abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66833115
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:23 schreef k_i_m het volgende:
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
Sure ? Ik kom eigenlijk alleen bij de XL..
Deze
pi_66833178
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:19 schreef k_i_m het volgende:
Coldfeet, hoe kom ik aan bakpoeder??
Turk? Britse winkel? Toko? Natuurwinkel? Hebben het allemaal. Ik heb een enorme bus van dat spul staan, ik heb het al tijden niet meer gekocht.

In de supermarkt heet het meestal Bakin van Dr Oetker.
pi_66833273
Bolletje, wat ontzettend naar van je kat.

Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.

En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
pi_66833300
Lijstje vandaag wordt:
O: verse ananas met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: boterham pindakaas, boterham filet americain
T: cashewnootjes
D: knolselderijpuree met een kostje van geraspte oude kaas , kip met tomatensaus en spercieboontjes
T: citroenkwark/magere kwark

En nu eens onder die 62 kilo komen! Mijn spijkerbroek uit 2002 past ook weer als gegoten Maarja, toen vond ik mijn kont ook al te dik.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:30:52 #205
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66833323
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:

*knip*
Co, wat kut Sterkte
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66833344
Jeetje Co, wat ontzettend rot Sterkte met al het gedoe dat er vast nog aan zit te komen, en met alle emotionele zaken
  zondag 8 maart 2009 @ 18:33:03 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66833372
quote:
-
Jeetje Co! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen . Dikke dan maar...

Mijn lijstje:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas
T: twee microwave appels
T: 1 ligakoekje
D: boerenkool
Niet meer actief op Fok!
pi_66833451
quote:

Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.

En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
Jezus Co, wat heftig. Veel liefs en sterkte virtueel gewenst! Het was natuurlijk maar via internet, maar ik had altijd juist zo'n leuk beeld van jullie samen, hoe alles in jullie leven was vormgegeven enzo...wat treurig nu.
Verder ook eens met je laatste alinea. En PF ook nog een . Bah, er zit weer een nare tijd in de lucht.
pi_66833489
Co....

sterkte enzo
Ja doei.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:36:58 #210
171890 Chicolate
Chemicals
pi_66833498
Co, ik weet niet wat ik moet zeggen , sterkte ermee.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 8 maart 2009 @ 18:38:17 #211
331 Merel
Be here now.
pi_66833540
Co!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_66833619
Boah, wat een naar nieuws allemaal! Heel veel sterkte Cootje en PieEffe
Ik weet er even niets meer op te zeggen, soms wou ik dat ik de macht had om alles weer goed te maken voor iedereen. Gewoon, zomaar op een zondag, *hops* en iedereen weer blij, happy én slank
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66833624
quote:

Wat naar! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. Was het heel erg onverwacht?
Ik vroeg mij al een beetje af waarom het niet zo vaak meer over Mr C ging..
Sinds wanneer zijn jullie niet meer samen?
Als het te privé is hoef je er niet op in te gaan hoor!
pi_66833690
Oja, ik heb het Pilatesding eiiiindelijk online (wat een rotwerk ) maar het is voor het goede doel.
Wie wil proberen of 't werkt? Ik denk dat de link illegaal is, dus PM?

Het zijn vier rar-files, allemaal binnenhalen, in 1 mapje gooien en dan eentje aanklikken om er weer 1 geheel van te maken. Kwaliteit van het filmpje is niet super, maar het is dan ook al een oudje.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 8 maart 2009 @ 18:44:12 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66833710
Co, dezelfde situatie zit je misschien als ik vorig jaar, toen heb ik pas 1 mei besloten om te gaan scheiden enzo..
Rustig aan meid. En denk stiekem toch ook aan je gezondheid
En P.F. wat verdrietig toch.

Ik had/heb een spijkerrok die kon in vorig jaar februari niet meer over mijn knieen heen krijgen, nu kan ik dat rokje niet eens meer aan, veuls te groot, die dondert gelijk weer naar de grond
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66833713
Nou moe, wat een narigheid.

Conleche, sterkte
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66833745
PF, wat naar van je kat. Ik heb de mijne nog maar even extra aangehaald, brr.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66833761
Co! Echt
Wat ontzettend klote zeg, zat het er al lang aan te komen, of is het allemaal ineens heel snel gegaan?

weet weinig toe te voegen aan de andere reacties.. Maar jeetje, voor zover ik er een beeld van had gekregen, had ik het idee dat jullie juist een supertof en hip stel waren, twee bijzonder levensgenieters bij elkaar

Sterkte een knuffel
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:48:19 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66833807
voor Co!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66833810
Ik heb eigenlijk geen kleding die niet meer past, maar dat komt meer omdat mijn doel gewichtsbeheersing is.
Ik zit nu tussen de 62-63 en dat was eerst 63-64. Liefst zou ik 60 wegen, maar ik denk dat ik dan A bottig ga worden en B dat ik dan toch echt het S-woord moet gaan doen.

Ik had wel 1 broek, een zwarte Loyal van de H&M die niet lekker zat (zeg maar een skinny maar dan niet echt). Te strak gekocht. Maar vorige week toch aangetrokken, en nu issie nét genoeg uitgewijd.
pi_66833897
Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.

Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
pi_66834000
Verder heb ik vandaag niet gehouthakt maar afgeplagd en met mest gekruid. Ook energiek genoeg, leek me.

Lijstje:
  • Brinta
  • Fruitsalade met yoghurt
  • 2 eigengebakken volkorenboterhammen, 4 krekkers, gekookt ei, mayo, huttenkase, houmous.
  • Avondeten: Lichtgebonden champion/aspergesoep met kwakje creme fraiche vooraf, gevolgd door een zelfgemaakte hamburger op pitabroodje met ketchup, komkommer & papika, en ernaast geroerbakte groenten.

Eerdaags ga ik dit topic ook verlaten. Helaas: een baan, geen leven meer . Maar in die 3 maanden en pak 'm beet 250 topics ( ) ben ik wel 5 kilo kwijtgeraakt .
    Nu: 1,70m, 66,0 kg.
  • ik moet verrassend weinig
      zondag 8 maart 2009 @ 18:56:25 #223
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66834049
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef conleche het volgende:
    Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.

Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
    Ik kan nog steeds opschieten met mijn ex... wij waren 16 jaar bij elkaar, waarvan 8 getrouwd..
    Toen was ik het helemaal zat en wilde alleen voor mijzelf zorgen, heb ik 3 week volgehouden ofzo en nu woon ik alweer samen Al met al ben ik dus nog steeds nooit alleen geweest

Dus het kan wel hoor Co, als het goed voelt enzo en vooral als het samen 'goed' voelt dan is dat volgens mij alleen een zegen
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zondag 8 maart 2009 @ 19:03:01 #224
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66834256
    Waar smaakt houmous naar??

Eet lijst voor morgen:
    4 x volkorenboterham met osseworst
    2 x peer, 1 x appel, 1 x sinaasappel, 1 x pruim, 1 x tomaat, 1 x halve komkommer
    1 x een kom soep uit bedrijfsrestaurant, verrassing dus.

Voor mijzelf als D: 4 stronkjes witlof roergebakken met een tartaar en wat mosterd.

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 08-03-2009 19:09:01 ]
    pi_66834527
    Jeetje Co, dat is schrikken. . Sterkte. .

Ik durf het bijna niet te zeggen, na al die narigheid hier (kus voor P.F, wat enorm naar van je kat...), maar ik heb een heerlijk weekend gehad. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')