarheid te zeggen, advies te geven over je eetpatroon of die gericht feedback geeft op je eetlijstjes. Ik heb het gevoel dat Slank inmiddels een grote theeleutclub is geworden waar mensen af en toe nog een eetlijstje in posten om aan het Slank-criteria te voldoen. De smoesjes om troep te eten vliegen in het rond en de spreekwoordelijke stok achter de deur is ergens in het gedrang zoekgeraakt.
Daarnaast vliegen de hormonen hier de laatste tijd te pas en iets te vaak te onpas de pan uit. Daar heb ik absoluut geen trek in, anders postte ik wel regelmatig in OUD ofzo. .
Ik kom vast wel weer een keertje langsfietsen om te kijken hoe het met een aantal van jullie is, maar actief meeposten is voor mij afgelopen.

Kusje,
Anos
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:42:30 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828043
Greys... ik weet als geen ander hoe jij je voelt.. Probeer echt elke dag even wat te bewegen, uurtje wandelen, fietsen weeti k veel maar doe wat.
En ik weet dat er niks moeilijker is om een negatieve spiraal te doorbreken maar zo word je ook niet gelukkiger

Zo en nu moet ik mijn goedbedoelde adviezen ook zelf weer eens uitvoeren alleen lukt dat ook nog niet
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66828085
Voor hen die 't willen zien, foto's van mn motor gisteren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:44:46 #125
163650 Greys
pi_66828120
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hoop niet dat dat je weggejaagd heeft in elk geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66828209
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Jammer Anos. En nu voel ik me schuldig met mijn gezeur over het stoppen met roken.
Hm, ik vind het moeilijk je advies te geven, ik heb nooit een verslaving gehad/overwonnen. En op zich hoef je helemaal niet al dat eten in je mond te stoppen, maar dat is ook weer makkelijk/bot gezegd.
Dus het is of afzien omdat je graag wil eten/roken of omdat je dikker wordt..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 15:49:53 #127
163650 Greys
pi_66828284
Ik hou het ook wel even een tijdje voor gezien hier tot ik me wat beter voel.
Anos zal zich heus niet door mijn gezeik hebben laten wegjagen, maar toch, het feit dat ik me er rot bij voel zegt ook wel genoeg. Dus tot laterdunner!

En geen 'gedoe' van maken, dat is hier al genoeg lately.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 8 maart 2009 @ 15:51:33 #128
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828342

Ik ga me maar niet aangesproken voelen. geen idee of dat wel zou moeten, maar goed..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:53:21 #129
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828386
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
O: bakje optimelyoghurt
T: mineola
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66828472
chili con carne

dat vind ik echt niet lekker
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:46 #131
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik normaliter wel Nu heb ik gewoon zin in soep ofzo
  zondag 8 maart 2009 @ 15:56:57 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828505
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanavond chili con carne, maar de gedachte doet me nu een beetje walgen Heb geen eetlust op de één of andere manier

Lijstje tot nu toe:
O: bakje optimelyoghurt
T: mineola
L: pistoletje met gekookt ei

Eigenlijk moet ik nog maar even naar buiten, maar stiekem heb ik daar helemaal geen zin in
Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
  zondag 8 maart 2009 @ 15:57:12 #133
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_66828511
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
Doe! Normaal!
Jouw stoppen met roken en je gewicht zijn een van de weinige slankgerelateerde zaken die hier voorbij komen vliegen. Ik moet je alleen zwaar teleurstellen, het is niet morgen afgelopen. Of overmorgen. Je lichaam doet er ongeveer een half jaar tot 8 maanden over om weer in balans te komen. Je hebt dus nog even te gaan.
Mijn advies: Omarm het, accepteer het, leg je er bij neer. Koop een stretchbroek, een die niet bij aankoop strak zit. Let goed op wat je eet en blijf je gezonde eetpatroon doorzetten ook al val je niet af. Als je lichaam weer in balans is merk je vanzelf dat je langzaam weer in je oude figuur terug begint te plooien. Nu knetterhard lijnen heeft echt geen nut. Maar dat betekend dus niet dat je je snavel vol kan gaan proppen met troep omdat je toch al dik wordt. Als je stopt met roken wordt je wat dikker. Dat is onvermijdelijk. Maar wat wel te vermijden is zijn die extra kilo's die je er zelf aansnoept.
Fok!bejaarde
  zondag 8 maart 2009 @ 15:58:39 #134
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828556
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij bent hopelijk nog niet zo lang wakker??

Ik wel en heb tot nu toe 1000 kcal gegeten, erg netjes vind ik zelf!
Kipfilet staat te marineren in sojasaus, kruiden, specerijen en veul knoflook.
Dat zo roerbakken met 800 gram roerbakgroentes erbij. Moet daarna wel vol te houden tot bedtijd
Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
  zondag 8 maart 2009 @ 15:59:23 #135
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66828576
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
chili con carne

Ik lust het ook niet. Kan ook te maken hebben met een legendarische chili con carne waarin iets zat dat over datum was, en mini-Chico die weigerde haar bordje leeg te eten want er zaten vieze stukjes in, en ouders van mini-Chico die haar dwongen om het toch te eten ... tot ze erachter kwamen dat het fruit erin over datum was en inderdaad een maf smaakje had ...

Ik ga zo zelfgemaakte pizza eten

@Anos: jammer, en succes.
pi_66828682
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ontbijt was rond een uur of elf, maar het lijstje is inderdaad te weinig. Ga nu even de keuken in voor een tussendoortje

Dinsdag weer Pilates, heb er nu al zin in
Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:01 #137
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66828746
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:07:32 #138
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828762
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik kan morgen naar yoga&pilates, heel rustgevend maar had toch iedere keer spierpijn! Is wel een goed idee eigenlijk, thanks!
Ja he, ik vind het echt een ideale combi Je zweet niet tijdens de les, het is zelfs wel relaxt juist Maar toch gebruik je je spieren heel goed (ik had twee dagen spierpijn! )
  zondag 8 maart 2009 @ 16:08:54 #139
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66828804
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

800 gram?!?! Voor 2 personen neem ik aan?
Weet je nou onderhand nog niet dat Uniekhoorn een groentemonster is?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:11:52 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66828892
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dit is dan wel voor 2 personen maar er komt nog 150 gram rauw groenvoer bij p.p

Ik moet wel anders ga ik toch weer toastjes enzo pakken, ik ben echt een zwakkeling
En nee, dan moet dat ook niet in huis komen maar meneer en zeker meneers kinderen willen wel eens wat lekkers
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 16:13:16 #141
163650 Greys
pi_66828938
Dank je Anosmie, voor je uitgebreide post, fijn dat je dat nog even wilde doen
Maar ik zit mezelf gewoon heel erg in de weg door wel veel crap te eten en daarna te miepen dat ik aankom. Het is ook niet alleen het stoppen met roken, zit gewoon met mezelf in de knoop en daardoor komt er ook niets vrolijks meer uit. Ook hier niet. Dus voor mij zou het ook beter zijn om hier een tijdje niet te komen, want ik heb het momenteel ook alleen maar over negatieve dingen en/of cheesecakes

Ik had aan Conleche beloofd dat ik vanaf morgen weer beter zou eten en op zou letten, dus dat ga ik dan ook doen. Dan ga ik me vast snel weer beter voelen.

Anos, ik hoop echt dat je nog wel eens langs komt af en toe of dat ik je elders op het forum tegen het lijf blijf lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66829092
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:19:42 #143
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829168
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nu zie ik een soort groot, griezelig konijn voor me

Anos, ik vind je wel snel met je oordeel. Veel mensen hier vallen nog steeds af!. Speaking for myself: ik krijg al een jeans twee maatjes kleiner dicht (in ruim twee maanden) door al mijn gesport. En ik kom gewoon niet meer aan van een weekendlijk taartenbaksel. Omdat ik zoveel sport.
Hihi, dat was niet de bedoeling hoor

En dat is de reden waarom ik ben gaan sporten. Hoef ik niet te gaan miepen over eten (zegt ze terwijl ze een paar toastjes naar binnen werkt
pi_66829232
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:23:20 #145
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829255
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik merk overigens dat ik sneller ga lopen nu ik wat lichter ben. Ik denk dat het zo'n 7,8 kilo scheelt met de vorige keer dat ik Evy liep. Toen moest ik me echt inspannen om 8 km/u te halen, nu ren ik zonder heel veel moeite 10 km/u.
Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:03 #146
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829275
Mijn fiets is weer opgehaald, dus ik kan weer fietsen. Dan ben ik waarschijnlijk ook niet meer zo moe/lusteloos.

Maar ondanks mijn eetpatroon kom ik niet aan en lijk ik zelfs iets dunner te worden.
pi_66829296
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat klinkt heel grappig, maar als je er goed over nadenkt is het best logisch volgensmij!
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:24:42 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829299
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:27:19 #150
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829386
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb recent twee paar schoenen een maat kleiner gekocht Hehehe
  zondag 8 maart 2009 @ 16:28:23 #151
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829422
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
Ja, maar dat is voelen he Opzich een hele goed stimulans, want dat spoort je weer aan om net die 100m extra te rennen zegmaar. (Als ik me 'licht' voel lijk ik ook altijd meer te kunnen in de sportschool)
  zondag 8 maart 2009 @ 16:28:58 #152
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829442
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Neuh, de mijne niet hoor. Maar ik wil ook geen kleinere voeten. Dan wordt het wel heel lastig om nog goede/leuke schoenen te kopen (voor een leuk prijsje).
  zondag 8 maart 2009 @ 16:29:37 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829457
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:28 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dat is voelen he Opzich een hele goed stimulans, want dat spoort je weer aan om net die 100m extra te rennen zegmaar. (Als ik me 'licht' voel lijk ik ook altijd meer te kunnen in de sportschool)
Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel! )
  zondag 8 maart 2009 @ 16:30:38 #154
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829490
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel! )
Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)
  zondag 8 maart 2009 @ 16:31:02 #155
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829505
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)
Hahaha, ook wel een beetje gezonder hoor
pi_66829583
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaald Hoe kan dat nou weer
pi_66829602
ach wat enorm sneu P.F
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66829625
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaald Hoe kan dat nou weer

Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:35:54 #159
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66829647
quote:
Ah bah, dat is wel heel sneu Gecondoleerd PF.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:36:41 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829676
awww PF! wat naar!!

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 maart 2009 @ 16:37:01 #161
163650 Greys
pi_66829682
PF!
Kwamen ze langs van de Dierenambulance ofzo? Of had iemand hem in de sloot gezien?
Potver. Wat verdrietig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66829743
Ze belde.. Hebben jullie een kat die ... heet. Dan heb ik namelijk niet zo een leuk nieuws..
Hij was vandaag in de sloot gevonden waar hij al sinds 28 januari in lag.. Omdat hij een chip had konden ze er nog iets mee..
pi_66829779
godzijdank hebben die chips dus echt nut.. want nu zit je niet meer in onzekerheid....

sterkte babe!
Ja doei.
pi_66829800
He bah PF, wat een naar nieuws...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:41:35 #165
211002 Goodbye
Awesome!
pi_66829814
quote:
Wat een erge dood voor zo'n beestje

Nog een zielig verhaal tussen spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:44:18 #166
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829902
oh en hoi!

ik heb vast vanalles gemist, ik was dit weekend meteen zo druk dat ik nauwelijks online was...

de eerste schok op de weegschaal, vrijdagochtend na aankomst was er stond 85,4
de volgende ochtend was dat 84,6 en vanochtend 83,4. Ik neem aan dat het dus gedeeltelijk vlieg-vochtkilo's waren. Mn benen zijn ook niet meer opgezet nu, en ik ben ook niet ongesteld meer (dat werd ik ook nog eens valk voor de terugreis) dus ik ben de verwachte 2,5/3 kilo aangekomen.Vanaf maandag weer lekker rennen en normaal eten (dit weekend heb ik neit gezodn amar wel weinig gegeten) en dan is dat er snel genoeg weer af.

Ik voelde me wel heel naar en vadsig, ik zie met die 3 kilo net alles iets beter zitten in mn kleren, alles zit net wat strakker enzo, en das neit fijn. bah. ben dus in elk geval weer gemotiveerd...

@ Anos: jammer! Ik snap wel een beetje dat "het geweten van het topic" gemist wordt. Maar goed, ik denk dat we met zn allen regelmatig nog wel heel kritisch zijn op elkaars eten. Jammer dat je t niet zo leuk meer vindt. Misschien tot ergens anders op t forum.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:46:02 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66829946
oh, en ik ben mn stem kwijt van de combi airco - slaaptekort - teveel zingen - teveel praten in de kroeg. boehoe.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:48:49 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66830016
sexy juist Kwak!

Ik ben nog hard aan het studeren. Wil een outline klaar hebben voor een paper. Vrij controversieel, dus voor ik verder ga wil ik even aan de prof's vragen of ik wel een beetje op de goede weg ben...

Daarna koekjes bakken!
pi_66830078
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:55:08 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66830207
quote:
Wat erg ... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 maart 2009 @ 16:59:35 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66830337
oh getsie PF, wat naar!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:04:46 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66830497
He P.F wat naar...
Prrrrr
pi_66830534
Kijk dan hoe lief, en dan gewoon 5 weken in het water liggen rotten Ik word er gewoon misselijk van

Hij ging wel vaker zwemmen in de sloot, dan maakte hij mij 's nachts wakker en ging hij zich wassen op m'n kussen.

En ik had hem ook al sowieso heel weinig gezien en ik weet niet eens wanneer omdat ik nu op kamers woon en zo
Gadver.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:07:18 #174
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66830572
Ah wat naar PF . Dit is niet het nieuws waar je op gehoopt had. Onzekerheid weg, das wel ok, maar dit ... zo niet.
pi_66830821
Maar goed dit is niet het P.F en haar kat topic.. Dus ontopic maar weer..
  zondag 8 maart 2009 @ 17:19:52 #176
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831030
Ontopic: ik had zelfgemaakte pizza en ik kreeg hem niet eens op . Was ook wel een bord vol, en de pizza volgeladen met groente enzo, maar toch.
pi_66831245
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
pi_66831277
En niet om Greys te frustreren ik had in ZA een ontzettend gave spijkerbroek gekocht waar mijn kont geweldig goed in oogde... En die is nu alweer bijna te groot. Buh, ik baal er zo van
pi_66831345
da's waar...

da's het grote nadeel van afvallen kleding die je na veel te korte tijd alweer van de reet afzakt
Ja doei.
pi_66831398
Ja. En het vooruitzicht is ook niet dat je er ooit wel weer in gaat passen

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:32:15 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831414
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:33:27 #182
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831441
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Heeft er iemand ervaring met kleding kleiner laten maken? Rokjes enzo, kan dat? Ik heb geen geld en geen zin om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
pi_66831498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je kan proberen er een extra plooi in te maken bij de band (bovenin), maar als je het zelf doet, zal het waarschijnlijk nooit zo mooi zijn als het origineel was. Het kan op zich wel . En bij tshirts kan je makkelijk zelf de taille innemen.
Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:38:32 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66831589
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een rokje kun je toch gewoon aan de zijkant smaller maken? Ik zal m'n moeder eens vragen.

Over shirts maak ik me minder zorgen; het geeft niet als die niet helemaal strak zitten, en die gaan ook minder lang mee bij mij.

Nou ja, ik heb iig bedacht dat ik mijn pretty ass pants maar gewoon heet ga wassen - is toch lang genoeg. Kijken of het helpt.
Het ligt wel een beetje aan het soort rokje, maar bij een plooirokje kan het echt met gemak, dan valt het niet zo op. In het verleden heb ik broeken op deze manier in laten nemen als ze te wijd zaten bij mijn rug. Dan deed ik meestal 2 plooien, op vaste afstand vanaf het midden. Dat ging toen wel goed .

En als je niet zeker weet: eerst met de hand een draadje (paar steken, niet veel meer) erdoorheen, passen en kijken of het nog staat, en daarna pas naaien met de naaimachine.
pi_66831654
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:43:17 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66831720
Bijna geen chocolade in huis!
  zondag 8 maart 2009 @ 17:51:45 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832002
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ach PF, dit vind ik echt rot voor je! Kus voor jou

Nynke, wat voor koekjes ga je bakken?
k ga denk ik deze biscotti maken:

http://toetjestrut.blogspot.com/2007/10/nigellas-biscotti.html
pi_66832076
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef Chicolate het volgende:
Aankomen heeft hetzelfde nadeel : nieuwe kleding die je vrij snel niet meer past ... (in januari een broek gekocht, en voor ik hem 1x heb kunnen dragen kreeg ik hem al niet meer dicht. En nog steeds niet. Ook niet net aan, hij komt gewoon níet dicht. Dan baal je ook, maarja het was toch al de bedoeling om weer af te vallen zodat je het weer vast).

Het beste: stabiel blijven op je ideale gewicht.
Dat is overigens een waarheid als een koe. Niets zo frustrerend als grotere maten moeten kopen
Vandaar dus ook dat ik het afvallen rustig-aan doe; ik ben als de dood om te gaan jojo'en. Doe mij maar veel en lekker eten

Afijn, een snelle googlesessie levert mij op dat de Zuid-Afrikaanse Eva-Levi's ook op de Amerikaanse markt worden uitgebracht. Mooi, dan zijn ze vast via ebay wel te krijgen.
En anders vraag ik de familie wel om er een op te sturen
  zondag 8 maart 2009 @ 17:54:06 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66832088
quote:
Op zondag 8 maart 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Dammit

Kop op Greysie!

Wat een ellende allemaal btw, MoBlo gevallen, PF´s kat, crisis, etc.
  zondag 8 maart 2009 @ 17:57:03 #190
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66832172
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben zlf een kleermaker van niks, Chico Ik wil eigenlijk gewoon een goede kleermaker zoeken (woonde ik nog maar in Den Haag, bij ons om de hoek zat zo'n aardige, goedkope naaiturk ). Misschien krijg ik mijn moeder zo gek.
Ik heb mijn kennis ook alleen maar van het meekijken met mijn moeder . Oh en ik heb 1x zelf de pijpen van mijn broek smaller gemaakt, en dat was een eitje.
pi_66832188
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:04:42 #192
331 Merel
Be here now.
pi_66832404
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

Tink had dat met haar kleren laten doen!

Ik ga ook eens inventariseren wat ik nog in de kast heb hangen dat allemaal te groot is geworden, en dan eens kijken wat ik de moeite waard vind om nog te laten vermaken. En de rest van de te grote kleding gebruik ik dan wel als oefenlapjes, want vanaf volgende week ga ik op naaicursus! Ik kan er nog helemaal niks van, maar het lijkt me enorm leuk om zelf m'n kleding in elkaar te kunnen knutselen

PF wat rot van je kat zeg, ik word er helemaal verdrietig van

Zo, en nu aan de risotto
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 maart 2009 @ 18:05:37 #193
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66832427
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, in mijn recept (ik maak ze met mango) is de verhouding bloem/suiker anders. Ik denk dat ik probeer wat minder suiker te gebruiken!

Ik zou bij de jouwe wel een beetje sinaasappelzest toevoegen; zest geeft de biscotti de karakteristieke smaak (niet het vanille-aroma). Citroen lijkt me vies icm chocolade.
wel een idee inderdaad...zo maar eens naar de super toe wandelen. Eerst die stomme outline af hebben!
pi_66832576
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
  zondag 8 maart 2009 @ 18:12:29 #195
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_66832625
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66832693
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:11 schreef Laureline het volgende:
Hoho Anosmie! Ik ben de laatste tijd gemotiveerder dan ooit, post anorectiesch slanke lijsten en ren met mijn eigen Evy door het Haagse Bos! En aan de kibbelarijtjes hier & daar doe ik fijn niet mee.

En ColdFeet: spijkerbroeken innemen wordt lastig, maar rokjes zonder dikke tailleband zijn simpel in te nemen, jurken idem dito: even 2 coupenaadjes een cm of wat verder stikken...done! * smijt stapel kleding op tafel *

Nog iets over kroketten: die kan ik nooit weerstaan, maar in de kantine waar ik vaak kom neem ik dan een bruine boterham erbij, ipv zo'n pistoletje, dat inderdaad op mysterieuze wijze heel erg veel meer kcals bevat. Dan is de 'schade' er bijna niet, want een plak kaas was nog erger geweest En daarna mik ik snel een bak sla erachteraan, om het vreetmonster weer in bedwang te houden
Ik heb mijzelf laatst geleerd kroketten te eten, en nu vind ik ze lekker Slechte zet!

Ik baal een beetje dat ik bij m'n ouders niks van sport kan doen, al zou ik het willen.. Dus misschien moet ik m'n ren schoenen maar heen en weer slepen..
  zondag 8 maart 2009 @ 18:19:43 #197
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66832874
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66832876
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau kan jij dat? Rokjes innemen?
Ik kan het wel, maar ik haat het. Er ligt dan ook altijd een stapel verstelwerk hier in het atelier waar ik als een berg tegenop zie. En die ik zo lang mogelijk blijf uitstellen...Op de een of andere manier kan ik mezelf er veel sneller toe zetten een heel nieuw ding te maken dan iets te verstellen. Raar, hè?
pi_66832932
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef k_i_m het volgende:
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
Staat in de Albert Heyn bij de bakspullen. Zijn 5 kleine zakjes van 16 gram.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:23:35 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66833058
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')