Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sektequote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef KirkLazarus het volgende:
Baltar gaat inderdaad mee, da's duidelijk.
Weet je dat ik dat idee ook even had tijdens z'n 1-on-1 met Lee? Zo van 'hey, geef mij die battlestar maar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 02:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of hij blijft achter en eigent zich macht toe d.m.v zn gewapende sekte
Ik had stiekem gehoopt dat Roslin een date met Adama zou hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat leek mij ook
Wie was die Sean Allison trouwens waarmee Roslin een date zou hebben?
Oh en de flashback van Adama, over dat 'uurtje', waar ging dat over?
Nee, deze flashbacks lijken me wat verder in het verleden te liggen. De broer van Lee leeft bijv. nog.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
Dat ging over een jobinterview van Adama voor een bureaubaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat uur, gaat dat niet over een presentatie op de Galactica, om het museum te openen ofzo?
quote:* D6/21311 - First commission: battlestar Galactica fighter squadron
* E4/21312 - Commendation for shooting down Cylon fighter in first combat mission
* D5/21314 - Mustered out of service post-armistice
* R6/21317 - Served as deckhand in merchant fleet and as common [...] aboard inter-colony tramp freighters
* D1/21331 - Recommissioned to Fleet
* D6/21337 - Major: battlestar Atlantia
* R8/21341 - Executive Officer: battlestar Columbia
* C2/21345 - Commander: battlestar Valkyrie
* C2/21348 - Commander: battlestar Galactica
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef k_i_m het volgende:
Check. Ik heb trouwens af en toe het idee dat ik stukken informatie mis omdat ik geen spinoffs gezien heb of op websites naar info speur.
Ja, dat krijg je van elke dag Teletubbies kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Of 't is allemaal te hoog gegrepen voor je?
Is die nu al uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Wat houdt dat precies in, zo'n special?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand Battlestar Galactica The Last Frakkin' Special al gezien? Ik haal m nu binnen.
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in, zo'n special?
Wordt er nog iets in onthuld?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heel veel gepraat, heel weinig geschiet. Dus niks voor jou.
Maar serieus: interviews met cast en crew over de series e.d.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 18-03-2009 10:54:42 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]Klopt ja, die spoiler zag ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet veel, een paar stukjes met Starbuck die zo te zien uit Daybreak pt1 zijn geknipt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |