Ja, maar dat is voelen hequote:Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Toen ik af was gevallen voelde ik me ook een stuk fitter.
Neuh, de mijne niet hoor. Maar ik wil ook geen kleinere voeten. Dan wordt het wel heel lastig om nog goede/leuke schoenen te kopen (voor een leuk prijsje).quote:Op zondag 8 maart 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je voeten schijnen ook kleiner te worden als je lichter bent!!
Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voelen heOpzich een hele goed stimulans, want dat spoort je weer aan om net die 100m extra te rennen zegmaar. (Als ik me 'licht' voel lijk ik ook altijd meer te kunnen in de sportschool)
Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)quote:Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, echt letterlijk. Alsof ik minder ballast mee hoefde te sjouwen (en dat klopt natuurlijk ook wel!)
Hahaha, ook wel een beetje gezonder hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh zo, ik las je zin verkeerd (fitter als in gezonder, zegmaar)
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaaldHoe kan dat nou weer
Ah bah, dat is wel heel sneuquote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Gadverdamme m'n kat is verdronken en nu pas uit het water gehaaldHoe kan dat nou weer
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat ergquote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |