Naaah, 26 halen we ook nog wel. D'r zal hopelijk genoeg na te praten zijn na de series finale.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
En hier weer verder, misschien wel het laatste topic
Ik kwam hem laatst ook weer tegen in Blade Runnerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Mr.Silencer het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik net het bovenstaande kleine plaatje op Google staan en ik dacht op basis van zijn wang dat het weleens Olmos (Adama) kon zijn. En ja hoor, het is hem inderdaad. Dit was nog uit het Miami Vice tijdperk, wat ik op jonge leeftijd misschien voor het laatst midden jaren '90 af en toe heb gezien. Toch kwam hij me al enigszins bekend over.
Reclame![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
Niet te geloven dat het straks voorbij is...
Moeilijk te geloven maar ergens is het ook wel goed dat de koek voor deze goede serie een keer op is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
Niet te geloven dat het straks voorbij is...
Ze 'bespeelde' gewoon stiekem een Pianolaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Wist trouwens ook niet dat starbuck 3 handen heeft aangezien het volgens het beeld een 3handige compositie is wat ze speelt
Oh nee toch niet. Iemand in het vorige topic zei dit maar het klopt volgens de wikia niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:56 schreef Mirel het volgende:
Volgende week de laatste 2 eps en de eerste zal 1 uur duren en de andere 2 uur
grappig.quote:
Hera zat ook te spelen en toen vloog de Galactica in een Basestar. Waarschijnlijk zal de Galactica ook zo'n actie uitvoeren als The Pegasus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond deze aflevering al meer in de goede richting
er gebeurt tenminste weer wat interessants, ipv dom gelul in de ruimte (pun intended)
Dat Anders aan die badkuip is gesloten wordt nog wel belangrijk denk ik
misschien toch dat laatste grote gevecht in de ruimte waar iedereen op zit te wachten met al het wapentuig aan boord van verschillende burgerschepen en anders die de Galactica vliegt en er met zijn hoofd zo hele launchbays en Viper squadrons aan laat groeien komt ze op het laatste moment helpen/redden
of niet, maar ik denk wel dat de vloot op een gegeven moment wegjumped van wat er van Galactica over is zonder Anders want die zal er wel niet meer af kunnen en evt Starbux) en dat het schip zich dan door de Cylon smurrie weer in een redelijke staat herstelt en op het laatste moment de dag komt redden
Dat dacht ik ook ja..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Wat een zielige vertoning is dit ineens, serieus een aflevering vol met ouderwets slap gelul. Wat is er gebeurd? Nou, ze gaan dus van Galactica af en Boomer moest janken omdat ze Hera heeft gestolen. Vraag me af waarom ze daar 40 minuten voor nodig hebben, dat kan toch gewoon in afleveringen van 5 min.
Een filler is niks mis mee, maar 3 afleveringen voor het einde? :/
Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef planethugo het volgende:
redelijke aflevering, niet superboeiend. Heb t wel een beetje gehad met dat gehuil van Adama, volgens mij is het al de 5de keer in S4 dat ie zo ter aarde stort en helemaal flipt.
maar doseer het dan een beetje. Hij ging ook al helemaal naar de klote toen Tigh een cylon bleek te zijn, aarde niet bewoonbaar was en toen het schip scheurde. Eigenlijk precies dezelfde scenes die ja na 2x wel hebt gehad. Zowiezo vind ik die emotionele scenes van Adama niet bijster goed geacteerd. Hij kan beter de harde vent uithangen, dat is tenminste wel geloofwaardig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.
Volgens mij is het maar een gewone gasreus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.
The dying leader will not reach earth; Galactica.
Ik zou het eerder een SF-dramaserie noemen dan soap imo. Als je BSG een soap noemt dan heb je blijkbaar nog nooit naar een soap gekeken. Anders zou je dit niet zeggen, geen enkele soap kan ook maar in de schaduw staan van BSG of wat dit betreft elke andere gewaardeerde serie. Soaps zijn over het algemeen van zeer lage kwaliteit (imo) het verhaal van soaps is ruk want er komt maar geen eind aan en om nog maar over het acteerwerk te zwijgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 05:55 schreef AgitoM het volgende:
Ik zag op tv.com 3 delen staan voor "Daybreak" maar als ik het goed begrijp zijn het maar 2 delen?
Overigens wil ik het einde het liefste nu zien. Wil weten hoe het verhaal afloopt, en ben het gejank in de serie inmiddels wel beu. Battlestar Galactica is meer een soap serie geworden in de laatste 2 seizoenen, echter zat ik toen al zo diep in het verhaal dat ik eigenlijk niet op wilde houden met kijken.
Begrijp me niet verkeerd, het is een goede serie, en hoop dat de serie een waardig einde krijgt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 10:14 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een SF-dramaserie noemen dan soap imo. Als je BSG een soap noemt dan heb je blijkbaar nog nooit naar een soap gekeken. Anders zou je dit niet zeggen, geen enkele soap kan ook maar in de schaduw staan van BSG of wat dit betreft elke andere gewaardeerde serie. Soaps zijn over het algemeen van zeer lage kwaliteit (imo) het verhaal van soaps is ruk want er komt maar geen eind aan en om nog maar over het acteerwerk te zwijgen.Dat er veel drama in zit klopt, misschien wel wat teveel drama tov de andere goodies van de serie zoals grote spacebattles. Maar al om al is BSG op alle punten veruit superieur aan elke soapserie op de TV.
Ik begrijp wat je bedoelt maar om BSG te vergelijken met een soap vind ik overdreven. Er had idd wel wat meer pit in de laatste twee seizoenen gemogen, meer battles enzo. Al storen mij die drama stukken niet echt, ik vind BSG er niet minder om. Ik hoop wel voor het einde nog wel een spacebattle te zien, zodat ze eruit gaan met een knal en daarnaast het verhaal netjes afronden.
Hoe vaak gebeurt het überhaupt dat een episode voortijdig geleaked wordt?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:46 schreef Migue het volgende:
BSG is nog nooit geleaked, dat zal voor Daybreak dus ook wel meevallen
Grote space battle komt eraan, kijk maar naar de promo voor volgende week.
Maybe kappen ze Daybreak II alsnog in twee delen? Dat zou in ieder geval een dubbele ep zijn. RDM zei dat ze materiaal hadden voor drie uur.. maar dat krijgen we pas op de DVD te zien dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 05:55 schreef AgitoM het volgende:
Ik zag op tv.com 3 delen staan voor "Daybreak" maar als ik het goed begrijp zijn het maar 2 delen?
idd plus deze keer geen preview wat mij opviel en ze hadden het op het laatst over basestar galacticaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:23 schreef Cerbie het volgende:
Die scene met Starbuck op de wc![]()
En Anders-HybridVraag me af wat de Hybrids op de gewone baseships zijn dan, een volwaardig model of een mislukte eerste poging skinjobs die later nuttig bleek als Hybrid.
Ze hadden meer moeten laten zien van Anders en Kara, zat steeds te wachten tot dat weer verder ging. En Tigh moet Ellen een keer goed de waarheid zeggen, ik dacht even dat hij het zou doen maar nee weer niet. Ellen![]()
Vond het een goede ep, nog steeds Battlesoap Galactica maar stoor me daar niet aan
denk ik ook zat ook heel de tijd te wachten dat hij die tekening zou zien en zou wegjumpenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond deze aflevering al meer in de goede richting
er gebeurt tenminste weer wat interessants, ipv dom gelul in de ruimte (pun intended)
Dat Anders aan die badkuip is gesloten wordt nog wel belangrijk denk ik
misschien toch dat laatste grote gevecht in de ruimte waar iedereen op zit te wachten met al het wapentuig aan boord van verschillende burgerschepen en anders die de Galactica vliegt en er met zijn hoofd zo hele launchbays en Viper squadrons aan laat groeien komt ze op het laatste moment helpen/redden
of niet, maar ik denk wel dat de vloot op een gegeven moment wegjumped van wat er van Galactica over is zonder Anders want die zal er wel niet meer af kunnen en evt Starbux) en dat het schip zich dan door de Cylon smurrie weer in een redelijke staat herstelt en op het laatste moment de dag komt redden
overigens wat doet balthar en caprica en dat operahuis en de angels wie zijn datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik denk dat de de noten die hera heeft opgeschreven toch coördinaten blijken te zijn en dat Anders en starbuck daar volgende week achter komen.
Verder kan Boomer toch misschien weer terug switchen naar de galactica kant aangezien ze moest huilen voor hera en is het operahuis terug.
Misschien moet het als geluid.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
denk ik ook zat ook heel de tijd te wachten dat hij die tekening zou zien en zou wegjumpen
die kleuren duiden op planeten of sterrenstelselsquote:
Ja, maar zowel Anders als Kara communiceren door middel van muziek.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die kleuren duiden op planeten of sterrenstelsels
Zou me niet verbazen als ze daarna zelfmoord pleegt.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Anders-hybrid rules![]()
Boomer zal nog wel Hera gaan redden en zich zo redeemen
Met angels worden de head-personen bedoeld. Dus head-six van Baltar, head=Baltar van Caprica Six en head-componistvader van Starbuckquote:Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
overigens wat doet balthar en caprica en dat operahuis en de angels wie zijn dat
Afgelopen week zag je dat er toch een redelijk tekort aan resources kwam (tandpasta bijv.) zal voor drank ook wel zijN? Of kunnen ze die zelf stoken?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:32 schreef MrFl0ppY het volgende:
Matige aflevering, vooral veel afscheid/gejank. Valt me wel op dat ze wel erg veel drinken en dat de drank nooit opgaat! Een colatje of biertje kennen ze daarbij ook niet. Die Adama is een grotere zuiplap als Tigh dat toentertijd was.
Ja snap ik maar het is geen toeval dat die 3 ze hebben en de rest nietquote:Op maandag 9 maart 2009 07:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Met angels worden de head-personen bedoeld. Dus head-six van Baltar, head=Baltar van Caprica Six en head-componistvader van Starbuck
De operahouse begon met Baltar en Caprica Six, die daar Hera afnamen, terwijl Roslin (in haar visioenen) dit gadesloeg
Huh. Interessant...quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef HiZ het volgende:
En als we nu eens heel stout zeggen dat Baltar die nucleaire explosie NOOIT kon hebben overleefd ? Het was wel erg lief van Caprica Six om zich voor hem te werpen, maar zijn huis werd aan flarden gerukt door een thermonucleaire explosie. Dan komt er wat logica in de head-people; namelijk ze treden alleen op bij mensen die dood zijn geweest.
Dat is ook iets wat mij bezig houdt ja. Daarom hield ik er al tijden rekening mee dat hij ook een Cylon of later 1 van de final 5 zou zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef HiZ het volgende:
En als we nu eens heel stout zeggen dat Baltar die nucleaire explosie NOOIT kon hebben overleefd ? Het was wel erg lief van Caprica Six om zich voor hem te werpen, maar zijn huis werd aan flarden gerukt door een thermonucleaire explosie. Dan komt er wat logica in de head-people; namelijk ze treden alleen op bij mensen die dood zijn geweest.
Ja, 'the space in between' als ik het me goed herinner. Waar D'Anna steeds naar op zoek was in die serie van zelfmoorden. Als ieder bewustzijn, mens of Cylon, daar komt, dan kan dat ook wel eens de gemeenschappelijke factor zijn. Wat maakt dat mensen en Cylons meer op elkaar lijken als 'bewuste wezens', dan dat ze van elkaar verschillen als mensen en machines.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat mij bezig houdt ja. Daarom hield ik er al tijden rekening mee dat hij ook een Cylon of later 1 van de final 5 zou zijn.
Maar goed, er is dus meer dan cylons, humans en resurrection.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSI doet 16 april een BSG aflevering, met zo ongeveer de halve BSG crew werkend aan de aflevering. http://www.tvguide.com/News/Battlestar-Vernon-CSI-1003803.aspx
Ik weet niet, dan moet je ook voor Roslin met verklaringen komen, bij mijn weten hebben de volgende personages head-people gezien:quote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef HiZ het volgende:
Dat was gewoon een droom. Nouja, niet gewoon, een visioen, maar niet dood. Als ze daar een hartstilstand had, was dat vast wel opgemerkt door de verpleegkundigenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef PPL het volgende:
En die zijn dus allen dood geweest.
Ja ook Roslin, of herinner ik mij die aflevering verkeerd dat ze met een bootje een meer overvaart?
Of ze was gwoon stiekum toch eventjes dood.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:06 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat was gewoon een droom. Nouja, niet gewoon, een visioen, maar niet dood. Als ze daar een hartstilstand had, was dat vast wel opgemerkt door de verpleegkundigen
Ze zat idd op de veerpont naar het hiernamaals als je het zo wilt noemen, haar familie die haar is voorgegaan met het overgaan stond al op haar te wachten. Maar het was haar tijd nog niet ofzo, die ene patiënte waar ze toen ook mee in de ziekenboeg lag, overleed wel en die zag je dan ook niet meer op het pondje maar werd warm onthaald door haar familie aan de overkant. Gene zijde zeg maar.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Of ze was gwoon stiekum toch eventjes dood.
Al is het maar een milliseconde.
Tijd betekent niets in het hiernamaals.
Of ze zat in de Nexus met James T. Kirk en Jean Luc Picard.
[ afbeelding ]
Haar gesprekken met Elosha doen zich allemaal voor in de 'space in between', tijdens de sprongen van de basestar. Ik weet het op het moment niet 100% maar volgens mij speelt dat zich ook allemaal af nadat ze een keer met die veer naar gene zijde is geweest.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat klopt. Maar had zij niet al visioenen daarvoor?
Volgens mij stookte chief zelf drankquote:Op maandag 9 maart 2009 08:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Afgelopen week zag je dat er toch een redelijk tekort aan resources kwam (tandpasta bijv.) zal voor drank ook wel zijN? Of kunnen ze die zelf stoken?
Verder heb ik mij prima vermaakt met deze ep, mooi opstapje naar een grote finale.
Idd, de chief moest zelfs inspringen omdat zijn mannen rotzooi (ongeschikt voor consumptie) aan het maken waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij stookte chief zelf drank
Ze mogen op die basestar alvast beginnen met stoken voor als voor starbuck, adama en tigh aan boord komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef KirkLazarus het volgende:
Met die bar nu aan boord zal de chief z'n handen vol hebben...
En Cavil die dit zegt:quote:
The episode started with Hera playing with a model of Galactica, pushing it into a baseship on the CIC table. But there’s no one in CIC. It’s a projection. How cool is that?
Based on this, Blogger encyclops predicted for the next episode:
Adama is going to ram Cavil’s Baseship with Galactica, or maybe even the Colony itself. This was not-so-subtly foreshadowed by Hera playing with strategic models at the beginning of this ep, as well as the painfully dragged-out talk of Galactica “dying.”
quote:Hera: No, I want Boomer!
Cavil: There, there, now. You’ll have all sorts of new playmates pretty soon.
Hera: Boomer! Boomer!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze mogen op die basestar alvast beginnen met stoken voor als voor starbuck, adama en tigh aan boord komen
Een halve basestar, ik heb zover ik mij kan herinneren nog niet gezien dat deze weer volledig hersteld was. Ik ben trouwens benieuwd of het weer aansluiten van Anders enig effect zou hebben op die biologische goo. Of dat dit echt een waardeloos goedje is of dat het toch nog enige herstellende vermogens krijgt. Ik zou verwachten dat elk complex organisme een controller/brein/computer nodig heeft om te (ver)groeien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 03:08 schreef Salamander het volgende:
Eigenlijk zou ik dat niet zo een geslaagd einde van de Galactica vinden.
Rustig een ster in vliegen lijkt me wel wat.
Ik zou het ook niet eens erg vinden als er geen groot gevecht meer kwam. Als de grote vragen maar beantwoord worden. Als het op vechten aankomt kan de Galactica zich alleen maar in een baseship boren. Dan heb je nog één rebel baseship. En de vloot.
Misschien is er wel meer uitgekomen uit zijn onderzoek, het zal niet de eerste keer zijn dat Baltar maar 'de helft' vertelt van zijn bevindingen. Als hij er maar mee te koop kan lopen en gebruiken voor zijn eigen gewin (wat dit ook mag zijn in dit geval), net als toen met zijn cylon-detector. Die bitch-slap van Kara viel mij ook tegen, ik had ook verwacht dat ze hem een flinke ros op zijn muil zou verkopen.quote:Zoals iemand hierboven al zei had ik ook wel wat meer verwacht van Baltar`s onderzoek naar Kara`s dogtags. En ik had verwacht dat ze hem een flinke ros op zijn bek had gegeven in plaats van een klap.
De muiterij is neergeslagen, niet uitgeroeid want niet alle mensen zijn te vervangen.quote:Het is ook nieuw dat Adama tegenwoordig met bewaking rondloopt dacht ik.
Adama gaat recht in die kolonie jumpen en dan al z'n nukes detonerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 03:08 schreef Salamander het volgende:
Eigenlijk zou ik dat niet zo een geslaagd einde van de Galactica vinden.
Rustig een ster in vliegen lijkt me wel wat.
Ik zou het ook niet eens erg vinden als er geen groot gevecht meer kwam. Als de grote vragen maar beantwoord worden.
Als het op vechten aankomt kan de Galactica zich alleen maar in een baseship boren. Dan heb je nog één rebel baseship. En de vloot.
Zoals iemand hierboven al zei had ik ook wel wat meer verwacht van Baltar`s onderzoek naar Kara`s dogtags.
En ik had verwacht dat ze hem een flinke ros op zijn bek had gegeven in plaats van een klap.
Het is ook nieuw dat Adama tegenwoordig met bewaking rondloopt dacht ik.
Wat volgens mij zo'n beetje de belangrijkste opmerking van de hele aflevering was.quote:
Denk je? Wellicht dat ze het gewoon aan Sam over kunnen laten. Die is toch al dood.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Adama gaat recht in die kolonie jumpen en dan al z'n nukes detoneren
Nee... het mutiny verhaal was wel ok, maar nu zit ik me toch af te vragen waar dit heen gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:30 schreef 1972 het volgende:
Hmmm..... ben ik nu de enige die vond dat episode 18 zowat niets nieuws te melden had...![]()
Refereer je naar mijn post?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef HiZ het volgende:
Toch vraag ik me af wat dat toch is met van die mensen die pas tevreden zijn als er in een aflevering maar veel geschoten en gevlogen is. Waarom kijk je dan uberhaupt naar BSG? De serie heeft mensen die houden van veel vlieg en schietwerk nooit echt goed bediend.
zoveel zijn dat er toch niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef HiZ het volgende:
Toch vraag ik me af wat dat toch is met van die mensen die pas tevreden zijn als er in een aflevering maar veel geschoten en gevlogen is.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef Migue het volgende:
Tahmoh Penikett heeft gezegd dat Helo op een manier aan zijn einde gaat komen die de meeste mensen niet van hem verwachten, FYI
Niet specifiek, maar hij leek wel in de categorie te vallen. Ik heb de laatste paar afleveringen ook wel eens zitten denken dat er wat meer vaart in het verhaal zou kunnen, maar vaart in het verhaal is voor mij volkomen wat anders dan vliegen en schieten.quote:
Probleem is dat er gewoon na die superspannende afleveringen met die mutiny er afleveringen zijn gekomen die totaal niet aan de verwachtingen hebben voldaan, zeker omdat de serie bijna af is gelopen. Alle noemenswaardigheden in de laatste drie afleveringen zouden in een halve aflevering passen. De vaart is er gewoon uit.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar hij leek wel in de categorie te vallen. Ik heb de laatste paar afleveringen ook wel eens zitten denken dat er wat meer vaart in het verhaal zou kunnen, maar vaart in het verhaal is voor mij volkomen wat anders dan vliegen en schieten.
Die hele 'staatsgreep' situatie was voor mij juist een dieptepunt in dit semi-seizoen met WEER een zijweggetje naar stomvervelende en onrealistische politieke verhaaltjes. Het zijn de momenten dat BSG het meest een commentaar is op de Amerikaanse samenleving van vandaag dat het mij het minste aanspreekt.
Voor mij geldt meer dat er "suspense" moet zijn. En dan bedoel ik niet (per definitie) spanning zoals in een actiefilm of thriller, maar dat er een verhaaltechnische belofte is gedaan, die langzaam wordt ingewilligd. Scenes moeten een m.i. een "higher purpose" hebben om interessant te zijn, zeker tegen het einde van een verhaal. Dat ontbreekt echt in delen van dit seizoen, vind ik. Er zit veel tussen dat meer een verdieping is van wat er al gaande is, dan dat er echt ergens naartoe wordt gewerkt. Het gebeurt wel, maar te weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef HiZ het volgende:
Toch vraag ik me af wat dat toch is met van die mensen die pas tevreden zijn als er in een aflevering maar veel geschoten en gevlogen is. Waarom kijk je dan uberhaupt naar BSG? De serie heeft mensen die houden van veel vlieg en schietwerk nooit echt goed bediend.
Dankjewel voor de spoilerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef Migue het volgende:
Tahmoh Penikett heeft gezegd dat Helo op een manier aan zijn einde gaat komen die de meeste mensen niet van hem verwachten, FYI
...maar toch gaat 'ie de pijp uitquote:[...]As for specifics, Penikett says he doesn’t want to spoil but he did help adjust Helo's ultimate outcome.
“We had the opportunity to go in one direction which I thought was the obvious direction and I fought against it,” he says frankly. “I talked with a few powers that be and said, ‘Let's not do that.’ Everyone agreed and it was great, so I had a little bit of influence on that. I'm happy with the end of my storyline and it will surprise people.”
Dat gedoe met die 'staatsgreep' was ook helemaal niet interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Niet specifiek, maar hij leek wel in de categorie te vallen. Ik heb de laatste paar afleveringen ook wel eens zitten denken dat er wat meer vaart in het verhaal zou kunnen, maar vaart in het verhaal is voor mij volkomen wat anders dan vliegen en schieten.
Die hele 'staatsgreep' situatie was voor mij juist een dieptepunt in dit semi-seizoen met WEER een zijweggetje naar stomvervelende en onrealistische politieke verhaaltjes. Het zijn de momenten dat BSG het meest een commentaar is op de Amerikaanse samenleving van vandaag dat het mij het minste aanspreekt.
Nee, dat zeg ik, nu niet meer nee. En nu is er ook meteen geen ruk meer aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:39 schreef Mirel het volgende:
Je moet het ook niet zwartwit bekijken als 2 kampen.
En als de Colonials zonder slag of stoot de Cylon Rebels hadden laten integreren dan was dat weer onrealistisch geweest. En als we vier seizoenen Cylon versus Colonials hadden gehad dan was er te weinig inhoud...quote:Op donderdag 12 maart 2009 05:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat gedoe met die 'staatsgreep' was ook helemaal niet interessant.
Het grootste probleem met de serie is dat men de duidelijke strijd tussen de twee kampen (mensen vs. cylons) om zeep heeft geholpen. Het gaat eigenlijk nergens meer over.
Even voor de duidelijkheid, ik ben een groot fan van character driven series. Een paar jaar geleden heb ik de huidige OP geschreven voor het BSG topic, daar komt vrij duidelijk in naar voren dat daar de kracht van BSG ligt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou wat interessant. Iedereen klaagt dat het eigenlijk wel mooi is geweest. Natuurlijk, als ik reageer doen we allemaal weer even net of we deze slappe soap nog steeds heel gaaf vinden, maar de rest van het topic spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Mirel het volgende:
zwartwit is opzich ook leuk, maar op een gegeven moment is het toch interessanter als dat verandert.
Je mist mijn punt volledig. Die lui hadden sowieso helemaal niet moeten integreren, maar moeten vechten tot het bittere eind.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En als de Colonials zonder slag of stoot de Cylon Rebels hadden laten integreren dan was dat weer onrealistisch geweest. En als we vier seizoenen Cylon versus Colonials hadden gehad dan was er te weinig inhoud...
Sommige mensen zullen altijd wel iets te zeiken vinden.
Nou, echt onwijs interessant. Slaapverwekkend zul je eerder bedoelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:59 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Niet mee eens. Series waar gevochten wordt tot het bittere eind zijn er genoeg. Het is gewoon wel interressant om te zien wat er gebeurt als de wereld minder zwart wit is. Dat komt in dit seizoen wel redelijk naar voren. I
star wars is gay.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:10 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ga maar star wars kijken als je schieten wilt zien.
Vechten was compleet onrealistisch geweest. Vroeg of laat waren ze verslagen door de Cylons en was heel de spanning weg geweest. Ik ben met je eens dat er iets meer knokpartijen mochten zijn in het laatste seizoen maar iedereen kon vanaf de eerste aflevering al natellen dat vechten zinloos was. Op deze manier blijft de serie boeien en kan nog niemand vertellen waar het naar toe gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je mist mijn punt volledig. Die lui hadden sowieso helemaal niet moeten integreren, maar moeten vechten tot het bittere eind.
Goed, ik overdreef, maar dat komt omdat ik er echt van baal dat deze serie zo verziekt is. Meer knokpartijen hadden het voor mij inderdaad wel interessant gehouden, vooral als daarbij bijvoorbeeld nieuwe wapens en/of een nieuwe vijand was geïntroduceerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Vechten was compleet onrealistisch geweest. Vroeg of laat waren ze verslagen door de Cylons en was heel de spanning weg geweest. Ik ben met je eens dat er iets meer knokpartijen mochten zijn in het laatste seizoen maar iedereen kon vanaf de eerste aflevering al natellen dat vechten zinloos was. Op deze manier blijft de serie boeien en kan nog niemand vertellen waar het naar toe gaat.
Met Will Smith als Apollo, Jennifer Hudson als Roslin en Renee Zellweger als Starbuck!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef Hardrebel het volgende:
Het is gewoon tijd voor een dikke Hollywood big budget SF actie film over BSG.
Een SF-serie die 'realistisch' probeert te zijn, nu snap ik waar het misgaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:17 schreef Migue het volgende:
Wat wil je nou? Dat het realistisch is of dat het knokken is? Want die twee gaan in deze serie, die realistisch probeert te zijn, niet hand in hand. Het is al onrealistisch genoeg dat de fleet het tot hier heeft volgehouden om te overleven.
kijk dan niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een SF-serie die 'realistisch' probeert te zijn, nu snap ik waar het misgaat.
Ja, doei, nog twee afleveringen ofzo, nu wil ik weten hoe het afloopt ook!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, doei, nog twee afleveringen ofzo, nu wil ik weten hoe het afloopt ook!
Ik verwacht eigenlijk nog wel een spektakel, de komende afleveringen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
nog ff door de zure appel heen bijten dan.
ik ken het wel, had dat met het laatset seizoen van de X-files
Bij nader inzien klopt dit wel. Ze is veranderd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:07 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is die klap precies goed. Juist omdat je van Kara verwacht dat ze Baltar helemaal verrot slaat is het zo verrassend dat ze hem alleen maar een, overigens verdiende, klap in zijn gezicht geeft. Die klap is gewoon een uiting van het feit dat we niet meer te maken hebben met dezelfde Kara Thrace als voorheen. Ze is niet meer de vrouw die boos is op alles en iedereen zonder te weten waarom. Ze is gegroeid, ze heeft een doel gekregen in haar leven en gedraagt zich ernaar.
Kut dat die zoekknop weg isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 05:30 schreef HiZ het volgende:
Hij staat online
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Cylon colony lijkt wel een insect?
Flashbacks op Caprica waren tof en een mooi Adama/Roslin momentje.
Het is een beetje mosterd na de de maaltijd imo, die achtergronden enzo, die hadden voor mij nu niet meer gehoeven. Die achtergronden enzo hadden eigenlijk in seizoen één of twee moeten zitten... Iig niet in de één na laatste aflevering van de serie en dat is idd best jammer... Iemand zei al hier dat er de indruk bestaat dat schrijfers eigenlijk niet echt een idee hadden in hoe de serie zou moeten eindigen. Tot voor kort tenminste. Ik denk dat ik mij aan deze gedachte moet aansluiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:50 schreef Hardrebel het volgende:
Zie net hoe hij die foto weg haald van Hera en Athena, wat een mooie scene. De hele aflevering is zo mooi gefilmd. Ik vind het trouwens jammer dat de backgrounds van ze op Caprica nu pas worden uitgelicht..
Hij komt weer na stappen? Ik ben ook vaak zat zo thuisgekomen en ja toen het al licht was.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:10 schreef Mirel het volgende:
Op het Something Awful forum merkten ze dus op dat Lee die in dronken toestand een duif probeert te pakken toch wel wat zegt over hem en zijn persoonlijkheid.
Zie je die grote vlek in het midden niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:17 schreef Cerbie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik herken er niet direct een continent in, dit moet Caprica voorstellen? Zal vast wel iemand een sterrenkaart op loslaten binnenkort
Ik zit met een matig laptopscherm te kijken, die vlek doet me niet direct denken aan één van onze continenten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:18 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zie je die grote vlek in het midden niet?
quote:
Pats* Boem* Einde*quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
snap echt niet hoe ze in zo'n korte tijd nog een bevredigend einde kunnen maken![]()
Het zou me eigenlijk niet verbazen als de Cylons winnen, de serie is er dark genoeg voor om niet een happy end te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
deze vond ik dan wel weer sterk
beetje voorspelbaar is het wel maar the suspense is killing me
snap echt niet hoe ze in zo'n korte tijd nog een bevredigend einde kunnen maken
enige waar ik opkom is dat Galactica en Cavill zijn kolonie elkaar stukschieten terwijl een andere cylon vloot de rest van de mensen (en cylon rebellen) afmaakt ... the end, Cylons win!
btw, moeten nu al die spullen die van Galactica af zijn gehaald weer terug gebracht worden?
Dat leek mij ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die exterior space shots was toch gewoon Caprica van voor de genocide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder mooie episode, al begin ik me wel af te vragen hoe ze alle eindjes aan elkaar gaan knopen. Ik vermoed dat er straks een hele hoop vragen over blijven. Damn wat heb ik zin in volgende week!He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:19 schreef MrFl0ppY het volgende:denk ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
2 uurquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
De laatste aflevering duurt toch langer he jongens?
Eigenlijk is de laatste aflevering al begonnen. We mogen dus nu wel verwachten dat de 'opbouw-fase' van de laatste aflevering is afgerond.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
De laatste aflevering duurt toch langer he jongens?
denk gewoon 2 afleveringen achter elkaar dus maximaal anderhalf uur, of zijn het echt 2 volle uren?quote:
Ja toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die exterior space shots was toch gewoon Caprica van voor de genocide?
In het begin werd er wel veel geschoten en gevochten, en zoals ik in mijn past aangaf, daarna zat iedereen al zo diep in het verhaal, dat je niet echt meer af wel haken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef HiZ het volgende:
Ja? Ik vond dat eigenlijk zo'n beetje de laatste echt gave 'aflevering'. Daarna is het snel bergafwaarts gegaan.quote:
dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:14 schreef sp3c het volgende:
maar op dat moment was het vrede ... althans de wapenstilstand was getekend voor hij geboren werd en sindsdien waren de Cylons nergens meer te bekennen
mwah ik denk dat het nut van die scenes volgende week pas duidelijk wordt
Het kan idd een voorbode zijn van de 'spin off' serie Caprica.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:44 schreef Migue het volgende:
Er wordt al maanden aangekondigd dat om het einde van de series te begrijpen je terug moet naar het begin. En toch snappen we de flashbacks niet? Misschien even afwachten tot de series voorbij is dus![]()
Goede aflevering verder, ik zie wel hoe het volgende week eindigt.
Ik heb het idee dat hij zich op het laatste moment toch nog bij de fleet aansluit. Echt iets voor Balthar om dat niet samen met iedereen te beslissen, maar een eigen "heroïsch" moment uit te kiezenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overigens had ik verwacht dat balthar mee zou gaan als laatste destiny en verwijzing naar jezus
Inderdaad, en dat zou dan de eerste keer zijn, dat hij iets doet waar hij zelf totaal geen belang bij heeft.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zich op het laatste moment toch nog bij de fleet aansluit. Echt iets voor Balthar om dat niet samen met iedereen te beslissen, maar een eigen "heroïsch" moment uit te kiezen
Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sektequote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Baltar gaat inderdaad mee, da's duidelijk.
Weet je dat ik dat idee ook even had tijdens z'n 1-on-1 met Lee? Zo van 'hey, geef mij die battlestar maar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sekte
Ik had stiekem gehoopt dat Roslin een date met Adama zou hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook
Wie was die Sean Allison trouwens waarmee Roslin een date zou hebben?
Oh en de flashback van Adama, over dat 'uurtje', waar ging dat over?
Nee, deze flashbacks lijken me wat verder in het verleden te liggen. De broer van Lee leeft bijv. nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
Dat ging over een jobinterview van Adama voor een bureaubaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
quote:* D6/21311 - First commission: battlestar Galactica fighter squadron
* E4/21312 - Commendation for shooting down Cylon fighter in first combat mission
* D5/21314 - Mustered out of service post-armistice
* R6/21317 - Served as deckhand in merchant fleet and as common [...] aboard inter-colony tramp freighters
* D1/21331 - Recommissioned to Fleet
* D6/21337 - Major: battlestar Atlantia
* R8/21341 - Executive Officer: battlestar Columbia
* C2/21345 - Commander: battlestar Valkyrie
* C2/21348 - Commander: battlestar Galactica
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Check. Ik heb trouwens af en toe het idee dat ik stukken informatie mis omdat ik geen spinoffs gezien heb of op websites naar info speur.
Ja, dat krijg je van elke dag Teletubbies kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?
Is die nu al uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Wat houdt dat precies in, zo'n special?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, zo'n special?
Wordt er nog iets in onthuld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.
Maar serieus: interviews met cast en crew over de series e.d.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 18-03-2009 10:54:42 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]Klopt ja, die spoiler zag ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
idd want 1 tube moest blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat kondigden ze toch al aan in de vorige ep?
Duh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
na het zien van the last frakking special het volgende te weten gekomen
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?quote:
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef KirkLazarus het volgende:
Je vraagt je af waarom ze die rol niet gewoon aan Bodie Olmos (Hotdog) hebben gegeven
En die mensen die helemaal versteld staan als ze Dr. House opeens in Blackadder zien. Ik vind het erg knap dat die Britten zo'n Amerikaans accent kunnen spreken, andersom werkt het voor geen meterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?
Meende het ook niet serieus hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Marble het volgende:
[..]
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef KirkLazarus het volgende:
andersom werkt het voor geen meter
Indeed. You better reckognize, bitchquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.
Je weet niet wat je mist.quote:
Ok. Vandaar. Heb razor niet gekeken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Mirel het volgende:
Hybrid van die oude Cylon baseship die zich afscheidde van de rest. Was in Razor te zien.
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
Mijn grootste DVD miskoop ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien..
Hij was leuk jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 03:07 schreef NotYou het volgende:
Hoewel ik specials van series over 't algemeen doodsaai vind was de laatste van bsg erg cool.![]()
Baltar en Karaquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.battlestargala(...)ctica+Frakmap?t=anon
quote:Without sharing any of the details about the two-hour conclusion to be aired this Friday, it ranks among the best - if not the best - of all series grand finales.
Racetrackquote:Op donderdag 19 maart 2009 03:03 schreef KirkLazarus het volgende:
We hebben het er nog helemaal niet over gehad dat ons schatje Racetrack niet meer op die klote Astral Queen zit.
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan het niet verwoorden, dus daarom steel ik andermans liedje maar:
You are my Racetrack![]()
Denk niet dat veel mensen hier dat zullen zien, aangezien het stukje er denk ik uitgeknipt word voor de downloads. Zal wel apart verschijnen denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef Mirel het volgende:
SCI FI Channel will offer eager Stargate fans the very first peek at Stargate Universe, the franchise’s third live-action TV series, this Friday night!
An SGU preview will air during the 2-hour series finale of Battlestar Galactica, which airs from 9 p.m. to 11 p.m. on March 20.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen hier dat zullen zien, aangezien het stukje er denk ik uitgeknipt word voor de downloads. Zal wel apart verschijnen denk ik.
De trailer word dus tussen de BSG finale door uitgezonden. maar neem aan dat het stukje/reclame eruitgehaald word dus zullen veel mensen hier het niet zien. tenzij ze het zelf apart gaan downloaden/opzoekenquote:
Neen --> http://en.battlestarwiki.org/wiki/The_Planquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef planethugo het volgende:
owjee, morgen de allerrrrrrrlaatste keer dat er iets nieuws van bsg uitkomt
quote:This special episode, based on the episode title, involves characters and events based the series premise stated in the opening credits of the Cylons and their plan for humanity. The episode is set during the events of the Miniseries and Season 2, and is currently in post-production.
Ga morgen middag pas toch kijken dus tegen die tijd zijn er vast wel echt beschikbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:29 schreef Salamander het volgende:
Inmiddels duiken de fake torrents op.
private trackersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:13 schreef Mirel het volgende:
kanker sceneaccess moet nu perse offline staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen ze wel voor Caprica bewaren![]()
Wat een einde!
Wat een show!![]()
![]()
opgezegd@fok.nl
Denk dat ze inderdaad ook een soort van engel was en verdween dus opeens net zoals de baltar en six.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was Kara nou.Ze verdween zomaar. Ik dacht dus, wat als ze voor iedereen een illusie was, een engel zoals de Baltar en de Six. Maar ze vloog vipers dus het kan niet. Of die engellen kunnen ook een vaste vorm aannemen.
![]()
ik ook niet maar uiteindelijk betekende het helemaal niksquote:Mooi dus dat er over de opera scene nagedacht was, dat het op deze manier terug zou komen had ik echt niet verwacht.
De anderen vallen gewoon buiten de verhaallijn die leven nu in vrede op hun eigen plek neem ik aan en ik had ook het liefst gezien dat ze met een raptor midden in een grote stad landdequote:Wat is er eigenlijk uiteindelijk gebeurd met overlevenden op Caprica en vast de andere kolonies? Die waren niet allemaal dood neem ik aan. 150.000 jaar later zouden ze logischerwijs vast wel het heelal gaan verkennen. Benieuwd wat er met de baseship gaat gebeuren, en of de Cylon Colony uiteindelijk vernietigd is.
Vond het eigenlijk verder niet leuk dat ze in de prehistorische aarde terechtkwamen, en dat het een religieus tintje heeft.
Inderdaad vind alleen dat ze the Plan eerder hadden moeten uitzenden. want nu is het einde toch niet helemala het eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |