Wat was Kara nou.

Ze verdween zomaar. Ik dacht dus, wat als ze voor iedereen een illusie was, een engel zoals de Baltar en de Six. Maar ze vloog vipers dus het kan niet. Of die engellen kunnen ook een vaste vorm aannemen.

En bij het eind zag je Ron Moore een krantje lezen toen de Baltar en de Six engellen begonnen te praten over de huidige staat van de wereld. Was het trouwens Roslin waarvan ze de botten toen vonden?
Ik vond het wel passend dat toevallig Doral schreeuwde dat ze erin geluisd waren tijdens de CIC scene en weer begon te schieten. Passend omdat hij de Cylon was die altijd iedereen probeerde te verwarren tijdens gevaarlijke situaties.
Mooi dus dat er over de opera scene nagedacht was, dat het op deze manier terug zou komen had ik echt niet verwacht.

Wat is er eigenlijk uiteindelijk gebeurd met overlevenden op Caprica en vast de andere kolonies? Die waren niet allemaal dood neem ik aan. 150.000 jaar later zouden ze logischerwijs vast wel het heelal gaan verkennen. Benieuwd wat er met de baseship gaat gebeuren, en of de Cylon Colony uiteindelijk vernietigd is.
Vond het eigenlijk verder niet leuk dat ze in de prehistorische aarde terechtkwamen, en dat het een religieus tintje heeft.