Surequote:Op zondag 8 maart 2009 18:23 schreef k_i_m het volgende:
Hier niet. Of moet je daar een 5 sterren AH voor hebben?
Turk? Britse winkel? Toko? Natuurwinkel? Hebben het allemaal. Ik heb een enorme bus van dat spul staan, ik heb het al tijden niet meer gekocht.quote:
Co, wat kutquote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:
Bolletje, wat ontzettend naar van je kat.![]()
*knip*
Jeetje Co! Ik weet niet goed wat ik moet zeggenquote:
Jezus Co, wat heftig. Veel liefs en sterkte virtueel gewenst!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.
En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
Wat naar! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.. Was het heel erg onverwacht?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef conleche het volgende:
Ik ben zelf ook niet zo vrolijk lately en ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen dus doe ik het maar gewoon zoals het is: Meneer C. en ik zijn niet langer samen. Ik vind het een beetje te privé om in te gaan op details. Maar als ik de laatste tijd wat cranky of kortaf was (of afwezig), dan lag het daaraan. Afvaltechnisch had het beter kunnen gebeuren toen ik dik was, want nu zat ik op een gegeven moment onder de 55 kilo. Dat heb ik gelukkig weer terug kunnen draaien, maar eetlust is nog steeds ver te zoeken.
En Greys moet gewoon hier blijven posten want juist nu heb je af en toe een schop onder je kont nodig. En Anos zal ik node missen, want relativerend en grappig. Dus kom ook maar terug bitte.
Ik kan nog steeds opschieten met mijn ex... wij waren 16 jaar bij elkaar, waarvan 8 getrouwd..quote:Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef conleche het volgende:
Dank je wel allemaal!! We zijn ook nog steeds hele goede vrienden hoor! Maar dat was eigenlijk in een notendop het probleem.![]()
Ik moet zeggen dat na 13 jaar, ik niet meer zo goed weet hoe het nu voelt als vrijgezel. Dat zal wel even wennen worden.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |