Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sektequote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Baltar gaat inderdaad mee, da's duidelijk.
Weet je dat ik dat idee ook even had tijdens z'n 1-on-1 met Lee? Zo van 'hey, geef mij die battlestar maar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sekte
Ik had stiekem gehoopt dat Roslin een date met Adama zou hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook
Wie was die Sean Allison trouwens waarmee Roslin een date zou hebben?
Oh en de flashback van Adama, over dat 'uurtje', waar ging dat over?
Nee, deze flashbacks lijken me wat verder in het verleden te liggen. De broer van Lee leeft bijv. nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
Dat ging over een jobinterview van Adama voor een bureaubaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
quote:* D6/21311 - First commission: battlestar Galactica fighter squadron
* E4/21312 - Commendation for shooting down Cylon fighter in first combat mission
* D5/21314 - Mustered out of service post-armistice
* R6/21317 - Served as deckhand in merchant fleet and as common [...] aboard inter-colony tramp freighters
* D1/21331 - Recommissioned to Fleet
* D6/21337 - Major: battlestar Atlantia
* R8/21341 - Executive Officer: battlestar Columbia
* C2/21345 - Commander: battlestar Valkyrie
* C2/21348 - Commander: battlestar Galactica
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Check. Ik heb trouwens af en toe het idee dat ik stukken informatie mis omdat ik geen spinoffs gezien heb of op websites naar info speur.
Ja, dat krijg je van elke dag Teletubbies kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?
Is die nu al uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Wat houdt dat precies in, zo'n special?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, zo'n special?
Wordt er nog iets in onthuld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.
Maar serieus: interviews met cast en crew over de series e.d.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 18-03-2009 10:54:42 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]Klopt ja, die spoiler zag ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
idd want 1 tube moest blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat kondigden ze toch al aan in de vorige ep?
Duh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
na het zien van the last frakking special het volgende te weten gekomen
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?quote:
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef KirkLazarus het volgende:
Je vraagt je af waarom ze die rol niet gewoon aan Bodie Olmos (Hotdog) hebben gegeven
En die mensen die helemaal versteld staan als ze Dr. House opeens in Blackadder zien. Ik vind het erg knap dat die Britten zo'n Amerikaans accent kunnen spreken, andersom werkt het voor geen meterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?
Meende het ook niet serieus hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Marble het volgende:
[..]
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef KirkLazarus het volgende:
andersom werkt het voor geen meter
Indeed. You better reckognize, bitchquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.
Je weet niet wat je mist.quote:
Ok. Vandaar. Heb razor niet gekeken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Mirel het volgende:
Hybrid van die oude Cylon baseship die zich afscheidde van de rest. Was in Razor te zien.
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
Mijn grootste DVD miskoop ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien..
Hij was leuk jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 03:07 schreef NotYou het volgende:
Hoewel ik specials van series over 't algemeen doodsaai vind was de laatste van bsg erg cool.![]()
Baltar en Karaquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.battlestargala(...)ctica+Frakmap?t=anon
quote:Without sharing any of the details about the two-hour conclusion to be aired this Friday, it ranks among the best - if not the best - of all series grand finales.
Racetrackquote:Op donderdag 19 maart 2009 03:03 schreef KirkLazarus het volgende:
We hebben het er nog helemaal niet over gehad dat ons schatje Racetrack niet meer op die klote Astral Queen zit.
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan het niet verwoorden, dus daarom steel ik andermans liedje maar:
You are my Racetrack![]()
Denk niet dat veel mensen hier dat zullen zien, aangezien het stukje er denk ik uitgeknipt word voor de downloads. Zal wel apart verschijnen denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:15 schreef Mirel het volgende:
SCI FI Channel will offer eager Stargate fans the very first peek at Stargate Universe, the franchise’s third live-action TV series, this Friday night!
An SGU preview will air during the 2-hour series finale of Battlestar Galactica, which airs from 9 p.m. to 11 p.m. on March 20.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen hier dat zullen zien, aangezien het stukje er denk ik uitgeknipt word voor de downloads. Zal wel apart verschijnen denk ik.
De trailer word dus tussen de BSG finale door uitgezonden. maar neem aan dat het stukje/reclame eruitgehaald word dus zullen veel mensen hier het niet zien. tenzij ze het zelf apart gaan downloaden/opzoekenquote:
Neen --> http://en.battlestarwiki.org/wiki/The_Planquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:58 schreef planethugo het volgende:
owjee, morgen de allerrrrrrrlaatste keer dat er iets nieuws van bsg uitkomt
quote:This special episode, based on the episode title, involves characters and events based the series premise stated in the opening credits of the Cylons and their plan for humanity. The episode is set during the events of the Miniseries and Season 2, and is currently in post-production.
Ga morgen middag pas toch kijken dus tegen die tijd zijn er vast wel echt beschikbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 02:29 schreef Salamander het volgende:
Inmiddels duiken de fake torrents op.
private trackersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:13 schreef Mirel het volgende:
kanker sceneaccess moet nu perse offline staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen ze wel voor Caprica bewaren![]()
Wat een einde!
Wat een show!![]()
![]()
opgezegd@fok.nl
Denk dat ze inderdaad ook een soort van engel was en verdween dus opeens net zoals de baltar en six.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was Kara nou.Ze verdween zomaar. Ik dacht dus, wat als ze voor iedereen een illusie was, een engel zoals de Baltar en de Six. Maar ze vloog vipers dus het kan niet. Of die engellen kunnen ook een vaste vorm aannemen.
![]()
ik ook niet maar uiteindelijk betekende het helemaal niksquote:Mooi dus dat er over de opera scene nagedacht was, dat het op deze manier terug zou komen had ik echt niet verwacht.
De anderen vallen gewoon buiten de verhaallijn die leven nu in vrede op hun eigen plek neem ik aan en ik had ook het liefst gezien dat ze met een raptor midden in een grote stad landdequote:Wat is er eigenlijk uiteindelijk gebeurd met overlevenden op Caprica en vast de andere kolonies? Die waren niet allemaal dood neem ik aan. 150.000 jaar later zouden ze logischerwijs vast wel het heelal gaan verkennen. Benieuwd wat er met de baseship gaat gebeuren, en of de Cylon Colony uiteindelijk vernietigd is.
Vond het eigenlijk verder niet leuk dat ze in de prehistorische aarde terechtkwamen, en dat het een religieus tintje heeft.
Inderdaad vind alleen dat ze the Plan eerder hadden moeten uitzenden. want nu is het einde toch niet helemala het eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |